Mám dotaz ohledně pulsmetru. Chci si koupit nový s přenosem dat , kadencí , výškoměrem.Uvažuji o Polaru 725X. V nabídce se objevil nový Polar s měřičem výkonu. Máte s tím někdo nějakou zkušenost – je to porovnatelné třeba s měřiči výkonu v náboji???
Mám dotaz ohledně pulsmetru. Chci si koupit nový s přenosem dat , kadencí , výškoměrem.Uvažuji o Polaru 725X. V nabídce se objevil nový Polar s měřičem výkonu. Máte s tím někdo nějakou zkušenost – je to porovnatelné třeba s měřiči výkonu v náboji???
V profilu vidim jenom MTB tak jestli nemas silnicku radeji bych to nekupoval. Podivej se kam se ten sensor umistuje – myslim ze tam dlouhou zivotnost v terenu mit nebude
Polar S725X Power Set z polarshop.cz Systém snímačů je vhodný na silniční kolo – na bajku by měl vydržet ale nemá tam svůj význam. Cílem snímače je naučit jezdce kruhovému pohybu nohou a tím efektivnímu výdeji energie. Hlavní jednotka je umístěná na zadní stavbě rámu v místě pod řetězem. Ta měří průhyb řetězu a frekvenci šlapání. Na druhé straně je umístěn snímač rychlosti ( snímání ze zadního kola ) a 3. snímač meří rychlost řetězu – umístěný na spodní kladce přehazovačky ( napínací kladka ) pomocí šroubu – v sadě jsou šrouby pro Campu, Shimano silnici a Shimano MTB. Měření podílu levé a pravé nohy na šlapání (př. 48–52) a tzv. pedálový index (př. 31%) jsou reálné hodnoty. Pedálový index určuje právě efektivitu kruhového pohybu nohou. Měření výkonu je dopočítávané a není 100% stejné jako na přístrojích k tomu určených. Je možné je však považovat za reálné, neb dopočítané hodnoty ovlivňuje mnoho vstupních faktorů a algoritmus získaný dlouholetým výzkumem ve finském Polaru – nejde tedy o měření výkonu jak známe z CicloSport HAC 4, kde roli hraje jen hmotnost a rychlosti a tak se vám stane, že podáváte jistý výkon i při jízdě z kopce bez šlapání. Podle tohoto systému trénují i jezdci účastnící se na Tour, Giro atp.
Při testu na trenažeru měřícím výkon byl zjištěno, že právě trenažer ukazuje podivné, skokově měnící se hodnoty – tedy nereálné – to polar nedělá a pokud jste byly někdy na zátěžovém testu, již při samotné jízdě je patrné, že měřený výkon je reálný.