Ako nafukat divny ventil na kolese??

64 nepřečtených
  • 22livka

    Radilkovia prosim o pomoc..s pri­atelom nedokazeme nafukat jeho dusu. Ma nejaky cudny ventil, dlhy a tenky..na konci taky sosacik. skusali sme na pumpe,kompresor z auta, nadstavec ktory drzim v ruke. Vsetko neuspesne. Vzadu v lavo je moj ventil,ten je uplne klasicky na ukazku. Nevieme si vobec poradit co to vlastne mame za smejd..

    0 0
    • Vilém  

      Ventil je zcela normalni.

      Povolis tu cepicku na konci, nasroubujes redukci, kterou mas a pak nafoukas.

      Pak zase v obracenem poradi. Teda bez vyfouknuti duse.

      0 0
    • mr.ricardo  

      nejdriv musis povolit ten „sosacik“ na konci, pak nasroubovat tu redukci na autoventil, nahustit a „sosacik“ zase utahnout, ne na krev, lehce

      0 0
    • 22livka  

      ..to bola ale rychlovka. uz je mi to jasne! a rozumiem tomu.. VELMI KRASNE VSETKYM DAKUJEM ZA RADY!!!! pekny den a krasny bikovy vikend :-))

      0 0
    • couffy  

      Jedna úplně mimo,sedí tady se mnou moje dcera a první co řekla jak jsem rozklikl fotku „hustý nehty“ :-))

      0 0
    • doki  

      pekné nechty

      0 0
    • Neunzikger  

      Jak nafoukat duši příteli s dlouhým a tenkým ventilkem je k vidění

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0
    • Georrge  

      vyhodit a koupit klasické duše s AV, když jste na ně zvyklí :)

      0 0
      • Trey  

        A ten ráfek bude převrtávat taky slečna s dlouhými nehty? :)

        0 0
        • Georrge  

          ja tam teda vidim vlozku pro zmenseni prumeru ventilkove diry na galuskac, takze jen staci ji vytahnout…

          0 0
          • Trey  

            Mno jo, na té první fotce s nehtama to není moc vidět.

            0 0
    • iron.hide  

      jaky ***** smejd? ved tieto galuskove ventily su lepsie nez tie tvoje. snad si si aspon nezlamala tie nechty pri tom

      0 0
      • Georrge  

        jó a v čem jsou lepší? :)

        0 0
        • jIrI___  

          A je to tady, žabomyší válka začíná…

          0 0
          • iron.hide  

            jiri, mam pre teba dotaz vo vlakne sigma 2006 MHR.

            plis pozri to, diky :)

            0 0
        • iron.hide  

          je lahsi a vyzera lepsie :)

          0 0
          • Georrge  

            jo a ne :) a zrovna tady me tech par gramu netrapi

            0 0
          • l-e-t-o  

            autoventilek rulez. nechci galuskáč

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • vsn  

          lehčí, hezčí, jde vyfouknout, předfouknout pusou, líp se fouká … takže jediná nevýhoda je, že se líp i láme :)

          0 0
          • Georrge  

            lehčí je, hezčí jen u silniček (k pořádnému MTB patří i pořádné ventily), vyfouknout jde prstem i AV, sice hůř, ale zase si neufoukneš gumu omylem, to s tou pusou… ale jo budiž :) ale s tím líp se fouká musím těžce nesouhlasit, právě dementní a složité foukání galuskáče mi je proti srsti, a je to taky hlavní důvod proč je nebudu asi nikdy vozit. Ale to je pro mě, věřím že nekdo je s nima víc spokojený :)

            0 0
            • jIrI___  

              +1. Pokud bych neměl bezduše, taky vozím autoventilek.

              0 0
              • Georrge  

                a to se nějak vylučuje? :) (krom toho že se to blbě shání)

                0 0
            • fousac  

              Složitý v čem je to foukat? Nasadim pumpu a nafouknu, ne..

              No a jelikož sem za dvacet let zažil jeden porouchanej galuskovej (a to bylo spíš rukama), ale zato nepočítaně autoventilů, tak mam jasno..

              0 0
              • Georrge  

                pokud máš spešl hlavici na galuskáče, není to tak hrozné, furt ale musíš odšroubovat tu matičku, a pak ji zase zašroubovat, prostě dva úkony navíc proti AV :) nehledě na to, že je tu riziko si část vzduchu při sundávání hadice vypustit… teda po čase si člověk asi zvykne, ale mi se to stávalo často. No a když musíš použít redukci, tak to už je úplně mimo. Autoventil v tomhle furt vede.

                0 0
              • pepino  

                Jak se porouchaly ty autoventilky?

                0 0
            • Richi  

              dementní a složité foukání galuskáče :-D

              To teda bych chtěl být u toho až budeš foukat 10atm autoventilkem.

              0 0
              • Georrge  

                a proč jako ne? On autoventil nějak neumožňuje foukat vyšší tlaky? :D

                0 0
                • zichis  

                  když má mizernou pumpičku bez zpětné klapky, tak se musí přetlačovat s pružinou autoventilku, což znamená mačkat v pumpičce tlak o pár atm větší než je v duši.

                  0 0
                  • pepek  

                    má mizernou pumpičku. . . . . . přetlačovat s pružinou autoventilku a proč by to dělal?

                    0 0
                  • Georrge  

                    za to pak ale nemůže ventilek :) a proč by se pak AV používaly u tlumičů a vidlic, kdyby byly vysoké tlaky problém ventilu

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Protoze konstrukteri u Foxu nectou B-F a nevi, ze autoventil je na hovno!

                      0 0
                    • scret  

                      ono ale objem vzduchu u tlumicu a vidlic je krapet jinej nez u kol, ze:)

                      Takze tam by bylo vyuziti galuskace nesmysl, vzdy u nej dojde k nejakemu ikdyz malemu upusteni tlaku…

                      U gum to absolutne nevadi…

                      Sam osobne bych autoventilek uz nevozil ani zadarmo… Navic u kazdejch lepsich kol, uz stejne av nedas, takze je to vyreseny:) U Mavicu muzes pak na bezdus.galuskac nasroubovat redukci na A, ale proc by to clovek delal?:)

                      0 0
    • bagr  

      Ty ses urcite blondyna a jeste zo Slovenska bych tak tipoval.

      Nebo si delas srandu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse