Agang patriot 2.0 bazar - vyplatí se ?

41 nepřečtených
  • tomas3232

    Ahoj,hledám ke koupi nějaké levnější enduro ,kolem 35 K , představoval jsem si alespoň teleskop a 27.5 kola…teď jsem ale narazil na modrého patriota za cca 25 000 Kč. Ta cena mě překvapila,je v původním osazení tak se ptám – vyplatí se? Co vše budu muset vyměnit aby fungoval parádně ? Slyšel jsem o těžkých kolech,nic moc brzdách…

    Na kolik mi tak vyjde teleskop vím,ale co kdybych to chtěl předělat na 1×11, kolik za to tak cca dám ? Co si o kolu myslíte celkově,je to dobrý základ,to vím,ale neprodraží se mi to moc? A co vyměnit za komponenty jako 1. ?

    Díky, Tomáš

    0 0
    • mr.antik  

      minmálně cca 6tis za 1×11, teleskop cca od 5tis, vidle asi Pike cca 15 tis, nějaký lehký kola cca 10tis

      0 0
    • Výběr z produktů
      GT Aggressor 27,5 Sport kolo, modré Skladem 2 ks

      GT Aggressor 27,5 Sport kolo, modré

      od 15 299 Kč MOC 17 299 Kč

      Bianchi Nitron 9.3 29 kolo, white/black full glossy Skladem 2 ks

      Výprodej -25% Bianchi Nitron 9.3 29 kolo, white/black full glossy

      49 399 Kč -25% MOC 68 799 Kč

      Kellys ARC 30 kolo, bílé Skladem 1 kus

      -9% Kellys ARC 30 kolo, bílé

      19 999 Kč -9% MOC 28 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola)
    • Hejnickej  

      Brzdy jsou kus od kusu. Já ty své prodal kamarádovi. Pak, když měl kolo u mě na servis, tak mě překvapily. Projel jsem je a nepoznal jsem rozdíl od SLX, za které jsem je vyměnil.

      Vidlice určitě potřebuje poladit vzduchovou komoru. Když kolo delší dobu stojí, tak po nasednutí se vidlice musí prorazit/odthnout, jakoby byla zamčená. Pak funguje v pohodě.

      Musí se sundat jedno těsnění ze dvou na vzduchovém pístu + kvalitní mazání = lowfriction vazelína = sram butter nebo kayaba. Takhle to fabrika řeší u modelů 2015.

      Kola odpovídají ceně, každopádně náby jak novatec 4v1 (bez problému), dráty ritchey 2mm, ráfky přes 500 g. ******* jsou gumy, jedna Goma má 967g + duše, proto jsou tak těžký.

      U tlumáku rychle odchází vlozka spodního čepu = upnutí do vahadla. Čep se poměrně dost otáčí, tak to odchází dřív. Doporučuju klasiku vyměnit za jehlový ložisko od EnduroBearings. S jehlou se prodávají všechny 2015 fully Authoru.

      Přehazku tam máš Type2, tudíž koupíš kazetu 11–42 od Sunrace, NW převodník a pohon máš vyřešen.

      Je tam 70mm představec a 740 mm řídítka. Kokpit je individuální. Já dal 50 mm představec. Řídítka mají fajn tvar.

      Myslím si, že je to slušnej základ k tuningu. Na sjezdovější tratě to chce větší vidlici. V základu je to postavený spíš na trailový ježdění. I když v Koutech při trenálu na ES jsme se s kámošem (já na evu, on na patriotu 2.0 v základu) naháněli a celkem mi stačil, a to jsme jeli palici. Na kolo nic špatnýho neříkal :-)

      0 0
      • tomas3232  

        Ok,díky moc všem,asi do toho půjdu,už jsem pár dost vytuněnejch patriotů viděl a nádhera…akorát doufam že ho borec ještě neprodal,až teď jsem si všiml že tam inzerát dal až v září,avšak někdy v prosinci měnil cenu – asi ho zlevňoval..

        Kdyby to nevyšlo,myslíte že je šance sehnat nějakého patriota za podobnou cenu na českém bazaru ? Už jsem tu dlouho žádného neviděl,jen ty nové 2k15…

        0 0
        • Hejnickej  

          Na dolekopu je jeden v Sku, co jsem si všimnul.

          Když by 014 nebyl k sehnání, tak máš možnost vzít Patriota Trail 2015 a dát tam tlumič 200×57. Z rámu tak dostaneš 140 mm zdvih. Vidlici vyměníš.

          0 0
          • De.Fly  

            Ten je v nabídce už asi rok

            0 0
            • AleZ80  

              Kdyby někomu vyhovovala velikost, tak by se dalo uvažovat o koupi rámu, pokud by vypadal zachovale. Celé bych to za tu cenu nebral ani omylem.

              0 0
          • AleZ80  

            Jinak je to stejné ? Co vím, tak u Ninjů bylo pro jiné délky tlumičů (a jiný zdvih zadní stavby) vždy jiné vahadlo.

            0 0
            • Hejnickej  

              FR ninja tlumák vždy 222/70, DH 240/76

              Rám je stejnej, akorát Trail má tlumák 200/51, nižším zdvihem je dán nižší zdvih kola.

              0 0
              • AleZ80  

                Býval bych čekal, že Trail bude mít 190/51, ale není to tak, takže si museli ještě pohrát s hlavovým úhlem, protože je stejný jako u Aganga, který to ale měl se 140kovou vidlicí.

                Znamená to tedy, že nacpat na Traila 160kovou vidlici bude už nesmysl.

                0 0
                • Hejnickej  

                  Když se dá do horní oka tlumáku offsetovej čep, tak by to mohlo být v cajku :-)

                  0 0
                • Hejnickej  

                  Takhle to vypadá s Rogue na 140mm (reálná délka vnitřních nohou cca 150 mm).

                  Na ježdění více dolekopcom ideál.

                  0 0
                  • AleZ80  

                    On je hlavně problém, že 34/35ková 160ka bude asi o víc než 4 cm vyšší než to, co tam dávají standardně. Na druhou stranu Auron, Mattoc i 350ka se dají snížit na 150 mm (140 mm).

                    0 0
                    • Hejnickej  

                      Dle mého ta výška není na škodu. I na Patriotu 2.0 s Velvetem jsem měl pocit, že je předek moc nízko na sjezdový pasáže. Posléze s Rogue na 160mm a offsetem v horním oku to bylo boží :-)

                      0 0
                      • AleZ80  

                        Ta Rogue nějak obstojně funguje, že jsi ji dal už na 2. kolo ?

                        0 0
          • tomas3232  

            Tak borec co nabízel patriota 2.0 2014 neode­pisuje,tak se budu muset poohlédnout po něčem jiném-zaujal mě jedne Giant Reign 2 2011 na cyklobazaru,ale je to 26,ale co říkáte na tohle — http://dolekop.com/…-v-barve-1.0-

            Má to teleskop,2×10 celkem jde,časem bych mohl vytunit na 140mm vzadu a 160 ve předu…co ale ráfky,brzdy atd… co bych musel vyměnit aby z toho bylo enduro kolo? Nebudu na tom jezdit nějaký extra kruťárny,ale párkrát to vytáhnu do bikeparku tak aby to vydrželo,cca tak 3–4 dny v roce,počítam tak 8–10 jízd denně,jezdívam na Špičáku

            0 0
            • wilda81  

              Nevím co všechno na tom chceš na Špičáku skákat, ale šel bych raději do opravdového endura na 26" než předělávat trailbike na 27,5".

