• delfyn

    objednal jsem si několik věcí na bagbike 2.8., ale protože zatím neměli kazetu Sram ESP 850–11–28zubů tak na to zatím čekám, není to nic proti bagbike, ale sehnal jsem to jinde a měl bych to hned, nevíte jak zrušit objednávku? Zatím jsem tam ani nevolal, ale viděl bych to tak, že bych zavolal a pak potvrdil zrušení meilem, stačí to? co myslíte?

    A protože jsem tam ještě nenakupoval přihodil jsem malou anketku

    Anketa: nakupoval jsem v Bagbike a jsem

    2x
    6%
    0x
    0%
    0 0
    • Lister  

      to zálěží jak jste se domluvili, pokud něco není tak tě na to dobrý obchod upozorní a dolmuvíte se jestli budeš čekat nebo ne, pokud ael souhlasíš s tí, že počkáš, tak nevidím rozumný důvod proč by ti měla druhá strana zrušení potvrdit. jasně můžeš se klidně domluvit, ale pokud si tyto podmínky přijal, tak na tom nemůžeš trvat.

      0 0
      • maxtor  

        § 53 odst. 7 občanského zákoníku: Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

        To právo tedy máš – stačí zavolat nebo napsat

        0 0
        • Lister  

          nejde u tohodle náhodou o vrácení po doručení????

          0 0
          • Daf  

            Ja myslim ze jo. Je to z duvodu ze si ho nemohl vyzkouset. A taky se to zbozi musí vrátit nepouzite.

            0 0
          • maxtor  

            To jo, ale musíš si to vykládat celkově – když má spotřebitel právo (v tomto případě) od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění, znamená to, že to platí i neomezeně před převzetím plnění.

            0 0
            • Lister  

              no já bych až tak optimistický nebyl :o))))

              Dotaz – proč teda většina obchodů uvádí penále při zrušení objednávky???

              0 0
              • maxtor  

                Penále při zrušení objednávky?? A máš příklad??

                Něco jiného je, že když to zboží vrátíš do těch 14-ti dnů po pbdržení, tak po tobě mohou chtít náhradu nákladů za poštovné a balné. To jo, ale nic jiného v Občanském zákoníku nemá. Pokud to účtují (což se může klidně stát), je to v rozporu se zákonem.

                0 0
                • Daf  

                  Ja mam pocit ze Listr mluvi o tom kdyz stornujes zavaznou objednavku. Prijde mi to stejne jako kdyz zaplatis prodejci zalohu.

                  0 0
                  • maxtor  

                    Teď jsem tě nepochopil, ale jeno je jisté – když máš možnost bez penále odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží, proč bys tuhle možnost neměl mít před tím, tedy před převzetím?? Fakt to v zákoně nemá oporu.

                    0 0
                    • Daf  

                      Do te doby plati obchodni podminky, ktere jsou uvedeny na strankach eshopu. Ty samozrejme maji taky nejakej pravni podklad.

                      0 0
                      • maxtor  

                        No jasně, ale penále za storno objednáývky je upraveno naprosto jednoznačně: prodejce ho může požadovat pouze v případě, když zboží nějak upravuje atd. V případě kol by to znamenalo např. že si necháš poslkádat přez net kolo a pak řekneš, že jej nechceš – tehdy ti může prodejce napařit penále. Jinak fakt ne.

                        0 0
                      • TheIF  

                        Hodně eshpu má nějaké sankce při vrácení zboží, protže ty jsis měl přečíst před nákupem jejich obchodní podmínky

                        Já chtěl koupit boty na bikesport.cz, ale protože nevím jistě velikost, tak si radši připlatím v jiném eshopu, kde tyto snakce nemají

                        fy. Bike sport Budina si vyhrazuje právo v případě vrácení zboží ve výše popsaném případě snížit vrácenou částku o 15% z kupní ceny zboží + náklady na poštovné.

                        0 0
                        • maxtor  

                          Tak to je ovšem v rozporu se zákonem. I pokud si to koupíš a pak vrátíš a oni by argumetnovali smluvními podmínkamik když by po tobě chtěli penále, tak ty jsou v rozporu se zákonem. Spotřebitelským smlouvám se věnuje občanský zákoník, který taky stanoví, že odchýlení se od jeho ustanovení v neprospěch spotřebitele je zakázáno.

                          0 0
                          • Lister  

                            Tak to je ovšem v rozporu se zákonem

                            no konečně si pochopil českou realitu :o)

                            0 0
                            • maxtor  

                              Jsem právník, tak českou mentalitu a její úctu k právu tak trochu znám…

                              0 0
                              • Lister  

                                tak to se pak nemůžeš divit :o)

                                Momentálně již 2 roky řeším mzdu která není v souladu s právem, ale já je jednou prásknu na pracák, nechám si vyplatit rozdíl 3 roky zpátky a prásknu do bot se budou divit :o)))

                                0 0
                                • maxtor  

                                  Jo jo, člověk si někdy musí nechat pomoct – aspoň máme co dělat:-)

                                  0 0
                          • TheIF  

                            Hm já se sněma pak hádat/ soudit nebudu…

                            A co tohle u Czechcomputer ?

