• Misfit

    Caute chcem kupit ike na dalsiu sezonu nebudem to moc rozpisovat jazdim viacmenej pohodove xc bex nejakych vacsich dropov alebo skokov vazim 110 kg meriam 2 metre takze je potreba pevnejsej konstrukcie:) predstava o zdvihu 120–150mm co najvacsie pohodlie o nejake cena do 60tisic SK tj cca 50kkc a viacmenej mam medzi bikami 4 favoritov vsetky biky su 2008

    Giant reign 2 www.giant-bicycles.com/…/1285/29378/ toto je viacmenej moj favorit ale netusim nic o tej vidle ktora je ostatne aj pri dalsich dvoch bikoch takze by sa hodilo nejake info o nej ak mate… hladal som o tom veci na nete ale nikde nic

    GT force 3.0 www3.gtbi­cycles.com/in­t/default.aspx?fu­seaction=produc­t.displaySubca­tegory&&id=18 tu su problem hlavne brzdy…

    kona dawg www.konaworld.com/08_dawg.htm

    pripadne Canyon esx7 neviem jak sa to bude volat v tejto sezone ale beriem ze osadenie bude podobne ako v tejto…

    Ak teda mate nejaky napad ohladne tychto bikov sem s tym:)

    0 0
    • Blackbiker  

      Kona Dawg rozhodně na pohodové XC není, na Reignu se Xc taky dá, ale tyhle kola jsou spíš endura a ne XC/AM:-) Nevím, dle mého by ti stačil Trance X. A sákryš, teď jsem si všiml tvé váhy a výšky. Mám taky 2 metry ale váha jinde. 82. Reign je gut, ale na pohodu tak těch 50 km, víc km už pociťuješ jako „neužívačku“(samo dá se na tom odjet i 90:-), tohle jsem už pochopil, takže jsem změnil úplně pojetí bikingu. Tohle kolo je dělané na singly, úzké turistické cesty, kameny, kořeny, takový povrch. Zjisti jak je na tom Trance X s max. povolenou váhou jezdce, pak prostě dle svého stylu co budeš jezdit zvol toto X nebo Reigna. Reign má hodně tuhou zadní stavbu, je to ok. Ale beru vše na model 2006, o tom novém nemám potuchy, vlastnosti ale budou podobné dle mého. VVP Maestro:-) Ps: pro nás XXL(na výšku) jsou prostě některá kola zapovězena a výběr je velmi úzký. Mi je na Reignovi sympatické možnost zasunutí sedlovky o xxx cm dolů(na sjezdy) Proto vůbec nepřicházel v úvahu např RB Monster AM nebo Specialized Enduro(sx trail) a pod. kola Jinak 100pro 22" rám:-) PS:z kol co jsi napsal bych vzal asi Reigna:-)

      0 0
      • Misfit  

        Hej hej to je mi jasne ze erem ten najvcasi ram hmotnost biku mi az tak nevadi dost behavam a cvicim atd takze kondicne aj silovo ten bike zase zvladnem aj na dlhsie vychadzky verim ze to nebude problem skorej mi ide o to pohodlie o tej kone som pocul ze ta zadna stavba prilis pohodlim neoplyva ale rad sa necham presvedcit niekym kto ju jazdi… potom som rozmyslal aj ned tym canyonom ale zase sa bojim trochu toho ci ten ram bude stavany na moju hmotnost… tak preto mi zatial vychadza ako favorit ten reign zda sa mi dost pevny a pritom splnuje moje poziadavky na to aby sa na tom dali jazdit aj dlhsie vychadzky…

        0 0
        • Blackbiker  

          tahle Kona není na pohodlí stavěná:-) Reign je pohodlný až moc:-), canyon nevím jak je na tom s pevností zeslabovaných trubek. Prostě asi ten Reign bude nejvhodnějším kolem pro tebe. Ani nevím na kolik mám nafoukaný tlumič na Reignovi,ale sag je tak 1 cm a max. zdvih vůbec nevyužiju – 1 cm a něco vždy zbývá.Mi to ale takto vyhovuje. Takže stavba chodí asi těch 135 mm:-) Prostě mám rezervy na další můj bikový růst (jumpy):-)

          Teď bych asi se svou váhou volil Trance X, kdybych se rozhodoval o koupi kola. Ale to by byla volba nateď, co momentálně jezdím, žádné rezervy dobudoucna-a ty s Reignem mám:-)Takže jsme vlastně spokojen:-)

          0 0
      • kesu  

        noo teda nevim jak jezdis ale myslim si ze na reignu se normlanim tempem da v naprostym klidu dat 80km,na svym jezdim podobny vyjizdky a docela si to uziju.Teda nesmi se spechat:)..