              0 0
              • tomas3232  

                Moc se tam nenalítam,docela se bojim a nejezdim moc tvrdě,jen se tam občas s kamarádama prostě sejdem a zajezdíme.No nevim tenhle patriot mě dost láká,tady do mého okolí se ten trail dost hodí ale nevím no,ještě počkám a pak se rozhodnu.Na bikemarktu jsem psal už asi 2 lidem ale ani jeden neodpověděl tak nevím :D

                0 0
                • wilda81  

                  Taky je moznost koupit toho Patriota a na ty 3–4 dny v roce si pujcit kolo na Spicaku.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    Skoro mi to prijde rozumnejsi. Blby je, ze kolo z pujcovny bude vzdy jen kolo z pujcovny. Nebude to tvoje kolo o ktery se staras a vis ze je v tom stavu a neudela ti zadnou lumparnu. Ale zase delat z XC kola nejakyho hybrida kvuli par dnum v parku za to podle me nestoji. Jedno takovy ted doma mame, protoze mlada doted nemela sjezdaka, a prakticky se to nemuze rovnat sjezdaku na DH, ale pritom je to „zkripleny“ a zbytecne tezky na XC.

                    0 0
                  • tomas3232  

                    Našel jsem ještě tohle :http://www.cyklobazar.cz/…iant-reign-2

                    Ale trochu mě odrazují ty 26 kola a stáří…

                    0 0
                  • De.Fly  

                    to je taky dobra myslenka – pujcit si na ten jeden vikend v roce sjezdaka. Ja sveho prodal cca pred 3 roky, protoze jsem ho vyuzil tak 1× za 2 roky a ted kdyz na neco dojde, pujcim si ho. Neni to tvoje, takze Te pak nemrzi naklady, kdyz neco prestane fungovat …

                    Bikepark si na patriotovi uzijes, pokud stejne jako ja neskaces mooc vysoko a daleko, ale rychle poznas limity kola. Treba u nas špagetu na Jestedu sjedu, bavi me to, ale dokazu si tam predstavit DH 200/200.

                    0 0
            • De.Fly  

              tohle bych se asi nesnazil predelat na enduro. To spis cekej, hledej a jestli mas financni limit a nevadi ti 26` tak bych se treba poohlídnul po spešlu SX apod. a postavil ho jezdivě… jen příklad, podobnych ramu je hromada… jo a sleduj http://bikemarkt.mtb-news.de tam je toho mnohem vic…

              0 0
            • mr.antik  

              reign neni enduro ale opravdu lehoučký trailbike

              0 0
              • tonik666  

                Jsem si myslel ze 150 150 reign by mohl byt enduro

                …sakra, moje kolo pak asi taky neni enduro…idealy pryc

                0 0
      • Mr.Duck  

        Ty Kubo, ses nak roznerdil!

        0 0
      • AleZ80  

        To spodní pouzdro se týká jen těch X-F tlumičů, nebo je to u Patriota problém obecně ?

        0 0
        • Hejnickej  

          Vim jen o X-Fusionech. RS byl snad v poho. Problém rámu to není :-)

          0 0
    • De.Fly  

      muzu napsat vlastni dojmy:

      kolo jsem koupil pomerne levne (cca 35tis) s tim, ze jsem chtel hned jezdit a postupne vyladit, takze jsem postupne vymenil:

      • vidlici, nova Manitou mattoc
      • brzdy → XT
      • pneu, ty geaxy jsou fakt hrozny gumy, vubec nedrzi..
      • pohon → kazeta Sunrace a jednoprevodnik
      • teleskop Rock Shox Stealth
      • pak naka ta bižuterie jako jsou hezci riditka a predstavec…
      • ted jeste resim tlumic :-)
      • nove investice uz radeji nesčítám… ale zas mam kolo podle sebe..

      jinak kolo je to super, v puvodnim slozeni jsem si uzil Saalbach a i vsechny traily v Jizerkach, ale nova vylepseni tomu daj vic šťávy :-)

