Chtěl jsem se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s kolama MAVIC CROSSMAX ENDURO DISC.
Dále pro ty co jezdí UST- je to opravdu takovej mazec jak všichni říkaj
Chtěl jsem se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s kolama MAVIC CROSSMAX ENDURO DISC.
Dále pro ty co jezdí UST- je to opravdu takovej mazec jak všichni říkaj
Zkus neso najit ve starsich prispevcich. Hlavni vyhoda UST jsou velmi pomale defekty. Naposledy jsem po tom co jsem zjistil ze mi uchazi zadni kolo ujel jeste 20km a to tam byla dost velka dira. Kdyz je v plasti jen mala dira nebo tam zustane trn prijdu na to az druhy, nebo treti den. Co se tyce nizsiho tlaku v plastich tak to moc nevyuzijes pokud mas rad sve rafky.
takze by se dalo v pripade pozdeji zjisteneho defektu v terenu taky misto lepeni dofoukat natvrdo a ujet na to treba dalsich 20 km, ze? To by bylo dobry, protoze by v podstate zmizlo lepeni defektu v terenu (dest, mraz ap.)
Presne tak. Zrovna ted jsem na poslednim zavode pichnul, ale bylo prijemne zjistit defekt az druhej den doma :) Na zavodech jsem jeste bezdusovku opravovat nemusel tuk, tuk, tuk :) Sem tam se to ale povede pichnout vic. Nebezpecnej je treba sterk kterym se v zime sypou silnice. Ten dokaze udelat diru kdy ani UST nepomuze. Jinak oprava defektu je docela v pohode, akorat nekdy se nepodari plast tak dobre usadit takze trochu haze ale neni to zas takovej problem.
Zdar, UST jezdim cca od jara. Mam Mavic Crossrocy. Plaste byly Continentaly poloslicky, nyní cca 14 dni Hutchinson Python 05(!). S nasazováním žádný problém, jízdní vlastnosti perfektní do sucha a polosucha, rychlé, přilnavé. Foukám asi na 2,5atm – mam fulla. Defekt jsem zatim nemel. Největší výhodu UST vidím v přilnavosti plas?ů a absenci „klasických“ defektů (tj. skřípnutí duše o ráfek).
Python 05? Jakej je rozdil mezi letosnim UST Light nebo tim sedocernym?
mam ten „sedocernej“ :-), UST light je celocerny. Rozdil je ve vzorku – ten je na pohled stejny jako soucasny, ale ma navyseny bocni „spuntiky“ (v te sede zone) a diky tomu lepe drzi. Napr. super se na nem vyjizdi z traktory vyjete koleje-vyjede aniz by podkluzoval…
No jsem na nej zvedavej asi si ho poridim. Neni nekde na netu foto?
asi ne, ale já mám foto :-) jesli ho chces, tak napis…
Jasne ze chci :) Diky
Třeba na tires.hutchinson.fr/ se nějaký to foto mohlo najít ne? :)
No jo, ale ne pred rokem :)
Ja se chci zeptat tady , nac zakladat dalsi thread. Jake jsou zkusenosti s lepenim Hutchonson Scorpion. Jsou nejake kity na lepeni, ale musim pockat tyden, nez to dorazi, tak premyslim cim jinym to zalepit. Klasicke lepeni na dusi mi pomohlo jenom v nejhorsim nez jsem dojel a nedrzi.
Hutchinson bezduse jsem vzdy lepil klasickejma zaplatama za sady za 20Kc. Davat 250Kc za sadu kde jsou jen vetsi zaplaty mi prijde jako zbytecnej luxus.
Stoji jenom 120,– a klasikou jsem to lepil – nedrzi :( Ale je fakt, ze jsem jednou lepil Fast Freda a tam to drzi. Tak to zkusim jeste jednou a odmastim to necim. Jinak kdyz jsem ten defekt chytnul, tak jsem do diry chtel neco strcit a tak dojet (dost unikal vzduch), ale nic jsem v lese nenasel. Na auto se neco takoveho pouziva, ale to asi bude moc tluste. Nemas zkusenost ?
