• kamov

    zatial som to skusal len doma bez mlieka, ale funguje to

    http://www.youtube.com/watch…

    0 0
    • Ušák  

      To neni oprava ale nasazování ;)..viděl sem naživo s etherem a skončilo to prohořelim pláštěm..:D

      0 0
      • kamov  

        Netreba pouzivat horlave latky, mne stacil nivea dezodorant :D Nahodit bezdus v lese s pumpou je problem, preto oprava

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scret  

      zkousel si to nekdy?:) ja nekolikrat a jediny, ceho jsem dosahnul, byla ohorela guma a smrad doma:))

      0 0
    • hovanec  

      Takových blbců je na internetu víc, dokonce i s kolem u auta to zkoušeli…Lepší než zkoušet takovou hovadinu uprostřed lesa je prostě nasadit duši. Rozhodně to bude váhově nastejno a nemusíš tlačit až domů. ;)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • obda  

        Akorát se děsím toho, jak tam budu hledat ty spousty trnů, které se v plášti zatím nasbíraly. Na všechno najdeš napoprvé pohmatem, a pak můžeš tu vloženou duši ještě párkrát lepit během několika kilometrů ;) Naštěstí mi mlíko zatím spolehlivě funguje (pokud ho nezapomenu dolít, nebo hrubě neříznu).

        0 0
        • alinceb  

          Tak třeba TJK to svlíknul, když s malým tlakem zapáčil kolem mezi šutrama. Nemít s sebou mě s náhradní duší, tak byl v řiti, protože šukátkem od Airborne by to nenafouknul…a z Protržené přehrady by to měl do civilizace pořádnou procházku…:)

          0 0
          • obda  

            Vždyť já tu náhradní duši vozím a používám :) [teda dvakrát jsem použil – na jedné vyjížďce jsem jeden plášť říznul a v druhém jsme měl místo mlíka ježka, takže díru po ostrém kamínku nemělo co zalepit :-/] Jen jsem chtěl podotknout, že to má jisté drobné nevýhody.

            0 0
      • kamov  

        Jasne, nasadzoval si uz dusu do bezdusu v lese? Toto som skusal z toho dovodu aby som to nemusel robit. Ma to svoje vyhody, rychlost, pohodlnost a ze nerozjebes bezdus, doma potom treba opat dolievat mlieko. Neviem co mate za rafiky a plaste, mozno na 1,9 to ide, ale skuste pumpickou nafukat 2,4 plaste na bezdusoch, ziadne tlr, ust rafky a pod…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • bosmilan  

          a proč bych měl bezdušák sezouvat v lese a pak zase nahazovat? Když už sezuju patku,tak jenom proto abych tam mohl dát duši,kterou naprosto bez problému nafoukám a jedu dál.

          0 0
          • obda  

            Pokud tam nemáš tři různé trny z minulých „defektů“, kterých jsi si nevšiml, protože ti to zalepilo mlíko.

            0 0
            • Ricci  

              Ked nie som uplny debil tak skontrolujem

              0 0
              • tonik666  

                good luck v plasti od mlika

                0 0
                • Ricci  

                  Nasiel som,nebolo to take strasne,stacilo prejst prstom

                  0 0
                  • ememem1  

                    a este tu o jankovi hraskovi. prave pre toto som prestal dusu nosit uplne, nema to zmysel, podlepenie a nasledne nafukanie co2 je rychlejsie a spolahlivejsie, hlavne ak sa stmieva, je blato a pod.

                    0 0
                    • krabica  

                      No nevím, zrovna včera jsem chytl defekt, chcalo, všude písčité bahno, zalepil jsem flastrem, ale nenafoukal, protože bahno bylo úplně všude a dostalo se i na patku a ta netěsnila. Nikde nic čím by se to dalo rozumně vyčistit, tak jsem stejně nahazoval duši.

                      0 0
                      • ememem1  

                        ja mam v podsedlovke kus handry, aspon to nehrkoce. inak v nudzi trebars tricko?

                        0 0
                    • Ricci  

                      Dusu nosim zasadne so sebou aj s lepenim ale hovno ti pomoze ked budes mat trn v plasti a nenajdes ho to je fakt…

                      Ale pouvazujem nad tou bombickou,to nie je zly napad,musim to vyskusat…

                      0 0
    • kamov  

      A komu pri tom zhori koleso alebo streli rafik je proste lama, treba vediet ako to robit, nesikovni si fukajte pumpou :D

      0 0
      • JakeF  

        Ono se ti to tím rovnou i nafoukne, jo? :) Tak to je asi nějakej postup 2.0 :D.

