• Geeorge98

    Chci se zeptat, když budu chtít platit kreditkou na aliexpressu, jestli ta kreditka musi mit povolenou platbu přes internet a nebo stačí normální bez toho.

    Předem děkuji

    0 0
    • Dejv94  

      Přemýšlej, určitě na odpověď přijdeš sám.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Třeba má aliexpress zkopírovanej na disketách a pouští ho tedy offline :-)

        0 0
    • roman 3D  

      funguje nejlépe na Opencard

      0 0
    • ememem1  

      odhliadnuc od toho ze nejakym cinanom by som cislo kreditky v zivote nedal to mas prosim ta co za kartu ze musis mat specialne povolenie (btw co to vlastne je?) na elektronicke platby?

      0 0
      • oddie  

        Mám od různých bank Maestro a Visu, a u obou si můžu v IB nastavit limit pro platbu na internetu, případně ji úplně zakázat.

        0 0
      • Kouba_2005  

        u karty od GE to můžu taky povolit nebo zakázat

        0 0
      • Pajas04  

        Tu možnost mají snad všechny karty – koukni se do elektronického bankovnictví ;).

        0 0
    • tromboonen  

      Povoleny to (asi) mit musis, ale nedej se zarazit tim, ze to po tobe nechce ten SMS kod (pokud jej mas nastaveny), proste to tam tak nechodi, poprve jsem z toho byl vyplaseny, ale penize jsou blokovany u spravce portalu az do tveho potvrzeni prijmu zbozi, takze se neni ceho bat (relativne).. jen bych tam cislo karty neukladal, ale pokazdy zadaval (tak to delam, je to pres secure URL)..

      0 0
    • OliVali  

      Není lepší platit PayPalem? I když to na Ali neuvádějí, jde se vždy s prodejcem domluvit. Zdaleka nejbezpečnější způsob i vzhledem k případným sporům s prodejcem.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • thesecond96  

        párkrát už se zbožím z aliexpresu byl problém – přišla nějaká jiná věc, nebo nepřišlo nic, nebo sami řekli, že je problém, ale vždy bez jakýchkoliv potíží vrátili peníze do posledního centu :-)

        0 0
      • tomxxx  

        Ježiš marjá, co tu vymejšlíte. Alipay je stejnej způsob jako paypal. Prostě to zaplatíš aliexpressu, odešlou zboží a po potvrzení přijetí zboží (nebo 30 dnů) dostane prodejce prachy, v opačném případě vstoupíš do sporu a dostaneš to zpět. Stačí vybírat prověřené prodejce a bez problému. Paypal je od ebaye a bezpečnější neni…O to víc není bezpečnější při nakupování u aliexpressu, protože tam maj zavedený jiný systém, který funguje.

        Jedinou věc, co bych na aliexpressu nedělal, je ukládání čísla karty, aby ho člověk nemusel pokaždé zadávat. Přijde mi to jako blbost ho nechat uložené…

        Jinak je asi jasný, že účet, kde se dělají podobné platby neni dobré mít třeba pro příjem výplaty, ale prostě mít jeden účet na tyhle věci a vždy tam poslat nějakou částku, co nebolí. Já bych daleko víc věřil aliexpressu, než některjem českejm obchodům…

        0 0
        • OliVali  

          Na rozdil od Alipay nemam u Paypalu problem s ulozenim karet. Mozna nejaka pretrvavajici neduvera k cinskym vecem ;) Ale je fakt ze ani jeden ani druhy velky platebni system si asi nedovoli delat levou.

          0 0
          • tromboonen  

            Tak kdyz mas neduveru k cinskejm vecem (coz neni nic spatneho, taky to resim, oddeluju cinsky komouse a cinsky podnikatele, o kterych at si myslime co chceme, tak na ne jednou komousi dojedou), tak bud dusledny, a obejdi se bez jejich napodobenin a plat pres PayPal original vyrobcum ty ceny jake maji, plus dopravu.. nikdo Te nenuti to cpat Cinanum, ze? Ja se snazim tam kupovat pokud mozno nebrandovany veci.. to si obhajim..

            0 0
            • OliVali  

              Nepsal jsem vubec nic proti cinskym vyrobcum a prodejcum. Nakupuju tam dost veci nejen ke kolum. A taky bych nekoupil brandovany veci od nich, i kdyz muzou byt dosti kvalitni. Spis je problem to bez znacky sehnat, asi neni poptavka.

              0 0
              • tromboonen  

                Jo, jasne, nemyslel jsem to spatne, mam pocit, ze Aliexpress/pay si to ohlida mnohem lip, kdyby meli nejake ostudy, meli by utrum, PayPal taky pouzivam, ale jakykoli problem absolutne neresi, podpora je jen robot.. bezpecnost, no kdyby cisla karet ukradli PayPalu, asi snad to bude kompenzovat, leda ze by si nasli nejakej small print v ujednani, kdezto Ali, no ja tam to cislo neukladam, a z jednotlive transakce je dost nepravdepodobne, nehlede na zustatky na karte a jine bezpecnostni „prvky“… neresil bych tak moc..

                Re nebrandovane, nejake kosiky jsem kupoval, rek jsem si o to, ze nechci logo, nemam logo.. i kdyz i to je na hrane, prece jen je to delane podle originalu, ale proste se mi libily… sedlo „Romin“ jsem vzal tak na zkousku, Spesl logo na nem neni, Romin sice jo, ale neni to moc videt..

                0 0
            • ememem1  

              oddeluju cinsky komouse a cinsky podnikatele – to robis velku chybu lebo je to tataz ista osoba. navonok sukromne, v skutocnosti korporacia nejakej stranickej alebo priamo vladnej kliky. pripadne este mafia ale ta je na sudruhov napojena tiez. oproti cine je rusko sloboda a demokracia par excellence.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • tromboonen  

                Jo, souhlas, ja jen ze tim, ze v podnikani maji jakz takz svobodu, tak ten rezim musi ustupovat, neni to proste stejne jako na Kube, kde jsou lidi zmacknuti.. na druhou stranu te bohatsi casti spolecnosti nic nechybi, takze mozna nechce zmenu, ale ta stredni az nizsi trida vidi prilezitost, komunikuje s cizinou.. proste myslim, ze to bude mit casem pozitivni vliv, ale nedelejme z toho tady politicky koutek..

                0 0
        • ememem1  

          mozno ze technicky paypal bezpecnejsi neni ale vymozitelnost prava v usa a v cine je niekde uplne inde. (a to ti hovorim na zaklade toho ze som isty cas ciste pracovne pobyval tam aj tam). takze v pripade problemov ako napr. zneuzitie je u paypal 99.9% pravdepodobnost ze svoje prachy este uvidis, u ali inverzne.

          0 0
          • pepino  

            Jaký zneužití? Ali prodejci peníze nedá, dokud nepotvrdíš, že je zboží doma a ok.

            0 0
            • ememem1  

              take ze ti niketo hackne a vybieli ucet napriklad alebo nieco podobne. zatial co v usa mas dost dobru sancu ziskat prachy naspat tak v cine mozes zabudnut.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • ememem1  

        to ako vazen ze by sa s nimi dalo dohodnut na platbe cez paypal?

        0 0
    • Erknold  

      Jen ten kurz to celé nějak hatí. Ale furt tam jsou věci, co člověk jinak nesežene.

      Jo a normálně plať kartou rovnou na ali. Bud si nastav limity a nebo neměj na účtu deset výplat. Data může ztratit ali i PayPal.

      0 0
      • AdamosR1  

        Trápí mě spíš jiná věc. Objednal jsem si z Aliexu sedátko Vertu od spolehlivého prodejce a ze záručné doby 60 dní do kdy to musí přijít už vypršelo 34 dní a pořád to nedorazilo. Přitom to většinou chodí do 3 týdnů ty sedátka. Začíná mě to *****. Ještě mám čas, ale radši se dopředu ptám. Jak se to dělá, když bude chybět do konce ochrané doby jen pár dní a já to budu chtít vypovědět, aby mě přišli peníze zpět ? To že se balík někde zadrbal mě je jaksi volný. To at si vyřídí odesílatel,

        0 0
        • oddie  

          Máš tam volbu na otevření sporu. Nebo můžeš prodejci napsat, a on ti to vrátí sám.

          0 0
          • AdamosR1  

            Jojo, tak do sporu jít nechci přeci jen mám ještě 26 dní čas. Pak mu napíši pár dní před koncem ochrané doby co a jak. Pozvu si nějakého angličtináře..D Snad kdyžtak peníze vráti. Adresu jsem napsal dobře. Ale nemá to Ali tak, že dokud mě to zboží nepřijde a já nepotvrdím přijetí zboží, tak jsou peníze na učtě Aliex a až potvrdím příjem, tak to jde na učet toho prodejce ?

            0 0
            • tromboonen  

              Kdyz to nedojde do par dni pred koncem napis prodejci, on bud prodlouzi dobu hajeni, nebo to bude resit, vetsinou je to tak, ze je to nekde na ceste, nekdy dojde za par dn i, jindy mesice, ale neni to tim, ze by to neodeslali, pokud se bavime o normalnich vecech za Ok ceny, jen se to nekde flaka.. kdyby prodejce nereagoval (nepravdepodobne), tak pred uplnym vyprsenim otevri spior, tim to zablokujes, ale jak rikam, nestava se to..

              0 0
              • File12  

                Ono když už se to někde zatoulá, tak poděkuj celníkum. Většina zboží tu je do týdne ale než to projde přes ty chuligány, tak to je třeba měsíc navíc. Samozřejmě nechci na ně svádět vše. Nevim jak hodně toho mají a co maj za příkazy zhůry co s tím musí dělat.

                0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • FriedrichPetr  

      Máte někdo „z Číny“ stojanový držák na kolo? Doporučíte nějaký? Děkuji

      0 0
    • Treeper  

      ahoj, máte někdo zkušenosti s MTB kraťasama z ali od Mavicu ?

      0 0
      • Jimm22  

        mám tyhle od cube a jsou skvělý, materiál do letních veder perfektní, prodyšný, co vydrží se teprve uvidí, ale zatím spokojenost.

        http://www.aliexpress.com/…1358285.html

        Taky mám TroyLeeD. a tam se mi páře šití, mám doma švadlenku, takže opravit půjdou, ale obecně bych řekl, že to je asi největší slabina od nich.

        Zase Endura z českýho eshopu mi drží, ale kamošovi se rozpáraly do týdne, takže si nevybereš :)

        0 0
        • pumpy  

          Ahoj, muzes mi prosim te rici jestli velikost tech kratasu z Ali je realna nebo je lepsi koupit o jednu velikost vetsi ?

