• MartinXC

    Mám dotaz na uživatele R.Zero WCS (pokud takoví jsou na BF): Jezdím cca rok s hlavovkou R.Z.WCS, dali mi ji v servisu s rámem. Když jsem nechal vůle podle servisu, připadlo mi to chodit příliš zlehka, z dřívějška jsem zvyklý mít hlav.složení trošku přitáhnuté. Na složení mám rovnou představec bez podložek. To WCSko když je přitáhnu, tak při točení do strany (L i P) jde víc a víc ztuha. Posledních pár set km se to změnilo na režim, kdy v průběhu švihu ziš?uju, že jde OK (mírně ztuha jak jsem zvyklý)- a když kolo postavím doma a po pár hodinách zkusím, jde hodně ztuha a do strany ještě hůř. Zažili jste někdo něco podobného ? (teda já po švihu taky ztuhnu až se nehnu ale u hlavovky bych to nečekal:-)

    0 0
    • Gatier  

      Asi to mas cele nakrivo! Preco vsetci chcu nieco opravovat cez internet? V servise by to mali asi za 10min.hotove. Prepac, hrozne ma to stve,ze ti nemozem pomoct,ale ked to clovek nevidi…

      0 0
    • Lapák  

      Jaký máš rám (a jeden blbej dotaz, to je integrovaná hlava ?)

      0 0
      • MartinXC  

        Klein Attitude 2003 – klasika, žádný integrál. Upozorňovali mě, že to WCSko chce nastavit vůli velice jemně, ale mě připadalo, že to za jízdy kvedlá, proto to maličko přitahuju – a asi se to takhle divně projevuje. Tobě to dělá co ?

        0 0
        • Lapák  

          Já mám totiž stejný problém, ale u integrované hlavy (taky Ritchey, bohužel ale nevím přesné označení). Kždopádně se mi to chová úplně stejně. Zkusil jsem už i cvičně vyměnit ložiska, dodavatel přejel plochy v rámu aby byly rovné, ale nepomohlo nic (mám GT idrive Pro).

          0 0
          • Gatier  

            Tak to bude asi nafigu hlavove. Skusil si ho uz vymenit? :-)

            0 0
            • Lapák  

              Promiň, napsal jsem, že jsem vyměnil ložiska. Myslel jsem tím. že jsem vyměnil celou hlavovku (ono je toho u integrálu podstatně míň než u klasické hlavovky – dvě ložiska, krytka ze spodu, krytka z vrchu a jakejsi vymezovací bazmeg, to je vše). Každopádně, problém se tím neodstranil.

              0 0
              • MartinXC  

                Já s tím ujel cca 5000km. Řekl bych, že to má co dělat s konstrukcí ložiska, těsněním uvnitř, atp. Už jsem se s tím pomalu smířil. Jak dlouho s tím jezdíš (kolik km)?

                0 0
    • Daf  

      Ja bych rek ze tento problem neni ani tak problem integrovaneho slozeni jako spis zapouzdrenych lozisek. Mam FSA a stejnej problem sel jsem az tak daleko ze jsem i rozlousknul lozisko. Myslim si ze problem je v tom ze v lozisku jsou volne kulicky (ne venecky) a ty se behem jizdy hromadej po stranach drah tak, ze po stranach jsou huste a vpredu a v zadu jich je min. Jinak si to nedokazu vysvetlit.

      0 0
      • MartinXC  

        To me nenapadlo, ale mohlo by to byt ono – vysvětlilo by to tu proměnlivost. Podle specifikace to má dole ACB a nahoře microACB (ACB = angular cartridge bearing). Do ložiska vidět není, je oplastované. Co by to sakra mohlo být ?

        0 0
        • Daf  

          Ten plast jde prave vydloubnout sroubovakem, nebo nozikem ale opatrne! Tam pak je krasne videt jak jsou kulicky serazene. A v mem pripade to bylo jak jsem napsal. Jinak se timto zpusobem da lozisko vycistit pokud se tam neco dostane, popr. doplnit vazelina.

          0 0
          • MartinXC  

            Hele, dík za info. Funguje ten plast taky jako oddělovač kuliček ? Kdyby jo, jak by se mohly „nahustit“ po stranách ? Nebo je to slošení opravdu na jemné nastavení vůle a vyšší tuhost mu škodí ? :-(

            0 0
            • Daf  

              Ono je to spis jen takove kovove pogumovane tesneni a slouzi jen jako krytka. Ty kulicky aspon teda aspon v FSA jsou jinak uplne volne. Rozhodne bych to slozeny moc nepretahoval a nastavil s citem.

              0 0
              • MartinXC  

                Člověče, ale jak to nastavit s citem, když to po jízdě točí, a do druhýho dne ztuhne ?

                0 0
                • Daf  

                  No me se to chova tak, ze kdyz ho treba rozeberu a znovu slozim tak jde nadherne zlehka. Vysvetluji si to tim ze tam ty loziska nedam presne v te poloze v ktere jsem je vyjmul. Pak to sesteluji tak jako klasicke slozeni, takze ho nepretahuji. Po prvni jizde slozeni po v krajnich polohach tuhne ale tou z neresim, protoze povolenim uz by bylo moc volne. Ja byt tebou tak to seridim v dobe kdy se toci zlehka a pak uz bych to neresil.

                  0 0
        • Daf  

          Jinak to ACB znamena ze se jedna o lozisko se sikmym stykem, coz je pro pouziti v hlavovem slozeni docela podstatne.

          0 0
    •  

      Ticho! Všechny vás zabiju!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.