60k za GIANT Trance 1.5 LTD 2017 Mám to vzít?

60 nepřečtených
  • adius

    Zdravíčko :)

    Již delší dobu (na mě) přemýšlím o prvním fullu. Rozhodl jsem se, že 120mm určitě nechci, tím pádem padl výběr na něco jako 140mm-160mm. Místní prodejce by mi byl ochotný nabídnout výše zmiňovaný bike za 60k, možná bych mohl zkusit usmlouvat slevu. Po hodinách a hodinách hledání zde na fóru jsem nedošel k jednoznačnému závěru ohledně Giantu, výpovědi se dost lišily. Těžko soudit zda to není proto, že ti, kteří ho vlastní, jsou natolik spokojeni, že nepotřebují vykřikovat do světa jak je skvělý a proto mám dost smíšené pocity z výsledků hledání. Počítám s tím, že na kole bude nutno (časem / hned) změnit obutí. Na modelech 2018 (které mi připadají téměř beze-změny) nabízí tubeless, což mi připadá (nenašel jsem to), že 2017 má snad úplně totožné ráfky se kterými to půjde bez potíží předělat, nebo jsem něco opomenul? O_o Jinak z mého pohledu vidím osazení jako celkem ok.

    Každopádně mě zajímá hlavně to, zda má vůbec smysl, v této moderní době a takhle před sezónou pořizovat něco takového, nebo raději počkat např. na nové modely Canyonu Spectral 2018? Popravdě, váha Giantu mě celkem vyděsila, i část lidí si stěžovala na hmotnost, tak nevím jakým způsobem to mám brát vážně a jak moc to ovlivní mé nadšení a plány, které bych chtěl prožít. S kolem bych si chtěl užít hlavně zábavné ježdění, které mě postupně přenese do většího a většího terénu.

    Tímto bych předem chtěl poděkovat za vaše pocity, popřípadě návrhy =)

    0 0
    • mr.karno  

      Tak otázkou je kam až se chceš posouvat, Pokud to máš na výletování/technic­ké ježdění ber Trance, pokud se chceš posunout ještě dál a případně se zapojit do enduro mánie a bikeparkování v ČR, nemusí ti bike časem stačit.

      Z hlediska technického, máš na kole kromě všechny „nejmodernější“ standardy co jsou. Boostové a pevné osy vepředu/vzadu, metrický tlumič, 27,5 což by ti mohlo zas na chvíli vydržet i pokud bys upgradoval.

      Co mi na Trancu vadí (mám 1,5 2017) je trochu nižší střed (oproti dřívejšímu kolu) a občas si ve šlapavých techničtějších pasážích chytnu pedálem, také bych ocenil o něco progresivnější průběh tlumiče. Protože je však již z výroby vybavený největší vložkou, je to řešitelné pouze výměnou velké komory za normální, což jsem zatím neudělal, takže nevím, zda by to reálně pomohlo. Ale obecně jsem velmi spokojený.

      Pro zajímavost moje fullová cesta byla 120/120, 160/160, 150/140 (Trance)

      0 0
    • Breakpain  

      Jak pise kolega.

      Uprimne bych si s tim nelamal hlavu. Bike je to dobry a bud Ti bude stacit nebo za rok/dva vymenis ;).

      Ja se nemohl „trefit“ a tak jsem menil nasledovne:

      HT 80mm – full 150mm – HT 29er 90mm – full 100mm – full 170mm.

      Aktualne pokukuju po nejakem zimnim najizdeci za par penez (HT), bo aktualni full na najizdeni moc neni. Ale to mi nevadi, zase se na nem lepe blbne a ja nesnasim univerzalni reseni.

      0 0
    • enduristka  

      Ahoj, já jsem hrdá majitelka Trance 1,5 2017 a moje jediná výtka k němu je ten již zmíněný problém občasného škrtnutí si pedálem o šutr či kořen. Ale nic s čím by se nedalo naučit jezdit. Prostě si budeš po pár bouchnutích a nechtěných vycvaknutí už hlídat, kde máš zrovna pedál. Co se týče plášťů: IHNED A TO DOSLOVA JE ZAHOĎ! Je to čistá sebevražda se na nich byť jen pokoušet bikovat.....u mně to dopadlo naštíplou stehenní kostí :-) Můj rám ve velikosti XS váží téměř 14 kg. Nechtěla jsem tomu věřit, pocitově mi přijde mnohem lehčí. Vidlice i tlumič mi přijdou dostatečně progresivní, možná je to tím že jsem před tím jezdila Pike a Monarch:160 na 160. Neměnila bych. Pro mně je to kolo bez kompromisů. Můžu s ním vše. Pokud chceš hlavně zábavu a pohodlí z kopce, kup spíš Reigna. Tohle kolo má rádo singly a je jedno jestli nahoru nebo dolekopcom. Ale projevem se v hodně rozbitém terénu určitě od něčeho s vyššími zdvihy liší. Je méně pohodlné, byť zvládne vše, ale už je to trochu více o tvé technice a tomu, jak moc jsi ochotný si s kolem hrát. Je to opravdu hravý bike, žádný tank. Pokud máš ještě nějaký otázky. Ráda odpovím, pokud budu vědět. Zatím se měj.

      0 0
      • adius  

        Ahoj, konkrétně tvého profilu jsem si všiml jako první. Úžasné fotky a ta barva je prostě super. Tvé zranění mě mrzí, zní to docela ošklivě, snad je vše již jak má být. Oceňuji, že jsi i přesto nezanevřela na tak nádherný stroj :) Konkrétně by mě zajímala jen poslední věc a to, zda do modelů 2017 již navlékly na bowdeny, které prochází rámem, nějaké neoprenové bužírky, nebo to stále hrká v rámu při jízdě po nerovnostech a musí se to dodělat.

        Oceňuji reakce všech, je vidět, že majitelé ho mají opravdu rádi, i přesto však musím koupi na nějaký čas odložit. Přečetl jsem toho spousty a mám z toho dost smíšené pocity. Třeba se to vše usadí a nakonec bude doma :-)

        0 0
        • enduristka  

          Ahoj, přečetla jsem si co ti ostatní píšou a chybí odpověď na bouchání bowdenů. Nebouchají. Nic se s kolem nedělalo a je tichounké. Teda, až na ten náboj, používám ho místo zvonku.Ten zvuk jsem si zamilovala :-) Určitě si vyzkoušej velikost, původně jsem chtěla velikost S a mám XS. Zdá se mi, že to mají trochu posunuté, oproti jiným značkám, které jsem měla. Někdo tu píše, že to není kolo do bikeparků…to určitě není, ale zvládne to. Jen to bude kompromis pro vás oba. Kolo bude trpět a ty nebudeš mít takové pohodlí. Toho, že by praskl rám dřív než třeba u Reigna si osobně nemyslím, jen tam chybí ten zdvih. Jak už jsem psala. Má 14 kg a opravdu na materiálu nikdo nešetřil. Jinak jsem měla potřebu po roce, nebo víc kolo změnit, vyzkoušet zas něco jiného, nového. Už ne. Zůstanu u Giantu, kterej mi sedí a vím, že nemusím pořád do kola řešit praskání, vrzání, jiné pazvuky a vůle v rámu. Což byl od prodání mého starého Reigna neustálý boj. Reigna jsem měla 4 roky a od jeho prodeje jsem toho litovala. Feltík mi celkem seděl. Ale byli u něj potřeba častý zásahy od mechanika, pač já jsem úplný antitalent na cokoli, co se jen trochu podobá nějaké opravě. Po dosednutí na Trance jsem měla okamžitě pocit, že zase sedím na Reignu. Tu euforii nedokážu popsat. Mám ho zpět, po 3 letech, jen o kilo těžší a v novém kabátku. Už ho nedám :-) Pokud ti při zkoušení sedne, veškeré dilema z jeho koupě zmizí. Podle mně se to vyřeší samo. Jen si ho někde vyzkoušej. Omlouvám se za ten sloh, ale nedokázala jsem si to nechat pro sebe :-)

          0 0
          • adius  

            Slohy mi nevadí, naopak… U teleskopické sedlovky píší, že jsou k dispozici 3 varianty, jak ono to funguje? To je nastavitelné, či to jsou 3 ruzné sedlovky? V nejbližší době půjdu kolo omrknout na živo a zkusit geometrii jak to vůbec vypadá, tak ať toho vím co nejvíce, ale ta váha, v recenzích píší okolo 13,5 – 13,75 třeba jen s karbonovýma řidítkama a normální pláště 850g. To je mi tedy stále otázkou s tou velikostí XS…ovšem ohledně toho cvakání a klepání jsi mě potěšila, to by bylo přijemné kdyby kolo bylo tiché.

            0 0
            • novas752  

              Bych rekl ze to jsou 3 varianty zdvihu podle velikosti ramu.

              0 0
              • McBlacky  

                jj

                • váhy se neboj, ten rám není o moc těžší než konkurence. Jen se to řeší, protože starej trance bylo xcčko geometricky a rám byl lehčí. Tohle už je hodně schopnej trailbike
                0 0
            • enduristka  

              Délka zdvihu teleskopky dle velikosti rámu. Váha kola je jaké je, zbytečně se to tu řeší. Nepoznáš to. Felt měl 13 kg a při přenášení přes stromy a tahání kola po schodech mi pocitově přijde lehčí Trance. Je menší a tím se mi i lépe nosí.

              0 0
    • Rice  

      Ještě k tomu příspěvku z vedlejšího vlákna. Pokud by ten Trance 1,5 2017 stál 60 tis. Kč a byla by správná velikost (v případě, že je to podle tabulky něco mezi, tak vzít větší a dát kratší představec), tak bych asi moc nepřemejšlel a bral bych ho (Shimano XT s odpružení Fox Perfomance). Kolik váží oproti Spetralům netušim, ale největší rozdíl by mohl být v kolech a jedno/dvou převodníku.

      0 0
    • McBlacky  

      Jako jediný kolo 27.5" to je dobrá volba, byť teda 29" na 120–130 zdvihu bude ve většině věcí lepší.

      Pokud to je druhá volba k HT nebo podobný chrtárně, tak se ti může stát, že narazíš na limit a nebudeš ho chtít trápit a byl by lepší reign. Drobné trailové násilí snese s přehledem a pokud neplánuješ trávit víc času ve vzduchu klidně ber ho:)

      0 0
      • adius  

        Prosím blíže specifikovat pojem „trávit více času ve vzduchu“ ? Pochopil jsem tím bikeparky, ty v plánu nemám, i přesto bych však očekával, že to zvládne, pokud vynechám smrtící skoky. V podstatě jsem hledal něco na vyzkoušení, já teď v podstatě ani nevím, co mě baví, jelikož jsem full nikdy nevlastnil.

        0 0
        • novas752  

          Vyzkousej si nekolik kol, bez toho se nehnes z mista. Ted v zime to asi moc nepujde, ale na jare je testovacich akci spousta.

          Na Trancovi se skakat da, ale neni na to moc delanej, zpraseny dopady by se mu dlouhodobe asi nelibily.

          0 0
        • McBlacky  

          Jestli umis i delsi skoky a vyssi dropy na jistotu tak ok, ale na takovy to moderni praseni 50/50 v bikeparku to proste dlouhodobe ne. Na krivaka nebo ohranenej dvojak to delany neni. Jestli jsi ale fulla nikdy nemel, bude ti chvili trvat najit limit trance.

          0 0
    • Jenda  

      Teď jsem akorát koupil 1.5 LTD Reigna, je to osazením prakticky totožný kolo s tím Trancem, akorát s jednoplackou. Bacha, v popisu je nejspíš stejná chyba – vidle je performance a nemá tedy Fit4 patronu ale Grid – to znamená že nemáš štelování HS komprese, tak ať nejsi zklamanej. Na druhou stranu na fórech si to někdo chválí, někdo říká že ta vidle hůř stíhá v rychlejch rozbitejch pasážích.

      Hmotnost toho Reigna v L i s pedálama mi v progressu navážili 14.5, což mi přijde dobrý a upřímně nechápu enduristčiných 14 na XS?

      Jak píše výše Blacky, pokud to máš jako univerzála na výlety, tak spíš Trance (i kvůli dvouplacce), pokud se rád posouváš dolekopcom, koukni spíš na Reigna.

      Já se rozhodoval mezi kolama této kategorie, tj 150 trail bike/160 enduro a přišla taková nabídka na toho Reigna že jsem neodolal. Nicméně na kole jsem ještě nejel, takže vše to je zatím teorie. Na druhou stranu mám odježdíno na biku 160/160 8 let a jde s tím jet i 100 km výlet v Alpách. Tedy se starou nemoderní geometrií, uvidím jak to bude endurospecifik :-D

      0 0
      • Breakpain  

        Vzdy budou dva tabory. Samozrejme to jde, ale mnohem vic si 100km uzijes s nizsim zdvihem, protoze u kila uz to imho neni o blbnuti z kopce a podobne, ale dejme tomu slapavy vylet na pohodu. Nevidim jedinej duvod, proc to absolvovat na 160ce s drapaky :). Ale tak to jsem odbocil a nazor se na tohle ruzni ;).

