Auto - autorizovaný servis - kvalita služeb

185 nepřečtených
  • blaza84

    Zdarec bikeři, dovolte mi offtopic o dvoustopých vozidlech. Blíží se čas, kdy budu pořizovat nové auto. Mám roky škodovku a s autem jsem naprosto spokojený. Jsem už ale velmi rozčarovaný z cen prací v autorizovaném servisu a přístupem při řešení reklamací. Se servisem u jiných automobilek nemám zkušenosti. Je to někde lepší, nebo jsou všude stejní žebráci?

    0 0
    • chudy  

      Měl by jsi asi napsat, co Ti přijde jako vysoká cena, ale dopředu nepočítej v autorizovaném servisu 120 kč/h. Záleží na konkrétním servisu ne na značce auta

      0 0
      • blaza84  

        Třeba litr oleje do octavie tour 1,9 tdi za 900kč. Samo že ho sháním jinde za zlomek ceny, ale to jen tak pro představu. S maržema to kluci fakt přehání.

        0 0
        • deekay  

          Skodovackej servis je drahej :( Ono i ty auta jsou pomerne drahy, na to co nabizi.

          0 0
        • Lada,s  

          900 kč za litr oleje je normální zlodějina!

          Standardní kvalitní olej stojí max do 300 kč/litr, nehledě na to že autoservisy to berou v sudech za zlomek této ceny.

          0 0
        • Necris  

          Jak kde, zrovna ofiko cena toho oleje je přes 600, což už je o dost snesitelnější. Na druhou stranu někde tu marži mít musí. Jestli za 400 jinde z oficiálního zdroje, nebo za 600 u škodovky, to fakt nehraje roli když s tím autem jezdím.

          Co roli hraje jsou stáčené oleje, které se tváří jako Longlife .. za 180 Kč/l z Eshopu ! No nekupte to volové !

          0 0
          • Ruprt2  

            Nesouhlasím, jestli chtějí mít marži na prodeji oleje, tak si mají otevřít obchod na prodej oleje.

            Když dělají servis, tak mají vydělávat na servisu.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Necris  

              Někde tě zkásnout musí. Znám borce co si s Phaetonem (dostal darem od tatínka co s ním nežije) jezdí do originál servisu na servisku (teda jednou za tisíc let, když ty kilometry najede) a trvá na tom, že si přiveze vlastní olej. Je to pětilitrová plastová flaška co se tváří jako originál. Když ten olej naliješ do odměrky a vedle si ještě do jedné doliješ litrovou flašku na dolévání co jsem dostal z servisu, mají úplně jinou barvu a dokonce jsou na první pohled jinak husté.

              Pointa je v tom, že si s přijámákem děláme srandu, jak mu pak musí zdražit práci a vyjde ho to zase stejně … :D

              Netvrdím že se nedá nic sehnat levně a že na všem musí být marže, ale typický český způsob, „vod Pepíka ze sudu“ z eshopu za 180 Kč/l maloobchodní cena, borci na to jezdí a „fšechno OK VOLE“ … zázraky se nedějou a ještě jsem neviděl cenový hit, který by nebyl podvod.

              Na druhou stranu na 900 Kč/l bych se ozval, to už je fakt hodně. Doporučená maloobchodní ± něco, ale rozhodně ne skoro 50 procent ;)

              0 0
          • Lada,s  

            Stáčený olej bych asi nikdy nekoupil, protože pokud to není ze zavřené flašky tak to mu nevěřím :-)

            0 0
          • jecnak  

            Ono longlife olej je vubec kktina, ale to necht posoudi kazdy ve sve penezence pri vymene vacek a dalsiho zda mu to za to stalo.

            0 0
            • Pumsc  

              přesně tak,na naftě max 15.000,já na autech co jsem měl vždy po 10tis…

              0 0
            • Necris  

              Jo prej jo, ale už jsme na tom odtočili dost oktávek a další ksindl. Mě to vychází na 30 tisíc s tím, že tam holt se svým motorem šoupnu 1,5 litru oleje na dolití. Mám to takto pevně stanovené. Zkrátka co 30 tisíc to výměna oleje.

              Staré 1.9 TDI 66 kW mívali (dodneška to máme) počítání studených startů. Nebyl problém na tom udělat 45 tisíc km a až potom začala křičet, že chce výměnu. Ale po 35 tisících sem muselo z mě neznámého důvodu dost dolejvat…

              0 0
              • Richi  

                Nesmíš být mimo mísu a cpát LL olej do Octavie, to vyřeší tvé zdánlivé problémy s olejem.