          0 0
          • Jimm22  

            Mám 85–90kg 178cm a velikost L mi sedí akorát. Dole na stránkách bývá tabulka velikostí a vždy to ± sedí. Jen někde bereš XXXL a někde L :)

            Jen kvalita se u číňanů dost liší, teď jsem si bral spotovní mikinu cube a to je teda děs, po 1 dnu ožmolkovatěla, takže dobrá tak na houby do lesa :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • Delkim  

        to nejsou od Mavicu, to jsou ála Mavic

        klidně si je kup, proč ne, je to kvalitou samozřejmě úplně jinde než originál

        já to v začátcích párkrát zkusil a následně jsem to všechno vyházel

        btw na neoriginál to je každopádně i docela pálka…

        0 0
        • Treeper  

          Tak je mi jasné, že to neni original Mavic, originaly stoji 100E . proto se ptám jestli někdo nemá zkušenosti s těmihle náhražkami

          0 0
    • File12  

      bral jsem na ali TLD rukavice. do tejdne se rozpáraly, padají nápisi. Origo drží

      0 0
    • Martin  

      máte zkušenosti s reklamacemi na Alíkovi poté, co jste dali confirm goods received? Koupil jsem pedály a po cca 500 km jeden z nich křupnul. Tak jsem zvědav jaké mám šance.

      0 0
      • Dejv94  

        Podle posledních aktualizací máš možnost ještě 14 dnů po tom, co odklikneš received, otevřít dispute.

        0 0
        • Martin  

          to už nedám, přišlo mi to na přelomu září říjen

          0 0
          • Breakpain  

            Za zkoušku nic nedáš ;) … občas se najdou tací, kteří si zakládají na jménu ;) …

            0 0
            • Martin  

              jasně, prodejci jsem napsal, ale spíš mě zajímá, jestli mám ještě další šance, když mě pošle do háje

              0 0
              • Dejv94  

                Tak pak je to jen o dobré vuli, já takto řešil po pul roce poškozenou SJ4000, psal že pokud mu jí pošlu do číny, že mi obratem zašle novou. Nechtělo se mi to tam moc posílat zpět, takže jsem se na to vyprdnul (chtěl jsem po něm jen základní desku s tlačítkem který se rozpadlo).

                0 0
    • AdamosR1  

      Zdravím. Mám objednáné sedátko vertu přes aliexpress a ochraná doba je už jen 7–8 dní. Měl jsem 39 dní, když jsem to 30 listopadu objednal. 2–3 dny na to mě napsal prodejce, že už to je na lodi. Nevíte jak se prodlužuje ta ochraná doba ? Pořád mě nic nepřišlo. A nerad bych prošvihnul tu dobu a měl už smůlu a prachy pryč. Objednal jsem ho 2×. U 2 prodejců z nejlepším hodnocením. I komentama čechů. Nemůžu to tam nějak najít, prodloužit dobu ochrany. Nebo jsem slepej.

      0 0
      • Dejv94  

        Rozklikneš objednávku > View Detail, a pak máš „Reminder“ a 3 odrážka > „Request to extend Purchase Protection“.

        Jinak po potvrzení objednávky > Confirm order, po tom co dostaneš zboží máš stále 15 dnů na otevření sporu.

        Já osobně většinou nechám doběhnout ochrannou lhůtu (nebo třeba potvrdím až týden po tom co tu věc mám doma) a pak mám dalších 15 dnů na spor, kdyby bylo náhodou něco špatně.

        0 0
        • AdamosR1  

          Jo jenže já mám do ukončení ochrané doby 6 dní a sedátko nikde…A 400kč nechci vyhodit. Neříkám že to je chyba prodejce, asi se to někde zajebalo na poště, celnici…

          0 0
          • Dejv94  

            Tak požádej o prodloužení třeba 14 dnů. Když i to nebude stačit, tak otevři spor, jako důvody tam uvedeš nedoručení zboží, bud odpoví a vyřešíte to něják nebo neodpoví a spor bude vyřešen automaticky ve tvůj prospěch. Pokud spor otevřeš a mezitím dojde zboží, můžeš ho zase zavřít bez následků pro obě strany. Mám 500+ nákupů (ebay, ali, dx,…) a nikdy jsem nepřišel o peníze.

            0 0
        • AdamosR1  

          Ok díky a jak dám to Request to extend Purchase Protection“. Tak si tam zvolím třeba prodloužit o 14 dní a jak to aktivuji ? Potvrdím confirm ? Nebo musím mu psát zprávu, že zboží nedorazilo a zbývá mě 6 dní do doručení a chci to prodloužit. Dal jsem confirm ale doba se neprodloužila. Díky

          0 0
          • Dejv94  

            Zaslal jsi mu žádost o prodloužení doby na dodání, tu musí potvrdit prodejce, pokud neprodlouží, otevří třeba 2 dny před vypršením lhůty spor.

            Sledovací číslo balíčku nemáš?

            0 0
            • AdamosR1  

              Ok už jsem na to přišel a přeložil si to. Prodloužil jsem tu dobu o 14 dní. On to musí do 2 dnů prodloužit. Pokud ne, hned otvírám spor. Sledovací číslo u prvního prodejce: RC610765054CN a u druhého prodejce: RC720499228CN objednal jsem černé sedátko u 2 prodejců. Akorát mě vysvětli, když otevřu spor a napíšu, že zboží nebylo zatím doručeno, tak pokud neodpoví, tak to tam na Aliexu někdo ty objednávky sleduje a peníze mu nepošlou ? Pošlou je zpět mě ? Aliex funguje tak, že mu pošlou peníze až potvrdím přijetí nebo vyprší doba ochrany ne?