        0 0
        • Jenda  

          Netvrdím že je to optimální, jen říkám že to jde a není to zas takovej problém jak někteří tvrdí. Většina vejletů byla do 75 km a i tak to byly celodeňáky s převýšením kolem 2500 m. Ale tou dobou jsme v Alpách bydlel, takže jsem měl ví naježdíno v kopcích a měl jsem 3 placku :-) Jak to bude teď s jednoplackou který jsem se fest bránil uvidím. Vnejhorším tam ten přesmyk můžu dát :-)

          Mimochodem mě překvapilo časté hodnocení, že Reign jede do prudkejch výjezdů líp jak Trance? Se těším až to otestuju.

          0 0
          • Breakpain  

            To porovnat neumim – mne ta jejich geo nesedla vubec, ac jsem o to kolo stal a mel bych na nej i prijemnou slevu :)

            0 0
      • enduristka  

        Taky jsem nějak nechápala, co ta váha ukazuje.....ale: Mám pořád dvoupřevodník, na Reignu tuším není. A koupila jsem docela těžké pláště + silnější duše, abych neprocvakla. Dalo by se na váze citelně ubrat, ale jak jsem psala, pocitově to kolo váží méně.

        0 0
        • Jenda  

          Ta dvouplacka bude myslím dělat menší rozdíl než je rozdíl v hmotnosti rámu XS a L. Ale těžký gumy to dokážou poslat hodně nahoru a ty duše to je vyložene zlo. Proč tam nedáš bezduše? Duše mi přijdou už trochu středověk ;-)

          Navíc po tom co stojí bezdušový ventýlky od mitasu pod 100 kč/pár a páska se dá sehnat za 300 asi 50m je to i cenově lepší jak ty duše ;-)

          0 0
          • McBlacky  

            na trail kole obecne to co obujes delá 50%. dáš tam lehký slupky a jede to super, nasadíš 2,5 drapák a vydáš se orat snečím tempem :)

            pro trance to chce alespon Hans Dampf na obe kola, já to dostal s nobáčema a ty to dost limitovaly, než jsem je teda oba rozřezal, což bylo naštěstí dost záhy. Ted tam mám HD/Butcher a zdá se to dobrý.

            dvoupila proti jednopile je tak 400gr navíc. A teda i na Trance bych výrazne doporučil jednopilu. Váhově jí klidně 14kg věřím na hrubším obutí s dušema. Můj je po diete a taky to není pírko, na aktuálním obutí 12,8

            0 0
            • novas752  

              Já bych zase 1×11 pro takový to teréní vejletění pro slabší jezdce moc nedoporučoval. Já mám 2×11 24/36 + 10–42 a rozsah mi sedne akorát – dá se na tom vytočit cokoliv a zároveň i přišlápnout z kopce.

              0 0
            • adius  

              Osobně mám větší sympatie pro značku Giant obecně mě to k ní táhne…Ale teda že nedokáží vyrobit nějakou lehčí verzi, to je asi jediná překážka, 14kg je masakr… Jen popravdě nevím v čem to tkví, vážně se dá tolik nahnat na odlehčených komponentech při porovnání např s Canyon spectral 6EX? Tam teda mají vše raceface, což je pár gramů ve výsledku, ale 12,7 co píší ve velikosti M je citelný rozdíl pokud vážím necelých 70kg. Znám problémy s praskajícími rámy, ovšem pohrávám si s myšlenkou zda majitelé používají kolo opravdu na to k čemu je určené a nevymetají bikeparky, to se potom nedivím že praskne pod 90kg chlapem. Rád bych se podíval na modely 2018, ale kdo ví co vymyslí.

              čím konkrétně se ti povedlo stáhnout váhu pod 13kg ? Kdyby bylo více materiálu na rámu, vůbec by mi to nevadilo, ale oni mají těžké ůplně vše, co na tom kole je.

              0 0
              • McBlacky  

                kolo mám v profilu, se podívej.

                jen 400gr dáš přechodem na jednopilu (zahodíš i vodítko) – což spectral má. Jak píšu výše, ten rám není těžkej sám o sobě. Kola dává giant těžký o chlup víc než canyon.

                A teda než řešit prasklý spectraly, a že jich teda i v čr bylo dost, vzal bych trance ;)

                0 0
                • adius  

                  To je asi pravda… Hmm, příští týden mám domluvenou jízdu tak uvidím, co mi to řekne.

