Tušíte prosím někdo jak široká zadní stavba byla u šestikoleček? (na závit, kazety pochopitelně nebyly). Něco konzultuji na dálku a majitel mi dodává značně nevěrohodné informace… :)
Tušíte prosím někdo jak široká zadní stavba byla u šestikoleček? (na závit, kazety pochopitelně nebyly). Něco konzultuji na dálku a majitel mi dodává značně nevěrohodné informace… :)
ideálně 126 – 127 mm.
Diky moc – jeste doplnujici otazka: u vicekolecek je orech soucasti vicekolecka(???, myslim tu cast, kde jsou praporky apod) – je to tak? A potazmo jak moc se lisi zavit na naboji pro ruzna vicekolecka (s ruznym poctem pastorku)?
(sorry, pokud jsem nekde mimo, tohle uz si proste nepamatuji :)
Zavit na naboji ji porad stejny, at uz se pouzije jednokolecko, nebo sestikolecko.
Jak píše Patar, je to těch 126 mm. Skoro všechno, co potřebuješ vědět, je tady: https://www.sheldonbrown.com/freewheels.html
skvely odkaz, diky!
Pokud je to stará silnice, tak jak píšou. Pokud je to staré nebo levné horské, může to být i 135mm.
Stara silnice, nejaka stara favoritka, pry snad uz roztazena z 5 na 6 kolecko.
Umrely mu obe kola, resi jestli ji roztahne na neco novejsiho nebo jestli ma shanet stejne dily jako tam jsou nebo co. Bohuzel je nekde u Plzne, takze se na ni jen tak nepodivam…
Favoritka je z bláta, tam tu zadní stavbu přeohýbáš v ruce…
pracovni teorie je, ze to je F1 (coz je pomerne pravdepodobne, ale jeste jsem ji nemel v ruce)
Jo u starych favoritu se to delalo. Pridalo se par podlozek na pravou stranu naboje a roztahla vidlice. Precentrovanim kola se nikdo nezabyval