Mech.kotouce Avid vs V XTR keramika

21 nepřečtených
  • MARIN

    Mam moznost zmeny ramu ale na novem uz nejsou cepy na V. Momentalne mam V XTR s keramickymi rafky. Brzdovepaky XTR v kuse s razenim. Takze otazka vyplati se poridit mechaniky od Avidu? Radeji BB7 nebo BB5? Budou ty Avidy dobre chodit s brzdovou pakou XTR? Budou tyhle kotouce vubec brzdit lip nez kombinace XTR-keramika? Nechce se mi porizovat nove razeni vcetne novych brzdovych pak a o hydraulice zatim neuvazuju tak ji ani nezminujte (to uz radeji poridim cele nove kolo) :)

    Historii jsem se prokousaval od rana ale moudry z toho moc nejsem.

    0 0
    • Peslezedirou  

      Bych dal Hydry :o)))

      Pokud Avid tak k nim i rovnou stejné páky, pak to brzdí perfektně! Ale nejezdím je, jen jsem to slyšel :)

      0 0
    • vlty  

      no je to jednoduchý máš dvě možnosti: Novej rám:

      1. chci ho = nemůžu mít véčka = nechci měnit řazení, protože je s pákou v jednom = mechnaniky = podle toho co sem tady četl tak BB7
      2. nechci ho = nechám to tak jak to je
      0 0
      • vlty  

        zapoměl sem dopsat, že jenom teda záleží na tom, jesli ten novej rám chceš nebo ne.

        0 0
        • MARIN  

          ram bych samozrejme chtel ale ne za cenu horsiho brzdeni nebo rostoucich nakladu s tim spojenych

          0 0
    • borda  

      používám kombinaci XT páčky + BB7 a mých 100 kg to ubrzdí velice solidně (kotouč 160 mm). Pravda je, že se musí občas poštelovat, ale u těch bb7 je to jednoduchý a rychlý.

      0 0
    • Garyk  

      Jezdil jsem teď 2 měsíce BB7 s origo Avid pákami a musím říct, že brzdný účinek mají srovnatelný s hydrama (Deore, LX). Když jsou dobře seřízené, tak jsou hodně ostré a o dávkování se moc mluvit nedá…

      0 0
    • Páník  

      jezdim BB5 a jsem moc spokojenej.Je fakt,ze se obcas musi nastavit,ale to je u BB7 otazka chvile…takze radeji BB7. Otazkou ale jeste je,co vozis za vidli,aby se s tema kotoucovkama snesla?

      0 0
    • jocky  

      Jestli ti zalezi na hmotnosti, tak by ten novy ram musel byt o 500g lehci nez tvuj puvodni, abys zustal na stejne hm. O 500g ti totiz ztezkne kolo pri vymene rafkovych XTR brzd za BB7.

      0 0
    • Honza z H  

      Když uvážím, že ještě potřebuješ diskové náby a přeplétat ty ráfky asi nebudeš, dojezdil bych to a pak koupil celé kolo.

      0 0
    • kubad  

      Rozdíl v účinosti brzd není až tak velký nechal bych XTR s keramikou. Na jednom kole mám XTR+keramika, na druhém hydrauliku. Pro normální ježdění závody,maratony je rozdíl zanedbatelný. Dokonce tvrdím , že XTR na keramice jsou agresivnější než kotoučovky ale to urřitě znáš. Kamoš má na kole BB7 se 180mm kotoučema po odzkoušení nevidím extra rozdíl – na mokru možná rozdíl bude větší.

      0 0
      • MARIN  

        „XTR na keramice jsou agresivnější než kotoučovky“ – tohle mi plno lidi neveri a poznaji to az kdyz zkusi. Bohuzel plati jen za sucha – to ale jezdim z 99%.

        0 0
      • Radek Broz  

        Na mokru je ten rozdil prave dost zasadni.

        0 0
    • djano  

      Tu je dost tazko radit. Osobne som nechal XTR na bike na cestu. Su ostre, jedno ci na keramike alebo bez (mam iba jeden rafik keramicky). Avid (mam CPS model '03) je tiez agresivny, ale v mokrom prostredi brzdi neporovnatelne lepsie ako „V“. A ani netreba diskutovat o snehu. Neviem ako funguje s XTR packami, ale urcite to bude dobre. XTR packy maju tiez stelovanie paky ako SD Ti, len nie zvonka. K Avidom som kupil bowden BBB s tefl.lankami, mam ho v celku a za tri roky som ho este necistil (v zime som viac jazdil 525, ale tie som daroval). Teraz preferujem Saint, oproti spominanym sa plynulejsie davkuju. Len to Ti nepomoze, ked chces mechaniky. Pokial sa Ti podari zohnat BB7 (podla dosticiek by mohli brzdit lepsie ako BB5) za dobru cenu, chod do nich. Po zabehnuti budes spokojny.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.