                            //Pokud je zboží dodáváno v plastovém obalu, který je při jeho rozbalení zničen nebo poškozen, tak, že je již nepoužitelný, má Prodávající právo na náhradu za znehodnocení zboží, které je způsobeno tím, že již toto zboží nemůže prodat za stejnou cenu jako zboží v originálním obalu. Znehodnocením je rozdíl mezi cenou, za kterou je zboží prodejné jako použité a cenou, za kterou bylo zboží prodáno v originálním obalu. //

                            0 0
                            • maxtor  

                              Tak to je ale něco jiného. Ty musíš prodejci nahradit případnou prokazatelně vzniklou škodu. To je např. to poštovné nebo poškozený obal. POkud ale přesně to, co sis objednal v tom stavu vrátíš nebo nepřevezneš vůbec a není to případ individuálně upraveného zboží podle tvého přání jak jsem psal výše, nemusíš platit nic. Pokud teda dodržíš tu lhůtu 14 dní. No nic, musím končit. Tak auf a nedejte se!!!

                              0 0
                              • Veeteck  

                                Podle me to je tak, ze zbozi do 14 dnu muzes vratit, ale si povinej ho nejdriv prevzit a zaplatit.

                                0 0
                                • maxtor  

                                  Tak to je dobré!! Napíšu jim, že chci objednávku zrušit, a oni mi jej pošlou, ať to zboží převezmu a pak vrátím spátky:-))))) Dobré!!!

                                  0 0
                                  • Veeteck  

                                    Ja to myslim tak, ze kdyz uz zbozi objednam a objednavku nezrusim, tak jsem povinej to prevzit.

                                    0 0
                                    • maxtor  

                                      Nejlepší je, se takovým situacím vyhnout. Objednávám zboží z netu celkem často – většinou přes Koloshop ale i jiné, a přímo do podmínek si napíšu, ať mi dají vědět, jestli dané zboží mají na skladě a mohou mi jej okamžitě poslat. Pokud ne a já vím, že se to dá koupit i jinde, byť o něco dráž, objednávku ruším a jdu jinam. Neměl jsem s tím nikdy problém. Stejně tak nemám žádnou negativní zkušenost s českými internetovými obchody. Vždy se snažili vyjít vstříc a z jejich dodávkou jsem byl max. spokojen.

                                      0 0
          • borda  

            takže myslíš, že by bylo lepší nic nerušit, kazetu vzít a obratem ji poslat zpátky a využít zákoného práva na odstoupení od kupní smlouvy? hm, pro všechny zůčastněné strany výrazně levnější a časově méně náročné řešení…

            0 0
            • Lister  

              já nemyslím, těchto požitků jsem se už dávno vzdal, se řídím heslem, že kdy myslí je pro život v ČR perspektivně ztracen :o))

              0 0
              • borda  

                :-) .ale stejně myslím :-), že jednodušší je se zkusit domluvit

                0 0
      • delfyn  

        upozornili, to je všechno v poho, na jednání si nemůžu stěžovat, nechci aby to vypadalo jako nespokojenost s tímto obchodem, zatím jsem u nich nenakupoval=ne­kritizuju:)

        0 0
    • mechanik  

      Raději zavolej a potom pro jistotu potvrď mailem. Mimochodem teď má Jarda dovolenou až do pondělka a na mechanika se nezlob v prodeji moc přehled nemá… hodně práce v servisu. Pro rýpaly: nejsem mechanik v Bagbiku pouze spokojený zákazník :-))

      0 0
    • Daf  

      Rozhodne tam zavolej. Pokud v dohledne dobe nebudou kazetu mit, tak myslim neni problem to zrusit. Jinak obecne kdyz neco rychle shanim, tak si do e-shopu zavolam zda to maji nebo ne. Vyhnes se tak podobným situacim ;)

      0 0
    • Peslezedirou  

      Hele nic proti, ale není lepší tam rovnou cinknout a domluvit se, nebo je nutná podporu z B-F? :o)

      0 0
      • Lance  

        nezapomen,ze na BF zjistis jak by se to melo delat, takze podpora z BF ano je nutna. Protoze tady se fakt ale opravdu fakt vyresi vsechno. Ja napr. uvazuju o akvarku a kde myslis,ze budu tahat rozumy? na zadne akvaristice,ale na BF protoze nikde neni tolik odborniku ze vsech moznych odvetvi jako tady. Vubec bych se nedivil kdyby tady nekdo pres BF postavil i barak a tim by trumfnul pana Lorenze:)

        0 0
    • zirecek  

      Místo threadu rovnou zavolat. Za chvilu tu bude anketa, jestli má jít Lance na záchod teď nebo až za 5, 10, 20, 40 min, :-)).

      0 0
      • Lance  

        no zrovna to jestli se pujdu vylulat bych nechal na Lancovi, at nema diky nejake ankete mapu mezi nozkama:)

        0 0
    • sportovni_biker  

      No to, v téhle chvíli čeká na objednávku každý, kdo si tam něco objednal. Taky jsem o tama něco chtěl před dvěma dny, ale pan Pytel je na dovolené až do pondělka a jeho zástupci nemají přístup k počítači, takže veškéré objednávky vč. mailů atd. budou vyřízeny až po tomhle dni.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse