Mohl by mi někdo popsat jak se mění charakteristika brždění při změně tohodle nastavení. Chtěl bych to přítulce přenastavit tak aby to brzdilo maximální silou, asi tím utrpí dávkování ne??
Mohl by mi někdo popsat jak se mění charakteristika brždění při změně tohodle nastavení. Chtěl bych to přítulce přenastavit tak aby to brzdilo maximální silou, asi tím utrpí dávkování ne??
Větší síla – delší krok páky. Jinak řečeno, špalky dostaneš na ráfek až po větším zmáčknutí, ale máš větší sílu. A naopak.
Jo tohle vím. Mě jde spíš o to, že některé páky mají dvě polohy kam strčit váleček lanka a ty jsou označený H a L. Podle toho kam to strčíš se mění charakteristika nastavení, ale nevím jak.
Zkus a uvidíš, je to otázka chvilky. Pokud se pamatuji, H = kratší chod, ale ruku do ohně za to nedám.
Je to daný poměrem páky.
Mam LX paky. Na H to brzdi najsilnejsie, davkovanie tym neutrpi, len mas spalky blizsie pri rafiku, teda ak mas osmicku tak zacnu skor skrtat. Ja vosim vpredu na H a vzadu na strednej polohe