Chcel bych si koupit vidli Suntour XCP75-DJ model 2005.Ma to 120mm zdvih.Chci se zeptat jestli to uz nekdo mate a jak ste s tim spokojeny,popr. vase nazory???Diky
Chcel bych si koupit vidli Suntour XCP75-DJ model 2005.Ma to 120mm zdvih.Chci se zeptat jestli to uz nekdo mate a jak ste s tim spokojeny,popr. vase nazory???Diky
Nebude lepší si chvíli počkat a našetřit na Duro E? Nebo až se ustálí ceny, zatím mi přijde dost drahá.
nevim,ale rekl bych,ze vidlici bez tlumeni nema cenu kupovat.Nevim kolik bude stat,vic jak 2000,– asi nema cenu davat.
no duro e je slusny..ale to uz radsi nakou marzu za 6000,–!!!! To je predrazeny!Chtel sem duro D ale to je prej pretlumenej shit…to si prej mam radsi koupit tohle rika TT!
Jako oni ty santury nechodej zas tak spatne…a myslim ze podani elastomr/pruzina neni zas tak hrozny.Me de spis o to co ta vidla vydrzi??
120mm netlumenyho chodu… to budes jak raketak. Si kup nejakou starsi Suntouru do 2000,– (spis za 1000,–) a setri na poradnou vidlici.
je to vůbec možné, aby 120mm pružinovka neměla tlumení, to se mi nechce věřit. Ale je to Suntour, takže údiv asi není na místě.
Treba 3G Urtho nebo Kangaroo DH140 mely vetsi zdvih a taky jen elastomer, ale cistej a ten nejaky tlumici vlastnosti ma, tagze se na tom docela jezdit dalo. V zime to bylo sice jak pevna… :) Jenze s perem to bude jako vzduchovka (a ted myslim Slavii:)
hele a nemělo 3g takový ty nasávací otvory kde se reguloval průchod vzduchu a tím se vlastně regulovala rychlost návratu (na spodku vnejších) fungovalo to jako tlumení -trošku-.
jinak Duro D tlumící patronu má, ale dá se seřídit jen viskozitou, takže do toho musíš vlízt, teda jestli to bude podobný jako D2002.
Mělo.
Mozny to je… :o))))…ale elastomer tam mas taky…uvnitr te pruziny…takovej tlustej velkej… :o)))…parametry nechtej, ty neznam…je tam narvanej uvnitr te pruziny :)
No jo, ale ten je na „zhoršení“ průběhu pružení.
spíš aby to nešlo nadoraz a přitvrdil se chod…
Asi tak,ve sve XCP-e jsem ho vyhodil a udelal dorazy z pruziny zkrizene s elastomerem.Od te doby netluce nadoraz.
jak jsi to přesně udělal, já to mám taky venku, taky Ečko (levá noha), a doraz to nemá :-) teda když si to sedne tak to cvakne a hotovo, akorát já ji na doraz dostanu tak jednou za 150km tak mi to moc neva, zase se tim o kousek zvýší zdvih…
Mam na plunzerech,nakonci,nasazenej asi 3cm dlouhej elastomer ze nakyho RSTcka a na nem navinutou stejne dlouhou pruzinu.O to,oc jsem vlastne zkratil zdvih,jsem zkratil i plastove dorazy na dne vnejsich nohou.Tyto plastove dorazy nekdy drzi na plunzerech a maj konickej tvar.Elastomer jsem jeste musel podelne provrtat na vetsi prumer,aby sel na plunzer nasunout.Dira by mela byt mensi,aby to nelitalo nahoru dolu.
dík zkusím někde sehnal nějakej elastoshit :-) asi je jedno jak tvrdej ne, když je to jen 3cm ale proč máš okolo něj navinutou pružinu? teda jak jsem to pochopil tak jsi tam přidal ještě ty kratší pružiny takže taky cca 3cm…kde jsi je sehnal?
Protoze puvodne jsem tam chtel dat jen tu pruzinu,pak jsem rikal,ze by bylo dobry kdyby na necem drzela a vrznul jsem tam ten elastomer,ten byl zas relativne mekej:)Pruziny prubezne hledam na srotisti.Mam jedno cestou z prace,delaji tam kamosi od nas,tak se vzdycky mrknu,a pokud se mi naka libi supnu ji do batohu.
No jistě, ale v mojí XCP75LO 2004 byl tak dlouhej, že chodila sotva na polovinu zdvihu.
jo to je známej trik SR vidlí, tak jsi to uřízl a vrazil zpátky nebo vyhodil uplně?
Uříz jsem polovinu, vrazil zpátky, doraz cvakal, tak jsem ještě 2cm vrátil a zbytek schoval.
Čemu říkáš vidle?, plantážníku. Opakuj po mně: A T R A P A
jo moc vtipný jenže, na závodech nebo i na švihu na těhle kecech nezáleží, každej jede jak umí a divil by jsi se kolik majitelů SR vidlí zařízne ve sjezdu Marcokáře. Kromě toho konečně začni chápat, že existují i fungující SR vidle a že každej nemá na maratonku, a třeba já bych si radši za ty prachy pořídil Blacka…
souhlas, ale já mluvím o čemsi úplně jiném, a ne o tom, jak kdo umí jezdit a na čem a tak:-) A že existují fungující SR atrapy, to vím taky, třebas fousáč a Pekáček ji prý mají. A po tuningu u Milana prý také jakési další fungují.