                Mimochodem, chudáci auta.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • blaza84  

            Jinak k tomu oleji – jestli stojí 500, 600, 900,– … pokud máte známého, tak vám originální balení 1l tohoto oleje sežene za 150 – 200 kč a to mu z toho zbyde ještě na pivo!! Jasně že z něčeho musí být v servisu živi, ale ocaď pocaď.

            0 0
        • buba CZ  

          Do této octávie už řadu let dávám sudový olej Texaco diesel 10W 40 za 90 kč litr.Měním po deseti tisíc a motor přede jak koťátko.Zatím 216 tis. a bez opravy.

          0 0
          • Necris  

            To je trochu jiná věc a může to tak fungovat, nevím. Já mám na mysli spíš případ, kdy za určitou cenu už jsou na trhu výrobky, které s originálem nemají nic společného, jestli si rozumíme…zkrátka když se něco prodává za 620/litr doporučené ceny, málokterý prodejce jde na 90 Kč, to pro něj není ani oficiální nákupní. U konkrétního Castroláckého oleje, který se tam většinou v servisech leje.

            0 0
            • enjoy  

              Na Castrol bacha.. čínské kopie Castrolu stojí v nákupu 40 korun..obal pozná jen člověk co má před sebou originál lahev.

              Ověřená informace od mechaniků..nebo jak by někdo řekl JPP:-)

              0 0
      • McBlacky  

        btw: kde existuje servis za 120kč/h to by se vyplatilo si v rámci čr dojet. Já platil nejméně 250 a to už je let (auta škodovky nebo VW)

        0 0
        • deekay  

          spis se to ted pohybuje 400Kc/h a vic

          0 0
          • blaza84  

            Nejmenovaný autoservis Škoda v Brně – 490 kč/hod. Sice na něj nadávám, ale jmenovat nechci, protože špatná reklama taky reklama a tu jim dělat nechci.

            0 0
          • McBlacky  

            právě, já naposled loni v Pardubicích kam jezdím dával 380 na VW. Samozřejmě neautorizovaný

            0 0
            • alinceb  

              To se ti chce drbat z Práááhééé až do Perníkovic kvůli servisu?

              0 0
              • McBlacky  

                mám tam příbuzné, takže to spojím. Za 14 let co tam dávám různý svoje auta nebyl s ničím problém, to je pro mě dost důležitý ukazatel.

                V Praze jsem byl v servisu 2× a stačilo. Cena jak za lambo a podruhý mě to navíc stálo 2,5tkč za následný hot fix jejich opravy, samozřejmě reklamace nula – naprosto nesouhlasili, že to udělali blbě.

                0 0
                • alinceb  

                  Kdybys měl někdy akutní problém tady na severu, tak dej vědět…;)

                  0 0
                  • karliner  

                    Jestli by servismanem byl strýc, kterej v T4 rozeznává v zatáčkách tuhost plechových a alu disků, trochu bych měl bojara mu svěřit auto :-P

                    0 0
                    • alinceb  

                      B-F will never forget…;)

                      Mladej velice šikovnej a ochotnej kluk, kterej se nebojí pracovat. Ale bez papíru a záruky…

                      Btw. Strýc je sice taky servisák a ve svém oboru hodně zkušený odborník, ale auta nedělá…

                      0 0
        • Bafoon  

          150kč/hod s dokladem, tady u nás :-)

          osobně jezdím ale do cca25km vzdáleného servisu za 150kč bez dokladu protože kluk tam má zlaté ruce a dá se s ním mluvit.

          0 0
          • alinceb  

            No hodiny to spočítané nemám, ale:

            • výměna spojkové sady a setrváku + rozchození zatuhlých brzd naAvensisu (vč. podružného materiálu; sadu sem koupil zvlášť) =8k Kč
            • rozchození serva řízení + kapalina + klíňák = 3,5k Kč
            • výměna přetrženého lanka stahování okénka v 5. dveřích naFreekanderu = 2k Kč

            Mladej velice šikovnej a ochotnej kluk, kterej se nebojí pracovat. Ale bez papíru a záruky…

            0 0
        • Ruprt2  

          já jezdím do servisu 250kč za hod. Což je super, ale byl jsem tam asi naposledy, protože hodinovka super, ale 1,2 hodiny kontrolovali zadní brzdy, 1,2hod přední brzdy

          0,4hod doplňovali kapalinu do ostřikovačů, což jsem se neprosil apod. :-/

          4l oleje za 3K a to prej mám být rád, že tam mám slevu a že v autorizovaném servisu bych platil 2× tolik.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • karliner  

            Když tady čtu, že pro spoustu lidí je důležitým, ne-li rozhodujícím měřítkem kvality autoservisu jeho hodinová sazba, nechápu, že ještě žádného mechoše nenapadlo otevřít servis s prací zdarma a hejly holit na všem ostatním :-)

            0 0
            • Ruprt2  

              to sedí.

