Tak jsem koukal na TV ocko a uvidel jsem reklamu na Shimano XTR. Docela prekvapeni…
Tak jsem koukal na TV ocko a uvidel jsem reklamu na Shimano XTR. Docela prekvapeni…
Anketa: Videli jste v TV reklamu na kola?
jů, tak to sem ještě neviděl… :-) a je dobrá?
Ja nemam ocko,ale tohle bych teda videt chtel…
nevidel sem ji zatim, ale teda nevim nevim… Nevidel bych to jako moc dobrej marketingovej tah. Preci jen kdo jezdi na XTR, tak uz o tom neco vi a takovahle reklama ho moc neovlivni. Mozna tak lidi co jim moc nezalezi kolik za novy kolo vysypou u Sterby na pult. kazdopadne jdu koukat na ocko dokud ji neuvidim :-)
Stahnete to prosim nekdo kdo mate tv kartu v compu…
Koukám že marketing a reklamu tady asi naprostá většina nechápe … To že si něco nekoupíš zrovna ty jako já neznamená že ta reklama nemá odezvu … naopak já si myslím že tady osloví mnohem více lidí než třeba tam kde bychom si to mysleli. Čech se titiž velmi rád předvádí a kupuje libůstky které sice nevyužije ale může se pokochat … Přečti si někdy názory cizinců na čechy .. je to velmi poučné žel my se sami takhle nevidíme či nechceme vidět.
Máš nějaký odkaz na text o názorů na čechy?
nemám , ale četl jsem několik rozhovorů s cizinci co tady žijí a jejich zajímavé postřehy o nás . Vtip je v tom že my sami si neuvědomujeme mnohé prostě nám to připadne normální ale cizinec si toho všimne . A tohle je většinou můj skoro první dotaz jak oni vidí nás a co jim přijde zvláštní komické a tak … Ono to stejně nikdy nejde na 100% paušalizovat vždy to je názor na určitou skupinu lidí kde se cizinec pohybuje …
Jo reklamy sem videl jen , ne na TV v ČR.
Reklama na XTR v Čr má asi podobnou hodnotu jako reklama na Mercedes , Lexus a jiné zboží pro normální rodinu.
XTR není určeno pro normální rodinu.
Což taky Tomcat myslel:-)
A proc neni pro normalni rodinu? Ja myslim ze muze byt pro normalni rodinu
ona by asi byla zajímavá definice slova „normální rodina“ … lze to vztáhnout na průměrnou nabo ne ??
Stejně tak jak Mercedes GTR (60 mil. czk(). Prostě zboží pro normální rodinu.
Se prober !!! To že si to normální rodina horko těžko může dovolit neznamená, že to je pro normální rodinu.
Ještě jsem jí neviděl, ale asi se půjdu dívat na Očko..
Stejně se mi nezdá, že ji dávaj na Očku..
Proč ne ? Je to celoplošná stanice, kde sou ceny za reklamu neporovnatelně levnější. Přece ostraváci nebudou vyhazovat prachy za předraženou NOVU.
Tak schvalne kdo ji uvidi prvni…mimo soutez uz je palkac,to je jasny:o)
Co proboha dela reklama na XTR na Ocku??
To aby ludia zacali viac sledovat Ocko :)_)
Jasne ze jsem videl reklamu na kolam v TV, Hervis cosi 1.0 kolo roku prece ne? ;-)
Mne se to nezda az zase tolik od veci…je to proste marketing…a cesi mu podlehaji…a maji radi libustky, prestoze se kvuli nim treba i dost zadluzi…a ber to jako reklamu na Shimano…ne jen XTR…tezko by udelali diru do sveta s Aliviem…ale myslim, ze diky takovehle reklame jim muze stoupnout i pocet prodanych sad Alivio…navic v Cechach vyrabej (ne sice zrovna XTR), tak proc by neinzerovali…a k tomu obrazu Cechu v zahranici…musim souhlasit…a podivejte se treba na vozovej park…to je dobrej priklad…kdyz v Nemecku vidis S-kovyho Mercedesa, je to vetsinou trilitr, nebo podobne s rozumem koupeny auto, s rozumnou vybavou…v CR vidis jen petilitry a sestilitry s komplet vybavou…asi tak…
No ono kupovat si S-kový mercedes v základní výbavě s nejslabším motorem rozumné není. To spíš němci musí mít mercedes za každou cenu, aby ho v tom soused viděl.
To nemůžeš takhle říct. Pro průměrného Němce je Mercedes totéž jako pro průměrného Čecha Škodovka – možná ještě míň. To by mohl Rumun kroutit hlavou, jak si někdo v ČR může koupit Fabii v základu, když za to může mít Dacii v královské výbavě.
Když jsem byl v USA, na bikera jsi tam narazil fatk vyjímečně – když jsi ale nějakého potkal, tak jeho nádobí stálo fakt za to. Jiné Shimano než XTR jsi neviděl. To jen tak na okraj.