Hele…dobre si rozmysli co mi odpovis – chces rict, ze vidle moji polovice nefunguje tak jak ma?
Jestli je to zamer, tak mozna funguje tak jak ma :)
každá vidle i atrapa funguje, tak jak je jí shůry dáno (výrobcem, tuningářem), takže vlastně funguje tak jak má, protože ani jinak fungovat nemůže.
Skoda ze jsi presel k jakesi demagogii…soudny clovek nemuze rict, ze vidle moji polovice nechodi…timdle prohlasenim mi pripominas Zemana nebo Padlistu… :)
Padlisto, sorry…:o)))
ale no tak.. nic takového jsem neříkal. Zkus si to přečíst znova.
No ja si to praveze procetl a odpovedel jsi tak, ze jsi vlastne neodpovedel…takze jsi vlastne popsal misto a nic nerekl…
přesně tak. BTW: vůbec nevím, jakou má tvá polovička vidlici.
Hele, Kováři, važ slova. Moje vidlička není žádná atrapa, ale pořádná vidle co chodí a nemusí se pořád reklamovat jako ta posraná „M“ ETA. A je to ročník 2002, atrapy dělali až rok na to.
To jsi ji ještě nevyreklamoval? Nebo znova reklamoval? Tvá to nějak dlouho..
Po měsíci a půl se mi vrátila s vyměněnýma nohama (nohy model 03) a tak jsem jí namontoval. No a po cca 60ti km ejhle škrábanec do půlky vnitřní nohy jdoucí z pod stíráku. Bordel vevnitř asi z čisté dílny p. Bartoníčka. A na druhý noze kaz na eloxu, takový tři flíčky vystouplé nad povrch a drsné. A aby toho nebylo málo, mám vakl v pouzdrech. Prostě šméčko jak má bejt. Zlatej Suntour XC Pro E 02 co mě vozí ještě teď místo toho aby mi zpříjemňoval jízdu na zimáku.
to tě teda bartoníček pěkně vypekl. Tož to reklamuj dál, ne?
Jo, už jsem jí tam odevzdal. Koupě týhle vidle byla provar sezóny, protože jsem dal prachy do něčeho, co mě ani pořádně nepovozilo. Jedno je jistý, moje další vidle nebude od špagetožroutů a ne přez Bartoníčka.
No ja ti teda povim, ackoliv vim zes to tak nemyslel, ze ve sjezdu…treba v Ceskym poharu bys SR tezko hledal a uz vubec zadna nezarizne Marzocchare :) Je pro to hned nekolik celkem logickych duvodu. SR nefunguje a nevyrabi vidlice pro sjezd vhodne :) Ale v ostatnich pripadech samozrejme ano. Vidlice nejezdi.
hele mate nekdo s tou vidli zkusenosti???Nebo tady budete furt resit naky picoviny!!?
ano, budem.
dekujem za optani :)
asi nikdo, ale jestli to je jenom nějak poladěná letošní xcp75 tak je to takovej starting shit a bud ji upravíš/necháš upravit nebo pořídíš lepší. Rozhodně to není investice do bezproblémovýho komponentu na dlouhou dobu, a možná je lepší ty prachy rovnou prokalit a netrápit se :-*)
Upravit? Myslíš jako poladit elastomer? :o)
ne tam je taková ta nerozebíratelná patrona kterou umí šéfnout jen milan1 aby fungovala
jak píše pekáček xcp-e 2002 rulezzz a pak už to bylo jen horší…
Jestli je to uvnitř jako v MG-91 nebo MG-92, vydrží věky. Jestli je dělaná podle XCP-75 (LO), nebrat!
Rozhodně neni jako XCP75 LO, protoře ta je pořád v prodeji, s olejovou zavíratelnou patronou. Tahle je spíš jako XCP 75 bez LO, akorát má nohy 32mm a ne 28,6, má 120mm zdvihu místo 80 a taky má černý vnitřní nohy namísto toho zlatýho shit povrchu co se ošoupal po 100 km. Rozhodně si myslim, že to bude dobrá vidle, sice bez tlumení. Zase je to lepší než přetlumená nerozebiratelná patrona.
A? už má XCP-75 Lo nebo ne, je to šit s plastovejma nacvaknutejma pouzdrama. Pokud má člověk štěstí a koupí dobrej kousek, je fajn tak na turistiku. Ta nová elastomerka bude mít snad kovový pouzdra, když má nohy 32mm. A co se týče přetlumené nerozebíratelné patrony, netýká se to modelů DURO D a E, tam se dá vlízt vrchem a nalít jiný olej, třeba třikrát denně jako u mý XC-Pro-E 02, olej je v prostoru vnitřní nohy.
Ale jo, jasně, Duro je něco jinýho, já myslel patronu u XCP75LO. Ta nová XCP75DJ bude mít pravděpodobně v obou nohách pružinu s elastomerem jako v letošní XCP75.
Ne pravdepodobne – na jisto…
Tak si myslim, že to bude dobrý, sežíznout oba elastomery v pružinách a když budou pružiny tvrdý nebo jezdec moc lehký, jednu pružinu ven. Ale já kdybych měl sag 5–6cm, ještě mi zbyde zhruba dvojnásobek současnýho zdvihu na mojí XCP75LO :-))))