        0 0
    • BB  

      Plášť při opravě nesundávám, zatím jsem si vždy vystačil opravou z vnějšku pomocí knotu. Náhradní duši vozím pro jistotu.

      0 0
      • Slavoš  

        1+ knot

        a záložní duše.

        0 0
        • ememem1  

          osobne namiesto knotu vozim toto knot je fajn na dieru ale ani si neviem predstavit do coho by si musel nabehnut aby si spravil taku dieru ze to tmel neda. naproti tomu staci maly rez a je vymalovano a tam ti knot nepomoze.

          0 0
          • RomanH  

            Z lonska mam dve zkusenosti, co nedal samotny tmel :

            1. ostry kamen na nove sotoline (behoun) – neuspesne jsem bojoval s knotem

            (bylo to moji nesikovnosti), nakonec jsem nasadil dusi

            1. zelezna kramle (behoun) – knot + tmel to pobral
            0 0
            • mastihuba  

              Knot jde dobre jednickou nebo dvojkou inbusem. S tou jejich vidličkou jsem to tam taky nenasadil. :)

              0 0
              • ememem1  

                sice neskor ale predsa :-)

                nicmenej ja to svoje vyssie tvrdenie tiez musim po case trocha poopravit. tie park tool zaplaty ma docela nasraly a prestal som ich vozit. nie su na bazdusove riesenie spolahlive a preto to teraz riesim jak som tu uz viac krat spomenul klasickym lepenim + co2.

                teda riesim… riesil som to za asi 5–6 rokov co vozim ust na mtb aj silnicke dokopy tusimze 3 krat.

                0 0
          • hovanec  

            Stačil ostrý kámen ve sjezdu a měl jsem rázem díru na palec. Tmel vytekl na zem. :)

            0 0
          • obda  

            Jak už říkali předřečníci, není problém udělat větší díru na běhounu. Takovej šikovně postavenej ostrej kamínek nebo zlomenej klacík dokážou divy. Jak dobře funguje ta záplata na zamlíkovanej plášť?

            0 0
            • ememem1  

              musis to samozrejme utret, nejake zoskrabkavanie som extra neriesil ale samozrejme cim cistejsie tym lepsie. staci kusok smirgla jak na bezne flaky a je to dokonale.

              0 0
              • pepek  

                V čem je to lepší, než silný flek na motorku, nebo kousek starýho pláště?

                0 0
                • ememem1  

                  to neviem ale proste je to samolepka ktora funguje. nenosim uz nic ine.

                  0 0
      • Pedro404  

        Kde se daj koupit knoty? Na googlu sem nic nenašel.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jIrI___  

          V motorkářských prodejnách.

          0 0
        • tonik666  

          Weldtite Tubeless Tyre Outside Repair Kit na CRC. Trochu větší nástroje než je občas potřeba, ale na menší díry funguje. A má kvalitní knoty, lepší než ferdus, bohužel jsem je nesehnal samotné, tak používám ferdus.

          0 0
          • indoorajn  

            Ktery knoty od Ferdusu pouzivate? Je toho tam vic…

            0 0
            • ememem1  

              podla popisu prace mi to teda moc do terenu neprijde.(lepidlo (po prvom otvoreni skor ci neskor vyschne ak nie aj do neho), nit, nozik…)) je mi jasne ze nudzovo sa to tam narve aj do nezacistenej diery trebars imbusom a volako to snad tmel poriesi pricom dojdem domov nezarezanom ale aj tak.

              vyhoda je samozrejme ze netreba davat plast dole.

              btw jak tie knoty z praxe funguju ked je diera v bocnici ? (makke, poddajne miesto)

              0 0
              • JakeF  

                Jak píšeš, je to tak spíš na nouzový dojetí a doma to sundat a zalepit zespodu…

                0 0
                • ememem1  

                  hm, to mi tie moje nalepky prijdu lepsie. zas treba dat plast dole.

                  0 0
                  • obda  

                    Pokud ti nevyteče všechno mlíko, dá se knotem zacpat díra a plášť bez sundávání dál používat jako bezdušový.

                    0 0
                • tonik666  

                  jen se vratim dva roky zpet abych uvedl na pravou miru – v terenu je to hotove hned a knot vydrzi po zbytek zivota plaste.

                  emenem – lepit zespoda je picovina pokud knot drzi. je videt, ze jsi knoty v ruce nemel

                  0 0
                  • Johnnyxjr  

                    Mozna myslel tyhle hribky http://www.ddpneu.sk/opravne-hribiky

                    0 0
                  • ememem1  

                    nemal, uz len tie potrebne nastroje su podsedlovky su velke. navyse to treba nejako aj nafukat co ak spadne tak minipumpou je aj tak o nahode. a som dost n apochybach jak by to drzalo na bocnici. mne to zo skyusenosti vychdza najlepsie podlepit a nahodit co2.

                    ale vec kazdeho.

