mam usetrenych neco kolem 10000kc a rozhoduju se, jestli koupit vidloci nebo ram. ted jezdim s author traction sx a s vidlici gila tl neco. takze oboje krize. ted se nevim, co se podepise na jizdnich vlastnostech vic. kvalitni ram nebo vidlice…
mam usetrenych neco kolem 10000kc a rozhoduju se, jestli koupit vidloci nebo ram. ted jezdim s author traction sx a s vidlici gila tl neco. takze oboje krize. ted se nevim, co se podepise na jizdnich vlastnostech vic. kvalitni ram nebo vidlice…
kup si jedno a setri na druhy! :-)
Podle mě Traction neni zase až tak tragický rám. Není nejlehčí, ale ta Gila to je opravdu katastrofa. Měl sem s ní několikrát tu čest… Já doporučuju vidlu.
taky se priklanim spis k vidlici. zajima me, jestli bude znatelny, kdyz si koupim vidlici se zdvihem 100, kdyz jsem mel 80????
Myslím, že to asi nepoznáš. Já to na svým kole poznel-kolo bylo stavěný na pevnou a 100 je opravdu dost. Řešil sem to kratším a negativně otočeným představcem, ale je to taková nouzovka. Geometrie je prostě rozhozená. Ve stoupání se staví na zadní, ale níň, než před úpravou řízení.
hlasuji pro vidli, ted se daj sehnat dobře ve slevě. RST já osobně nevěřím, rám vydrží víc.
vidlu !
Já řešil podobnej problém. Nakonec jsem se rozhod pro obojí
Jaká vidla by to měla bejt? Spíš lehká nebo robustní?
no to ja s tou vidli nemam zase tak vymysleny. odebiram velo a nedavno tam byl test vidli a docela dobre vysla rockshock duke xc mela by mit 1730g. ta me nepripada zase tak tezka. ted stoji neco kolem 9000kc.
No, myslím že když se podíváš na ty fotky z pinkbike, tak si koupíš vidli…
…tu sezenes mozna i levnejc
Tuto vidlu má moje holka na Schwinnovi, zkoušel sem s tím jezdit a líbí se mě.
No pokud jseš jako já, tak strávíš asi tak deset hodin čtením archivu B-F a pak budeš mít jasno, je to lepší než VELO. Skoro každá vidlice je tu v různejch threadech rozebraná až do „mrtě“:) Věřim, že si vybereš přesně podle svejch požadavků. Pak dej vědět, jak to dopadlo. Ale kdyžuž, tak bych taky radši šel do vidle.
ty vidle by měly bý okolo 8500 v 2005.Prostě rockhock trochu na 2005 zdražil, ale osobně sy myslím, že 2005 manutou nebudou špatné, už mají mazání olejem a ne vazelínou a co jsem koukal budou nějaké black s nastavitelnám zvihem 8–12cm a nastavitelným zpětným útlumem za 7700,– a budou mít olejové mazání, to nevypadá špatně, ale ještě jsem se s ní nikde nesetkal, takže o ni nic z vlastní zkušenosti nevím.Ten spyder tza tu cenu není špatný, ale slyšel jsem, že má dost položený hlavový uhel.Kouknul bych poo nějakém výprodeji rámů.Jinak jako první bych měnil tu vidlu.
Jen tak pro upresneni. Co jsem se doslech. Black mazani vazelinou nepouziva uz delsi dobu. A Splice ma byt mazany vazelinou.
no tož nevím v katalogu 04 je psáno black-vazelínou.Tak nevím, ale to je jedno nový budou 100 procentně olejem a ten plynule nastavitelný zvih-v podstatě okopírovaný u-turn není špatná věc.A když manitou dá ještě takhle nízké ceny, tak by se z toho mohla stát jedna z nejžádanějších vidlic pro xc.
Black 03 vazelina, 04 olejova lezen s Evil Genius.
Mám model 02.
Najeto na něm cca 15000Km. Vhledem k velmi brutálnímu používání (1m skoky na rovinu, sjezdy FR tratí atd.) mi z něho prakticky zbyl jen rám, představec,řadící a brzdové páčky, sedlovka a rohy.
Rám je na závodní XC těžší ale zato vydrží, výdrž ostatních součástek bude závislá na používání :-)
P.S. Maximální tlouš?ka zadní pneu je Maxxis Swampthing 2,35".
Jo, tak si vyber, jestli rám, nebo vidli. Ale věř tomu že rám je pevnej a dobrej. Rám je určitě lepší než máš nohy.
Dokonce jak tam vypadla noha, tak má otočný střed :-)))
www.pinkbike.com/modules/photo/?…
www.pinkbike.com/modules/photo/?…
www.pinkbike.com/modules/photo/?…
P.S. Změna geometrie z Gily na 105mm Bombera byla fakt minimální.
Koukám, toto je levnější možnost, jak udělat s vidle Leftinu:)
hmm tak 2,35" mam sice kinetika, ale řek bych že je to uplně to samý, ja mam vzadu specialized endruo 2,2" a mam tak 5 mm na každou stranu, hm takk dyžtak příště maxxis 2,35" :)) k tý vidli, měl sem 76(capa tl), teď je tam 105(mx comp) a moc to poznat neni, hl. úhel šel tak o 1–2 stupně níž, mylsim že by to sneslo i 130… };-)
je poznat rozdil na chovani kola, kdyz se koupi kvalitni vidle?
hele to prostě nejde napsat, to musiš zkusit, prostě vidle s tlumením je jako nebe a dudy, žádný kopání do rukou a v zimě nulový chod, prostě pohoda
Já přešel z RS Jett na MX Comp a je to jak z Rapida do Murcielága:)
jo a zrychlil jsi taky tak
jo jo. i když rapida bych docela bral, i teď jsou vidět na silnicích docela krasavci.
a jak jede murcielago?jsem bohuzel jeste nemel tu cet
do když jedeš v rapidu plnej, tak u murcielaga řadíš za dva, jo a ještě to má o dvě rychlosti víc než rapid, neuvěřitelný co? :-)
jo tak to bude asi jedno z tech aut se kterymi se normalni ridic nedokaze ani rozjet:-)
poprvé tě v prodejně roztlačí a pak už nebudeš chtít nikdy zastavit :-)
ale budes muset:-),na prvni benzince:-)
Je to jako nebe a dudy. Určitě bych měnil vidli. Já jezdil v létě na půjčeném dražším kole s bídnou vidlí,teď mám sice kolo s možná horším rámem (resp. horší geometrií) ale s marzoškou a je to neskutečnej skok k lepšímu.
Moje řeč. Přešel jsem z „makety vidlice“ na skutečnou odpruženou vidlici – Marzocchi Bomber MX Comp ETA 105 (model 03) a jsem doteď spokojenej. Klidně bych bral 120mm.
Ta změna v geometrii byla fakt minimální. Navíc původní Traction měl několik podložek pod hlavovým složením, a ty když jsem odstranil tak se změna geometrie díky výšce vidle kompenzovala.
Konečně můžeš vyměnit olej:)
Zkus našetřit třeba ještě další dva tisíce a nemusíš na nic čekat-koupíš si obojí.Myslím,že ted začíná být spousta příležitostí,kde je možno koupit vidly či rám ve značné slevě!!!!!A bude těchto možností přibívat.Sleduj on-line obchody:-))
Svitava je řeka řek!