Máte s ním nějaké zkušenosti? Speciálně mě zajímá TMK ( viz www.tmk.cz).
Máte s ním nějaké zkušenosti? Speciálně mě zajímá TMK ( viz www.tmk.cz).
Čtyři litry mi připadá jako slušná cena … jenom si ověř, jestli Ti pak půjde otevřít kufr. Docela by mne zajímalo, jak se to dělá u té oktávky, co ji mají na fotce; u sedanů nebo liftbacků by to mohlo jít … jo a vzadu se kolo bude znečiš?ovat víc než na střeše, takže zakrytování je asi nutnost …
Cena za nosič + tažný zařízení kolem 8 táců, tomu říkám láce. Mám zatím jedinou evidenci a člověk, co to používá, si to nemůže vynachválit co se týče komfortu jízdy ve srovnání s koly na střeše. KOla se určitě sviní víc než na střeše, ale určitě míň než v terénu.
Já nevim co řešíš, my jsme vždy vrazili kola do auta, a neušpinili se vůbec.Ale máme Transita:)…
Transita za 4000 nepořídíš …
No, to asi ne:) Ale za za cenu lepšího osobáka už jo…
To bych musel padnout přímo na hlavu, abych svoji Imprezu GT vyměnil za náklaďák co jezdí na ropu a má poháněný jen 2 kola. Ale přesto dík za radu.
Něco v tomto duchu ?
http://www.subaruclub.ch/…mpturb01.jpg
Sice nezávidím, na to mám svoje auto příliš rád, ale to nic nemění na tom, že obdivuji dobrý vkus :-) …
Tak si dovoluji tvrdit, že Ford Transit Ti vyjde o dost levnějš než Tvoje GT:) Nejedná se ale o náklaďák, podle techničáku se stále jedná o osobní auto, ale né všude v cizině:( Ale u nás zatim jo:) A tuším, že se dělaj i benzíňáky, ale já proti Naftě nic nemám, je levnější, a neni výbušný jako beznín:) Ale hlavně, když potřebujiu krumpáč, Tak si naložim krumpáč, potřebuji kola? Naložim si kola. Když Ty potřebuješ skříň, uděláš co? Koupíš si radši novou i s dovozem:) A nebo řekneš nám:)
Nic ve zlým, ale u pořád mi tam chybí 2. poháněná náprava, nízký těžiště , 160 kW , úžasná modná metalíza a zlatý elektrony. Až to bude firma Ford nabízet jako paket k Transitu WRX, jdu do toho!!!
Tak Ty dvě nápravy, tuším že GAZ to dělá, ale tuším, že Ford to taky dělal, ale u tohominulého, tady u něj nevim, ale to by se něco našlo. Nižší těžiště, no, to je oříšek, taky snim nerad řežu zatáčky, každýmu se hned udělá blbě:) To ale taky pujde vymyslet, nalej do nádrže olovo nebo rtu?, a těžiště máš dole. Ten výkon, no až bude umět Tvé GT převést dvě palety cihel, potom bude mít ford 160kW, teď je max nějakých 92, ale mi u našeho auta máme 68:(
Na jízdu v autě to určitě bude lepší, mít dvě kola na střeše je jak jet s otevřeným padákem …
Jestli máš combi s koncovkama blízko nárazníku – ne ve sloupcích – tak se podívej na thule.Dělají držák na zadní dveře,připadá mi to praktičtější. http://www.thule.com/frames.asp?…
Thule je podle mne jednička, ale pokud někdo přemýšlí o TMK, tak asi nebude nadšen z dvoj- a vícenásobné ceny … Thule je bohužel jiná cenová kategorie …
Ale proč ne, těch 6 tisíc na vrch by mě nezabilo. Právě bych rád vědel, v čem se tohle liší od Thule.
Pokud jsem měl možnost srovnat jakýkoliv výrobek Thule s takřka čímkoliv jiným, bylo Thule vždycky lepší v bytelnosti, povrchové úpravě (asi i v kvalitě zpracování), v promyšlenosti … pokud u Tebe nehraje cena nějakou zásadní roli, je Thule sázka na jistotu …
Ale no fuj!!! Thule čtyřnásobek ceny TMK, to rozhodí i balíkáře jako jsem já. Ten rozdíl ceny je už bezmála tejden pohodový lyžovačky v Alpách. I když to vyklápění je fakt fajnový. A ten nosič na pátý dveře se mi nelíbí. Kola moc přečuhujou horní profil auta a při rychlostech nad 200 km/h už to musí být citelně znát.
S tou cenou jsem Tě varoval :-) …