Nevíte jestli plánuje nějaká z firem vidlici s 34/35mm nohama,20mm pevnou osou a zdvihem 150/160mm při obstojně malé vzdálenosti osa-krk (řekněme do 540mm)?
Nevíte jestli plánuje nějaká z firem vidlici s 34/35mm nohama,20mm pevnou osou a zdvihem 150/160mm při obstojně malé vzdálenosti osa-krk (řekněme do 540mm)?
To poznas rozdil 5mm oproti 545 treba u lyrika? 2 cm zdvihu udela vetsinou tak 1° v hlavovym uhlu.
Těžko říct,jestli bych to poznal a vnímal pozitivně/negativně.Na svojí floatce 32 150mm mám cca 525mm a chtěl sem se co nejvíc přiblížit originálu.
dej lyrika, shod na 150 a ses vychechtanej .) rozdil buide centak a imho reignu by neuskodil polozenejsi hlavovej uhel
no zas bych to nepřeháněl…
Kdybych neřešil peníze,dal bych.Četl jsem u tebe,že si koupil za 5800 Lyrika sundanýho z novýho kola,což se mi zdá jako super cena… Horší to snad než můj oem float nebylo v původním stavu,nebo ano?Pokud bude ten základní Lyrik podobnej (odtrh,citlivost,využití zdvihu) jako můj float,bral bych ho už jen kvůli 36mm nohám a 20mm ose.Zase taková citlivka nejsem,abych řešil víc – zkousnu to.Ale nechtěl bych za to dát víc jak 10tisíc.Chci z jara koupit i kola,tak abych vzal rovnou i náboj na něj..
Float 32 mi přijde citlivější, proti soloair lyriku, když jsou obě vidle zajeté
Ja ho koupil sundanyho ze spesla enduro, ale uz trochu jetyho (ale nic vyrazny)
Floata jsem nikdy delsi doby nejezdil, tak netusim.
Jinak vyuziti zdvihu vicemene az moc linearni dle me. Akorat uplnej konec je asi pres nakej ten PU doraz, takze posledni centak by to muselo dostat velkou ranu.
Jinak lyrik ma 35tky nohy. A tu R verzi jsem bral jen s tim, ze ji vyzkousim a nasledne predelam.
linární myslíš soloaira? mě přijde průběh naprosto ideální
jj soloaira.. ty jsi musi vaha, me se ten muj dost bori :) asi si pohraju se vzduchovou komorou
může to být i tlumením
ty mas vlastne tu verzi s GATE co? tezko rict..
uvidime, budu si hrat pres zimu :)
mission control IS, s vyndanou floodgate
A já pořád myslel,že 36 :/ Stejně bude asi problém s cenou,beztak nic neseženu.Musel bych prodat svoji a pak sem ochotnej max nechat za budoucí/jetou cenu svojí vidle + dalších 5tisíc.15–25tisíc za novou vidli fakt nedám,nejsem blázen :)
Kdo chce kone, musi mit na zradlo :D
+1
Přesně tak se to říká,ale já s tím musím nějakou cestou vymrdat,jako se vším :)
Krásné přístup, nési ty z Hané?
:o))
Ja,ja :)
a co si od toho slibuješ primárně?
Lepší vedení stopy,odolnost a pak taky dobrej pocit,že sem zas něco hezky poladil :))
blbý je, že ta foxka není rozhodně špatná, takže vylepšovat – buď ebay nebo zánovní Lyrik nebo topmodel Duroluxu, ale počkat na tapered verzi s hliníkovým krkem
Ten durolux by nemusel být marnej.. váha holt naroste,ale to je daň za masivnost :)
Asi budu muset s takovou vzít Durolux 2013.Polepšili s váhou a těch 2400g je vč. 20mm osy? :)
A něco s pevnou osou a zdvihem kolem 150 mm a váhou do dvou kg?
(Nohy silnější než 32mm)
Nechci projíždět všechny níže zmi%ňované vidle, některý z odborníků to určitě vysype z rukávu :-)
Tak vybráno,ale budu muset čekat než bude skladem :) Durolux 2013,Alu tapered sloupek,20mm osa,patrona RC2 (externí štelování LS+HS komprese),zdvih pevných 160mm (pro mě snížených na 150mm) a váha solidních 2200g.
pekna vidle :) snizovani chybet nebude? sam ale kolikrat nevim, jeslti to k necemu je…
Kdybych měl problémy s vyjížděním krpálů kvůli kolu,tak bych snižování vzal,ale geometrie + současná 150ka vidle bez snižování a dokonce ani 50mm představec mě kupodivu nijak nelimituje…dycky narazím stejně na slaby plíce (nohy by jely dál,síla by byla),takže raděj ušetřím 200g za pevnej zdvih než snižování mít a stejně kopec nevyjet :) Ale těch 160mm zdvihu ve sjezdu spolu s položenějším hlavovým úhlem by zase nemuselo být od věci…ale to už bych pak raděj vzal tu snižovací 160–120mm :)
a co ta HS expanze, bude?
Nebude,není v ní místo na dodělání..nejdou ani do 2012.Model 2013 má ještě lepší těsnění, upravené možnosti, přepracovaný projev tlumení a navíc i vylepšenou charakteristika vzduchové pružiny.
Snad to soudruzi ještě víc vychytali a já se bez HS expanze obejdu,stejně budu muset :)
já to nechápu, takhle dobře měla tahle vidle našlápnuto a oni nejsou schopný tam dodělat takovou blbůstku