              Děkuji moc za radu

              0 0
              • FeriP  

                Já bych se toho nebál, ti číňani jsou zatím poctivci. Já manželce objednával 2 obaly na mobil a přišel jen jeden. Nahodil jsem foto krabičky s krytem, otevřel spor – druhý den prodejcem odsouhlaseno a za pár dní peníze (za druhý kryt) zpět na účtu ;)

                0 0
              • Dejv94  

                Jak píšeš, otevřeš spor a pokud on nebude reagovat, vyřeší se ve tvůj prospěch > vrácení celé ceny. Pokud ti zboží nedojde, vždy jsem se domluvil na vrácení peněz nebo znovu zaslání zboží.

                A ano, prodejce uvidí peníze až bude vše vpořádku dokončeno a potvrzeno (pokud to necháš ležet a nebudeš se o to starat tak se to také dokončí).

                Je fakt že já ted taky čekám několik balíčků co jsem objednával Listopad/Prosinec a nikde nic.

                0 0
                • Breakpain  

                  Bo objednávat něco před Vánoci bývá sebevražda v kombinaci s ČP ;)

                  0 0
                  • Martin  

                    tak nějak. taky mám z číny na cestě pár věcí už cca 2 měsíce

                    0 0
                  •  

                    Ne v kombinaci s CP, ale jen s ni. Ty buzeranti naprosto nestihali. Opet no, nepripravenost, jako silnicari. Byli jsme zaskoceni mnozstvim balicku prej. Me ty hovada nechali balik z Ali normalne prede dverma a ani se neobtezovali to adresatovi sdelit. Nejit nahodou kolem, capne ho nikdo jinej. Hruza. Cinan zadny Vanoce nema, ten to odesila do tydne, ten je z obliga, nema proc to brzdit…

                    0 0
                  • AdamosR1  

                    No 30 listopadu objednáno a za 2 dny mě psal že je to na lodi. To se mě zdá ještě hoodně času před vánoci. Ale vánoce to asi ovlivnily. Dám tomu ještě 6 + snad těch 14 dní navíc. Celkem 59 dní. Může se stát, že se to někdě na dlouho zadrbalo, otevřu spor, ikdyž za to zdržení třeba prodejce ani nemůže a vrátí mě peníze, a až třeba po 65 dnech mě sedla přijdou…Dá se říct zadarmo, nebo mě to už pak nepřijde a nějak mu to dojde zpět ?

                    0 0
                    • Breakpain  

                      No a teď si vem, že takhle na to kouká většina v tom listopadu … z osobní zkušenosti už věci objednávané na začátku listopadu měly zdržení ;) …

                      Až objednáš pár desítek věcí, naučíš se, že na eBay, Ali a podobných portálech to někdy trvá 14 dní a někdy klidně 2 měsíce. Věci mi zatím vždy dorazily a dokonce jsem nemusel ani nic reklamovat ;).

                      To ti klidně přijde, pokud nejsi „*****“, peníze mu pošleš – respektive mu to dáš na vědomí. Ale někdo tu psal, že i když se tak stalo, prodejce se jen pousmál, ať si nechá keš i zboží a hlavně ať přijde příště zase nakupovat. Čína jede na kvantitě :) …

                      0 0
                  • Dejv94  

                    Tak mě to něják netankuje, na Vánoce to nemělo být, takže si klidně počkám. I když teda třeba trička jsem objednal 8. prosince a 21. volal pošťák jestli su doma.

                    U nás pěší pošťačka je poctivá a co se vejde do schránky mi tam dá, co ne, hodí mi lístek, pošťák co u nás jezdí autem ke mě jezdí tak často že mi volá na telefon co je na balíčkách jestli su doma, bud mi to doručí nebo se domluvíme že mi to hodí rovnou na poštu a nemusí u mě zvonit když tam nejsu.

                    0 0
      • pumpy  

        ja jen kuli tomu hodnoceni, vem si ze me prisli veci – ja jim psal ze to poslali spravne ale nafoceni to maji divne a barva neodpovida barve co jsem si objednal – odpoved znema – dej na pet hvezdicek a my ti poslem pulku penez zpet – dostali pet a a ja mel pul penez zpet ;)

        0 0
    • Miramar  

      Ahoj,jak je to aktuálně s placení DPH?Našel jsem,že se platí od ceny balíku 22EUR(24USD),je to tak?Dodržuje se tahle částka opravdu přesně a vztahuje se to na všechny druhy zboží?Tedy je jedno jestli je to oblečení,elek­tronika,atd..??

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Motyll  

        Mně takhle proclili šlapátka 28 USD. Doplacel jsem poště 400.

        0 0
    • Miramar  

      Tak to je super,objednával jsem nějaké oblečení za asi 28USD tak by byla škoda,kdybych k tomu měl ještě doplácet DPH.

      0 0
      • Breakpain  

        Záleží na tom, jak se celní správa vyspí ;-) …

        0 0
        • Miramar  

          Tak snad ten den dobře :-) A kdybych to DPH platil, tak se to potom řeší jak s placením??

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • jIrI___  

      Za jak dlouho se vrátí peníze při zrušení objednávky? Před více jak dvěma týdny jsem zrušil objednávku kvůli tomu, že prodejce neměl požadovanou barvu výrobku, a vrácené peníze zatím nikde nevidím.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Erknold  

        a jak to přesně myslíš. To jsi před dvěma týdny otevřel Dispute a prodávající ti uznal plné vrácení peněz, jelikož neměl barvu, nebo jak?

        0 0
        • jIrI___  

          Prodávající mi psal, že danou barvu nemá, ale nabízel mi alternativy. Já mu napsal, že trvám na oné barvě a že zruším objednávku („request order cancellation“ nebo jak se to „tlačítko“ jmenovalo), s čímž prodejce souhlasil.

          0 0
          • Jimm22  

            Pokud nic neodeslal a ty balík nepotvrdil jako přijatý, tak nedostal zaplaceno, peníze blokuje alik, dokud nepotvrdíš transakci, nebo neuběhne ochranná lhůta.

            Dej „open dispute“ a napiš že prodejce nic neodeslal a pokud nepůjde otevřít spor, tak půjde normálně zrušit objednávku. V obou případech ti do 15 dní alik vrátí kačky

            0 0
    • zderes  

      Skoro hned. Napiš mu nebo otevři spor. Hraje mrtvého brouka. Když v tom bude pokračovat, napiš špatné hodnocení a uvidíš jak rychle bude reagovat.

      0 0
    • rosnaj  

      Zdravím,chci se zeptat.

      Před 5 dny jsem prodejci potvrdil dodání a zanechal feedback a žádný spor neotvíral,ale místo stavu

      FINISHED jak to vždy bývá,mu tam už těch 5 dní visí stav FUND PROCESSING.

      O co se prosim Vás jedná,ještě jsem se s tím nesetkal.Dík

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Miramar  

        Nevím co to přesně znamená,ale taky se mi to tam občas objeví a za pár dní se to změní na finished.

        0 0
      • Miramar  

        Ahoj,

        tak vyskytl se mi stejný problém…vždycky se fund processing změnilo na finished během pár dnů,ale teď to tam mám třeba ještě u objednávky u které jsem potvrdil přijetí a dal feedback před měsícem. Neví někdo co to přesně znamená a proč to tam je?

        0 0
    • Rudyshy  

      sagan for sale :)

      0 0
    • pumpy  

      ahoj, nedorazil me balik z aliku (prijeti do CR 23.11. a od te doby zadny posun.) otevrel sem s alikem diskuzi a penize vrati (to nebyl problem)

      ale jde me spise o pozici posty – ptal jsem se s cislem baliku kde jako ten balik je a oni me rekli ze prisel do centralniho skaldu v Brne a od te doby nemaji zadny zaznam kam se balik pohnul.

      Posta me ale rekla ze toto neni jeji problem a ze se mam obratit na odesilatele. – je toto normalni postup posty ze neco ztrati a pak at si to resim s nekym jinym ?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • oddie  

        Je to „normální“, a letos v tom má pošta ten bordel opravdu extrémní, zatím postrádám 4 balíky, jinak u 5 zásilek mám stav „vstup na SPU“, a normálně mi je přinesli nebo hodili do schránky, i když to byl typ, kde by se mělo podepisovat převzetí. Jeden mi bez oznámení vrátili do Číny, tak to prodejce musel posílat znovu, jeden už refundovaný se včera po dvou měsících najednou objevil ve sledování, jako že přišel na celnici.

        0 0
        • Dejv94  

          Je to fakt, letos je to hruza, jen za prosinec cca 15 balíků a z toho vsecko naházený výzvy ve schránce i když jsem minimálně u deseti byl doma. Na většině bylo nějáký nový jméno, ne pošták/poštačka co chodí běžně, takže asi nejspíš brigádník co jen rozhazuje výzvy a ani se to pošta nepokouší doručit? Když se zeptám na poště, řeknou že mě doručovatel nezastihl a že to není možný, že nezvoní. Kdyby to šlo, nevyužíval bych je, ale nejde to jinak… :-(

          Největší gól byl, když mě šli karbon kola, 10ks ráfků v bedně, po proclení jsem si vyřídil uložení balíku na depu abych si ho tam pak vyzvedl. Příjdu na depo, stojím sám v hale, jdu rovnou k přepážce a paní mě odpálkuje, ať si jdu pro číslo (byl jsem tam sám), tak jsem šel, vzal si číslo, vracím se k okénku a paní se na mě podívá a bezeslov se zvedne a odejde (fungovalo jediný okénko). Fajn, tak jsem čekal asi 10 minut než se objevila druhá paní co sedla za přepážku a až následně vyvolala moje číslo (to už sme v hale stáli dva). Po cca 5 minutovém hledání balíku v systemu mi řekla, že tam balík nemá a že jej ten den doručuje pěší doručovatelka. Na to jsem jí řekl, že asi těžko, když je to cca 6kg balík o velkých rozměrech a vyřizoval jsem si uložení na depu (i podle trackingu balík byl připraven na vyzvednutí na depu). Tak to tedy začala hledat znovu v systemu… po zdlouhavém hledání a třech telefonech mi řekla, at počkám, že kolegyně balík doveze… Jo a na trackingu naskočilo doručení až o pět dnů později samozřejmě s o 5 dnů jiným datem :-D :-D

          Z akce běžně tak na 2 minuty byla víc jak půlhodinová návštěva pobočky ČP…

          Nechápu, jak ta instituce může vůbec fungovat…

          0 0
          • pumpy  

            tak znas tu hru pro male deti – zazvon a utec – a posta to zdokonalila – me treba uz ani nedorucuji vyzvy k vyzvednuti baliku – sem si tu na BF na bazaru koupil vec borec me ji poslal a nebyt toho ze me poslal cislo zasilky tak bych ani nevedel ze ji mam na poste. ale ve schrance ani jedna vyzva na vyzvednuti

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • pumpy  

        ok diky za reakce

        0 0
    • Treeper  

      Ahoj, mohl by mi někdo objasnit jak probiha vrácení peněz na účet? Na konci prosince jsem otevřel spor, že zboží nedošlo a požadoval jsem vrácení peněz. Podle aliexpresu prodejce s vracenim souhlasil, ale dodnes se žádne peníze nepřipsali. Nevíte jak to řešit dál?

