Aion mi nevyleze do plného zdvihu při 70psi, vyleze do plná zhruba až ve 120psi. Nevíte co s tím ? Vybraný elastomer, zvednuto ze 140 na 160, tím že jsem vyndal všechny nacvakávačky. Díky
Aion mi nevyleze do plného zdvihu při 70psi, vyleze do plná zhruba až ve 120psi. Nevíte co s tím ? Vybraný elastomer, zvednuto ze 140 na 160, tím že jsem vyndal všechny nacvakávačky. Díky
U starších suntourů to bylo silnou negativní pružinou. Předpokládám, že tady to bude ten samý případ.
Jenže Aion už by jí měl mít slabší. Pokud dobře vím, vyšel až jako levnější alternativa Aurona a Auron se silnou negativní pružinou potýkal ze začátku.
Jinak já jsem tohle řešil o víkendu. Auron nastavený na 160 měl při tlaku okolo 80 PSI zdvih dokonce v jednu chvíli 132. Hrál jsem si v tlakem a pořád stejné. Nakonec pomohla rozborka, očista (celkem bordel okolo negativní pružiny), výměna olejů, montáž. Pak jsem to natlakoval, nastavil SAG a vyditelné zlepšení. Ale zděsil jsem se, když jsem naměřil pro změnu 150 mm. Pak jsem si dal 70 ostrých, vrátil se a naměřil 160, který dosud drží. Co to přesně zapříčiňuje netuším. Napadá mě kombinace silné negativní pružiny a špatně chodícího vzduchového pístku. Protože na tlumicí patronu jsem vůbec nesahal.
U mě je znečištěný nulová šance, ani jednou nejetý, jen jsem ho zvýšil a vyndal elastomer. Ještě doleju olej mám to udělat podle tohoto návodu http://www.bikeandride.cz/…i-fotostory/ ? Nebo ještě mám nalít jinam ? Potom zkusím zajet a uvidím. Jen mě tak napadlo že ty negativní pružiny jsou tam dvě na sobě, že bych tu kradší vyndal. Ale to je určitě blbost. (Ve vidlicích se vůbec nevyznám)
Já dávám zespodu 15 ml 15WT do každé nohy. Na zahraniční diskuzi někdo dával 5 ml 20WT, ale to se mi zdá malé množství. Větší hustota neuškodí. Taky bych dal, kdybych měl při ruce. No a pak 3 ml RedRumu do vzduchové komory nad pístek… dáváš vrchem.
Negativní pružiny nech určitě obě :) Dalo by se spekulovat o zkrácení jedné z nich, ale to bych nechal odborníkům.
Mám rockshox Fork oil 10WT to by mohlo jít ne ? Musí se použít ten RedRum ? Nejraději bych tam taky dal ten RS10WT :)
Jsou to oleje na mazání. Tam spíš oceníš to, když ten olej hned nesteče (řekl bych). Nad pístek se dává ještě hustější olej, který jednak maže a jednak chrání gumový břit na pístku, aby si uchovával svoje vlastnosti – zejména těsnost. Dolů snad ani nemusí přijít přímo tlumičový ale nahoru by to chtělo buďto Redrum nebo FoxFluid a nebo zkusit pohledat, co se dá namíchat. Já se s tím nechtěl babrat, tak jsme kdysi Redrum koupil a mám po starostech. Pak je dobré hlídat jeho množství ve vzduchové komoře, aby tma furt v rozumném množství byl.