                  0 0
                  • AussigBiker  

                    Zbezne jsem kouknul, taky jestli na nej davali plaste Conti MountainKingy nebo neco podobnyho, tak kdyz pak nohdis poradnou gumu, tak to mas hned na dvou plastich kilo navic. Treba WTB Vigilante ma ~800–1000g podle typu. No a pak bizu jako riditka, predstavec…

                    Teleskop taky neco prida.

                    Ja letos koupil prvniho fulla a kdyz na nem jezdim, tak to, ze je o neco tezsi nevnimam, asi kdybych si meril cas do kopce na acku, tak bych treba byl pomalejsi. Diky geometrii to z kopce frci lip a min se „nadru“ pri rizeni, tim, ze je to full, tak v terenu / na louce / poli jsem rychlejsi.

                    0 0
          • enduristka  

            Zkoušela jsem přejít na bezduše už na Reignu, několikrát mi při stání doma přes noc vyteklo mlíko…nějak se nedařilo to utěsnit. A při představě někde venku při větším defektu, jak jsem omatlaná od té sračky ve uvnitř......ani ne, jsem zastánce středověku, umím si defekt opravit a nejsem zapatlaná až za ušima :-) Jinak od té doby co mám Trance, jsem defekt neměla ani jednou, máme nalítáno 3000 km.

            0 0
      • Rice  

        Díky za upozornění na tu Perfomance vidlici, FIT4 má až Perfomance Elite, to jsem nějak přehlídnul. Vozim Fox 34 s FIT4 a s chodem jsem opravdu spokojenej, samozřejmě bylo třeba správně naladit tlak a hlavně odskok. Nicméně nastavení HSC/LSC Fox 34 nemá ani na Factory 2018 verzi, to maj až Fox 36.

        0 0
        • Jenda  

          on je tam totiž blbej popis – je tam performance, Fit4… jenže v reálu tam bude prostě ten Grid.

          Popravdě mě přijde skoro důležitější jaký jsou pasivní odpory než kostrukce tlumiče, protože třeba i z mattoca kde je tlumení imho super dokážou originál stíráky vytvořit tupou mrchu. Věřím že Fox už má období kdy vidle kurvil zbytečnou kompresí „aby se to nehoupalo“ snad už za sebou.

          A stejně jsem vozil obě komprese povolený, tak myslím že i u Gridu se s tím nějak poperu, resp HS kompresi na pohodlí asi až tak nepoznám a LS to nastavitelnou má.

          0 0
        • Rice  

          Na těch Factory a Elite je navíc kromě páčky Climb/Trail/Descent ještě uprostřed kolečko na lehký doladění tuhosti v Open/Descent módu, to mam taky pořád povolený. Jen když na rychlost šlapu ve stoje do delších kopců tak to přepnu na Climb. Ale na staršim Trancovi mam trošku problém se zadkem, kde se mi zdá, že se v prostřední části zdvihu propadá, tak zkoušim na zadnim tlumiči ten Open mode tuning adjust 1/2/3 trošku přitvrzovat (zkoušel jsem vyvložkovat a to hrozně zpomalilo odskok). Ale stejně je to už jen takový ladění před tim, než se z něj stane záložní kolo na chatu.

          0 0
          • Jenda  

            jo, ten Grid je vlastně plynulý přitvrzování LS komprese s jednou definovanější polohou, kterou si člověk navíc může definovat podle svýho, jak jsem teď omylem experimentálně zjistil :-D

            Akorát je problém, jaké je to základní nastavení v open poloze – jestli to odpovídá minimální kompresi v open modu nebo ne.

            0 0
    • Jenda  

      Jenom ještě doplním jednu drobnou výhodu koupě Giantu oproti Canyonu či Radonu – dřív nebo později se ti vysype teleskop a to se přeci jen o něco rychleji řeší u českýho prodejce :-)

      No a abych ti to neulehčil, jednoho z kandidátů ve výběru jsme měl tohoto Radona

      Výhoda oproti Giantu jsou supr kola a vidle performace elite – tedy stejný vnitřnosti jako factory verze, akorát bez (pro mě) hnusný kashimy.

      A samozřejmě – červená je výrazně rychlejší :-D

      0 0
    • Nutribird  

      Gianta protože je super a funguje. Maestro je prostě jednoduše dobrý, nic nepraská. Bude se ti to ježdění líbit, je to parádní, jízda a s teleskopem, budeš mít problém chtít brzdit. Ta rychlost a jistota je strašně návyková. No a někdy si až pod kopcem uvědomíš jak to bylo nebezpečné.

      0 0
    • Rob80  

      Vlastním Giant Trance 2 2017 a můžu jen doporučit. Stejně jak píše Nutribird, je až neskutečné, jak se při sjezdu těžším terénem cítím na Trancovi sebejiste a nechám ho jet, protože mu věřím a nikdy mě nezklamal. Pokud někdo tvrdí, že bikepark nedá, je to absolutní nesmysl, záleží vyloženě jen na skillu jezdce, jak si s terénem dokáže poradit, ne na tom, zda má Regina 160/160 nebo Trance 150/140. Pokud chceš kvalitní kolo, které zvládne jak vyjížďku na celý den, tak obtížnější sjezdy, jdi do Trance. Proboha a neřešte jestli má kolo 12,7kg nebo 13,5. Když někdo váží 75kg a má 14kg vážící kolo k tomu na zádech batoh se třemi litry vody a nářadím nebo někdo 96kg s karbonem 10kg bez batohu? Kolik Vas závodí? Naco řešit takové hovadiny? Před Trancem jsem měl fulla Haro shift na 120mm a s pohodlím a možnostmi Trance se to vůbec nedá rovnat. Trance zvládne opravdu hodně včetně jumpu a tvrdého zacházení. Je tomoc hravé kolo. Jdi do něj.

      0 0
    • Rob80  

      Ještě bych rád vyzdvyhnul tlumení Foxu, ale hlavně Maestra. Jak někteří tvrdí, že není dost progresivní, tak ujistuji že je. Mám s ním najeto 3000km i po tvrdém terénu a na dorazy jsem se nedostal, to bych musel skočit alespoň ze 2m na placku, což moc lidí nedělá 

      0 0
      • Breakpain  

        Jen dodám, to, že tomu nedáš dorazy Ty, neznamená, že jiní jsou na tom stejně :-)… tím ale Maestro nehaním, byl jsem s ním spokojenej u XC ;-).

        0 0
        • Rob80  

          Jasný, že pokud bych jezdil jen DH nebo freeride, šel bych do DH kola nebo Regina,ale skákat se dobře dá i na Trancovi.

          0 0
      • FiLus  

        Progresivitu by som skôr pripísal tlmiču a jeho vyladeniu pre daný rám. Samotné Maestro má nárast progresivity len nejakých 25% (ak si dobre pamätám) a to je z môjho pohľadu zanedbateľná hodnota…

        0 0
    • smash_mouth  

      Jen pro zajimavost aktuální storka:

      Kola na Tranďákovi r 2017 maj 2005g, duše 190g kus a SLX kazetove těžítko 480g (váženo).

      Rychlym odlehčením jsem shodil vyrazne pres 900g – zaplety ROAM, bezduš, 1180 kazeta, 2×11 sundano, placka 28z od WolfT.

      Je to pro holku, takze nebylo treba stavet robusni kola (kola a kazeta zanovni z venku – cena odtucnovaci prestavby cca 1000,–)

      Plaste sly preventivne pryc vymenou za HD 2,25 soft a NN 2,25 hard – vahove pus minus stejne proti puvodnim perf slupkam.

      0 0
    • adius  

      Děkuji moc za další reakce. Dopadlo to nakonec tak, ze trance je doma a při odkrytí novych modelů Spectralů nelituji. První dojem? : Je to fakt rozdíl. Kolo bylo kupovane k použití až bude tepleji, zatím nevyzkoušeno tak důkladně jak bych si přál. Jediný co, tak jsem tedy preventivně vyměnil pláště a chci vyzkoušet bezduše v budoucnu. Tema zde na BF mi velmi ulehčilo rozhodování, někdy se víc úhlů pohledů prostě hodí.

      0 0
      • Pain  

        Budeš spokojenej, dobrá volba.Jak už jsem nekde psal na Trancovi si jízdu fakt uživám:-)

        0 0
    • enduristka  

      Tak to je paráda. Udělal jsi mi radost, pití ranní kávičky je o to chutnější :-)

      0 0
    • THORX  

      Další tuctovka

      0 0
    • slaine  

      Ahoj jak je na tom model 2016? vyplatí se do nej jít za cca stejnou cenu?

      0 0
    • lubosalbi  

      Model 2017 je vizuálně bytelnější, měl jsem model 2015, což je to samý jako 2016 a je to slušný kolo. Záleží jakou máš konkrétní nabídku

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.