• pavelH

    Víte někdo něco o těhle destičkách?

    0 0
    • MartinXC  

      Vím, a co jako ?

      0 0
      • pavelH  

        zajímá mě asi ze všeho nejvíce výdrž těchto desek, popř jejich vliv na kotouč

        0 0
        • MartinXC  

          OK, to je jiná:

          B3 měkké, dobře brzdí, rychle ubývají, kotouč nechají na pokoji (oproti FastStopům) C4 maličko tvrdší, ale výdrž cca 3× lepší, na kotuči se podepíšou tak -desetinkou za celé desky Protož estojí oboje stejně, C4 silně doporučené. Ale blbě se shání.

          MOžná ještě RomanH něco přidá, má C4 dýl než já.

          0 0
        • MartinXC  

          Jo jak si tak čtu svou odpověď, tak tam nezaznělo, co už ale mezitím proběhlo dole. B4 by měly být na nové Juicy 2005, samostatně v prodeji ještě ne.

          0 0
    • HonzaV  

      C4 na predni brzde – ucinek ostry, kotouc skoro beze stop – cena 800,–, nasazeny na jare a jeste tam pobudou – nejeto cca 3 tis km Fastop na zadni, neni tak ostra,na kotouci po 2,5 sezonach znatelne opotrebeni, ale za 350,– mi staci, nejedu na ne tak 2,5 tis B4 neznam

      0 0
    • onegear  

      b4 je trochu nelogicke oznaceni nejnovejsi rady tj. po c4

      podle recenzi co jsem cetl z ciziny srovnatelne s c4

      u nas jsem je zatim nevidel

      pro zajimavost kde jsi je sehnal ?

      0 0
      • pavelH  

        odpověď pro všechny co se ptají kde jsem přišel na B4. Dnes mi dovezl kámoš z USA nové Avid CPS (objednané na jensonusa.com). Když jsem vyndal destičky, je na nich vyraženo zřetelné B4, bylo mi to také divné a proto jsem se ptal. Dostal jsem k tomu ještě další pár zabalený a také jsou to B4

        0 0
        • onegear  

          Dik, mas je primo od zdroje :)

          0 0
          • pavelH  

            dík za info. zprvu jsem se bál, že to bude něco jako ne zrovna chválené B3. hned jak to bude možné je nasadím a otestuji.

            0 0
        • Pá-dlista1  

          Kolik te prisly? Smim-li se ptat.

          0 0
          • vlk  

            na jenousa píší s 160mm kotoučem 69 dolarů.

            0 0
            • Pá-dlista1  
              • dan, postovny a neco kamosovi… = ?
              0 0
              • pavelH  

                kupoval jsem toho povíce, takže poštovné za vše bylo 8 USD, kámoš dostal litr slivovice a úřady – no ty „bohužel“ nic

                0 0
          • pavelH  

            no jak už někdo napsal 160 mm – 69 USD, já jsem zkusil při ceně 79 USD koupit 185mm

            0 0
            • vlk  

              ta cena na jenousa je bez dph nebo to je ta ze niž to dostaneš

              0 0
              • onegear  

                V americe nemaji dph

                jenson ti pripocte $68 za dopravu a u nas zaplatis asi dan 19 a clo 4 %

                0 0
              • pavelH  

                cena byla dle účtenky konečná

                0 0
    • RomanH  

      C4 – vydrzela mi na predni brzde cca 4000 km. Ted mam druhy par. Brzdi vyborne, jen je trosku draha. Co se tyce vlivu na kotouc, tak to nevim – zatim jsem nejaky ubytek kotouce nepozoroval, ale na druhou stranu jsem jej ani nemeril. B3 – maji dle MTBR.com podstatne kratsi zivotnost pri stejnem brzdnem ucinku a cene. B4 – to nevim, slysim prvne.

      0 0
    • pavelH  

      jo ještě bych se rád zeptal. psalo se tu o ostříhávání těch h pružinek. to byly myšleny jen ty lehce zahlé konce? dík

      0 0
      • onegear  

        Ja myslim, ze ty uz budes mit perka symetricka bez odstavajici nozicky s ockem – ta nejvice vadila.

        Ale ta asi 1 mm zvednuti na konci perek muzes take odstipnout aby neodstavala a muzes dojezdit az na „kov“

        0 0
        • pavelH  

          máš pravdu, perka žádné očko nemají, asi odštípnu i ty ohyby, ale myslím, že stejně desky nepůjdou dojezdit až na kov, protože pak tam začnou překážet ty perka celý.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.