Delaji se jeste ruzny spleje, Slime, Tufo tmel. Vse se to da pouzit i treba jako prevence. Ale zkusenost s tim nemam. Lepim tam klasicke fleky. Treba na Micheliny se zaplaty taky lepi lip. Nicmene nicmene nestalo se mi ze by se mi z Hutchinsonu zaplata nekdy odlepila.
Ahoj chlapi, jsem nějakej rozpolcenej. Stavěl jsem si před měsícem novýho bajka, tak jsem se rozhodl, že tam dám bezduše (Michelin S Comp). V sobotu při sjezdu v lese (jehličí..) jsem píchnul. Udělala se tam díra ca. 2×2mm. Měl jsem na něm najeto 700 km. Zalepit se mi to nepodařilo. Tak jsem ho vzal a zahodil. Zatím jsem tam natáhnul starýho dobrýho Weirwolfa s duší a přemýšlím, zda-li má cenu kupovat novou bezduši a hlavně jakou!!!! Na to Weirwolfovi mám najeto 1800 km (bez defektu) a bez sebemenšího poškození pláště. Na tom S Compu bylo tak 10 trhlinek blízko protržení. Sportu zdar
Koukam ze ma take nekdo stejne zkusenosti s Michelinama jako ja :) I kdyz si myslim ze ten defekt se opravit dal. Hele ja tento problem vyresil koupi Pythonu MRC high. Jsou sice skoro o 100g tezsi nez Micheliny, ale defektu fakt naproste minimum a navic pouze jen defekty pomale.
Je pravda, že moje ruce se s prací moc nekamarádí. Přiznávám!! Zkoušel jsem to zalepit, ale nešlo to, tak jsem ho zahodil. Stejně by tak vydrželi 400 km. To mi přijde opravdu málo!!! Michelin zklamal na VC F1 v USA i tady v ČB. Pythony se mi zdají docela dobrý, ale moc chváli jsem na ně taky neslyšel. Ale za radu díky moc.
Lidi nadavaj na to ze moc nedrzi v zatackach coz platilo pro starsi modely ktere maji jeste nizke bocni vystupky a taky na tenkej bok coz zas plati pro dusovou verzi. UST je na tom o dost lip. Ja je chvalim a doporucuji porad. Vzdycky kdyz jsem zkusil neco jineho jen jsem toho litoval :)
Když je tak chválíš, tak je zkusím taky a uvidím. Doufám jen, že to není marketingovej tahod Hutchinsonu :-)). Myslím, že vše bude lepší jak Michelin. U toho mě nadchla akorát cena 690,–/ks, ale jízdní vlastnosti, výdrž a odolnost proti defektům jsou zklamáním.
Tak zrovna jizdni vlastnosti Michelinu mi prisli hodne dobre. Pythony jedou podobne tak abys nebyl zklamanej. Ne kazdej je zvyklej jezdit na rychlem vzorku.
Koupil jsem za 40,– sk nejaky tubeless kit (3 zaplaty), ale lepidlo vypada uplne stejne. A taky stejne to nedrzelo. Tak jsem to zkusil s chemoprenem. Cha .. lepidlo jsem sloupnul dolu. Ale to alespon mirne odmastilo a zkusil jsem znovu to vulkanizacne lepidlo a dal jsem ho i na zaplatu. No, vypada, ze to chytlo … uvidime rano. No je to hruza todleto. Ale kuprikladu RR (ne tubeless) jde lepit podstatne lepe.
sem nekde cet ze se do tublessu ma pri lepeni vlozit duse aby zaplata poradne prilnula.
Mam takovej malej sveracek … z obou stran dam neco pevnyho a necham to sevrene 5–10minut. No vypada, ze se to konecne zalepilo … uvidime jestli to vydrzi.
Tak ne. Dva pokusy, ani jeden uspesny. Porad to dela bublinky.
Tak 320,– asi jsem spatne slysel napoprve. Nezkusil jsem to, dal jsem tam tufo, a je to lepsi, i kdyz porad to neni uplne ok.
Vysledky :
Tak jsem se včéra vrátil po dvou letech k duším! Na Krossmaxy jsem nasadil na zadek H. Python a na předu H. Buldog. (před tím Scorpion)
Proč? Na bezdušovkách jsem měl nečekaně dost defektů. Možná smůla, ale mě to nebavilo. Jednak oprava je náročnější a hlavně manipulace s pláštěm je pro moje nervy hororová záležitost. Nikdy jsem bezdušovou nefoukal pod 45–50psi (jsem těžkej), tzn. že výhoda nižšího tlaku pro mne padá.
Váha bezdušovek a dušovek + duše je skoro stejná. Včera jsem to byl hned projet. Jede to úplně stejně, jen na silnici se mi zdálo, že to má horší jízdní vlastnosti, což je pravděpodobně způsobeno novým vzorkem.
Jaký UST jsi vozil? Taky přemýšlím, že na používání UST zapomenu a vrátím se ke starým dobrým duším.
H. Python předek/zadek Zkusil jsem Michelin Comp S (bylo to levný a nahovno) A pak jsem se na dlouhou dobu ustálil na Python (zadek) a Scorpion (předek)
takže ty levné Micheliny asi máme z jedné várky :-)…souhlas s Dafem co se jízdních vlastností týče.Ovšem jsou dost fajnovky,těch "jizev"na pokraji zkázy mají fakt hned spoustu.jinak(asi vás pobavím) na větší díry používám rozstříhanou starou duši,a pro zichr přelepím kobercovou páskou(tu vozím vždy).jinak v terénu jsem 2* našel díru hned-prostě to při pomalé jízdě při kontaktu se zemí zasyčelo.jo,nafoukat ale venku malou pumpou,to je soda
Tak jsem byl včera na švihu. Pěkně jsem se projel – předek S Comp Tubeless, zadek WTB Weirwolf (duše). Sice se mi zdálo, že sedím na tom WTB jako na zemi (strašně tvrdý) a ježiši jak to hučelo, ale v bahínku na šotolině drží jako bejk. Za to S Comp pořád ulítává. Takže fakt nevím, co se vám na těch S Compech líbí. Je pravda, že po šotolině, asfaltu letí – tedy spíše po rovinách. Ale v kopci a z kopce mi strašně klouzaly. Ale zase na druhou stranu na asfaltu letěly jako šípy. Čusssss
než zanevřeš na UST tak taky prubni něco jinýho než michelin a hutchinson......mam ted obutý schwalbe a je to chvílema až k neuvěření jak jsou super.
Treba takovy RR :o))
rr jsem ještě nejezdil ale jimmy jsou moc fajn
A co (little) albert ? Mel jsem v ruce klasicku verzi a vypada moc dobre. To bude asi dalsi muj kandidat .
s albertama jsem si taky ještě netykal…ale v dušový si je moc chválí kámoš
Nenene ne… Už tam mám dušovky. Never more…
njn ale stejně mi přijde divný to zavrhnout po vyzkoušených 3 pláštích, když o jedněch je všeobecně známo že jsou špatný a o na druhé jsou rozporuplné reakce
Tak dalsi bezdusovky budou pravdepodobne Little Albert 2.1.
Men se foukaji uplne v pohode , stejne jako dusove. Vetsi problem je ale nekdy dostat patku tam kde je potreba. A mydlo v lese neni :) Ale vypada to tak, ze by mohlo byt dobrym resenim olej – na retez.
Vozim na XC kole UST Michelin, na enduru klasiku s dusi. Zaznel tu nazor, ze pri defektu UST unika vzduch jen pomalu. Vetsinou!!! Propichl jsem jednou ve sjezdu a sel temer okamzite na rafek. Na enduru mam 28 mm rafky a prestoze hustim jen na 2,5, jeste jsem nepichl (cca 1000 km – a to poradnej teren :o) )
Dale se tu diskutovalo o lepeni UST plastu. Vzhledem k tomu, ze jezdim vyhradne Michelin, mam k tomuto tematu take co rict. Firma Ferdus, to je to prave. Jsou levni, jejich zaplaty (specialni set na tubeless MTB) drzi vyborne. Maximalni spokojenost.
Ticho! Všechny vás zabiju!