Mno rict to jde, pokud vezmes v potaz vychodni nemecko.
v nemecku je mercedes uplne normal auto,stejne jako porsche,kterych tam jezdi habakuk, jezdim do mnichova a tam kde bydlim ma medveda kazdy druhy, takze nemci zase z takoveho auta na prdel nesednou,nehlede na to,ze mercedesy se pouzivaj jako taxiky
Ale zas bacha na to že zakladni vybava uz je i presto dost dobra A nejslabsi motor taky neni špatny. A ten kdo si kupuje Skovou řadu tak neodola a da si tam i lepši vybavu. Vidim na tatikovi i když neni němec . Jsou lidi jako muj otec Jeho nakup kola vypadal tak ze prisel to se mi libi odjel řekl mi z brachou at mu pro to zajedeme a dal nam penize Ani si na to nesed v prodejne. takže myslim že neni problem podobnym zpusobem koupit si XTR:D nebo třebas S-kovy Mercedes
Nevim co tady koumáte.? Shimanu teče do bot a proto dává do TV reklamu. Kdyby pozice Sramu na trhu tak markantně nezesílila, tak by reklama neměla význam, kdežto nyní je tu velkej konkurent a reklama již smysl má.
Podle mě si drtivá většina lidí kolo kupuje jako celek a komponenty je moc nezajímají. Spíše se orientují podle vzhledu a samozřejmě ceny. Kdo kupuje XTR, tak je buďto blázen, co neví co s penězi, nebo ví moc dobře, proč to dělá. Tak fakt nevím. Ale asi kluci šikmooký vědí, proč to dělají, protože určitě nebudou utrácet za něco jen tak.
Tak jistě, že si kupujou kolo jako celek, ale to kolo už je něčim osazený, což ovlivní výběr. BTW: je jedno zda-li jde o reklamu na XTR, nebo Deore. Je to prostě reklama na SHIMANO.
Něco na tom bude. Tu reklamu bych ale chtěl vidět. A ještě si neodpustím poznámku: Sledujete někdo, že když Shimano pustí ven novou sadu (např XTR 2003) tak ji vynese do nebe, a potom, když ji modernizuje (např. XTR 2007) tak tu předešlou pomlouvá jak může a ukazuje na ní, o kolik se nová sada zlepšila. Četl jsem nějaký článek na jejich stránkách kde tyto sady porovnávali a měl jsem chvilkama pocit, že staré (vlastně ještě současné) XTR je na úrovni Acery:-)
Jak jinak chceš vyzdvihnout přednosti nové řady než když buď pokužeš co umí navíc či co se zlepšilo vůči té staré . Už jste zapoměli na reklamu na tuším fábii jak byla posázená vlaječkama kde co se fše vylepšili ??? Přeci jenom přehazovačka není komponent kde lze rok od roku přicházet s něčím opravdu revolučním … tak i to málo je třeba prodat . Doba se urychluje a tak novinky přicházejí né každejch 5 let ale po roce a dopředu říkám že přijde okamžk kdy budou novinky každejch 1/2 roku …
Já to chápu. Jen jsem se zasmál, když jsem měl v ruce katalog Shimana z roku 2003 kde vyzdvihovali nové vlastnosti převodníků a najednou rok 2006, kde poukazují na to, že předchozí převodníky byly jako bláto. Jinak máš samozřejmě pravdu. Za pár let zase zdupou současné XTR.
Podobné je to i s materiálama na rámy. Každý rok se najde nějaký který je aspoň o 10% lehčí a 15% tužší o 7% líp tlumý a je o 20% hezčí atd..:o) Podle toho jsem jezdil v roce 97 na rámu z modelíny :o)) Vždyť je to celkem buř, jako reklama to vypadá pěkně :)
Ano, vývoj u Shimana má větší logiku než u jakýchkoliv firem na kola/rámy. Každý rok ti řeknou, že právě tenhle systém odpružení je ten správný, tenhle si kupte. A co ten předchozí, ten je špatný? :-) Lidi si většinou kupují věci podle toho, jaké je o nich podvědomí, jak budou s touhle věcí lépe vypadat než aby jim šlo funkci a dostatečnou užitnou hodnotu pro ně samé.
Vždyť staré XTR je na „úrovni“ dnešní Acery. Vývoj tu pořád nějaký je. Moc mi nedochází proč se o této problematice zastávujete zrovna u Shimana, kteří jsou na tom téměř nejlépe. Vemte si reklamy na jiné výrobky v TV, třeba Opavia – pořád máte na oplatkách, nová receptura – ještě křupavější. S takovou budou ty oplatky úplně MegaNové a tak křupavé, že se rozkřupou v obalu než je vezmeš. Reklama má velký vliv a typickému českému člověku nabulikují cokoliv – doslova cokoliv. Stačí se více zamyslet nad tím, co v obchodě kupuješ, co vidíš v reklamě a zjistíš, za jakého blbce tě mají, musíš se začít smát, :-). Reklama na XTR je reklama na Shimano. Furt je to reklama, má za účel zvýšit povědomí o značce, čiliž konkurence sílí, :-).
A ceny jdou dolů a to se nám líbí, ne:-)
Nieje to toto? www.youtube.com/watch?…
jo, přesně to.
No neni to zadna hitparada,sem cekal vetsi sci-fi:o)
Ten zvukový záznam EKG na pozadímá evokovat životnost převodníků nebo řetězu?
Ja jsem nekde cetl, ze je pouzivani zvuku tlukotu srdce v reklame v mnoha zemich zakazano.
verim.jenom mi rekni proc.to se necham podat:-)
Zduvodnovali to, ze na to clovek nejak podvedome reaguje a je tudiz neeticky to pouzivat… Ja si to nevymyslel – jak jsem koupil, tak prodavam.
v jednom momente tam sou XT brzdovy packy i kdyz pod ne v tu chvili nazouvaj XTR řazení…že by chtěli dodat víc autentičnosti?
asi si to nekoupim, ale reklama je pěkná… ocenil bych to tak na 60mil. dolarů investice…
což je vzhledem k poskytovanému materiálu a sponzoringu UCI pakatel