MAZEC !
No, tak to je hodně dobrá vychytávka.
jo? podstatná věc duše tam není takže beztak podsedlovka, a beztak potřebuješ jenom 1–2 imbusy, nýtovačku, spojku, montpáku.
já si nářadí vozím v kalhotech, ale tohle je taky hustý:-)
Vypadá to suprově, jenom asi člověka nasere víc než obvykle, když něco z těch součástek ztratí popř. zlomí (jako např. montpáku).
klasika – taštička pod sedlem , duše, klíče, imbusy, lepení, montpáky .
Je to krásne, akurát v teréne z toho využije hodne málo. Mne zatiaľ stačili montpáky,imbus,duša a dve dlhé lanká v taštičke na ráme. Ináč technicky je to veľmi pekne zvládnuté.
Jako dobrej napad, to jo.. ..s tim malym detailem, ze musis mit Leftynu… :-(
Správný postřeh :-) ! A k ní navíc i Cannona…ale co by člověk pro takový nářadíčko neudělal,ne!Já to teda vzal opačným postupem-takže už mi chybí jen ten toolbox:-)
Souhlasim, jsem na tom stejně
Alespoň máš o čem přemýšlet. To já mám o problém míň…
Stejně vozím taštičku pod sedlem s rezervní duší, tam se multiklíč vždy vleze. Takže nic pro mě. :-)
Nápodobně.
JO mimochodem, až teď jsem si všiml toho tvého upgradu na Duratecovi – myslím tu pevnou vidlici. Supr! Až poskládám nového bika, tak můj současný Giant dostane k pátým narozeninám totéž. Blacka budu používat jinde dál.
Ta změna je už od srpna :-)
A už máš něco vyhlídlého – nějakého nového bika? Já už úspěšně zajíždím od začátku měsíce nového Zaskara :). Je kapku delší, než Avalanche, tak lépe drří stopu. Chuť to zatáčet mu taky nechybí, ale není tak živý jako Avalanche. Ale je fakt, že ten byl někdy živý až moc :). Zaskar dobře stoupá do kopců – tak jaksi lehce, je asi o kilo lehčí a je to fakt znát. I ta geometrie tomu možná trochu pomohla. V sobotu bych chtěl dát Buchlov, tak uvidíme, jak se chová ve sjezdech, které dobře znám s Avalanchem.
No, chci to řešit postupnou přestavbou než koupí komplet celého nového. Rozhodně budu dál jezdit vidlici a také kola. Teď jsem koupil z Ebaye komplet předposlední XTR (jak jsem se těšil na výprodeje, tak mi to nakonec vyšlo – ještě jej ale nemám doma) a do nové sezóny bych chtěl ještě rám. Pořád uvažuji o tom Rassovi (spíš srdeční záležitost než rozum), ale zatím budu dál sledovat a nechám to na pozdějc.
Mě už na bika asi letos nikdo nedostane. Jezdil jsem minulý pátek i sobotu a hlavně v sobotu jsem se málem utopil v bahně (jel jsem vlakem do Luhačovic a z tama po zelené do Hradiště – za Polichnem jsem to ale musel vzdát a dojel jsem to po silnici).
Jaktože ještě toho Zaskara nemáš v profilu?? Jsem zvědavý!!
Ještě jsem ho nenafotil, možná zitra. Pak Avalanche smažu a fotky nahraju znova :). Ale je krásný, černý rám a červené doplňky, hezky to ladí :). Včera večer jsem jej pěkně zasral. Jsem navečer, ale ještě nebyla úplná tma po lesní silnici v Chřibech z Čeložnic na Jestřabice, Samoty a ve sjezdu tam lesíci stáhli dřevo a natáhli blato. Sice jsem měl světla, ale nebylo to vidět, tak jsem do toho vlítl a podle toho jsem aj vypadal :)
To mi povídej – já jsem nabalil tak 2 kila bordelu a na projevu kola to bylo fakt znát. Jel jsem asi 20 km po cestě a sedřený jsem byl jak prase. Je pravda, že jsem jel co nejrychleji, protože se mi nechtělo jet po tmě, ale i tak. Teď oceňuji, že mám silničku a můžu se projet v klidu po asfaltu. Už aby bylo jaro…
Já vím-Scalpel 9,65kg :-) Pěknej mazel!nechal jsem se i trochu inspirovat-pedály Exustar,205g musím sehnat!
