• pos3k

    Zdar.Tak celou dobu co mam kolo s veckama, jsem se ja debil mordoval s nastavenim.Nas­tavenim pruzin a lanka a stejne sla jedna packa driv nez druha.No a kdyz jsem to resil v servisu tak ze to je normalni.Prdlaj­s.Nebyt toho ze jsem doporucil kamaradovi kolo s LX a koukam jak mu to tam krasne zabira z obou stran, jsem se rozhodl skoro jit do kotoucu :-( No a nejak nahodou jsem se nudil a juknul na http://www.bajk.cz/…a/clanek.asp?… Stacilo prehodit tenci vlozku se sirsi. A facha to.Doted se mlatim do hlavy.A az pojedu do servisu tak v tom budu pokracovat na jine lebce :-)) Jinak jsem se chtel podelit o svoji radost.Zdar bajk.

    0 0
    • Pá-dlista1  

      :)

      0 0
    • Výběr z produktů
      Přejít do shopu (Komponenty)
    • tit  

      Vazeny pane, obavam sa, ze Vam moc dobre nerozumiem. Jak vlozku?Co vlozku? Kde vlozku?

      0 0
      • Kohout  

        Tak si přečti ten šlánek na bajk.cz. Já osobně chod véček šteluju těma šroubkama na boku. Asi proto, že mám avidy… :-)

        0 0
        • vlk  

          Já taky, snad každá brzda má ty šrouby na štelování.

          0 0
        • pos3k  

          Sroubkama na boku myslis prepeti pruzin? Jestli jo tak ja to taky steloval ale jak jsem pisal vyse, vzdy sla jedna strana driv naz druha (ta se spis pridala az na uplnym konci kdy se uz brzdi).

          0 0
          • Kohout  

            Šroubkama se šteluje předpětí pružin. Ta jedna čelist se fláká proto, že její pružina je jinak předepjatá. Ještě jsem neviděl véčky, který by takhle nešli seřídit (možná na nějakém tesco kole jo). Staré cantilever brzdy měli jen jeden šroubek a taky šli seřídit. Myslím, že to v té podložce není.

            0 0
            • pos3k  

              No to jsem si myslel dosud taky, dokud jsem nevidel lx u kamose a moje a dneska po vymene tech vlozek.Mozna bys to mohl taky zkusit a koukal bys jak se obe krasne hejbou stejne :-)

              0 0
              • Kohout  

                Mám v kanclu vedro a proto mi to už moc nemyslí, ale podle mého byl ten článek o tom, že v závislosti na šířce ráfku a rozteči čepů existuje nějaká optimální vzdálenost (nebo poloha) špalíku od ramena brzdy. O chodu ramen brzdy jsem tam nic neviděl. Jestli Ti výměna podložky odstranila problém s vracením jedné z čelistí, tak je to podle mého názoru pouze náhoda.

                0 0
              • malko  

                No, cece…me ty spaliky sli taky kazdej jinak, ale pak sem povrtel s tema sroubkama na stelovani pruzin a seridil sem to vpoho. Jestli to nebylo tim, ze ta jedna pruzina byla nejak moc „vypruzena“ a ty si ji tema podlozkama proste pomohl, aby to cele jeste pruzilo…

                0 0
        • jimmy63  

          já mam sh. LX a nemůžu si stěžovat..taky ladim šroubečkama,nebo občas zatahnu za ten „drátek“,co to roztahuje:)

          0 0
          • pos3k  

            jedna se tez o lx a ten „dratek“ povazuji za pruzinu :-)

            0 0
        • tit  

          To som urobil. Mozno som menej bystry, ale stale nerozumiem co ma sirka podlozky spolocne so synchronizovanym pohybom oboch pak. Netvrdim, ze to tak nemoze byt, ale nejde my to do palice. Tak isto ako ty, stelujem predpatie a tym aj moment kedy sa packa da do pohybu.

          0 0
          • Kohout  

            Z toho si nic nedělej, já to taky nechápu. Ale když to někomu pomůže, tak proč ne?

            0 0
            • TinkTink  

              Hele…ja to nechapu taky a to jsem to psal…ale je jasny, ze kdyz to pomuze, tak je to dobry :o)))

              0 0
          • pos3k  

            No kdyz jsem tomel v puvodnim stavu, tak jsem mel celisti roztahle.Ted kdyz jsem to zamenil tak je muzu dat blize k rafku a jsou tak i blize celisti (a natahl lanko) A kupodivu jedou synchronizova­ne.Jenom jsem nastavil jine prepeti a facha to. Takova blbost by me taky nenapadla ale jde to. BTW upravil jsem predni, zadni i kdyz je roztahla tak celisti jdou stejne.

            0 0
            • Kohout  

              Já roztažení čelistí šteluju tak, že zkrátím lanko (povolím ten šroub, co lanko drží, zatáhnu za lanko a šroub zase utáhnu). A pak šroubkama, co jsou na boku valadím chod čelistí, aby běhaly rovnoměrně.

              0 0
              • pos3k  

                No on figl bude v tom ze kdyz jsem dal uzsi vlozky blize k ramu (na botce) tak jsem lanko mohl jeste vice zkratit (povolit,natah­nout,utahnout :) No a to asi pomohlo k tomu aby se rozchodila i ta celist ktera driv chodila k rafku pozdeji (skoro vubec nechodila puvodne a hned brzdila).

                0 0
          • pos3k  

            mozna jsem to napsal nejak blbe ale misto paky jsou v tomhle pripade celisti brzdy.

            0 0
    • Lada1  

      v zime ti to je stejne na prd. Mel si jit do tech kotoucovek !

      0 0
    • TinkTink  

      No…vidis…a to je tam ten clanek uz dva roky a tri mesice :)…

      Servis – ne kazdej cte manualy :))) – ale to ze to je normalni to teda fakt neni :)

      0 0
    • pos3k  

      oprava: sla jedna packa driv= sla jedna celist driv

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.