Majitelé pláš?ů s hřeby........

88 nepřečtených
  • peg

    Myslím po domácku vyrbených. Už jsem se tu dočetl, že se používají samořezné šrouby. A ptám se jestli ten vzorek na plášti musí být hodně hrubý, jestli na sjetým plášti by ty šrouby netrhali pláš? a jak moc to snese jízdu po asfaltu. Na asfaltu jestli je vůbec kolo ovladatelné. A ještě jaké jsou na to nejvhodnější šroubky (rozměr, hlavička, apod.) A ještě nějaké další poznatky. Předem moc díky.

    0 0
    • jihra  

      Mám dělané zimní pneu s hřeby. Koupil jsem nové gumy – nějaké rubeny za 150 Kč – s většími „špunty“. Do každého špuntu jsem zavrtal samořezný šroub. Abych se zevnitř pláště trefil šroubem doprostřed špuntu, tak jsem nejprve zvenku každý špunt převrtal vrtákem tuším průměru 2 mm. Šroubky jsem volil s takovou placatou půlkulatou hlavou. Někdo používá šroubky s hlavou zapuštěnou, ale řekl bych, že ta zapuštěná hlava jednak více poškodí pláš? a jednak má ostřejší hrany. Pak jsem hlavy šroubů uvnitř pláště přelepil 3 vrstvami kobercové pásky. Někdo hlavy zakapává nějakým silikonem. Šroubky jsem volil tak dlouhé, aby ze špuntu trčely tak 2–3 mm ven. Jelikož špunty na kraji pláště jsou vyšší, než uprostřed, tak jsem použil dvě různé délky šroubků (kupuj je třeba ve Feroně nebo v nějakém podobném velkoskladu – vyjde to podstatně levněji, než v normálním obchodě). Co se týká praktických zkušeností s plášti s hřeby – mám na nich najeto cca 500 km. 3pičky šroubků už jsou trochu sjeté, ale pořád OK. Na ledě a tvrdém sněhu je to super, po zamrzlém rybníku jsem se proháněl jak v létě po asfaltu. No a když jsem jednou předjížděl běžkaře v prudkém zledovatělém kopci, tak jeden z nich se mezi funěním zmohl pouze na poznámku: „Kurv*, ten má ale dobře namazáno!“ Po asfaltu jsem s tím také jezdil (na jaře už jsou cesty odtáté) a s pláštěm ani s hřeby to nic vážného neudělalo, jen se zamozřejmě obrousily špičky šroubků. beztak ale jsou z počátku strašně ostré, moje lýtko se s nimi jednou dost nepříjemně seznámilo. Pokud jsi z Ostravy a okolí, tak bydlím ve Výškovicích, přijeď se na pláště podívat.

      0 0
    • Vilém  

      Ma to udelany z predniho plaste IRC mythos XC.Ma vcelku velky spalky,to aby mel sroubek stabilni oporu a v cem drzet.Mam take samorezky do plechu s pulkulatou hlavou,zevnitr podlepeno pruhem z duse.Na ledu a tvrdem snehu super ucinek,v normalnim snehu je to dano vzorkem plaste.Spicky mi zezacatku koukaly tak 3mm, casem jsem je ojel (cca. 2000 km), ted koukaji tak 1mm, na funkci to nema vliv.Na asfaltu hodne cinkaji, jak auto s hrebikama a trochu vic klouzou.Jo a da to hodne prace nez to udelas.Pokud se ti vsak nechce platit za Nokian ap. svou funkci to splni bezvadne.

      0 0
      • ihik  

        Kolik tam těch šroubů zhruba máš a jaký rozměr?

        0 0
    • fousac  

      taky je mam vyrobeny, ale jeste sem na nich moc nenajezdil… zkusenost zatim takova, ze na asfalte nejedou, hur drzi a delaj silenej brajgl… vydrz netusim… do snehu zalezi primo na vzorku plaste, na lede drzi dost dobre, i na predni sem bika postavil… letos se snad dostanou ke slovu vic, tak se potom muzu podelit o zkusenosti…

      vyroba: sjety maxxisy calibos+kraken, 384 vrutu do sadrokartonu, akuvrtacka a veliky pakovky na zastipani… a hodne trpelivosti… ven ze vzorku koukaj potvurky cca 1,5–2mm…

      0 0
    • vlk  

      udělal jsem si to z levných kenda pláš?ů.Supr vzorek + hřeby.Na silnici rachot všichni se ohlíží, a lítají jiskry.Ale v terénu neocenitelné.vět­šinou po silnici nejezdím, snad jen těch 100m k lesu.Zatím pželepeno zevnitž gumovou páskou na těsnění oken.Ještě to asi přetáhnu kobercovkou.Ta gumová-mám nastříhané čtverečky a tak se někdy odchlípnou.

      0 0
      • vlk  

        tak se mi prodřelo i toto a píchl jsem-několikrát.Koupil jsem tedy samořezné šroubky s kulatou hlavičkou a na celou hlavičku napiplat silikon-docela silnou vrstvu.-a teď už je to OK.Když jsem dal silikon jen do drážky u hlavičky-vypadlo tzo a zese se píchlo-chce to opravdu zapaplat celou hlavičku.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Ja vim, ze to nedelas kvuli penezum, ale uz jsi si spocital co te vsechno stalo nez ses dostal k funkcnimu prototypu? Mozna je to otazka predcasna :)

          0 0
          • vlk  

            no šroubky 2×-po 60kč.Ale tu první sadu jsem už za 2 roky ježdění dost ojezdil.Pláště použil jsem starší kendy co jsem měl doma –0Kč.1× páska 50Kč.1×těsnění do oken -měl jsem doma-asi 80Kč.Tmel 110+ nějaké to lepení-50Kč.Celkem tedy „vývoj“+funkční prototyp 410Kč.Rozdíl oproti kupovaným je ale značný-má to lepší záběr -delší hroty-a když se to sjede-vyměním šroubky.Další výroba pláště bude už jen cena-pneu+ sroubky+silikonový tměl-který mi ještě z půlky zbyl.

            Konečně mohu říci, že to funguje-už jsem s tím byl mockrát i na silnici-smyky atd.fakt záhul a ani jednou jsem nepích.

            spokojenost-jednak se u nás nedají zimní pláště s hřeby koupit ,jednak je to levnější, jednak je to lepší v záběru a neobrousí se ty hroty tak rychle.

            0 0
    • Martin  

      chce to trochu hrubší vzorek, aby se měly šroubky za co chytit. Na asfaltě se s tím moc jezdit nedá. Já mám teda vyrobeno na přední kolo a počítej s tím, že je to dost dlouhá práce. Takže přeju příjemnou zábavu…

      0 0
    • Radek Broz  

      mel jsem, ale psal jsem o tom v hiostorii…

      0 0
    •  

      A neporusuje to nejaky zakony, myslim dopravni predpisy a tak, docela by me to zajimalo, dolesa totiz jezdim pres centrum kde je dost policajtu, tak abych se mel pripadne cim branit

      0 0
    • Azagthoth  

      Ja teraz pracujem na jednom,uz bude hotovy…ale davate to iba dozadu?Alebo aj na predne…lebo dalsie sa mi moc nechce robit…

      0 0
      • M1R3K  

        ..kdyz tou fousac postavi na lede na predni, tak asi…

        0 0
        • Azagthoth  

          ked ma na prednom neznamen a ze nema na zadnom,od kial mam vedet ci ma na obicvoch alebo iba na prednom? Tak este raz:ked mam 1 kus mam ho dat dopredu alebo dozadu???

          0 0
          • enjoy  

            to asi zalezi na tom jaky mas ten druhy plast.ja mam vepredu velociraptora a vzadu z-maxe.docela vyrovnany plaste,na snehu.ale dal bych ho asi na zadni,aspon bych se naucil poradne pilotaz:-)

            0 0
          • McBlacky  

            když ho dáš na předek tak budeš padat na bok, když na zadek tak přes řidítka :-)

            0 0
          • M1R3K  

            ale ty ses predtim ptal, jestli ho davaj jenom dozadu a nebo i na predni!

            0 0
          • McBlacky  

            abych se vyjádřil jasněji… jeden je na houby, protože stejně nepojedeš o moc rychleji než na norm. pláštích, musíš je mít na obou, aby to mělo smysl.

            0 0
            • Azagthoth  

              v predu mam Larsen TT,co je asi dost na prd dokopy s hrotami.Tak vyhrabem este jeden stary plast a dam to aj dopredu.Aj ked ja to chcem iba na blbnutie na lade,nepotrebujem to na pretekanie ani normalne jazdenie,proste iba tak,pre HALUZ.