No nemusis mit hned Canona, ne? Staci ta leftyna.. ;-)
No u Duratecu ti udělají rám na Leftynu s příplatkem kolem litru oproti klasickému modelu.
A proc to rikas me? :-D
Asi proto,že tuší,že do běžný hlavy tu vidli nenarveš :-)
A-HA…
A proc?
ty si snad tupoun :-)
protoze se tam nevejde neeeee? :-D
Ona je vetsi, jo? A proc? A nejde to uriznout?
Cannondale používá větší průměr krku vidlice 1,5" a to se prostě do normálního rámu nevleze :-)
Fakt jo?!? Ale to blby ne? Pak musis pouzit na Canondale jen ty jejich vidlice, s tou jednou nohou ne?
Větší průměr se dá vždy zmeněit, takže můžeš dát jakoukoli vidlici. Dají se koupit speciální hlavové složení které to řeší.
A da se to nejak udelat i obracene?
Pokud máš dost peněz, tak jo :-)
Obdivuju tvoji trpelivost… :-D
Evidentně si cca 19hodin dělá pr..l:-)
Promiň, nechtěl jsem podceňovat Tvé znalosti, mistře:-)) Už mlčim:-)))
Joke.. 1:0 ;-)
No počkej, do roka a do dne ti to vrátím!!!:-))
To je OK. Klidne si to nech! :-D
Litr?To je levný.Takže pak už jen 60 táců za tu vidli a můžeš vyrazit pro ten vercajk :-).
Seženeš ji v carbonu za třicítku. O tom už se dá aspoň 2 sekundy uvažovat, než to zavrhneš, ne??:-))
No,to je takový pofidérní. 1.„Seženeš ji“ – velice těžko jen tak samotnou 2.Na obrázku vidím ty ceny trošku výš…
To co je na papíře :-) Třeba – sice není carbonová: www.bikesportchrudim.cz/?…
Tady ji máš v carbonu, ale i s rámem o dost levněji než na papíře :-) www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?…
Tak s rámem je to zase něco jinýho…paradox,že to vyjde levněji.V tý Chrudimi-nechci se hádat-ale tipuju,že to bude třeba 1 kousek,když někdo chtěl na Cannona jinou vidli a tato zbyla…jinak by mohli nabízet kompletní řadu,ne? Ale to je celkem buřt.Jádro debaty bylo o tom,že s touhle vidlí je to trošku jinak než když si řekneš fajn,zítra si vyměním Manitou za RS nebo tak.
Stejně ji dáš jen na Cannona, nebo na jíný specialně udělaný rám, takže je to fuk :-)
Tak seženeš ji samotnou naprosto v pohodě a ta cena je tak, jak jsem napsal. Na Ebay se objevují pravidelně. Teď tam v carbonu ani od normálního prodejce sise není (není sezóna), ale tohle pro obdivovatele Lefty taky stojí zato – cena 449 EUR:
:-) Nezlob se,ale tohle není „naprosto v pohodě“.Pokud si jako etalon vezmeš sehnání jiných běžných vidlic,tak uzněj,že sehnat Lefty(Fatty) je podsatně složitější,o možnosti výběru nemluvím.Naprosto v pohodě seženeš Opla nebo Škodovku-zajdeš do autosalonu,složíš love a jedeš.Pokud budeš chtít RolsRoyce,už ta pohoda bude vypadat jinak…
To záleží na tom jak umíš shánět. Pokud si pod pojmem „snadné shánění“ představuješ to, že dojdeš do nejbližšího cykloshopu a pokud to nemají, je to pro tebe těžké sehnat, prosím. Zřejmě na rozdíl od tebe mám zkušenosti s taháním komponentů ze zahraničí a vím, že je to naprosto pohodlné a hlavně finančně zajímavé. Toď vše. PS Když budu chtít toho RolsRoyse, věř mi, že jej bez problému seženu. Totalita je už 17 let pryč, možná jsi to ještě nezaznamenal.
