Nazdar, na svém budoucím kole budu mít CrMo vidlici.Zajímaly by mě zásadní rozdíly mezi CrMo a hliníkem, jejich výhody a nevýhody. A ještě jeden dotaz: je slopingovej rám u silniček výhodný? Předem díky za odpověď.
Nazdar, na svém budoucím kole budu mít CrMo vidlici.Zajímaly by mě zásadní rozdíly mezi CrMo a hliníkem, jejich výhody a nevýhody. A ještě jeden dotaz: je slopingovej rám u silniček výhodný? Předem díky za odpověď.
rozdíl ve vidlích bude váhovej. CrMo bude po oprejsknutí laku reznout. Výhoda slopingu na silničce je diskutabilní.
vahovej rozdil asi bude, pohodli asi bude, rovnatelnost bude, reznuti nebude, sloping jak se komu libi… mi se na silnicce libi takovej ten malej. Zdar
Al je podstatne tvrdsi,zalezi take na tom jak je vidle udelana, tzn. zda je rovna a nebo zahnuta. doporucuji karbonovou, je lehka a tlumi narazy jeste lepe nez Cr-Mo. Reznuti Cr-mo bych se nebal,to neni zasadni problem. Sloping na silnici vyhody: nizsi hmotnost, vetsi tuhost, snadneji najdes tu spavnou velikost (u slopingu se nabizi mene velikosti ramu). nevyhody: vypada to divne, ale clovek si zvykne.Jezdim nyni 2 roky vyrazne slopingovy ram a jsem spokojeny. Klasika me nyni pripada hrozne velka.takze sloping doporucuji.