                    0 0
                    • tonik666  

                      Mám zkušenosti s běhounem i s bočnicí, teda u spíš u enduro plášťu 700–800g se zesílenou stěnou. Behoun jsem spravoval i u Nobby Nica 560g.

                      Pokud knot díru na místě vezme (záleží na její délce, díry nad 1cm určitě nevezme), tak vydrží.

                      Do podsedlovky se nářadí v klidu vejde, na ferdusu mívali takové vysloveně malé, mám ho ale používám větší od Weldtite, které je super.

                      Oprava je mnohem rychlejší než cokoliv sundavat, navíc na ZTR ráfcích nebo na UST ráfcích pláště drží tak, že ti v terénu z patky nespadnou

                      0 0
                      • ememem1  

                        to vyzera celkom pouzitelne, na mtb by som to mozno ja skusil. nicmenej s tou bocnicou je problem u beznych xc plastov nehovoriac o silnickach, na endurach to asi drzi ked pises. ale stale je problem ze ked to reznes tak nepomoze. mne to proste vychadza na to lepenie ako najuniverzalnejsie riesenie aj ked je s tym viacej srania, to bez debaty.

                        0 0
                        • tonik666  

                          U Xc plášťů bočnice držet nemusí, na druhou stranu když udrží vzduch, mohla by i knot.

                          Ta oprava knotem je tak rychlá a čistá, že už jen kvůli té rychlosti se to vždycky vyplatí prvně zkusit knotem než člověk začne něco sundavat.

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                      • libisenuj  

                        Ahoj, mohl bys mi prosím napsat jak je velká ta krabička Weldtite? Mám to vloženo do košíku, ale zdá se mi moc velká, tak váhám…díky.

                        0 0
                        • ZdenekM  

                          120 × 60 × 18 mm

                          67 g

                          0 0
                          • libisenuj  

                            Diky moc. Psal sem si s tonikem.

                            Nakonec sem to vyresil jinak. Sadu jsem koupil, ale vozim jinou, vetsi krabicku a do ni sem to vse predelal.

                            0 0
                            • 01carbon  

                              V galanterii provlékací jehly – navlékače. Jedna má očko cca 3×6mm a je dlouhá cca 50mm. Zalepil jsem to do trubičky fí cca 10mm jako rukojeť. Celé to má odhadem 10g, na délku 60–70mm. Na prostrčení knotu do těch papírovejch cyklo plášťů OK

                              0 0
            • obda  

              Něco podobnýho tomuhle: http://www.ferdus.cz/…zdusove-pneu

              0 0
          • indoorajn  

            Ktery knoty od Ferdusu pouzivate? Je toho tam vic

            0 0
            • Dejv94  

              Ted koukám, maj tam aji nějáký mlíko TLS Leak Seal. Zkoušel to už někdo?

              http://www.ferdus.cz/…eakseal-05-l

              0 0
              • ememem1  

                tak podla popisu je to o rad inde jak vsetky ostatne mlieka, diera do priemeru 14mm…

                0 0
              • 01carbon  

                Objednával jsem něco od Ferdusu, tak jsem tam nechal TLS přidat. Včera jsem to zkusil – hustý oranžový sliz. Kolo protřepané, promíchané, protočené za 2hod prázdné. Tak jsem ho nafoukl a jel projet – nafouknuto na 3bary, potom ještě jednou nafouknuto na 1bar. Do rána prázdné kolo. Ve vaně jsem sundal pneu, oranžový sliz spláchnl teplou vodou, ani jsem to z pneu nemusel složitě dostávat. NoTubes – bez problémů. Holt slepá ulička za 200,– :-)

                0 0
            • Slavoš  

              Tak knoty používám tyto, jsou dost dlouhé, takže je půlím. Dobrý na dojetí , pak podlepit. Mlíko zkoušel Doom, takže dotazy na něj.

              0 0
              • Martin  

                mlíko TLS mi nikdy pořádně nefungovalo, takže jsem se vrátil zpět k osvědčeným řešením

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Peslezedirou  

      Taková blbá otázka, jak se vám dofukují pláště v lese, i když mám hustilku se zavitem, tak mi vždycky vzduch fičí kolem ventilku, tak je dofukovani dalo by se říct dost obtížný, co dělám spatne?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.