      0 0
      • Rudyshy  

        rekl bych ze si musis vytvorit ticket. Penize bud neprijela tvoje banka nebo neodesli z aliexpresu.

        Aliexpres drzi penize az pokym nepotvrdis(nebo nevyhras spor) a prodejce je dosta az pak.

        0 0
      • oddie  

        Ten průběh uvidíš u toho sporu, který jsi otevřel, jinak vrácení peněz od AE se mi ve výpisu objevuje s datem původní platby, tzn. klidně dva měsíce zpátky, takže ve výpisu vždycky listuju zpátky, v posledních platbách to nevidím.

        0 0
        • racek_chechtavy  

          Přesně tak, taky jsem se hodně divil, že se připsali peníze 2 měsíce zpátky :-)

          0 0
        • Treeper  

          aha, dík za reakci, tak jsem ty korunky taky našel. Byli na účet připsány ještě na začátku listopadu

          0 0
          •  

            ako prve hlava ako druhe ruce som rat za si spokojny a dosiahol si svojho

            0 0
      • Ricci  

        Brutalna suma :-)

        0 0
      •  

        kamos ty si ale mantak taky drobok aky princip ved das mansie dysko a vyresene

        0 0
        • racek_chechtavy  

          zalez

          0 0
        • Treeper  

          dik za reakci, strašně mi pomohla… ;-) teď už můžeš jít prudit zase jinde ;-)

          0 0
          •  

            vdaka vol jeden lahvac so zalohou to sa zide

            0 0
            • marco  

              Teda chlape po tobě něco číst a následně to pochopit, tak u toho vcelku procvičím i mozkové závity.

              0 0
              • Ricci  

                to neries,tak dopadne ten kto vynechava svoju davku liekov

                0 0
        • Dejv94  

          Nebudeš to řešit, mavneš nad tím rukou, bude takových tisíc a podvodník ma slušně vyděláno…

          0 0
    • Strakááč  

      co dělám blbě ? .. poprvý to zkouším od číňana… (převodník s NW) a nejde to zkoušel jsem to asi pětkrát.. asi nemám povolenou tuhle platbu přes zahraničí nebo tak ne ? ale už přišla i SMS a když jsem dal zaplatit.. tak… failed :D

      0 0
      • puka  

        Zkoušel jsi někdy platit tvojí kartou online?

        0 0
      • JendaH  

        Nemáš třeba limit na počet plateb? Docela jsem si naběhl když jsem měl sice dostatečně vysoký limit na částku, ale mBank umožňuje omezit i počet plateb a tam bylo něco jako 3 měsíčně. (přičemž třeba iTesco se započítává za víc plateb, protože si nejdřív strhnou zálohu a pak až celou částku)

        0 0
        • Strakááč  

          tím to podle mě nebude :) určitě to nemám povolený…

          0 0
          • Jimm22  

            Ten počet plateb a limity jsem měl i já u mbank karty. Nevím kolik, ale myslím 3platby/den a limit tuším 2tis/den.

            Koukni se do nastavení, tohle přesně mi to taky psalo, když jsem překročil. Taky je možný že platby nemáš povolené.

            0 0
      • Strakááč  

        nic jsem s tím nedělal.. a najednou mi včera přišel mail že mám přijatou objednávku a mám rovnou dvě… nechápu… tak holt budu mít dva NW převodníky :))

        0 0
    • kadlec  

      Kuva mam na alikoj otevrenej spor a nevim jak dal, zadnej email s navrhem od nich nemam

      Dle popisu viz obr. by to mel resit primo aliexpres a termin byl do vcera

      Poradite nekdo, kdo tam kupuje casteji, dik

      A pak ma druhy spor, kdy zbozi neprislo v terminu a prodejce mi automaticky prodlouzil ochranu o 60 dnu, ze banoce jsou dlouhy at pockam s cimz jsem nesouhlasil a chtel vratit penize. Musimcekat ty dalsi 2 mesice?

      0 0
      • tromboonen  

        Neukazal jsi tu hlavni cast, judgement/vyjadreni Ali.. (dole)

        Vetsinou Ti napisou nejaky navrh = musis neco dokazat atd., na to reagujes a pak je konecne rozhodnuti.

        Re druha situace, ja to vetsinou prodluzuju sam, ale pokud je to neco, na co nechces cekat, tak otevri dispute s tim, ze nedoslo v terminu, dva mesice cekat nechces, prodejce prodlouzil bez Tveho impulzu.. myslim, ze Ali rozhodne o vraceni penez a ta vec Ti pak casem stejne dojde, jen se nekde toula.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • kadlec  

          Myslis toto? Do mejlu jsem zasny navrh nedostal a tady taky ne.

          0 0
          • kadlec  

            Nebo tohle

            0 0
            • tromboonen  

              Jo, myslel jsem tohle, v te casove ose byva na prave strane nejaky komentar-rozhodnuti-judgement ze strany Ali, reknou treba „we need more evidence, please upload a video..“… nahore je napsano see Judgement, tak by tam dole mel byt, nebo ve tvych zpravach (na Ali), na to pak muzes reagovat.

