Možná trochu divná trojkombinace ale vše ve 180mm. Není Sram černý kůň? Co byste vybrali
Možná trochu divná trojkombinace ale vše ve 180mm. Není Sram černý kůň? Co byste vybrali
Pokud te netrapi finance, sram bych vypustil. M4 (mono) vs. J7 je pro mne take dilema (zatim jsem naklonen M4, ale ta moznost ladit chod na J7 mne laka, i kdyz to muze byt dalsi vec, ktera se pose..)
Není to otázka trápení se s financema. nereprezentativní výzkum po netu (mtbr apod) říká, že grimecy jsou vážně povedené brzdy a moc si na ně nikdo nestěžuje. takže proto ten otazník. Jinak právě já byl už rozhodnutý pro M4 ale pak jsem si přečet recenzi na freeride cz a nějak sem zviklanej
ty srami mel kamos a byl spokojen !
Sem pro M4. Tim nic nezkazis. Jeste sem nejel kusy ktery by nebrzdily. Asi bych menil i za moje XSIVy :-) kdybych na ne mel.
jak tak ctu tak ty m4 tu brzo bude mit kde kdo sram 9.0 jsou vlastne xsiv,shitmano XT 00–03 a grimeca- slysel sem o nich jen to dobry, osobne bych bral juice7– mam mph3 od giantu a nastaveni chodu desticek sem si oblibil a pouzijes ho pokud po padu ohnes kotouc(na miste ho moc nesrovnas a pokud roztahnes desticky na max tak muzes v pohode pokracovat).
i kdyby je mel kde kdo,tak jsou to nejhezci kotouce na svete(krome M6:-)),takze je mi to nejak jedno.a navic zas tak moc lidi s koutoucovkama nevidam a s hopama na XC biku jsme nevidel asi nikoho.
no tady jste minimalne 2 :) proste tuctovka. M4 se vloudila do XC, tak pro lidi zbejva uz jen M6. Stejne je hezci :)
SRAM je hrozný, alespoň podle recenzí. AVID celkem ujde, při testech v BIKE odešla hadička. Sám jezdím MONO M4 a spokojenost. Provedení, design, funkce, tvar páky, zatím bez úniku /a doufám že to tak zůstane/ kapaliny. Funkčně dobré byly i FORMUILE XC4 či tak nějak. Byly hodně ostré, MONO M4 má citlivější dávkování brzdné síly. Jinak MONO M4 po sezoně prodávám viz inzeráty, chci nový model. Zdar.
No ta hadicka je hodne tenka.
Ktery recenze na SRAM mas na mysli?Hodnoceni na MTBR je velmi dobre.Navic ted po poklesu cen SRAMu jsou za dobrej peniz.Samo HOPE je krasa nadherna:)
pročítal jsem recenze před nějakou dobou a věř mi, že je to tak. SRAM ne! Jinak brácha jezdí mechanické AVIDY a ty jsou neskutečné i mezi hydraulikami! Ale to je jen nošení dříví do lesa.
jaky problemy sou u sramu, muzete to trochu specifikovat? akorat ctu jak sou spatny ale proc, to tu nikdo nenapsal. ze urvali v biku hadicku neni nic neobvykleho v cisle 2/03 ji urvali taky a nejsem si jistej jestli to nebylo u hopu(nebo f. b4?).
Tak se du zase vyjádřit. Mechanické AVIDy jezdim, jsou dobré ale a) chci něco, co když zrovna budu jezdit v blátě a sněhu bude fungovat pořád stejně ( a to mam bovdeny Clarks), b) chci větší kotouč a c) hydraliky jsou lepší (osobní zkušenost). A můžeš mi prosím tě říct zhruba kde jsou ty špatné recenze na Sramy? já právě žádné nenašel – bike.de, mbaction, mtbr … všude samá chvála. A právě že za tu cenu … To naopak když se podíváš na mtbr na hopy mono tak je spousta lidí zklamaných že málo brzdí. Byl to můj dlouhodobý favorit ale tohle mě rozhodilo
Cena? O jaky vis? Myslim ted ty Sram 9.0 – ofic je pres 5 litru za kousek…a to uz radsi Juicinu, hayesa nebo Hope…
jenze na trinnity jemaj o dost levnejc, uz uz jsem je objadnaval, kdyz jsme slysel, ze maj divnej chod
Koukl jsem ted na trinity a za 5900,– par, bych je bral,kdybych mel naky kolo kam bych je dal.
No to je právě to, za takový peníze mi to přijde fakt hustá nabídka
V cem se lisi (je lepsi) novy (asi 2005) model? Na netu jsem nic nevygooglil (nebo se spatne ptam).
Včera jsem se bavil s borcem co ty M6 má a na otázku jestli jsou lepší jak M4 řekl že ne, že to brzdí stejně. Hezčí jinak ale jsou.
Pocet pistku taky nema na brzdnou silu vliv.
Asi je to jen snaha o neco „noveho“.
Jo…ale designove je to krasna brzda…
Ja vim. Mozna se stane clenem nasi rodiny, ale to je jeste ve hvezdach.
POdle recenze na jednom anglickem webu byla snaha u tech brzd hlavne o jeste lepsi davkovani brzdne sily.
Teroristicky by to tak melo byt. To byl urcite i duvod pro M4 a jejich rozdelene desticky. Proto pistky nemaji stejny prumer. Ty mensi se vysunuji rychleji a pak teprve zaberou ty velke. (to neni pro tebe, to jen pro informaci:)
Zdar, hned na úvod, jsem sice XC, ale včera jsem nasadil Juice v 160 mm a už bych (doufám) neměnil. Mám zkušenosti s Magurou Luise (01-nejlepší věc co kdy byla kvůli štelování desky), pak Marty. Z tebou uvedených bych volil také Avida už jenom kůli tomu, že to je vlastně nový sram a dlouho na to seženeš včechny díly. Sram 9.O se stává historií, stejně jako celý systém 4-pístů. Největší výhodou Avida, ale i Shimana 525, hayesů je v tom, že pokud ti začně drhnout deska o kotouč (a to se mi u magur stávalo), tak povolíš 2 šrouby, chytneš za páku, dotáhneš šrouby a tímto kouzlem bezda opět neškrtá. Brzdný výkon špica. holy
Moc zaujate. Asi mas pravdu s tema 4 pistkama. Nahradi je sesti a osmipistky (vicemene zbytecne). Ja mam Maguru a nikde nic neskrta neskrtalo a skrtat nebude a bez serizovani. Zkousel si jinou brzdu?
Tak tak! A ja napriklad nenastavim pomocou tych 2 sroubov dosticky.
Jak zkoušel jsi jinou brzdu, nemím, ale bohužel 3 typy mi zas až tak málo nepříjdou, jsou to 1–2leté zkušenosti (samo kromě Avida). Ale jinak: Kamarád má Clary 02, celkem solidní výkon, ale ta udžba, škrtá, teče, neustále odvzdušňuje. Další má 525, též jsem je jezdil 14 dní v Krko, dobrá bezda z mého pohledu XC, vždy mě zastavila. Avid Lankový – super mechanika, také jsem jezdil a má ji kamarád. Přeji ti tvou jistotu o tom, že ti Magura nikdy škrtat nebude, jak říkám já byl s Louise maximálně spokojený a teď je určitě spokojený ten zloděj:-((. O nahrazení 4 pítků 6-ti a 8-mi, tak to určitě nehrozí, možná u Hope, ale ostatní již pochopili, že z hlediska fyziky (hmotnost kola, jezdce, přenos brzdného účinku na kolo) jsou 2 pístky až až a dávkování (jako výhoda 4pístků? no i Šimáno se vrátilo zpět, Sram koneckonců také). holy
Spis jsem myslel ohledne brzdneho ucinku. Me az tak supr neprisla, ale mozna nebyla jeste uplne zajeta. Magura je dost šunt tj. Me skrtat nebude, protoze mam Gustava (ten se stredi sam) To, ze jde Shimano ve „vyvoji“ zpatky taky vime :) Dva pistky urcite staci a stacil by i jeden. Ale 4 pistky bych vubec nezatracoval. Ze se vratilo Shimano jeste nic neznamena a je rozhodne minimalne polovina firem, ktera ma v nabidce vicepistkove brzdy.