Nedá mi to abych se nepodělil :-)
1) Klient: Nedaří se mi spustit váš CD-ROM angličtiny. Hotline: Vložte CD do jednotky… spustilo se to? Klient: Ne! Hotline: Tak zadejte „Start“ Klient: Ne, nefunguje to, nic se neděje… Hotline: Uf, jaký používáte operační systém? Klient: To jako chcete vědět, jakou mám značku hi-fi věže?
2) Sekretářka: Říkáte tedy, že nemám v přístupovém hesle používat velká písmena, je to tak? Hotline: Přesně. Sekretářka: A číslice mám psát taky malé?
3) Klient: Dobrý den, nedaří se mi k vám připojit. Hotline: Dobře, hned to zařídíme, ze všeho nejdřív bych potřeboval vědět, jestli jste v 3–1, 95, 98 nebo v Linuxu. Klient: Ne, pane, jsem v Brně, 602 00.
4) Sekretářka: Mám takový problém s Windows… Hotline: Co máte na monitoru? Sekretářka: Eee… květináče. Hotline: Ne, chtěl jsem říct – co je tam napsáno? Sekretářka: A jo tak…no…Sony!
5) Klient: Zrovna se přihlašuji na vaší stránku, ale nerozumím tam úplně všemu… Hotline: Dobře, podíváme se na to spolu. Klient: Chce po mě, abych zadal údaje o městě, ze kterého volám, telefonní číslo… Co tam mám napsat? Hotline (učitelským tónem): Zadáte telefonní číslo místa, odkud se přihlašujete… Asi od vás z domu, ne? Klient: Dobře… Už to je… A teď se mi to ptá na nějaké město… Hotline: Zadejte název města, odkud voláte. Klient: Takže tam mám napsat moje město… Hotline: Ano… Klient: Už to je… A teď se to ptá na poštovní směrovací číslo… Hotline: … Klient: Haló??? Co tam mám dát? Hotline (podrážděně): Vaše poštovní směrovací číslo! Klient (s upřímnou lítosti): Promiňte mi, jestli vás otravuji, ale víte, já se v informatice moc nevyznám…
6) Klient: Zaseklo se mi pécéčko… hlásí mi to chybu „message not found“ (s příšernou, nesrozumitelnou výslovností) Hotline: Uf, můžete mi prosím hláskovat tu chybovou hlášku? Klient: Jasně! M jako mamka, E jako airbag… Hotline: Hahahaha! Klient: To se smějete mně?
7) Klient: Nemůžu najít, kam jsem nainstaloval váš produkt. Hotline: Klikněte dvakrát na Pracovní místo, prosím. Klient: A kde to má jako být? Hotline: Máte na monitoru ikonu „Pracovní místo“? Klient: Tomu vůbec nerozumím, proč mi vykládáte o pracovním místě? Hotline: Vy nemate žádné pracovní místo? Klient: Ne, milý pane, já už jsem v důchodu!
8) Hotline: Pane, zadejte CONTROL ALT DEL. Klient: A jo, tohle znám (v pozadí je slyšet: klik klik klik klik…) Hotline: Co se děje na monitoru? Klient: No nic… Hotline: Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL. Klient: (klik klik klik klik klik…) Hotline: A teď? Klient: Pořád nic… Hotline: Jak přesně zadáváte tenhle příkaz? Klient: No, stisknu klávesy C, O, N, T, R, O, L a potom A, L, T potom D, E a nakonec L. Asi má byt CONTROL s K, ne?
9) Klient: Pořád mi to ukazuje, že je špatné jméno uživatele nebo heslo. Hotline: Zavřete prosím okno, pane. Klient: No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk…
10) Klient: Dobrý den, můj syn se u vás zaregistroval a já nemám jeho přístupové heslo, abych se připojil… je mu 13 let… a já bych se taky rád podíval na Internet. (Po ověření osobních údajů…) Hotline: Ano, pane, zapište si prosím své přístupové heslo: D, I, R, A (musí hláskovat, mrtvý smíchem…) D,O, R, I, T, I… Klient: Grrr! Zatracenej spratek! Hned jak přijde, dostane pár facek!!!
11) Klient: Dobrý den, moje Nescafe nefunguje… Hotline: Eee … je mi líto, paní, ale my neděláme podporu kuchyňských spotřebičů… Klient: Ne, ne!!! To je Nescafe na Internet… Hotline: (???)… Jak??? … Nechtěla jste náhodou říct Netscape??? Klient: Ano, to je ono! Netscape… Nescafe… vždy? je to totéž…