Chtel bych si nechat uplest nova lehka kola na techto dratech s kotouci Formula B4.Ty brzdy opravdu moc nebrzdi(zlate V-cka),tak by ten vyplet moc namahat nemely 8-)).Nevite nekdo jak moc to praska??Diky
Chtel bych si nechat uplest nova lehka kola na techto dratech s kotouci Formula B4.Ty brzdy opravdu moc nebrzdi(zlate V-cka),tak by ten vyplet moc namahat nemely 8-)).Nevite nekdo jak moc to praska??Diky
revolution su robene na rafkove brzdy, su trochu pruznejsie nez bezne. Na disky daj supercomp alebo competition 2–1.8–2
neskusal som to, diskovky nemam, pisem len teoreticky
paneboze klidne si je tam dej, to vydrzi, jak na veckach tak na kotouci…
asi jak ktery XCecko.ja bych si to na kotouce nedal.stejna pevnost v tahu jako nezeslabovany je fajn,ale o tom to neni.nekdy si rikam jak se krosari honej za gramy a pritom by radi jezdili v terenu a jeste navic by chteli aby to kolo bylo po jizde dal provozuschopny.jsou lidi kteri me napadnou,jenze ty maj vepredu skareba a myslej si ze je to skvela vidlice do terenu.
mezi ty posledne jmenovane si jeste nedavno patril taky;)
ja vim…,prave proto si ted muzu dovolit tohle rict. ale jinak nic proti chrtum.
:)
Mam tiez 85 a jazdil som ich na V-braky. Ale NEDOPORUCUJEM. Sice nepraskaju, ale mam pocit, ze sa natahuju a kolesa su velmi nestabilne. Teraz jazdim 2.0 a som spokojny.
Tak to máš pravdu že napraskají, ale natahují se ( měřeno leserem ). Já si je dával spiše z experimantálních důvodu a to jen na zadní kolo mámm totiž 95kg – a na tohle to prostě není
Na kotouce bych to nedaval, mozna tak DT Competition 2/1,8 ale spis radeji nejake 2. DT Rev. mam na rafkacich, vazim 68–73kg :) a zadny mi nikdy nepraskl
Competition mám na zadním 2 roky, za tu dobu se 3× jemně srovnával ráfek a na předním cca půl roku, přežil i drsný náraz do ležícího kmene, kdy z ráfku byl banán, co nešel srovnat. Doporučuji, jinka klasické 2.0.
Vozil jsem je kolech pro V-cka – vepredu 24 radialne zapletenych dratu, absolutne v pohode. Kdyz jsem si nechal zapletat nova kola pro kotouce, tak mi uznavany mechanik v mem oblibenem bikeshopu rekl, at si je tam nedavam, jestli to nechci zanedlouho preplejtat, ze to praska. Takze mam competition 2,0/1,8. A vaha jezdce na to nema vliv, trhaji to sily od kotouce.
Kamos to ma na kotoucich,silene praskaji a porad to centruje.S kotoucema hon vahu jinde,zacni mozna nad sedlem:-)
Z tvyho prispevku neni zcela jasny, jaky draty praskaj. Ja mam 2,0/1,8 a ty jsou absolutne v pohode. A s tou vahou – je mnohem snazsi koupit lehkej komponent, nez shazovat vanu:-)