Mam vidlu suntouru a dava len 8 tak sa chcem opytat ci ste ju uz niekto nevideli z vnutra a neviete ako ju zdvihnut?
Mam vidlu suntouru a dava len 8 tak sa chcem opytat ci ste ju uz niekto nevideli z vnutra a neviete ako ju zdvihnut?
co na to rict? Radsi nic, abych nebyl sprosty.
Ach jo, uz zas! :(
Mno jestli se jedna o starsi XCP-e nebo d, tak staci z pravy nebo z levy nohy (uz is nepamatuju v ktery je) takovej elastomerovej blok co je uvnitr pruziny. Ja osobne ho doporucuju jen ho zkratit. Pak fungujena plnym zdvihu a ma linearnejsi charakter prubehu odpruzeni.
Funguje plnym zdvihem? To snad ani ve snu ne-e!
Ja si pod plnym zdvihem predstavuju, ze ji pri poradny slupce dokazes dostat az nadoraz. Predtim to mozne nebylo. Otazka je o jake XC-pro se tady bavime (ja treba o XC-pro e :-). Nerikam, ze je to skvela vidle, ale kdyz jsem ji koupil jako nouzovku, tak jsem chtel aspon tlumeni a tahle ho mela a funguje, takze na to na co jsem ji koupil je dobra.
Tak to mame oba rozdilne predstavy! Protoze ja ji mela na 80mm a chodila tak 60mm v terenu a pri metrovem dropu sem ji vzdycky procvakla, pak sem zvedla zdvih na 100mm a to potom chodila tech 80mm :(. Ted mam marzocchi a sem spokojena!
TO asi mame jine predstavy, prtoze ja od vidle co ma 80 neocekavam, ze tech 80 vyuziju behem vyjizdky bez toho abych delal nejaky dropy – me by stacila vidle s 60mm zdvihu, ktera by se dala postelovat tak, ze bych si nastavil progresivitu chodu, tvrdost, citlivost a prubeh tlumeni tak bych ten zdvih opravdu vyuzil a nehoupal se na tom a pritom chytala male nerovnosti. S velkym zdvihem si pripadam jak kdyz na Harleji jezdim moto GP …
BTW taky pujdu do Marzocchi :-)
Ja som si ju tiez kupil ako nudzovku lebo na marzocchi zatial memam a tento madel je XC-PROsl Musim povedat ze s nej tych 7.5 dam a aj ked je trochu pretlmena co som uz spravil ide celkom slusne.
Jezisi, tak ja ti to radsi napisu, abys nevyndaval nejakej elastomer ze vzduchovy vidlice. Stejne si myslim, ze by stacilo si to vyhledat nebo precist poslednich par prispevku o vidlich suntour, ale kdyz to nekdo musi mit naservirovany az pod nos… Proste odsroubujes ty srouby vespod. Rozdelas z vrchu vzduchovou patronu (kterou predtim vypustis). Vnitrni nohy mas uz vytazeny z vnejsich, musis trochu zabrat ale jde to. Pak vysunes smerem nahoru kompresni trn. To je ta tycka co ti kouka zespodu vnitrnich nohou. A uvidis na ni navlecenou pruzinu a bilej kus plastu (spacer no.12). Ten vyndas a zase vsechno slozis v opacnem poradi. Muzes vyndat i tu gumovou podlozku, jak se cejtis. Hodne stesti a nauc se hledat, lenochu.
Problem spousty lidi tady na foru je, ze ani nedokazou zformulovat poradne otazku a resti se trak uplne neco jinyho. Z toho joudy pak po X prizpevcich vypadne, ze ma XC PRO SL …
tak uz ho nechte vy borci