              Jak to mas prepnuty do automaticky prelozene cestiny tak je to peknej zmatek..

              0 0
      • Rudyshy  

        nic z 11.11. mi neprislo, za vsechno nakonec pred silvestrem vratili penize. Dnes mi prisel jeden balicek ktery jsem uz medzitim objednal znova :) (rukavnik na kocarek)

        0 0
    • kadlec  

      jj to prekladani je obcas na pikacu

      me stve, ze od nich tam neni zadny navrh a predpoklady termin meli vcera a uz to je tyden co jsem zahajil spor

      tak nevim co s tim,kam se ozvat

      pisou to kdyz to slo aliexpresdopravou# ze to neresi ptodejci ale primo aliexpress a zatim peda kulovy

      0 0
    • Kalic  

      Mám dojem, že můj balík místo do Čech dorazil do Kyrgyzstánu :-(

      0 0
    • svobikk  

      co říkáte na pedály z alli ? kolem pětikila ? máte někdo zkušenosti ?

      0 0
      • oddie  

        Jaké máš přesně na mysli? Troje mám doma.

        0 0
        • svobikk  

          tyto nebo týto

          0 0
          • Ralan  

            Ty první by nemusely být špatné. Do úplně těch ultra light bych nešel, někde jsem četl, že se na ně stačí špatně podívat…moc drbnutí do šutrů to asi nevydrží. Já mám z ali tyhle – tyhle a až na to že asi po dvou dnech jsem ztratil dva piny, tak bez problému a nemůžu říct křivého slova…bral jsem i kámošovi a taky spokojený…za ty prachy :)

            0 0
            • svobikk  

              Ty tvoje sem taky rozklikl a koukal na ně. Můžeš mi je vyfotit na klice? Ten druhej odstín je stříbrná že? Hodila by se mi tam bílá. A u teho prvního odkazu sem nenašel gramáž.

              0 0
              • Ralan  

                Kukni na mojeho Santu do profilu, tam je i fotka…Chtěl jsem něco co fakt podrží, jsou docela tenké a mají všude stejnou výšku + dost pinů…vozím five teny, s těma to drží super, ale i když vezmu jiné boty tak je to v pohodě.

                0 0
              • podvlada  

                Zkus taky u všech zjistit, jak vypadají ze strany a porovnat s tím, co jsi jezdil doteď. Každýmu vyhovuje jinej profil, resp. když bude střed stejně vysoko nebo výše než kraje s piny, tak může klouzat. Pak zase záleží na podrážce, se kterou budeš jezdit. Tohle bych řešil víc, než počet pinů.

                Pokud můžu říct svůj názor, zrovna s pedálama bych neexperimentoval na Ali (a to tam kupuju spoustu hovadin), a vybral něco osvědčenýho. Případně, pokud trváš alespoň na barvách, tak nějaký superstary, vesměs jde o přebrandovaný HT. Nečetl jsem to tu celý, možná už ti je někdo někde radil a možná jsi odmítl, nevím… Pedály bych prostě vybíral podle toho, jakej mají profil/plochu/tvar – z hlediska toho, aby držely, podle toho jaký mají ložiska kvůli výdrži a až pak z toho, co zbylo ty, který se mi líbí nejvíc…

                0 0
                • svobikk  

                  Do denes tam má force za 8set na průmyslových ložiskách a jezdím v komulách :-D a nohy držý jak přibitý

                  0 0
      • jIrI___  

        Mám více jak dva roky tyto a bez problémů. Ale vozím je na měšťáku, takže jim moc nenakládám :)

        0 0
      • puka  

        Chvíli používám nějaké platformy za 10$. Sice nejdou vyměňovat piny, ale zatím drží dobře. Chtěl jsem něco levneho na vyzkoušení.

        0 0
    • Mig_all  

      Zdravím, dotaz na zkušené aliexpresisty. Mám vytvořenou objednávku (jenom v ceně cca 5 USD). Jde o levnou věc, ale jde mi o princip. Zatím mi vždy vsechno z ali přišlo, ať šlo o doporučený balík nebo jen obyčenou zásilku, ať šlo o veci za pár centů nebo drahé věci, takže jsem objednávce nejak nevěnoval pozornost a čekal. No nicméně ted jsem se na to blíže podíval a už se blíží konec ochranné lhůty cca 40 dní. Dle posledních čerstvých feedbacků z ČR je shipping u tohoto prodejce extra rychlý cca 14 dní. Takže mi to začíná vrtat hlavou jestli nekde nevznikl nejaky fail. Trackovací číslo je pouze ve formátu 11 číslic bez prefixu, takže ve vyhledávači netrekovatelné. Jediná zjistitelná informace je, že z číny to odleťelo bezproblemu. Jediná další věc kterou jsem pro to mohl udělat je, že jsem se zašel zeptat na poštu jestli to tam neleží. Pochopitelně to tam není. Takže jsem pojal silné podezření, na probém české pošty. Dle mě zásilka dorazila opravdu hodně brzo, protože se jedná o obyčejnou zásilku, doručovatelka se ani neobtezovala mi hodit do schránky lístek, ani mi zavolat na telefonní kontakt, ani opětovné doručení, prostě nic. Leželo to na poště 14 dní, což je ochranná lhůta pro vyzvednutí a pak to poslali zpět?! Je to možné? Posílají to zpět do číny? Nebo co se děje se zásilkama po těch 14 dnech?

      0 0
      • Bombos3  

        Podle popisu se jedná China Ordinary Small Packet Plus. Ty se prostě občas ztratí, nehledal bych v tom vědu. Doporučuji si zjistit kolik dní je „on-time delivery“ (viz. příloha). Pokud 40 dní, tak udělat screenshot, otevřít dispute a žádat full refund pár dní před koncem ochranné lhůty se screenshotem jako přílohou.

        Pokud je 60 dní, tak požádat o prodloužení ochranné lhůty (většina prodejců to dělá i sama, ale nespoléhat na to) a kolem 58. dne se řídit výše zmíněným postupem.

        (Vycházím z mých zkušeností po více než 150 objednávkách z Aliexpressu)

        EDIT: Pokud se jedná o věc za více jak 5 USD, tak prodejce porušil podmínky Aliexpressu, takže bych se ještě podíval jakým způsobem přepravy to mělo být vlastně poslané. Zásilky nad 5 USD musí mít trackovací číslo, ale občas si v tomhle směru dělají co chtějí.

        0 0
        • Mig_all  

          Ano, je to China Ordinary Small Packet Plus. Ano, ochranná lhůta je psaná 22–41 dní. Ne, podmínky neporušili, je to za 4,93UDS… Stejně by mě zajimalo co česká pošta dělá s těmi nevyzvednutými zásilkami? A mají vůbec snahu to doručit pokud se to nepovedlo na první dobrou, nebo je jim to u ******, ostatně jako vše ostatní?

          0 0
          • Bombos3  

            Ochranná lhůta je v tomhle případě podstatná akorát pro otevření sporu. Jinak je zásadní, co prodejce garantuje jako on-time delivery.

            Co dělá pošta nevím, jelikož nebydlím v ČR. Silně však pochybuji, že budou mít snahu opakovat doručení, v nejlepším případě bych to viděl na oznámení o uložení zásilky. Na zásilkách je většinou napsaná adresa pro vracení nedoručené pošty.

            0 0
            • kadlec  

              nekdo z postaku si to necha a mozna i driv nez se to pokusili dorucit,jak to neni doporucene, tak se neco ztrati

              me nekolik zasilek viselo jen na klice na brance, u nekterych tracking koncil odchodem z Ciny a nektere koncily na hlavni poste a neco na poste v miste bydliste

              u vsech jsem otevrel spor a vzdy dostal zpet penize, vzdy se jednalo o vyssi castky nez 5usd

              kdysi jsme testovalinv praci postaky, kdyz jsme posilali darky zakaznikum a bez dorucenky, ztratilo se 30procent zasilek

              0 0
            • Mig_all  

              Prodejce garantuje 45 dní, ale to je v tomto pripade jedno ne? Prostě až to bude 38 dní tak otevírám spor, jinak bych měl asi peška. Balíček nemam, tak nemuzu zjistit jaky je tam teda udaj pro zpětné vrácení, ale opravdu se mi nechce verit tomu, ze by to ceska posta vracela do ciny? :-O Osobně nepotřebuji aby mi to doručovatelka znova nosila, ale na opravdu KAZDEM tom baličku je stoprocentně moje telefonní číslo. Asi jen tak na okrasu. Prostá smska by stačila…

              0 0
              • Bombos3  

                Normálně požádal o prodloužení lhůty a řekněme 42.-43. den otevřít spor.

                0 0
              • oddie  

                Netrackovatelnej spíš klidně někdo ukradne. Trackovatelnej mi jednou Česká pošta fakt do Číny vrátila, debilové.

                0 0
    • kadlec  

      Stalo se vam nekdy, ze cinan cca 10 dnu pred uplynutim dodaci doby, prodlouzil.ochranu nebo jak to rict

      Cinan mi poslal balicek o mesic dyl a ted to prodlouzil, s cimz nesouhlasim, mam otevrit spor? Nebo co s tim?

      Nejdriv psal, ze se mu balicek vratil, ale dle trackingu ho ani neodeslal a ze posila znova a dal mi cislo, ktery bylo mesic bez pohybu a dvakrat jsem se ptal co se deje a po 14 dnech se objevilo odeslani a ted zase tohle. Puvodni dodani bylo asi 20.11. a dnes se mi objevilo ze objednavka bude uzavrena za 31 dnu tj. 12.12.

      0 0
      • puka  

        Za zkoušku nic nedáš

        0 0
      • jIrI___  

        To se mi taky stalo. Jednou jsem to toleroval, ale jakmile to posunul podruhé, tak jsem si nechal vrátit peníze.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • puka  

      Reminder: ZÍTRA SLEVY!


      Můžete mi tu někdo hodit něco lákavého? :)

      0 0
      • jIrI___  

        Slevy jako vždy, tzn. nenápadné zdražení a zítra zlevnění na cenu vyšší než byla původní?

        0 0
        • dan001  

          Tak nějak. Pokud určitou věc dlouhodobě nesleduješ,snadno koupíš dráž než obvykle.

          0 0
          • kadlec  

            presne tak sleva, sleva po zdraze

            ceny jako obvykle, hen dodani trva dyl, pac objednava hodne lidi

            0 0
    • nomecz  

      Nejaky tip na lehkou celovku ? Primarne na beh (nebo teda spis chuzi v mem pripade :) nejde ani tak o vykon jako spis o vabu a rozumnej luzel svetla a vydrz

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.