Co říkáte na nahuštěný pneu u mtb vzhledem k píchnití duše? Nejdřív jsem si myslel že lehce podhuštěný pláš? přitahuje defekty, teď jsem párkrát píchnul natvrdo nafoukané plaště – takže nevím. Jaký máte názor?
Co říkáte na nahuštěný pneu u mtb vzhledem k píchnití duše? Nejdřív jsem si myslel že lehce podhuštěný pláš? přitahuje defekty, teď jsem párkrát píchnul natvrdo nafoukané plaště – takže nevím. Jaký máte názor?
Pichnes (alebo rozhrhnes na kamenoch) hocijako nafukanu dusu. Seknes vacsinou podhustenu.
defekt je v 90%případů chyba jezdce…to je všeobecně známé…
to je všeobecne rozšířený nesmysl
Ja som si tiez kladol tuto otazku. Ked som kupil bajk tak som dal gumy na tvrdo (zas ne ako kamen)a trvalo mi asi tyzden nez som jednu pichol(zapichol sa mi tam trn). Tak som si povedal ze ich dam trozku maksia a co sa nestalo po 3 tyzdnoch…, prerazena dusa a to som ju ani poriadne nesekol len som trosku tvrdsie preletel cez taky hranatejsi suter:-) Teraz prifukujem a vypustam duse asi kazde 2 tyzdne.....
Proražení gumy se ovlivnit dá, píchnutí zas tak moc ne. Gumy foukám natvrdo.
Pichnuti trnem je spis, kdyz nemas stuple. Ale myslim,ze cim tvrdsi je plast, tim lepe se nabodnes na trn. A cim je makci, tim spis ho prorazis o kamen (had). Tak si vyber :)
stuple som mal lebo to bol uplne novy Maxxis harddrive
hehe maxxis hardrive :), ty sem vozil ve předu i vzadu, teď už jen ve předu. Bylo období, kdy sem lepil tak 2× do týdne, předtím nic, potom nic. Hold lesníci vysekávali ty různý keře a v cestách zůstávaly různý větve a podobně. Trn je svinstvo
Vsechno foukam pres 50 psi…defektu minimum…
Prdel natlucena…
a co mam rikat ja?:-) foukam na max,nesnasim kdyz citim pod sebou mekci plast.staci nejakych 40 psi a nejde na tom skoro jet,natoz treba trochu poskocit.fakt hnus.
jak sem byl mlady nezkušeny tak jsem taky jezdil plaste foukane na max. ale jak jsem začal jezdit poradny teren, tak jsem začal foukat čím dál tím míň a jezdi se mi o dost lip, v terenu to jede rychleji, vetší zaber, vic podrzí.
na zavody přifouknu výdycky trochu vic cca + 5psi- zatím to vidim na nedostatečnou techniku – bojim se ze bych to nekde procvak kdyz poletim z nejakeho kopce jak prase :D ale časem to prifoukavani na zavody chci uplne vynechat a jezdit porad to same :)
zavody – 30ky se jedou stejne všechny na většinou zpevněných cestach – moc terenu tam nenachazim tak ten vyšši tlak ani moc nevadi :)
Asi tak pred pul hodinou sem prorazil dusi v lese o sutr…vzal sem to tak blbe bokem, ze to slo az na rafek…vidla uz toho moc nepobrala…takze jasny defekt… Takze jak bylo napsano vyse…v podstate chyba jezdce a spicateho sutru:-))))
p.s.: husteni bylo samozdrejme podle doporuceni vyrobce…spis u horni hranice…
Presne tak se mi to stalo vcera – nova Maxxis Medusa, jeste jsem ji chvalil manzelce, na rovne lesni ceste jsem se zakecal a nedaval pozor a bylo vymalovano (teda vypusteno). Pri vymene me pak za to komari potrestali.
Jazdím Maxxis mofo xc, hustím na 2,5 atm, defekty nemám, pohodlná jazda, raz som to nahustil na 4, kua to triaslo ako po dobrej opici. Je pravda, že patrím medzi ľahších jazdcov (63kg). Asi je to individuálne, každému vyhovuje niečo iné.
130 psi je celkem jistota
Dneska se mi stala zase ta super věc.Přijdu po dvou dnech ke kolu, připravenej, oblečenej a domluvenej s kámošem na určitou hodinu na vyjížďku a koukám na přední kolo který je celý vypuštěný.Tohle mám fakt nejradši, toto mě nasere ještě víc než když píchnu někde v terénu.Nejlepší je na tom to, že dojedete v pohodě dom a někdy to vydrží i pomalinku nepozorovaně ucházet klidně 3 dny.Ještě sem to nerozdělával(vzal sem si jiný kolo) ale byl sem před dvěma dny v lese tak myslím, že tam bude zas trn z nějakýho keře-ty dovedou tyto malinkatý dírky :-(
Jak často se toto stává Vám?
