Nemáte někdo doma navíc rámínko od inverzního šaltru (je to to uchycení co je na fotce). Nechce se mi kvůli tomu celá přehazka a samotný ramínko nemůžu sehnat.
Nemáte někdo doma navíc rámínko od inverzního šaltru (je to to uchycení co je na fotce). Nechce se mi kvůli tomu celá přehazka a samotný ramínko nemůžu sehnat.
Da se objednat primo u Langeho, ale je myslim dost mastny, kolem 7–8 stovek.
že se na to nevyprdneš, dyk máš ještě LX šaltr :-)
To sice mám, ale přece nevyhodím celou přehazku jen kvůli ramínku. Koukal jsem a tohle uchycení maj snad všechny inverzní, tak by se to snad dalo nějak sehnat.
jako ND se bude blbě shánět, zkus to v Jaroměři nebo přes Kosáka, kdyžtak Ti na něj pošlu mobil.
Zeptám se v tý Jaroměři a uvidím. Kdyžtak jsem koukal, že na tnetu prodávaj inverzní deore za 700 Kč, ale je to zbytečný. Kdyby tady někdo měl, byl bych radši.
Jo co řetěz, maká???netrhá se?
Domů jsem dojel bez problémů, tak snad jo. Bylo tam asi jen slabší místo s pár článkama. Teď ale jezdím na Authoroj. Scotta si šetřím. Je normální, že když jedu trochu rychlejc, nešlapu a pustím řidítka, tak přední kolo hrozně rychle lítá do stran a to až o 45 stupňů?
Jako že kličkuje? Může to bejt v hlavovým složení, nebo ve vidli a nebo v kole :-))
„přední kolo hrozně rychle lítá do stran a to až o 45 stupňů“??? Jak to myslíš??
Kličkuje, ale zadek jede rovně. Takže to má tentenci se o to kolo i převrátit.
Jak dlouho to kolo máš? A co třeba přední kolo nemá osmu? Zkus ještě, jak moc je OK hlavový složení.
Kolo mám půl sezony a nemá najeto víc jak 2000 km. Kouknu na to hlavový.
Jasně, že když pustím v rychlosti řidítka (ne, že bych to dělal nějak často), dá to více práce jet rovně. Ale nechápu těch 45 stupňů. Možná si jenom nerozumíme.
Celý kolo rovně jede, jen přední lítá to stran, vyloženě se klepe tam a zpátky. V dost rychlých intervalech (3–4× za vteřinu). Kdybych nechyt řidítka, tak si rozbiji hubu.
Napadá mě osmice nebo také to, že kolo nemáš vyvážené. Většinou stačí, když nadzvednuté kolo ve vidlici pořádně roztočíš a cítíš, jak háže směrem k ventilku. Že by to mohla dělat hlavovka se mi nezdá.
Večer to vše prozkoumám a uvidím. kdyžtak nebudu pouštět řidítka. :-)
Večer to vše prozkoumám a uvidím. kdyžtak nebudu pouštět řidítka. :-) Dík za rady
Už se to ve fóru řešilo. Těch nožností je strašně moc -od vůle všude možně až po bouchlý rám. Ale taky to může být nevyvážený plášť. Zkus si to najít.
U auta to je většinou nevyvážené kolo, ale u bicyklu nevím jak ho dovážit :-O
Nevyvážený kolo to klidně být může. Mám v něm přece ten tmel, ale zas ne moc. Rám mám bouchlej taky, ale doufám, že tím to není.
Aha, sem myslel, že to dělá ten Author :-( No tak to bude tím tmelem, nebo Ti to dělalo už před tím, než jsi tam ten tmel nalil?
Tím tmelem to není :-))
Nevím, nikdy jsem v okolí Hradce nejel bez šlapání a držení kolem 40-ti. Ale pozoroval jsem to až teď, když jsem sjížděl k Jaroměři a potřeboval se trochu protáhnout. author to naprosto nedělá. Ten tmel fakt nevím. je možný, že je nerovnoměrně, ale je ho tam max 1 cl.
No a když jedeš a normálně se držíš řidítek, tak to žádné škubání, vůli nebo něco podobného necítíš?? Nechce se mi věřit, že by to byl nějaký záhadný jev, který se objeví ve chvíli, když pustíš ridítka.
Věř tomu – mě to dělá taky. A nejsem jediný.
Muze to byt i vidlou. Kdysi mi to taky delalo a jak jsem prehodil vidlu, tak to prestalo.
Jsem rád, že nejsem sám. Když držím řidítka, tak se to chová klidně a čistě, aspoň v těch normálních rychlostech. Nad šedesát je to už horší.
U mě pokud se aspoň jedním prstem dotýkám řídítek, tak pohoda. Jak se narovnám nad cca 35 km tak to pomalu začne vybrovat až je to neúnosné. Ale u mě jsou to ložiska v předním kolo to vím na 100% Jak se dají nové je klid. SKF :-(( dal sem nějaké japonské v lepší přesnosti a je klid.
me to dela taky , urcite to dela krive nasazenej plast, o tom vim ale nechce se mi to predelavat,
staci ram sevrit kolenama a mas klid ;)
Nepouštím v této rychlosti řídítka – nemám důvod.
vsak to taky nerikam tobe ;) ale treba kdyz se chci protahnout nebo neco tak jak jinak to udelat ze
No, je pravda, že se při 35 v hodině moc neprotahuji a když tak jen stoupnu a řidítka nepouštím. Takže mám možná totéž, co vy a ani o tom nevím.
U mě je to hlavně těžiště, pokud i pustím řídítka, ale zůstanu nakloněný dopředu tak se nic netřepe. Prostě o tom vím a neřeším to. K protažení je vždy dost možností.
Například v hospodě:-)
Přece nebudu v hospodě dělat lidem šaška :-)) Samozřejmě že před hospodou.
Někdy stačí, abys otočil plášť. Hodně udělá, když máš magnet od tachometru skoro až u ráfku a navíc na stejné straně jako ventilek – doporučuji v prvé řadě dát magnet přesně proti ventilku a co nejblíž k náboji.
já když zvednu zad kolo do vzduchu a protočím ho tak mi taky háže
Máme rádi zvířata!