Příteli,nechápu tvou agresivitu.Myslel jsem,že jsi velice solidní diskutér,zejména tvé příspěvky ke komponentům s filosofií „nehodnotím nic,co jsem nezkusil“,kterou bohužel většina nepoužívá,hodnotím vysoce kladně.Tady se bavím-ve vší slušnosti-o možnostech sehnámí téhle vidle.Podívej,dám ti otázku k vláknu:seženeš tohle nářadí?Určitě.Seženeš ho dneska?Hmmm…Dáš mi vybrat,jetsli chci montpáky modrý nebo zelený…?Co když budu chtít aby to obsahovalo navíc tohle a nebylo tam támhleto…?Vidíš-běžný nářadí seženeš v každým cykloshopu,kdykoliv a ještě si naporoučíš.Tohle asi ne.Nebo třeba Fatty-chtěl bych čenou se stříbrno-červeným nápisem,na véčka,80mm.Vím,že existuje.Ale sežeň ji.A rychle.A ještě si vybírej z cenových nabídek…Tvoji schopnost sehnat věci nijak nezpochybňuji.Jistě,i výlet do kosmu se dnes dá-pro tebe v pohodě-sehnat… PS Všiml jsem si,žil jsem v ní o 10 let dýl než ty.
Uznávám, trochu jsem to přehnal, jetli jsi můj příspěvek bral jako útočný, omlouvám se. Fakt jsem to tak nemyslel.
Myslel jsem to tak, že kdo chce Lefty, tak se musí smířit s tím, že to dělá jen Canon v několika verzích a moc výběr skutečně nemáš. To ale neznamená, že neseženeš Lefty když budeš chtít. Vzpomínám si, že jsme se o tom v létě tady s někým bavili a já jen tak mrkl na Ebay. Bylo jich tam asi 30 všech možných modelů. Ono když dojdeš do cykloshopu, tak stejně většinou nemají přesně to, co potřebuješ, pokud jsi jen trochu náročný zákazním. Já nákupy řeším většinou přes net a hodně dopředu, protože nemám rád shánění na poslední chvíli z toho důvodu, jak píšeš.
Tak s tímhle už souhlasím a podepisuji v plném rozsahu!S tím,že to dělá jen Cannon a moc na výběr nemám jsem se rád smířil,to kolo za to stojí :-). Jinak obdivuji tvou odvahu-já jsem asi trošku srab-možná tím věkem to bude-ale pokud něco kupuju ojetýho,chci to napřed aspoň vidět…takhle něco naslepo z venku,asi bych se bál.I když pokud je to hodně zajímavá nabídka…
Pozor, kámo, já nekupuji z venku ojeté věci, ale nové – max. sundané z kola. Uznávám, jsou to nervy, ale loni jsem takle sehnal na silnici Duru a vyšla mě na necelých 16 litrů. U nás stála kolem 33. Teď mi má přijít XTR a taky vyšlo víc než rozumě. Špatnou zkušenost zatím nemám. Někdo se diví, že mám silnici, jakou mám. Sám uznávám, že je nad moje schopnosti a výkon. Postavil jsem ji ale za pár šupů (jen rám byl jetý). Tady bych za ty prachy loni sehnal max. žiletku na 105ce. Cannony mě lákají. Kamarád mě něchal svést se na Scalpelovi a připadal jsem si jako král. Jsem na Cannony asi moc konzervativní, tak mám raději klacické tvary. Dá se vůbec Fatty nějak výrazně štelovat – např. tlumení atd?? Vím, že to má nějakou páku na představci, ale i když jsem na tom jel, nehýbal jsem s ní, tak nevím.
