• Vision

    Nech? píše jen ten kdo ji má a může popsat jak fachá ! !

    0 0
    • bikerGT  

      Mám ji pouze krátkou dobu, takže jen první dojmy po cca 100km: Bezproblémů kopíruje terén, chod citlivý Lockout na noze se ovládá taky v pohodě, páčka je docela velká, Zavřená se pohne maximálně o 0,5 cm.

      0 0
      • Vision  

        Hurá !!! nešel se někdo kdo ji má ! jen pro zjmavost kolik vážíš ? a má 80 nebo 100mm ? a netušíš kolik váží ? Díka moc !

        0 0
        • bikerGT  

          Vážím ± 90kg. 100mm Schválně jsem ji vážil a oproti katalogové hmotnosti (1,6kg) jsem navážil 1.98kg. s nezkrácenám sloupkem. (Možná že, udávaná váha je bez sloupku.)

          0 0
          • Vision  

            Ok dik , tak to mě štve jestli má skoro dvě kyla ja si ju už objednal ,,, ale snad aspoň něco bydrží :-) , ale co bych chtěl zy ta prachy žejo .....

            0 0
            • MartinXC  

              Tou vahou si nenech zkazit radost. Většina výrobců (třeba RS) udává nepravdivé (nižší) váhy.

              0 0
              • bikerGT  

                Je tak. Pro zajímavost jsem zvážil původní vidlu RockShox Judy C (2002, elastomer-pružina) = 2,15kg. Popravdě jsem čekal větší rozdíl než cca 17dkg ve prospěch Axonu.

                0 0
                • Vision  

                  Tak jí mám doma vypadá dobře váží skoro 2 kg s neuřízlým krkem, Judy SL má 1750g (stála ale taky skoro 10 000 když jsem jik upoval za tuhle jsem dal 4000,– , nedá se někde na netu sehnat „obrázek“ toho jak to je uvnitř ? Docela bych ji překuchal na 80mm

                  0 0
                  • bikerGT  

                    Taky jsem shanel obrázek nebo navod, ale jediný co jsem nasel, tak je na http://www.srsuntour-cycling.com/ Neco jako navod, ale je asi universalni pro vsechny vidle Suntour, protoze kdyz se podivas na jinej typ, tak je tam nemlich to samy. Exploded view je u vsech ostatnich,jen u Axonu ne. Je tam i tabulka tlaku, ale je jina nez v tom universalnim navodu, tak nevim ktera plati. Jestli nekdo neco najdete, tak dejte vedet.

                    0 0
                  • bikerGT  

                    No a co se týče toho překuchání na 80mm, tak jsem vyčetl na

                    http://www.extremebike.sk/modules.php?…

                    (dole) že se zdvih dá regulovat množstvim oleje. Je to teda navod na SF-XC-PRO-S. Nevim jestli se to da aplikovat i na Axon. vidlice se zdvihem 80mm – 100 ml vidlice se zdvihem 100mm – 110 ml

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      ?

                      nečetl jsem to, ale mnozstvim oleje? Zdvih jde jednoduse regulovat podlozkou pod negativni pruzinu.

                      0 0
                      • bikerGT  

                        No schvalne se na to mrkni.

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          No takze je to tak jak sem si myslel. Pro nazornost: Myslis si ze do RS Sid s 63mm zdvihu nalejes stejne jako do Marzocchi Super Monster? :) Proste tohle neni vubec o zdvihu a o doporucenem mnozstvi oleje pro jednotlive varianty.

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            zapomel jsem jedno ALE:), takze: ALE o doporucenem…

                            0 0
                            • bikerGT  

                              Takže jsem to asi špatně pochopil nebo ten člověk tam kecá.

                              0 0
                              • Pá-dlista1  

                                Tam podle me neni nic o tom, ze tim menis zdvih. Tam je jen napsano, ze kdyz mas zdvih 100mm musis dat 110ml oleje (nebo kolik) a kdyz mas 80mm zdvih musis dat 100ml. Nic vic, nic min.

                                0 0
                    • Picaso  

                      Axon se dela v obouch zdvizich 80 i 100mm tak to asi bylo mineny pro dany zdvich.

                      0 0
                  • bikerGT  

                    Uz jsi tu vidlu kuchal? Nebo sehnal jsi aspon servisni manual?

                    0 0
    • RapMan  

      a jak se AXON lisi od XC-PRO-E-RL ?

      0 0
      • Picaso  

        Hlavni rozdil je ten ,ze Axon ma dany zdvih 80mm nebo 100mm a Xc-pro ho maj plynule menitelnej tusim 80–120mm,nebo dokonce 60–120mm.A par mensich ,jako ruzna tvrdost anodizace vn.nohou i systemy Xc-pro muze byt vzduch/vzduch­;vzduch/olej;pru­zina/olej-ale vsechny se nedovazej.

        0 0
        • sharkcom  

          Jo ten AXON vypadá dobře, teď ho testovaly ve VELU a moc ho tam nechválily, konkrétně sílu potřebnou k odtržení z klidu – 15kg. Takže nevím, jestli se tomu dá říkat citlivost, škoda jsem si myslel, že se už polepšily, ale pokud bude zkušennost jiná, tak mě to zajímá.

          0 0
          • ravo  

            To máš sice pravdu ( s tou hodnotou 150N), ovšem pak Marzocchi MX Comp je zcela nepoužitelná, když se dá do pohybu až při zatížení 250N – tahle čísla hovoří jen o tom, jak velká žehlička nebo nežehlička ta která vidle je. A protože to jsou vzduchovky, lze očekávat, že budou lehce netečné k menším nerovnostem a navíc hladina zatížení, kdy se dají do pohybu je právě tím vzduchem štelovatelná…

            0 0
            • sharkcom  

              Jo svatá pravda. Ale já osobně mám raději takovou, která žehlí i malé nerovnosti a šetří mi zápěstí a ramena. Pro běžnou horskou turistiku je to asi hlavní práce vidlice.

              0 0
              • jakub  

                tak jezdi po silnici ((((-: ne to bylo hnusny sorry

                0 0
                • sharkcom  

                  To doufám… Já mám furt zato, že bikeři jsou jedna parta nadšenců.

                  0 0
              • lubos  

                Vozil jsem MXC , coz je taky vzduch bez negativni komory, a i kdyz potrebuje vetsi silu na odtrzeni neni to tak hrozny. Spis mi to vyhovovalo, alepson se nehoupala :) Konekoncu .. po 5letech jezdeni s pevnou vidlou toz bylo pozehnani :) Jelikoz jsem nikdy nevozil pruzinu, tak neumim posoudit rozdil, hlavne tedy rozdil pro mne, ale myslim si, ze tim ze jde o odpruzeni se vibrace strati ve vidlici, i kdyz potrebuje vetsi odtrh, a toz je to nejhorsi pro zapesti. A ta sila na odtrzeni zacina byt dostatecna pri vetsich rychlostech, kde staci i mensi nerovnost, kterou rekneme normalne moc nezehli, tak pri takovych 30km/h uz zehlit bude urcite. nedavno jsem cetl o jakesi vidle, ze je celkom solidni, zehli a tak, ale pri vyssich rychlostech zacina tvrdnout. Tak takovou si nekupuj, jestli chces zapesti v poradku :)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.