        0 0
        • Blackbiker  

          Jo dá se s tím jet i 80 km – spíš jsem uvažoval 2 metry a 110 kg:-). Spíš tím, že jsem to napsal, jsem chtěl říct, že to není Xc na dlouhé vyjížďky – s XC lidma se prostě nedá držet krok a když dá tak s max. úsilím:-). Na asfalt to není vůbec kolo. Mi nevadí jet na Reignovi 80km, ale nemám už k tomu důvod – tohle kolo je na něco jiného a to s ním dělám:-) Nemám proti Reignovi nejmenší výtku – jen mi šlo o určení kola:-)

          0 0
          • kesu  

            jj rozumim ti,jako jet z chrtama na enduru se neda ani 20km,ale kdyz jezdis s lidma co maj takovydle biky tak proc nejet vic,ja si cas od casu dam vyjizdku fakt na pohodu turistiku…

            0 0
            • mr.antik  

              když jedu do jizerek tak mě tam na asfaltkách moc lidí nepředjíždí. Dobře na tom natrénuješ, pak skočíš na lehkého xc pevňáka a budeš lítat.

              0 0
          •  

            Ještě k Reignu – měl jsem Reign 2 07 a za 5 měsíců najel na něm přes 3 tis.km. Nejdelší vyjíždka 117 km a dá se to jet. Mám přes 90 km, jsem silově zaměřenej a když jsem jel sám, tak jsem si to užíval. Horší to bylo s kámošema co jezděj pevňáky, tam jsem se dost trápil i přesto, že jsem měl mnohem víc najeto. Navíc 150 mm pod zadkem je do Jizerek až moc, nevyužil jsem je. Váha kolem 15 kg je trošku cejtit. Kolo jsem prodal a čekám na TranceX 1. Tam je váha kolem 12,4 kg a zdvihy 120/130 mm mě připadaj mnohem vhodnější na moje ježdění a na to, abych se s kámošema moc netrápil a užil si to. Hold Enduro má svý pro a proti a pokud nejsi na 100% přesvědčenej co Enduro obnáší,co Ti přinese a co vezme, tak rozhodně Enduro ne.Pro rejpaly: pouze můj neobjektivní názor.Ahoj.

            0 0
            • mr.antik  

              pod to bych se podepsal, snad jen že nový trance je zatím krok do neznáma, aby to neodtučnili zas moc…

              0 0
    • kesu  

      o forcu se toho moc nevi,neni znama geometrie pokud vim.Nicmene podle chovani idrivu si nemyslim ze to bude spatny kolo-zase ta trojka ale neni nicmoc osazena.Co se tyka reigna tak nevim jel sem ho s spv tlumicem a to nebylo ono-ale z toho cos vybral bych ho taky favorizoval

      0 0
      • Lister  

        GT je otestovaný v posledním Velu

        0 0
        • kesu  

          a jak dopadlo?ne ze bych tem testum nejak prisel na chut ale preci jen…

          0 0
          • Misfit  

            nieco v zmysle velke pohodlie pomala akceleracia ale bol to vyssi model GT nez na ktory mm ja financne prostriedky :)

            0 0
            • marapara  

              Tak jak píšeš, velké pohodlí, horší akcelerace. Ta slabá akcelerace je určitě dílo pomalých plášťů. Já mám idrive 5 a první co jsem udělal, tak vyměnil pláště a jede docela dobře. Jinak je to fakt pohodlný stroj i se 130 mm zdvihu na obou kolech. Jede slušně, jen tlumič dojde časem vyměnit za rp3 nebo rp23.

              0 0
    • dancing dog  

      Ghost AMR nebo ASX

      0 0
    • TheIF  

      ESko (X se liší jen pevnou osou ve vidlici) je chrtí All mountain ja měl ve sjezdu strah, že ho rozstřelím…

      0 0
      • Misfit  

        No ide mi hlavne o ten ram obavam sa ci tam tie trubky nie su az prilis tenke… inac mi cenovo pride do es resp esx najlepsie

        0 0
        • TheIF  

          Co chrtí Torque ? V novém roce by se měl jmenovat Torque ES a vaha není o moc horší než u ESX (+1kg) a ten bude při ježdění pohodove xc bex nejakych vacsich dropov alebo skokov nezničitelnej :-) Ja jezdím viceméně to samé co ty

          0 0
          • Misfit  

            No Torque je mimo financne 2200 je uz moc a ten najlacnejsi FR je zas mimo kvoli pruzinovemu tlmicu na svoju vahu potrebujem vzduch:)

            0 0
            • goofy  

              Ja myslim, ze tam by ses jeste s nejakou pruzinou vesel. Ono hodne zalezi na prepakovani a tak.

              0 0
            • TheIF  

              2008 je i model Torque ES 7.0 ten bud stát určitě pod 2000e, ale jaký bude mít tlumič to netuším…

              Nevím jak je to s pružinama u tlumiču ale u vidlic dost kecaj já mám 100kg a pružinu 93,0–109+ a je to moc tvrdý…

              0 0
      • kesu  

        hele esko bych nebral neprislo mi ze to chodi na ten zdvih dobre,fakt radsi torqua jak pises dole,na 160mm kolech se da v pohode jezdit

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.