Čau všichni. Vydává to nějaké rány v tom slavným SPV. A? foukám jak foukám pořád to samý. Už jsem to měl 3× rozdělaný a vyčištěný a nic. Nemáte někdo nějaké tipy, než to pošlu dovozci? Děkuji, Sraldo.
Čau všichni. Vydává to nějaké rány v tom slavným SPV. A? foukám jak foukám pořád to samý. Už jsem to měl 3× rozdělaný a vyčištěný a nic. Nemáte někdo nějaké tipy, než to pošlu dovozci? Děkuji, Sraldo.
máš napěněný olej v tlumiči. Vyměnit pokud možno za plnou syntetiku, popř hodně kvalitní polosyntetiku. Když tam dáš 2,5w (original je 5) tak je ta vidle trochu víc citlivá(při stejným tlaku spv) ale tlumení to neovlivní-to si došteluješ štelunkem.
Oooo…Nejvyssi Vinetuuuu :o)))…(on to pochopi…vy ostatni ne :o))) )
co tim myslis??ty ses dalsi clovek,kterej je zaujatej pred INČUČUNOU:)??
Ne ne…Hanz je tak brutalne hodne zbehlej v Manitou vidlich…SPVckach a tehle vecich, ze ho uznavam jako Big king od Manituuu :o)))
tak to by mi moh poradit(mozna i ty)jestli mi bude tachčit „Remote Lock“ nebo tak nějak ze serie 05 na mym Scarebovi 04!?
05 jsem nezkoumal, ale jestli bude u 05 stejnej systém toho jejich locku jak do ted, tak bude. Prostě shodíš čepičku a nasadíš remote.
ale jak říkám nesmí to mít jinej system.
tou čepičkou myslíš ten červenej kolečko na zavírání:)??
Jo přesně to. Tendle lock už používaj pár let tak by možná mohli aj dál.
no,bylo by to vic,než příjemný!!už mě nějak přestává byvit..bylo by to hodně velký vysvobození nemuset se shejbávat a pouštět řídítka..!!
Čau Hanzi. Díky za radu. Ještě mám na tebe dotaz co by gurua přes manitou. Můžeš pospsat nějak polopatě jak to rozebrat a vyměnit, kolik tam toho dát…nebo je to někde na netu? Jo a jakej tam leješ olej stačí hlídat jenom konzistenci nebo musí být orig. od manitou. Díky, Sraldo.
Čauky, k rozebrání- pokud umíš alespoň trochu anglicky tak si stáhni z www.answerproducts.com/ manuál, je tam i dost fotek. (najdeš to tam v tech. support). jinak jen na tu výměnu oleje v tlumiči by ti stačilo: 1-vypustit vzduch z spv, odmontovat zátku spv, důkladně vylýt olej a nalít tam novej-patří ho tam – podle tabulky z toho manualu nebo z českýho manualu 2-zavřít, nafoukat a jít jezdit
jestli bys při tom chtěl aj vyměnit olej v nohách tak postupuj podle návodu z http://www.progresscycle.cz/-jen pozor mazacího oleje dej do každé nohy 16cm3-v tom českym manualu maj chybu. Kdyby jsi si nevěděl rady tak mi klidně napiš mail.
k oleji-original manitou očas taky napění tak zajdi někde do motorkářské prodejny a řekni že chceš olej do vidlice plnou sintetiku nebo hodně kvalitní polosintetiku (5w) a oni ti už poradí. Připrav si na ten olej tak cca pětikilo.
jsem si tedka ještě uvědomil- v tom servisním manualu upozornují aby na tlumiči mezi takovým pístkem a tělem byla dodržena mezera (myslím 1 nebo 2mm-z hlavy nevím). Ještě jsem se s tím nesetkal ale je možné že to také může být zdroj problému-pokavad se necítíš na komlet rozhození vidle a máš vidlu v záruce tak bych to asi radši reklamoval-budeš mít jistotu, kdybi jsi tam něco urval můžeš pak o tu záruku přijít komplet.Jestli se na to cítíš tak ti můžu pomoct. Otázkou zůstává-kdybi byl problem opravdu na tom pístku-tak ten se hýbe na dvou miniaturních guferech a jestli by bylo jedno v hajzlu tak stejně budeš muset na progresscdycle aby ti ho sehnali-tudíš bych to asi radši řešil přes tu reklamaci.
Jestli je to olejem zjistíš následovně-nafoukáš SPV a začneš vidlou cvičit nahoru a dolů- po nějaké době(cca minuta) zmáčkneš ventilek SPV a jestli ti ven vyletí olejová pěna tak je to opravdu jen olej.
OK. Moc díky. Doma to testnu. Na kolik mám nakvedlat to SPV. Jako obyčejně?
Jo jo, mělo by to stačit tak na prostředek mezi min a max hodnotu.
Čau Hanzi. Tak jsem to testnul a měl jsem prst co jsem s nim vypouštěl vzduch lehce od oleje. Vyměnim olej a děj se vůle páně. Ještě jednou Díky, Sraldo.
Dotaz. Da se SPV vypnout uplne ? Ma to neco jako negativni komoru zvysujici citlivost, nebo je to uplne bez ?
neda, ale muzes ho nafoukat na vyrobcem doporucene minimum (takze bude citlivejsi) a nebo nefoukej vubec ale vidli pak pravdepodobne skurvis
vidle se podle mně nezkurví ale nebude tlumit, vypnout se nedá, ale dá se do tlumiče nalít řidší olej a pak je citlivější při stejnym tlaku spv jako s origoš olejem
aha. ale kdyz v patrone nebude vzduch tak bude chodit kov na kov ?! ne !!
tam žádná patrona není, ten tlak jen drží přes hladinu oleje planžety které určují sílu citlivosti,ale když tam nebude tlak tak to nejspíš okolo tech planžet bude protékat tam i zpět. To cvakání co to dělá při malým tlaku je takovej malej pístek kterej taky zakrejvá průtokové otvory.
aha. ja myslel ze je to patrona…chybami se clovek uci..