Ahoj, tak o pulnoci konecne na M webu zverejnili parametry vidlic na rok 2005.
Ahoj, tak o pulnoci konecne na M webu zverejnili parametry vidlic na rok 2005.
Jsem pred mesicem div neodpocitaval s nima a ted jsem to uplne prosvihnul :) Jako jo. Webik zas o neco lepsi. Obrazky o neco vetsi :) Zas sem tam nejakej ulet, jako treba nemecke slovo u popisku vidlice, kde u vsech ostatnich je anglictina. Prijemne me prakvapil navrat k pevnym osam i u nizsich modelu vidlic. A koukam ze je videt dalsi speciliazace a ustup od tradicniho pojeti XC vidlic. Teda az na marathon race.
Jo a taky nemuzu najit zadnou elastomerku. Coz je taky dobre.
tak marathon XC vyzera velmi dobre, ale vaha s krkom bude tak 2kg :-(
UZ nedelaj SUPER MONSTRA ::--((
hmm strasne zle sa mi s tym slapalo do kopca pri maratonoch :-)
By mohli udelat neco JAKO SUPER MONSTER ETA !!! s 30mm zbytkove zdvihu ..
ano a menitelny zdvih od 63 – 200mm
SuperMonster měl 300mm
hrozne bych chtel videt jak zatlacujes tech 270mm:-))) uz na blby marathonce 100mm me to pekne *****.
Ved tam je pruzina, co by si cakal :) 2kg mala aj Marathon S, ja si myslim, ze to nie je zla vaha. Taka normalna. Vyzera dobre, vaha, zdvih, moznosti vyhovuju. Uvidime co cena :(
cakal by som, ze daju dole aspon 100g nech to ma „batovsku“ hmotnost 1.900g :-) povedzme, ze po zrezani krku sa to niekde tam dostane :-)
Lubo, koukni na chainreactioncycles.com, maji tam Marathon S se 120 mm zdvihu v prepoctu neco pod 14 000, kdyz ta doprava vyjde okolo 15 liber, tak to jde ne? Kdyz sis tu vidli tak moc pral… :) Ale jinak proc neuvazujes o All Mountain? Vaha je pod 2 kg a zdvih 130 mm, to je zhruba to cos chtel ne?
300 liber,505 ojro z rakouska, to je vsechno plus-minus stejna cena. To znam … uvidime. Mozna. All mountain … no, Sl kdyz tak, nebo AM I. Ale jsou o neco tezsi a zdvih je tam 130–150. Predpokladam, ze jsou i vyssi. Cena je u AM SL hodne vysoka. Nevim … uvidime. Chvili jeste pockam, tak 1–3tydny .. uvidime.
Kdybys chtel tu letosni Z1 FR SL, tak si najdi kontakt v inzeratech a kdyz se na me odkazes, tak dostanes i slevicku :)
No prohlížím si ten 17 sránkovej katalog a vypadá to pěkně. Spíš by mě zajímalo kolik budou stát. Abych předešel spekulcím zajímá mě neoficiální dovoz do ČR. Takže žádnej Bartoníček a nebo že na nějakým americkým shopu…
Me by spis zajimalo jaka je vyrobni CENA !??
Jojo, ceny a vahy by mi v tom katalogu nevadily…
cca 800Kc u top modelu. Bez vyvoje atd. samozrejme.
Jo, jo a za kolik to byl RS Boxxer bez samolepek a krabice přímo z továrny za 1500? No ikdyby za 2500,– tak to je furt dobrá cena a tu samolepku si můžou nechat :-)
Jo kdyby to bylo takhle jednoduchy…takhle by si na sebe ani zamestnanci nevydelali a pristi rok by ti ji uz nemel kdo udelat :)
No neni na Thaywanu totiž nebydlíme.
a ty vis o nekom, kdo si dovazi sam, neoficialne? Ja jsem si myslel, ze takovych obchodu je hodne, ale co znam, tak vozej od B. Taky by me zajimalo jak to bude s MX Comp Coil. Oficialne se pry nebude dovazet, takze asi jedine z jinych zdroju.
Jsem myslel že MX Comp Coil má pružiny v obou nohách , u toho modelu 2005 píšou v jedné noze vzduch a v druhé pružina . Snad se to k nám bude dovážet , uvažuju o koupi M , ale čistej vzduch nechci .
„Coil springs both legs“ ale model 2004 se dal jeste prifouknout vzduchem navic. Tady nevim jestli to jeste pujde.
Taky uvazuju o M. Zaujala me Reba s 32 mm nohama, ale ani na zahr e-shopech pod 10kkc ji nekoupis.
Jo, vaha te MXC Coil je se sloupkem 2,2 kg, MXC Air je neco pres 2,1.
nejsem sice zadnej velkej gramar, ale jde mi o to, ze kdybych to dal na ram, tak uz jdu rovnou radsi do tohohle: Marzocchi Z1 Wedge Limited Edition 130 mm, 2004 vaha 2350 g (rozdil 150g), zdvih 130 mm a 32 mm nohy. Cena 9000.- na koloshop.cz Masivni vidle, u ktery se nemusim bat dat vetsi kotouc.
Pcha. Nema 32mm nohy. Neni to masivni vidle, ale uplne normalni kombinace nove korunky, dlouhych nohou a starych problemovych spodnich nohou. Moc nechapu kdo si to za ty hrisny penize vubec koupil. Snad jen gramhonic v touze po vetsim zdvihu.
bleble lepeny nohy a vypada to nepěkně subtilně
no pro tebe by nebyla masivni, ale pro me a 185 kotouc ve srovnani s Mx comp by byla MASIVNEJSI, tak jsem to myslel. Ale jinak o te vidli nic nevim, jen to co psali na koloshopu a tam bylo, ze ma 32 mm nohy…
http://www.marzocchi.com/…SPAForks.asp?… Urcite by se nekroutila o nic min nez MX Comp. Jedina jeji vyhoda je ta hmotnost v kombinaci se zdvihem.
Musim priznat ze textove ten link vypada velmi zajimave ;)
ma 30 nohy, to je jedno, ale: ma ten stary design vnějších nohou a když se podívám na mx comp je rozhodně robustnější, korunku má taky s těma nádhernejma dírama a navíc při zdvihu 130 se to bude pěkně kroutit, takže radši Mx comp a nebo Z1 Drop Off II ;)
HH padlista rozhodil foru sandal, Hackeeer
aha, uz jsem si stahnul katalog 04, az tam jsem zjistil ze jako jedina Z1 z roku 2004 ma 30 mm nohy. Ale tak to na tom koloshopu pekne kecaj!!! A to je dost zasadni vec, jestli mas od vyrobce oficialne tolerovany dat tam max 160 kotouc nebo max 203 kotouc!!!
Jinak k Padlistovi k te cene – 9 000 mi neprislo zas tak moc vzhledem k tomu, ze MX Comp Coil pod 8 tisic temer nesezenes. A to je takovej MX comp coil se 130 zdvihu. Ale uz tu nebudu polemizovat, protoze bych si ji stejne nekoupil, uz jen kvuli toho zdvihu. Jen jsem chtel rict, ze to neni zas tak spatny. Ale beru, ze mate jiny zkusenosti. OK. Zdarec :)
by me zajimalo, jestli ty 2 milimetry hrajou fakt tak obrovskou roli, nebo to je zas jen takova marketingova pomucka
To nikdo kdo je spokojenej s vazelinou mazanym blackem nepochopi :)
2mm rozdil tady neni 6% co se pevnosti tyce. Imho o dost vic.
A to ja bych si zase zapolemizoval. Kdyz ti nejde o tu hmotnost, tak o tisicovku draz muzes mit DO II a to je, co tyka konstrukce, jiny kafe.
to verim, ale to uz jsme nekde kolem 2,6 kg a cca 11000 :) To uz bych zase pritlacil jeste jednu tisicovku a koupil si vanilkoveho Foxe :) Kdyz jsem napsal, ze nejsem sileny gramar zase neznamena, ze se budu do kopce dobrovolne plazit na 15 kilovem kole :)
15kg je jeste docela slusny zihadlo. Nekdy musim tu vidlici zvazit. Furt nevim co se vam na tom nezda. 2,6 preci neni tolik. Na pristi rok prihodim par centaku zdvihu a jeste kilo navic a uvidime :) To uz bych se s pevnakem moch konecne dostat pres tech 20kg.
no tech 700 g navic oproti vanilce by bylo zatracene znat a to hned pri nasednuti, natoz po 80 km :)
Asi si nevideěl Maňase co? nebo mě. Váha kola k 17Kg pneu 2,5 a víc ,130 zdvih. Maňasův styl co si sjedu taky vyjedu (Liberec) Můj styl > 90Km? No fear! Těch 700g bych neřešil. Kondičku si těžším kole zvedneš , ale vidli většímu zdvihu a tuhosti nenaučíš.
Moje rec. Akorat co to udela s rozlozenim vahy predek-zadek. Bych se toho i bal.
Snad mi nechces tvrdit, ze vydupal Padaky!!!! (muddy-wall) PS: Docela rad bych videl profil tve 90km trasy – podle prispevku se zda, ze musis byt slusny vazoun. Clovece tebe s Manasem jsme meli mit na olympiade a dalsi zlato+stribro by bylo doma, kdyby vam Rades s Kulhacem svoje 10 kg biky :-)
Pokud by to nebylo muddy( jeden krok dopředu a o dva sjedeš) tak asi Maňas by do toho šel.
… profil tve 90km trasy......ze musis byt slusny vazoun… LOL, LOL, LOL
trasa? No z Nyburka na Kokořínsko… za Boleslav.. nebo do Prachovskejch…
vazoun? LOL jo kondičku sem měl na gymplu a na vejšce ,teďka nic moc :-(.
Ty šílený plaště jezdím, protože nechci někde nakonci světa prorazit. A taky si občas něco někde dám (FR,DH). Takže bych to 10kg kolo seštípal. Jinak na BMX zavody jezdím Continentaly 1,9 takže proti uzkem pláš?ům zas úplně nejsem. Mimo mám k dispozici „silniční slick“ o šířce 2,5 a ten má malej valivej odpor ;-)
a obri hmotnost :)
Mel by sis ty padaky v Liberci poradne prohlidnout. Nevim jak hodne schopna je krosova elita, ale myslim, ze kazdej kdo by se chtel dostat nahoru zustane prednim kolem maximalne 1,5m vysoko (a to jeste s rozjezdem:) .
Díď říkám LOL ;-) ,ale nadruhou stranu sem viděl že kdeby už Xc tlačili nebo nesli tak Maňas dupal
Tak jak se divam na manual, tak mam strach. Ruzne intervaly pro vymenu TST oleje a tesneni, air ventily vsude mozne (dokonce i dolu v noze) uff, uff.
Ty chces lehkou vzduchovou vidlici! Kvuli me to nedelaj :) Tak si nestezuj.
Hmm no ja nevim. Ani Marathon Race co ji udelali special na vahu nedosahuje vahy klasiky z roku 2002. Porad je o dost tezsi. Coz me tim sklamali .. ponekud. Nu coz. Ale tedka mi na vaze az tak moc nezalezi, do tech 2.1kg ok. A nabidka te Z1 je lakava :)
Myslis tu Z1 FR SL co je v bazaru za 9,5kkc? Jestli prahnes po velkym zdvihu (130) tak to za ty prachy je to dost dobra cena. Nevim co reknou FR specialisti (ja o tom vim prd), ale zda se mi fakt dost dobra. Minimalne na te vidli neprodelas a kdyby ti nesedela, tak ji zas s klidem prodas.
No jo, vnitrek znam. Ale porad se ji bojim :) Ale jak rikas, cena je dobra.
minimalne ji jeste budes mit vice nez rok (1,5 roku?) v zaruce. Pri koupi byt, Marathonky, v zahr e-shopu je to se zarukou dost blby (postovne). Jinak jeste usetris par tisic vuci Marathonu a budes mit TUHOU vidli. Nejsem zadnej znalec, ale system mi pripada jako Marathon SL, tedy pozit.a negat. komora (SLko jsem jel a je dobry) s 32 mm nohama (na ktery si das kotouc jaky se ti zlibi), a 130kou zdvihem. 2,1 kg vaha (Marathon S-ko by v tomhle zdvihu mel urcite skoro taky tolik). JA mit na to ram a love,tak bych to asi vzal. Ale nechci te presvedcovat. Jinak v zahr. e-shopech (nejakych nemeckych o kterych se tu furt pise) jsem ji videl za 300 eur novou.
Jj, ja souhlasim. Jenomze ja mam ram Merida LRS a to asi neni to pravy. Vaha neni o moc vetsi to je fakt. Na ni bych dal 203 kotouc. No uvidime.
Ja jsem taky z novy rady docela rozpacitej. ECC pouzivam temer jen kvuli lock-outu, u TST to bude asi podobny. Zmeny zdvihu za jizdy nejdou (krome ETA), coz je jediny co bych ocenil. Taky nevim co ocekavat od zmeny zdvihu pomoci prefouknuti negativni komory – kdyz jsem to na starym modelu zkousel, tak byla vidle silena zehlicka a hodne se norila pri brzdeni. Nevim v cem je „new“ dual air pro 2005. Jinak, az na marketingovy tah AllMountain, jsou to jen mirne upravene lonske modely.
No, jsou tam tri komory, ne dve. Cili pozitivni – klasika, negativni – klasika a jeste special PAR komora, a tou se reguluje ten zdvih. Dobry, ne ? :o)
Jestli dobry se uvidi, zatim bych to hodnotil jako sofistikovany ;-) Docela bych to chtel videt v nejaky rezu – nemas naky vysvetleni?
To dobry jsem myslel jinak :o)) Rez .. no nejak jim nefunguje ten technical sheet, nejakej vbs runtime error v asp strance :)