Jak moc vam zamkne vas lock-out na Manitouovi vasi vidli? Na 100% nebo tam zustava male misto pro pruzeni???
Jak moc vam zamkne vas lock-out na Manitouovi vasi vidli? Na 100% nebo tam zustava male misto pro pruzeni???
abych řekl pravdu, jak kdy. občas mi přijde, že je zamčená úplně, občas, že se trochu pohybuje. ale i tak minimálně, tak do 0,5 cm.
Taky tak,mam Blacka Super a max. chodi zamcena tak do 0,5cm.
No v tom je problem – kdyz sem dosla vidle, nemela ani milimetr moznosti pro pohnuti se…pak se nak asi zajela ci co a ted se hybe v radu jednoho centimetru pri zavreni – hodne na mekko…a o tom si ja fakt nemyslim, ze to je zavrena vidle – kdo dal mate jaky zkusenosti???
A co vyska oleje? Uz se to tu tusim resilo. Nebo na diskuzi ivelo.cz Na mym Blacku mam ted najeto zatim asi jenom 200km, ale zatim v poho.
Ne ne – olej to neni – zkousel postupne nekolik ruznych hladin a nekolik ruznych oleju s ruznou viskozitou…vsechno na prd…nekde jinde je problem…
Ja som mal po vymene oleja problem, že mi to chodilo do polovice zdvihu. Po doliati na spravnu vysku pre Scareb Super je to v poho. Pohyb tam je minimalny.
Mam Skareb Comp a dneska mi tam dali Lock, tak sem to jel hned vyzkoušet a zatim se nehne ani mm. Jinak vidle by měla už bejt zajetá (800km)
I po uzamčení má Manitou Axel cca 0,5 cm zdvih. Hladina oleje nehraje roli. Po dotazu u výrobce mi odpověděli, že je to OK.
Co je to za blbost? „hladina oleje nehraje roli“ Sorac,ale ja si myslim, ze hladina oleje hraje roli, jinac by tam nebyly nejaky doporuceny vysky od vyrobce, ne? Treba se pletu.
Zrejme bylo mysleno v souvislosti s lockoutem, pri podmince, ze je ho tam tolik, aby byl potopen.
Uzamčená vidlice mi chodí jen několik desetin milimetru.
Mam MARS 01 Driv se pri zavreni pohyboval cca 3mm. Ted at delam s hladinou oleje cokoliv je to tak 5mm a kdyz na vidlici tlacim (kdyz kolo stoji na miste) pomaloucku mi zacina zajizdet vic a vic. V mem pripade to je ale tim, ze se mi Lockout ve vidlici rozpadl (byl asi malo pritazeny) a kdyz jsem ho dostaval ven tak jsem poskodil ty desetiny mm silny podlozky (zkroutili se) a pri dolovani toho umeleho prepousteciho pistku jsem ho trochu vymackal (musel jsem ho pak zacistit jemnym smirglem :). Ale jinak to taky muze byt unavenou pruzinou na „pojistovacim ventilu“ , ktery ma dovolit stlaceni vidlice pri zavreni a velkem narazu.