nevite někdo, kde se da koupit ovladani zamykani vidle RS duke race z řidítek a kolik asi tak stojí? Dík
nevite někdo, kde se da koupit ovladani zamykani vidle RS duke race z řidítek a kolik asi tak stojí? Dík
Ve Velu 6/2004 píšou:Označení JAGWIRE Long Switch Kit zkrývá kvalitně zpracované uzamykání přední odpružené vidlice z řidítek. Dodává se v provedeních pro vidlice RockShox a Fox, které jsou tímto systémem vybaveny. Hmotnost celého kompletu je pouze 55g. Dodává Vokolek Import. Cena 2590.
No a pak mas jeste original od RS a treba todle v provedeni od DT – akorat tam jednou packou zamknes oba tlumice…vidli i ram… :)
To zamikání jsem nezkoušel, ale zkoušel jsem spoustu jiných věcí od jagwiru a s klidem můžu říct že jsem neměl tu čest se setkat s kvalitní věcí od této značky. Všechno to byl nehoráznej šit za hrozný prachy. Tadle firma je v top ten mojeho blacklistu.
Mám bowdeny od Jagwire a taky s nima moc spokojenej nejsem. Ale utkvělo mi to v paměti, protože jsem podle fotografie nepochopil, jak to může funguvat, tak jsem to sem napsal. Myslím, že každá informace dobrá :-))
Si myslim, ze z te fotografie bylo naprosto jasne, jak to funguje. Ovsem jestli to funguje i v praxi… Kazdopadne, kdyz ti nebude neco jasne, tak se zeptej milana1 :)
Díky, ale za dva a pul tisíce to se budu k té vidlici raději dal sklánět – to mi opravdu přijde dost drahý hezký den
Jedinej duvod proc dat zamykani na riditka je, ze se chces vztekat az to prestane fungovat… a vidle bude zamcena… :-)))
Vidis ja to zatim moc nevyuzil, protoze nemam ten pidi imbusak na utazeni lanka (nemaji ho nahodou u SFINXe?:-)), ani jsem to nechtel, ale vidli bez rem_LCK zrovna nemeli…B.
Známá to má přímo koupený s bajkem tuším, že Suntour vidle a neustále se ji to sere.. Už to 2× reklamovala a řekla, ještě jednou a nechce to vidět.. Nedoporučuji..