Existuje hodně modelů a druhů. Od pružinových, po vzduchové. U některých jde štelovat u některých ne. Jinak existuje Lefty která má v sobě v podstatě střeva od Foxu s automatikou Teralogic. Ta páka u Fatty je Lock.
To píšu o tom co se dělalo, né o modelech 2007
O těch střevech z Foxe už jsem někde slyšel, ale nevím, asi alesoň prozatím zůstanu u klasiky… Když tě ale někde na tom tvém Canonu potkám, počítej s tím, že se budu chtít projet:-)
Jasně,tady je toho víc: www.eighty-aid.com/index.php?…
Mrkni: gb.cannondale.com/suspension/07/ Ta DLR má rebound,ta DL ne.jinak samozřejmě foukat a upouštět se dají.Jdi do toho!
No ještě tohle!! Budu mít co dělat, abych se popral s rámem – jestli koupím něco bez rozumu (a půjdu do Rassa od Duratecu) nebo rozum dostanu a koupím něco levnějšího:-) Zatím mám Blacka a dokud bude chodit dobře, měnit nebudu. Každopádně me Cannon zajímá (alespoň zatím) spíše z toho funkčního hlediska – proto když můžu, tak se ptám. Co vlastně máš ty? V profilu bika nemáš.
Profily nejsou moje silná stránka-jsem línej jako prase,mám binec i v adresářích mailů atd…:-) F1000 model 2005.Sice-jak jsi napsal-taky to asi neodpovídá mýmu ježdění,moje umístění ve světovým poháru nestojí za řeč :-)),ale jde o to povoženíčko…to víš,když jsem byl ještě „ranař“,tak jsem si takový lahůdky nemohl dovolit(studia…),tak teď si užívám…
Tak tak, někdo ty prachy prochlastá nebo prohraje, já jsem to vrazil do kola. Za to jsem někdy rodině trnem v oku, ale vždycky je uzemním tím, když řeknu, že jsem si na to vydělal sám a je to moje věc. Tak ať ti to jezdí!!!
Pěkný:) Akorát se teda bojím že to bude asi dooost mastný;) Ale srandičkárna dobrá:)
Píšou tam maníci,že by to snad mělo být mezi 30–45 dolary…což při síle korunky nevypadá tak šíleně-otázka kolik by to stálo v Evropě :-(
no tak počítej;) to máš dovoz (doprava) + clo + dph… Takže se ti ta cena zvedne tak minimálně na 1 a půl násobek…:(( ale rozhodně je to efektní:) A hezčí než ta hnusná plastová záklopka co tam je normálně…
Takže doplnění pro zájemce: u XCR Svorada u toho mají v katalogu cenu 950,–.Kdyby někdo zatoužil…
Kde jsi to prosim nasel? na webu Svorady to ja neumi najit… bohuzel , jinak se tato vec da koupit na ebay.de, pokud date vyhledat Cannodale Head Wrench… cgi.ebay.de/Cannondale-Head-Wrench-f-Leftygabel-neu-2007_W0QQitemZ290097854607QQcategoryZ85151QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem asi by se dala koupit i v kamennem obchode v Mnichove
V jejich kšeftě :-) Mají tam C-dale katalog a u něčeho ceny,můžeš si to objednat.
bomba :) ale me staci 2 imbusy a duse :) mont paky na soucasnou kombinaci plastu a rafku netreba
Chtěl bych se zeptat všech, co toto nářadí od Cannondale někdy používali, jestli je dobré. Popř. i hmotnost by mě zajímala. Díky za jakékoliv informace.
v látkové tašce v batohu: sram spojka, nýtovač, 3× montpáky, 6 samostatných imbusů(průměr nevím, ale pasuje na vše důležité), desítka klíč, plastové vázací pásky, lepení a hafo záplat, brzdové a řadící lanko, 1× šrouby/matky do převodníků, pumpičku, centrklíč + swiss nůž s kleštěma, šroubovákem atd… + peroxid, náplasti, „vatovou osušku“, obinadlo, klasika obvaz, tampon + škrtící gumu.
není to malé, není to lehké, ale pomáhá to…