              0 0
              • McBlacky  

                já no tom nejezdil, ale přijde mi to logický. Zkus si vzít třeba do těžšího terénu jeden slick a druhý drapák, jedno jak je obuješ, budou s tím problémy. Kup si nějký shit pláš? s vysokým hrubým vzorkem (150kč) a do něj to navrtej, nemá cenu to delat ze sjetýho pláště.

                0 0
            • jihra  

              Jo jo, pláště s hřeby jedině na obou kolech. Pak si ti teprve užiješ.

              0 0
          • Martin  

            Já teda vozím pláš? se šroubama vpředu. Většinou to úplně stačí.

            0 0
      • CZiko  

        tak to je otázka…protože když ho dáš dozadu, tak ti bude podkluzovat přední kolo a po chvíli si s největší pravděpodobností rozbiješ hubu, ale když ho dáš dopředu bude to zábava a o krásné drifty nebude nouze, jenže když do toho na ledě nebo sněhu moc šlápneš a tobě to vzadu hodně projede, tak je zde reálná možnost doživotně poškozených varlat…

        0 0
    • Leo  

      Tak se tento týden chystám dva pláště udělat (už jsem je koupil). Jsou na nich čtyři řady špuntů a právě s tou krajní řadou mám problém. Protože jsou špunty na kraji trochu vyšší, tak šroubek co na délku pasuje akorát do prostřední řady, v krajní řadě ani nevylézá. Díval jsem se ve Feroně, ale nejbližší větší šroubek by zase vyčuhoval moc (asi 5–6 mm, nic mezi tím nemají). V jednom příspěvku je zmínka o dvou délkách šroubů, ale u mne to nepasuje. Z předchozích příspěvků jsem došel k těmto řešením: pod krajní šrouby dát podložky, nebo dlouhé špičky uštípnout pákovými nůžkami (ty ale nemám), nebo udělat jenom dvě vnitřní řady šroubů (bojím se však zatáček). Co vy na to?

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Podlozky pod prostredni bych nedaval. Zvysis riziko prorazeni duse atd. Spis bych je zkratil pakovkama. O dobrou stabilitu v zatackach jde predevsim, ne? Pri rovne jizde ti to neustreli ani na ledu. Btw. pneumatiky s hreby maji hreby zapustene az pod urovni spalku (nektere), tagze zabiraji az pri deformaci spalku, ale jak by se to dalo resit s klasickym spuntem…?

        0 0
        • vlk  

          proč to řešit.Špunty na těch originálech se stejně za chvíli ojedou a pak to máš nastejno jako ty dělané.Já nechal vyčuhovat šroubky tak 2mm.Jinak pěkně to někdy na sfaltu jiskří.Ale to by jiskřilo i s originálama,. protože se ten špalek vlastně trochu deformuje i vahou těla když nasedneš.Bych to neřešil.Já teda mám les hned za barákem, takže v zimě po asfaltkách jezdím velice málo.A navíc mi nevyhovuje na těch originálech bětšinou šíře nebo vzorek.Tak mám co si vyberu.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Nemusite to resit. Treba je to prave z duvodu toho ojeti, aby chvilku byli schovany a pak vylezly v prubehu zivotnosti plaste :) Sirenna bude v zime zrejme testovat mimo jine i plaste se hreby, tak pak treba neco napise :) Delany mel muj bydlic na koleji a po tom co trikrat pichnul je vyhodil. Zrejme spatne odvedena prace.

            0 0
      • jihra  

        Já bych se pokusil sehnat takové šroubky, aby i z bočních špuntů vylízaly ty 2–3 mm. Když je nemají ve Feroně, tak je budou mít někde jinde. Nevím odkud jsi, ale v Ostravě jsou minimálně 4 další obchody s velkým výběrem různých šroubků. Šroubky by měly ze špuntů každopádně trošku vylízat. Špunty se hned tak v zimě na sněhu a ledu neojedou a hrot šroubku schovaný ve špuntu je k ničemu a při jízdě ze špuntu rozhodně „nevyleze“.

        0 0
      • vlk  

        Kouknul jsem , že jsi z Olomouce.Já Taky.Šroubky jsem kupoval v Riegrově ulici v tom železářství.Další železářství je když se jde od bývalé budovy-teď se opravuje české spořitelny k Jednotě.-naproti Komerční banky.Výběr v tý Riegrovy je slušný.

        0 0
        • Leo  

          Díky, výběr je v Riegrovce opravdu slušný, ale víc jak ve Feroně toho nemají. Pořádně jsem to proměřil a když ty šrouby našroubuji do krajních špuntů na určité místo, tak kousek vylézají (takže nakonec budu mít všechny šrouby stejné délky). Po víkendu se pochlubím jak jsem dopadl (myslím dopadl ne jako dopadl, ale dopadl jako dopadl). Zatím počasí ledu přeje :-).

          0 0
    • huh  

      Tieto prispevky ma navnadili a pustil som sa do toho. Vysledok si mozete pozriet na huh.box.sk znizenu kvalitu fotografii)

      0 0
      • vlk  

        podle mě jsi dal šrouby moc dlouhé.Když stetíš na tu pneumatiku budeš celý potrhaný.Já to nechal tak 2 mm -a stačí to -na ledě drží.Možná si jich tam dal až zbytečně moc.A pokud se dobře koukám máš měděné-ty jsou moc měkké a brzy se sjezdí-nebudou ostré.Ale koukám, co jsi to použil za pásku na přelepení, takovou jsem nikde zatím neviděl.Co je to za pásku, vypadá docela šlušně.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Protri si ospalky a koukni na to jeste raz :)

          0 0
          • vlk  

            a jo zbrousil to.Ale to udělal chybu.kamoš taky zbrušoval, a tak dobře jako originál nezbrušované šroubky to nebrzdí.teď se bije do hlavy proč to brousil.Já vím furt kritizuji.Co je na tom nejhorší, že z toho vyrábění pěkně pak bolí ruce-to šroubování.Ale mě zajímá ta páska.Že by to byla nalepená duše?Fakt nevím.

            0 0
        • huh  

          ako uz ti uz povedali na dalsich fotkach je vidno ze som tie skrutky zbrusil flexov, tak ako hovoris tak na 2mm, skrutky su zelezne, priemer 3.5 na 16mm kratsie u nas nemali, preto to na niektorych fotkach vyzera ako jezko. Podlepil som som rozstrihanou starou dusou, chemopren extreme a hned po napeleni som plast nahodil na rafik a dusu nafukal na co najtrvrdsie aby poriadne pritlacila lepeny spoj

          0 0
      • Pavlos  

        je to major zeman nebo ne?

        0 0
        • huh  

          ee to je nevera po slovensky, ale aj major zeman sa daaaaaaaaaaaaaaaa

          0 0
    • Leo  

      Tak se hlásím mezi š?astné majitele. Toto sobotu jsem to provedl. Moje zkušenosti:

      • Koupil jsem dva nové levné pláště s vhodným vzorkem (cena jednoho do 250Kč)
      • Použil jsem kolem 600 šroubků (ostré samořezné do plechu s křížovou drážkou 2,9×9,5). Cena okolo 75Kč.
      • V sobotu jsem dělal dvě pneumatiky zhruba 6 hodin (nejdřív provrtat vrtáčkem z vrchu, potom zespodu našroubovat aku vrtačkou).
      • Mezi duši a pláš? jsem chtěl nejdřív dát kobercovou lepenku, ale vůbec nedržela a bylo s ní plno problémů, tak jsem tam nakonec vložil starou rozřízlou duši.

      V neděli dopoledne jsem to otestoval a objevil jsem nový rozměr jízdy na kole. Ledové plotny v lese jsem projížděl v naprosté pohodě (i z prudšího kopce), dal jsem i kousek po asfaltu (má do však poměrně velký valivý odpor). Teď jenom uvidím, kolik toho ty pneumatiky vydrží.

      0 0
      • vlk  

        a pěkně od toho létají jiskry.

        0 0
      • jihra  

        Ta výroba byla dřina, co? No ale z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že výsledek stojí za to. Led, tvrdý sníh, zmrzlá hlína = ideální terén.

        0 0
        • Leo  

          Myslel jsem, že to bude horší, ale elektrotechnika dost pomohla. Možná bych si příště vybral pláště s méně špunty, ale ono v té cenové relaci stejně nic lepšího na výběr nebylo.

          Mohlo by už zase začít mrznout :-).

          0 0
        • marapara  

          Na zrmzlou hlinu stačí normální pláš? s dobrým vzorkem. Sem tam i nějakou ledovou plotnu přejedu v klidu. Hlavně musí být člověk kolmo k zemi, jak je trochu zešika, tak jede. Takže je to hodně o technice.

          0 0
      • Man  

        vcera som dokoncil svoje zimne plaste s hrotmi. huraaaaa! kde do pekla je ten sneh a lad???:-)

        0 0
    • dudek35  

      A proč se musí provrtat pláš?? Copak to nejde navrtat z vnějšku? Když bude špunt tak cca7mm a našroubuji do něj vrut bez špičky tak 4mm s pulkulatou hlavou, brat to po vnější straně vzorku tak ob 1–2 špunty… Nebo by byl problém?

      0 0
      • enjoy  

        a drzet to bude na dobry slovo:-)

        0 0
        • dudek35  

          Jsou vruty s hrubším a silnějším závitem a ta guma by to udržela..a nahradit ho můžeš bez demontáže kola a pláště.

          0 0
          • enjoy  

            ta guma by to prave neudrzela.ale nezkousel jsem to.a urcite to zkouset nebudu,protoze jsem o tom presvedceny:-).

            0 0
          • Man  

            som si takmer isty, ze hrot, ktory trci z gumy je na lade o nieco lepsie riesenie, ako polgulata hlava, ale inovaciam sa medze nekladu. Vyskusaj a daj vediet, kedy to budes prerabat na tie hroty. :-)

            0 0
            • tradic  

              Jako, že by ty hlavy šroubů působili jako přísavka jo? Nejsem sice odborník, ale myslím, že tohle neprojde.

              0 0
      • vlk  

        to jsem nějak nepochopil proč s půlkulatou hlavou -jedině ji pak odbrousit nebo odřezat.vždy? z pláště potřebuji aby čouhal ostrý konec.

        0 0
        • jihra  

          Šrouby se do pláště šroubují zevnitř, a? ven trčí ty ostré špičky. Šroubovat šroubky do špuntů z venku a jezdit po hlavičkách šroubů či hlavičky uřezávat je kravina!!

          0 0
          • vlk  

            no taky si to myslím, ale pokud by to ten špunt udržel, tak by to bylo supr, ne.váha dolů za ušetřené páskyi hlavičky a menší riziku propíchnutí o hlavičku šroubu.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              A vetsi o spicku :)

              0 0
              • vlk  

                a ještě by byla možnost kdyby se dali koupit samořezné červíkové šroubky na imbus.To by se dalo namontovat zevnitř a bylo by to taky bezpečné.Kdyby to ten pláš? udržel.

                0 0
              • náčelník  

                Asi jako když Ivan Mládek tvrdil, že má kožich z polárních ježků s chlupem dovnitř, ale nemůže v něm do tramvaje, protože by vykrvácel :)

                0 0
    • janik3  

      Tak, dal som si tu namahu a spravil som si kolesa. 300 skrutiek do jedneho, priserna robota, ale od mala som snival ze ich budem mat a vyplatilo sa! Nokiany stoja 2000,– a tak som kupil kendy za 240,– + skrutky za 50,– a vec vybavena. Foto je v sekcii foto, kola a komponenty – KENDA 1 a KENDA 2. Musim este ale podlepit a skratit skrutky, lebo kratsie nemali :)

      0 0
      • Azagthoth  

        Tak tuto presne mam aj ja vzadu ale ja to mam asi takto:do stredneho kazdeho 1 srob a potom do tych 4 co su 2 + 2 pod sebou do kazdeho.Ja tam nemam tie krajne ale aj tak to funguje uplne uzasne,ale mam ich podstatne kratsie,asi o polovicu. Ride On

        0 0
      • well  

        Tak to jsi vážně ušetřil. Tři stovky pláš? a šest hodin práce. Kdyby jsi místo toho šel normálně do práce, tak máš ty Nokiany. Ale zase to tak nepotěší, jako vlastnoruční výrobek :-)

        0 0
        • vlk  

          Tak to máš asi dobrou práci když za 1/2 dne vyděláš 3400,–.Jinak Ty podomácku dělané se mi zdají být lepší.Vyberu si alespoň vzorek kteerý mi pak drží i na sněhu když není led.

          0 0
    • Pá-dlista1  

      Bych se chtel zeptat, jaky je rozdil mezi plastema s hreby a plastema s hroty?

      0 0
      • tradic  

        Žádnej Jarine vykřičník :-)

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Jsem si myslel taky, ale zda se, ze rozdil je zasadni. Na zavodech jsou totiz pneumatiky s hreby zakazany zatimco hroty jsou povoleny.

          0 0
          • enjoy  

            pokud si nedelas srandu:-),tak podle to znamena akorat to ze hreby(jak uz nazev naznacuje:-) jsou ostre a pripominaji hrebik:-))).zatimco hroty(nekdo muze zamenit za hreb:-)) je pouze neco jako uriznuty hrebik.jezisi ja kecam blbosti:-))

            0 0
          • jizby  

            K tomu,aby mohly být hroty povoleny musí být zřejmě na závit, popř s matičkou. Povolovací technik zřejmě kalkuluje s tím, že jezdit s povolenými hroty si každý rozmyslí a tak to nakonec vyjde nastejno.

            0 0
      • fousac  

        bych rek, ze hrot je to spicaty na konci hrebu…

        0 0
    • Leo  

      Už jste měli první defekt? Já při druhé vyjížďce ano. Při výměně duše se kolem mne dokonce přehnali tři divočáci a tak jsem už při zpáteční cestě začal přemýšlet nad tím jak to zařídit, aby se to neopakovalo.

      Příčina defektu: Při sjezdu se na zadním kole asi zatlačil více jeden šroubek na okamžik do špuntu a povylezlá hlavička při návratu zpět procvakla krycí duši oddělující šrouby od nafouknuté duše a i vlastní duši. Při demontáži předního kola, kde jsem měl na zkoušku zakryté hlavičky šroubků kobercovou lepenkou, jsem zjistil, že některé hlavičky dokonce prolézají (asi se kobercovka nějak prošoupala).

      Moje nynější řešení: Z mých pionýrských dob mi zbyly po ježdění na Ukrajině dva pláště s pěkně ojetým vzorkem. Nůžkami jsem je rozstřihl a odstranil oba dráty po obvodu. Takto upravené jsem je vložil do pláště s hřeby a uprostřed a po krajích přichytnul chemoprenem, aby se při nasazování nepohybovaly. Teď se už snad hlavičky šroubů nemají šanci dostat k duši. Zatím je to OK.

      0 0
      • vlk  

        já jsem tam nalepil takové gumové těsnění do oken a přes to 2 vrstvy šedé izolační pásky.

        0 0
      • enjoy  

        ale co vaha?:-))

        0 0
        • Leo  

          V tomhle případě váhu neřeším. Levné těžké vrchní pláště, plno kovových šroubků a tak váha těch ojetých pláš?ů je už zanedbatelná. Stejně když se vrátím, tak mám na kole dalších 5kg sněhu.

          0 0
      • jihra  

        Je mi trošku divné, že se ti při jízdě šroubky „zatlačily“ dovnitř pláště. Když jsem ty pláště s hřeby vyráběl, tak jsem měl dost problém ty šroubky do pláště vůbec dostat (AKU šroubovák dostal zahulit) a šroubky v plášti drží jak „židovská víra“. Jezdím s tím i po asfaltu a žádný problém. Jo a hlavy šroubků mám podlepené cca 3 vrstvami kobercovky.

        0 0
        • Leo  

          Divné je mi to taky. Třeba se úplně nezatlačily, ale se trochu ohnula gumová kostička vzorku se šroubem a tak u hlavičky vznikla mezera. Jinak mě to šlo šroubovat docela lehce, asi mám měkčí gumovou směs.

          0 0
    • Mata.Lan  

      Fotonávod: http://dolekop.com/photos.php3?…

      0 0
    • martt  

      snehove retaze na bike http://icebike.org/…rechains.htm

      a celkovo je na tejto stranke mnoho roznych pneu s klincami (hrebmi). Aktivni snehovi jazdci su kupodivu poliaci.

      http://icebike.org/

      0 0
      • tradic  

        By me teda zajimalo jak to ten borec uslape v tom pul metrovym snehu :) (obrazek vpravo nahore)

        0 0
    • admxx  

      Samořezný šroub?…spíš VRUT se samořezným závitem! (do tehle kategorie patří i tzv. confirmat…ale tam je special do DTD a vzhledem k tomu ze nema ostrou spicku potrebuje predvrtanou diru=>pro pouziti na bike je vhodny pouze vrut)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse