• Vision

    Nech? píše jen ten kdo ji má a může popsat jak fachá ! !

    0 0
    • bikerGT  

      Mám ji pouze krátkou dobu, takže jen první dojmy po cca 100km: Bezproblémů kopíruje terén, chod citlivý Lockout na noze se ovládá taky v pohodě, páčka je docela velká, Zavřená se pohne maximálně o 0,5 cm.

      0 0
    • RapMan  

      a jak se AXON lisi od XC-PRO-E-RL ?

      0 0
      • Picaso  

        Hlavni rozdil je ten ,ze Axon ma dany zdvih 80mm nebo 100mm a Xc-pro ho maj plynule menitelnej tusim 80–120mm,nebo dokonce 60–120mm.A par mensich ,jako ruzna tvrdost anodizace vn.nohou i systemy Xc-pro muze byt vzduch/vzduch­;vzduch/olej;pru­zina/olej-ale vsechny se nedovazej.

        0 0
        • sharkcom  

          Jo ten AXON vypadá dobře, teď ho testovaly ve VELU a moc ho tam nechválily, konkrétně sílu potřebnou k odtržení z klidu – 15kg. Takže nevím, jestli se tomu dá říkat citlivost, škoda jsem si myslel, že se už polepšily, ale pokud bude zkušennost jiná, tak mě to zajímá.

          0 0
          • ravo  

            To máš sice pravdu ( s tou hodnotou 150N), ovšem pak Marzocchi MX Comp je zcela nepoužitelná, když se dá do pohybu až při zatížení 250N – tahle čísla hovoří jen o tom, jak velká žehlička nebo nežehlička ta která vidle je. A protože to jsou vzduchovky, lze očekávat, že budou lehce netečné k menším nerovnostem a navíc hladina zatížení, kdy se dají do pohybu je právě tím vzduchem štelovatelná…

            0 0
            • sharkcom  

              Jo svatá pravda. Ale já osobně mám raději takovou, která žehlí i malé nerovnosti a šetří mi zápěstí a ramena. Pro běžnou horskou turistiku je to asi hlavní práce vidlice.

              0 0
              • jakub  

                tak jezdi po silnici ((((-: ne to bylo hnusny sorry

                0 0
                • sharkcom  

                  To doufám… Já mám furt zato, že bikeři jsou jedna parta nadšenců.

                  0 0
              • lubos  

                Vozil jsem MXC , coz je taky vzduch bez negativni komory, a i kdyz potrebuje vetsi silu na odtrzeni neni to tak hrozny. Spis mi to vyhovovalo, alepson se nehoupala :) Konekoncu .. po 5letech jezdeni s pevnou vidlou toz bylo pozehnani :) Jelikoz jsem nikdy nevozil pruzinu, tak neumim posoudit rozdil, hlavne tedy rozdil pro mne, ale myslim si, ze tim ze jde o odpruzeni se vibrace strati ve vidlici, i kdyz potrebuje vetsi odtrh, a toz je to nejhorsi pro zapesti. A ta sila na odtrzeni zacina byt dostatecna pri vetsich rychlostech, kde staci i mensi nerovnost, kterou rekneme normalne moc nezehli, tak pri takovych 30km/h uz zehlit bude urcite. nedavno jsem cetl o jakesi vidle, ze je celkom solidni, zehli a tak, ale pri vyssich rychlostech zacina tvrdnout. Tak takovou si nekupuj, jestli chces zapesti v poradku :)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.