Musím zaklepat, ale od září 2008 žádný defekt o trn či něco podobného. Jen na GT Zaskar proražený zadní RR a asi o měsíc později schytal pořádnou skobu:
Co jsem vyhodil duše, tak toto neznám :-)
mam ještě lepší vec než ty – chystam si bika na zitrejší zavod ( jen umyt a promazat řetez ) a zjistim ze mam prořízly plast, tak to sundam a tou dirou prostrcim prst, co ted – sem celkem nasrany protoze stejny plašt nemam tak hledam co by se našlo ( bud plaste co jsem vozil na zimakovi jak byl snih nebo nejake kendy 1,95 – skoro papirove 330g ) byl sem z toho celkem v kaši ale nakonec jsem obevil Crossmark tak jsem ho tam hodil ale vubec nevim jak se bude chovat v terenu a kolik to muzu fouknout takze to bude zas super :(
musel sem to řiznout vcera ale duše neunikala tak jsem si toho nevšim :( – zanedbana připrava no :(
a zalepit ten plášť nepůjde ???
mam doma i sadu na lepeni bezdušaku takže tím to pak zkusim ale na zavod se mi to nechce riskovat – od te doby co jezdim vetší teren to RaRa moc nedavaji :( a to jsem je mel tak rad :( ale asi zkusim jinou značku nebo nejake ty jejich duble defence…
No tak ty RaRa moc velký terén nepoberou, ale je to hlavně o stylu ježdění …
2 sezony co jsem je jezdil (chrtim stylem prumery vysoke lehky teren,hladke pěšinky, nekdy asfalt, samozřejme teren ale s mirou) jsem byl naprosto spokojeny vydrz dobra jeli krasne, ale tedka co jezdim asfalt na silnici tak na biku jezdim rad do opravdoveho terenu a to uz ty plaste nejak nepoberou :( je to skoda, jest je zkusim tedka v 2,25 jake to bude a pokud nic moc tak jdu do contiku ktere sice rad moc nemam ale trebas prekvapi :)
A co zkusi Noby Nicky ? ty by měli lépe zvládat terén, ikdyž jsou to podobné šlupky. IMHO 2,25 už moc rozdíl nebude v odolnosti, max se pokusi sehnat vyztužované, ale ty jsou v ČR je problém … Já bych se RaRa nevzdal ani za prd :o)
NN nechci nepotrebuju vetší vzorek ten u RR mi bohate stačí jen jak jsem tedka prochazel ten zadni plašt tak mam řezance jak zboku tak u prímo na vzorku, treba nahoda. dam jim šanci do konce sezony pokud nebodou mit vetší problemy jak je nahodim na fulla tak potom vytahnu duše a nacpu tmel takze defekty v poho ale když říznu tak končím :(
Njn, to je u těhlo šlupkoidních plášťů vždy riziko. Jezdit a nemyslet na to :o). Mě se podobné defekty zatím vyhýbají, plášť jsem ještě neřízl, ale taky už ho mám poďobaný od šutrů, snad přežije ještě jednu sezónu … doufám
ja na to nemyslim :D prave proto jsem na to prišel až tedka kdybych nejel zitra ten zavod tak bych si toho asi nevšim vubec a jel na tom normalne :D
Já to říkám pořád, čeho si člověk nevšímá, to se nese*e. Jak se do toho začne rejpat, pak se nestíhá divit … Podlepit flekem na duše a je to :o)
jsem liny, takze budu testovat ten crossmark (dokud se nepo****), protoze se mi to nechce znova přehazovat :D
tož hodně štěstí a suché prádlo :o)
Loni přesně tak po příchodu ráno ke kolu před Silesia Bike Maratonem, asi 15m před startem(bydlím blízko startu)… No prdel, tak rychle jsem to ještě nevyměnil… :-)
co se po*ere teď, pak už bude dobrý :o)
tak sem to rozdělal a byl tam samozřejmě trn z nějakýho keře
Já jezdím RaRa nahuštěné na 35 psi, pokud jezdím tak nějak po terénu a přes 40 psi, pokud honím asfalt a jediné pravé píhchnutí za 2800km jsem měl v zimě, kdy my do pláště zajel ostrej šutr, holt posyp je svině. Jinak se mi občas stane zmiják, tedy procvak pláště, ale ten spíše okolo těch 35 psů :o) a pořádně spraseném dopadu, nebo když mi nečekaně vběhne šutr pod kola :)o
To jsi mi připomněl, jak jsem si snad někdy v roce 1990 koupil dvě galusky, které nějak záhadně zdražily ze 120 na asi 250 kč (nebo ještě kčs?).
Dal jsem jeden brzký jarní výlet na 20 km a v obou galuskách napícháno desítky malých ostrých křemínků.
500 kč v háji po 20-ti km, což tehdy byla 1/4 mé výplaty.
Jojo šutry jsou největší svině, minulý víkend mi odletěl od předního kola šutr, strefil mě do nohy a ještě svině stihl mlasknout do nových klik a hezky poškrabat. Pěkně jsem byl nas*nej.