      0 0
      • alinceb  

        My jsme ti říkali, že postupný vylepšování je blbost. Já ti klidně ty extrainvestice spočítám, jestli s tím máš prodlém…;)

        0 0
        • wilda81  

          :))

          0 0
        • De.Fly  

          za vsechno stejne muzes ty a TJK, ja si spokojene jezdil XC 29 v elastakach. Ted kupuju vsechno s „enduro“ prirazkou :-)

          plan byl jasnej, vymenit to za Scotta a pak postupne upgrade. Na rychlou velkou investici +/-60t nebyly prostredky…

          ale koukni se na J., ten sice koupil Norca za 60t, ale stejne ho taky cely prestavi a povymenuje :-)

          0 0
          • alinceb  

            Jste se přisrali do špatný party…:P

            0 0
          • tonik666  

            Enduro je prostě drahý, taky jsi mohl koupit rám za 50, vidli za 20, kola za 15 a pak stavět zbytek :)

            0 0
      • De.Fly  

        a jeste jsem zapomnel, ze jsem si tůhle v Chrastavě koupil nová kola Kom i25 na Hope :-) takze ve finale zustal ram, sedlo, prehazovacka,packa razeni, kliky… vyměněné díly ale pujdou na dalsi projekt…

        0 0
    • AleZ80  

      Také jsem v Srpnu jednoho „málo jetě“ vypadajícího koupil a kromě zkušební jízdy jsem ho už ani nejezdil a začal hned rozprodávat a kupovat jiné díly.

      Vidlici jsem chtěl dát Auron z T-T, ale nakonec mě uhranula Marzocchi 350 CR s Espresso povrchovkou, tak jsem jí dal šanci.

      Tlumič jsem koupil FOX RP23.

      Kola jsem objednal WTB Frequency i23 na Bitex nábojích a obutí bude od Maxxisu.

      Brzdy jsem koupil SLX.

      Představec jsem dal 55 mm.

      Jaká sedlovka se ještě uvidí.

      Jinak už by tam mělo být vše funkční a zůstávám u 2×10 pohonu, který mi přijde univerzálnější a také se mi už nechtělo utrácet další peníze za předělávání na 1×10.

      0 0
      • alinceb  

        RP23 jsou vyhozené peníze a ráfky bych na takové kolo dal spíš i25. Maruna je hezká – to schvaluju…

        0 0
        • AleZ80  

          Sehnat za 5.000 Kč nový tlumič s propedalem v rozměru 200×57 je celkem oříšek, takže nelituji.

          Ty Frequency i25 už jsou dost těžké a KOMy jsou zase z papíru, tak jsem se rozhodl pro Frequency i23.

          Maruna je nádherná a snad bude i bezporuchová, jak Maruny dříve bývaly.

          0 0
          • alinceb  

            Já si na nových věcech nezakládám. Obvykle stojí nesmysl a když víš, na co dávat pozor, dají se koupit slušné díly i na bazaru.

            Kdybych si vybíral nový tlumič na EN se slušným poměrem cena/výkon, tak beru Monarch+ DebonAir. Navíc ve 200×57 je tlumičů na výber hromada. Třeba v 216×63 už je to docela problém…

            0 0
            • AleZ80  

              Nevím jak teď, ale v tom Září/Říjnu byl velký problém sehnat něco nového v tomto rozměru, aby to nestálo 7000+ Kč. Zvlášť v ČR to byla naprostá utopie.

              Monarch Plus by se mi líbil (asi ani ne Debon, protože bych ho stejně musel vycpat), ale ten jsem viděl nejlevněji okolo 8 t. a já to chtěl poskládat co nejekonomičtěji.

              Navíc to stejně není EN kolo, ale AM jen s vyšším předním zdvihem kvůli té Maruně.

              0 0
          • tonik666  

            Podle mě je Frequency i23 správná volba, a logika výběru je přesně taková jakou bych použil já.

            0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce