dnes mi dala sbohem prehazka SRAM 7.0 a musim tedy kupit novou .. urcite SRAM, ale mozna zkusim 5.0
ale JAK SE TAK DIVAM TAK SE NABIZEJI S DLOUHOU NEB STREDNI DELKOU VODITKA – K CEMU JE TO DOBRE ?
dnes mi dala sbohem prehazka SRAM 7.0 a musim tedy kupit novou .. urcite SRAM, ale mozna zkusim 5.0
ale JAK SE TAK DIVAM TAK SE NABIZEJI S DLOUHOU NEB STREDNI DELKOU VODITKA – K CEMU JE TO DOBRE ?
Kratky voditko by melo radit rychlejc a presnejc, ale neradi na 34 zuby pastorek…Dlouhy voditko radi oproti kratkymu pomalejc, ale i na 34 zubu…
a na max 32 zoubku bys doporucil ? asi to kratsi ze
Nevim, osobni zkusenost s tim nemam, napsal sem jenom to co vyrobci…Ale teoreticky urcite to kratsi…
kratky
kratky
takhle to není, řeší se to tu furt, pokukaj příspěvky. Silnice vozí krátké. U bika jde o to, že při klasické délce řetězu při zařazení největší placky a největšího pastorku bys poškodil šaltr… .Takže u krátké varianty musíš akorát dávat většího majzla.
zirecek to rek presne. ja mam kratky raminko a velkej velkej bych nezaradil ani kdybych chtel. ne ze bych to jezdil !! ja pouzivam max 44 × 21
Já to taky nejezdím, krátké má více výhod: menší pravděpodobnost urvání, je lehčí a je méně náchylnější na vakl. Ale jsou to malé rozdíly. Hlavní je, že je to jiné, :-). Takové krátké nové inverzní XTčko vypadá pěkně, :-]
proc je mene nachylnejsi na vakl ? Vakl se chyta v cepech a ty saltry jsou snad konstrukcne stejny, takze maji stejny cepy. Ze by delsi raminko pacilo vetsi silou s retezem a tim vznikal vakl. To by ale potom i lepe fungovalo, ne ?
asi takto jednoduše vysvětleno, počítejme s tím že síly působící od řetězu jsou stejmé v obou případech, z tohoto je jasné že na delším rameni vytvoří síla od řetězu větší moment než stejná síla na menším rameni. Takže pro gramhoniče a ty co neřadí španěla je určitě lepší krátká varianta. Jinak už tady někdo říkal že zkoušel španěla i z krátkým a v poho to slo, Takže záleží na délce řetězu.
I u silnice máš 3 druhy ramen.Je to podle zubů a jestli máš ve předu 2 nebo 3tácy.A ten vakl maj už i nový přehazky.To schválně dělaj už načatý,aby sis musel koupit dřív novou,ale tak je to i s jinejma komponentama.Kamoš má po půl roce na Recordovým šaltru vakl jako kráva,já na XT to samý.Zkus si schválně někde na krámě pár přehazek na novejch kolech.
Covece to je tezky on kdyz tam nebude zadny vakl=vule tak ty kluzny plochy pak po sobe nebudou klouzat :)
Mam na mysli vakl v čepu
vakl neni problem aspon u SRAMu … nez mi upadla tak mela vakl tak 2cm a to uz byl problem, ale do takovych 1,5cm to nebylo znat
Protože, sem přehazku párkrát nechal na pařezu čím kradší tím lepší.