              0 0
            • enjoy  

              Nemají to zapotřebí,už tak je to zlatý důl..

              Vím docela přesně jaké mají autoservisy podmínky a kdyby lidi věděli kolik jsou jejich náklady oproti tomu co zákazník zaplatil.. to by bylo nasranejch ksichtů:-D

              0 0
          • mr.antik  

            ty ostřikovačejsou manýry značkových servisů, údajně se se u toho vypouští + čistí nádrž

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • deekay  

      Se skodovackyma servisama mam snad vsude spatnou zkusenost (u firemnich aut a stejne tak i dost znamych u soukromych/fi­remnich), dobra zkusenost u fordu Frolik a Rataj v Mecholupech nebo Hyundai v Pruhonicich.

      Treba zrovna u toho Fordu, se lisila cena rocni garancni prohlidky u autorizovanych servisu i o 100 procent…

      jinak ja osobne se svym soukromym autem jezdim do neautorizovanyho servisu

      PS: resim jen prazsky servisy, jinde nevim

      0 0
    • scota  

      Nejmenovaný dealer Toyota s cenou práce Auris 780 Kč/h bez DPH. Problém s chladící soustavou. Reklamace zamítnuta. Stěžoval jsem si na zastoupení Toyota. Následovalo asi 10 dnů dopisování a telefonů. Nakonec tam tu novou sponu na hadici v ceně cca 15Kč dali i vyměnili chladící kapalinu. Omluva žádná.

      Kdyby to nebylo v záruce vyřešil bych opravu sám za 30 minut.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • xshreck  

      Do kol se vrtáte a do aut nee? .)

      0 0
    • MartinT1  

      Ja treba u sveho civicu presel z neautorizovaneho na autorizovany servis a svete div se je to levnejsi. Plus tomu rozumi a maji vsechno spesl naradi. Vzdycky mi dali na vyber jestli chci nejlevnejsi dily, kvalitu z druhovyroby nebo original. A praci maji normovanou, takze nezalezi jak dlouho se s tim trapi proste platim podle normy. A opravdu vzdycky kdyz jsem poptaval opravu ve vice servisech, tak byli nejlevnejsi. Kokretne mluvim o Honde v Jihlave. Akorat diky spolehlivosti se k nim auto dostane tak jednou za dva tri roky na vymenu neceho co se opotrebilo a nejde to vymenit doma :-)

      0 0
    • Necris  

      S autoservisy Škoda to jde bohužel dost do ******. Musel jsem vystřídat několik když bydlím mimo Prahu, v Praze servis zatím jedině na Jarově.

      Znám servis, kde měnili brzdové destičky tak, že je neměnili a pak se mi snažili tvrdit, že jsem je sjel za 15 tisíc km (životnost vždycky najedu 60, auto jezdí hlavně dálnice a tak toho za těch 60 tisíc moc nenabrzdím).

      Pak znám servis, kde účtují za náhradní díly 2× tolik nebo se mi snažili tvrdit, že je potřeba vyměnit rozvodový ŘETĚZ. ;)

      S VW to není lepší, je to o českém přístupu no ;)

      0 0
      • hony007  

        Skutečný odborník, jen co je pravda.

        Překvapení: Mění se i rozvodový řetěz!

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • LukiS6  

      Naštěstí si většinu mechanických výměn/oprav a výměn kapalin udělám sám a pokud ne tak švára mechoš.A hlavně vím co jsem měnil a že je to opravdu vyměněno.

      0 0
    • Papinak  

      Nejlepší je malej autorizovanej servis. Normohodina je drahá, ale výměna motoru za 3 hod. a podobně.. Ne ty fabriky co jsou v Praze a totálně neosobní přístup..

      0 0
    • Rorejs74  

      No ja mam osobni zkusenost se skodovkou(Auto­media), fordem(Rasino) a mercedesem(Hosek) a v porovnani cena/vykon mi ta skodovka prisla nejlepsi … ale je fakt ze uz jsem tam par let nebyl ( i kdyz teda pozvanky na jarni a podzimni akce mi chodi porad ;-) )

      Takze do autorizovanyho servisu jen po dobu zaruky pro razitka do servisky a jinak je lepsi to resit pres znamy … priste az budu kupovat novy auto, tak to mozna vemu opacne. Nejdriv sezenu slusnej servis a pak poridim auto ktery tam umi servisovat ;-)

      0 0
      • pepek  

        Tak ve srovnání s Rašinem a Hoškem musí být každý servis jednička.

        0 0
        • Karaya  

          A ty jezdis kam s FF? Ja byl ted s Hondou poprvé v životě v autorizovaném servisu a přístup v podstatě dobrý. Akorát mi dali nabídku na nový přední kotouče a desky za 11k, jsem myslel že špatně vidím :-). Takže hledám něco levnějšího…

          0 0
          • pepek  

            ford Atoma-2× dobrý, ale minule to bylo poněkud dražší.

            0 0
          • pepek  

            Na Hondu je dobrý někdo v Prostějově, zjistím.

            0 0
    • tomfree  

      Když to tak čtu,tak si říkám,kde je chyba,samozřejmě,že ceny garančních prohlídek jsou mimo,ale 500kč na hodinu s daní se mi zdá jako přiměřené,vzhledem k tomu kolik stojí vybavení a provoz servisu,sám se tím živím a vím,že to není nic jednoduchého,vět­šinou dělám právě pro autorizované servisy,kde chybí kvalifikovaní lidé i potřebné vybavení.

      0 0
      • enjoy  

        V tom pripade by bylo fer rict,kolik vybaveni dilny ti dali tvy dodavatele autodilu za odbery..

        Tahle hlaska,ze vybaveni dilny taky neco stoji je usmevna.Samozrejme ze ne vsechno dostanes,ale ani dvousloupovy zvedak neni problem za odbery dostat,takze tak horky to zase nebude..

        0 0
        • tomfree  

          Vzhledem k tomu,že se zabývám opravami elektronických systémů,tak těch dílů,za které ti dodavatelé dávají bonusy namontuji 0 tudíž nedostanu nic a jen soft na jeden rok mně stojí přes 50litrů,takže pokud jsi cvičená opice a děláš brzdy,tlumiče oleje spojky atd dostaneš i zvedák,já ne.

          0 0
    • bagr  

      Ty taky si jdi řešit auta někam jinam.

      0 0
      • karliner  

        Náhodou, je to legrační si zase přečíst o tom, jak každému majiteli oktávky jeho naprosto bezúdržbový miláček za jízdy vyrábí naftu.

        0 0
        • alinceb  

          Tobě nějaká Oktávka nabourala do baráku nebo co proti nim máš?

          0 0
          • jIrI___  

            Však v tom příspěvku nemá napsanou jedinou nepravdu.

            0 0
            • alinceb  

              Já teda majitel Ochcávky nejsem (jen spokojený uživatel) a nemám o ní žádné iluze.

              08' OCT II. 1.9TDI – najeto 223tis. (turbo měněno na 220tis.), spotřeba dlouhodobě 6,8L (tankováno téměř výhradně u Shell). Když ji ženeš, tak čistě dálniční spotřebu umí klidně i 8L a na dlouhé klidné naopak umí i 5,2L. Vůbec by mi nevadilo jí mít doma jako svojí…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
        • jachymk  

          :D

          0 0
    • oddie  

      Jo jo, tyhle témátka mi vždycky jen potvrdí, že není nad vlastní servis a údržbu…

      0 0
      • miki  

        JJ máš pravdu ale dnešní auto Ti hodí chybu do počítače a na palubku rozsvítí např oranž kontrolku motor v nouzáku a musíš do autorizáku kde Ti vyčtou a smažou chybu za např 700kč a jedeš dál ,na otázku co je s autem odpoví že ,,To se občas stává" a bohužel stává.Takhle nás pěkně připoutali k autorizovaným servisům .Ne každej neofiko soft si s Tím poradí.

        0 0
        • oddie  

          Co to plácáš? :D

          0 0
          • enjoy  

            Možná by bylo lepší,kdybysi nám odpověděl co to plácáš ty,protože má docela pravdu.. nejběžnější odstranění oranžový kontrolky motoru je vymazání chyby a jede se dál.

            0 0
          • miki  

            vysvětli mi v čem nemám pravdu??

            0 0
            • oddie  

              V tom „musíš do autorizáku“. To je blábol na n-tou. Zaprvé vůbec nikam nemusím, neboť příslušnou diagnostiku mám doma taky a leckdy mám i trochu lepší ponětí o tom, co která chyba znamená, když se jedná o nějaký špek, a za druhé výraz „autorizovaný servis“ je pojmem již dávno zcela mimo mísu, viz aktuální stav tzv. blokové výjimky.

              0 0
              • miki  

                ano ,jestli máš soft na všechny značky tak to je jiná .posledně např musel firemní citroen do servisu na změny konfigurace tlaku v pneumatikách nastavit na off nebod když měl i senzory na zimních a v baterie v silných mrazech nefungovali tak Ti svítí nízký tlak v pneu a ředitel skorodůchodce řve že má píchlý kolo.

                0 0
                • oddie  

                  Proč bych měl mít proboha soft na všechny značky, když mi stačí jen na to auto (značku), co mám doma? To nějak nechápu…

                  0 0
                  • miki  

                    zřejmě máte v rodině jen jednu značku auta ,ale když máš značek víc ??

                    0 0
                    • oddie  

                      To měla být asi odpověď o kousek výš, ne? ;)

                      Zpravidla nemám víc značek, většinou se delší dobu snažím držet toho, co znám – výhoda je zjevná. Případně si, když už, pořizuju něco, co zná někdo z mého okolí či se dá snadno naučit/sehnat na to podpora. Co si pořizuje širší rodina je jejich boj, zcela otevřeně jim říkám, že na jiná auta než svoje už nemám čas. Dřív jsem se staral i o ty, pokud byly příslušných značek a typů, které jsem byl ochoten dělat, dneska už to fakt nehrozí.

                      0 0
              • enjoy  

                No jo,ale ne každý je takový hacker jako ty,si laskavě uvědom:-)

                0 0
                • oddie  

                  Na to vůbec nemusíš být hacker. Samozřejmě je třeba mít nějaké základní znalosti, co jak funguje, aby člověk znal souvislosti, ale řada věcí se pak dá dohledat po různých specializovaných fórech, specifické věci na fórech příslušné značky (uznávám, mají různorodou úroveň, ne všude je někdo znalý), špeky třeba na checksumu nebo zahraničních fórech (angličtina nutná).

                  0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
        • xshreck  

          Dobré je si sehant diagnostiku pro vlastní použití, pokud to jde .-)

          0 0
        • buba CZ  

          Pořádný auto si rozsvícený kontrolky diagnostikuje a odstraní závadu po vytažení klíčku na 1 min. samo :)

          0 0
          • Schoscha  

            Proto jsou nejlepší auta , co mají minimum kontrolek. :-)

            0 0
            • oddie  

              Pravda, měl jsem auto, co bylo schopné jezdit i bez baterky, tedy pokud člověku nevadilo, že v tu chvíli nesvítí a nebliká… ale nejlepší bych mu asi úplně neříkal.

              0 0
    • Martyss  

      Mám zkušenost se společností Citroen. To, že do moderního stále prodávaného motoru určeného hlavně do městského provozozu nandali 15W-40 a ještě držkovali, že to tak má být, bych přešel jako selhání jedince na pozici mechanika. Ale to, že jsem z technické podpory,dále z jejich informačního systému a pak ze servisní knížky dostal tři různé informace o povolených specifikacích motorových olejů, něpřejdu. Výrobky firmy, která neví jaký olej patří do jejich auta, mi nesmí do baráku.

      0 0
      • kubad  

        a proč by nemohl mít motor několik specifikací oleje?

        naprosto běžné na jihu evropy se používá jiný olej než na severu,

        0 0
        • Martyss  

          Asi jsem to uveděl nesrozumitelně. To samozřejmě má, ale jde o to jaké. A v tom měli bordel.

          naprosto běžné na jihu evropy se používá jiný olej než na severu,

          Ano, proto servisní kniha povolovala 5w-40,10w-40, 15w-40, abys třeba ve španělsku mohl jezdit 5w-40. Informační systém povoloval 10w-40, 15w-40. České zastoupení tvrdilo, že je povoleno pouze 15w-40, zřejmě pro lepší startovatelnost v –25 °C jako minulou zimu a krátké pojížďky po městě, že? :-)

          0 0
      • enjoy  

        Otázka je,jestli sis to přebral správně.. Třeba při letním provozu,tam můžeš nalít skoro cokoliv,včetně 15W40.. u zimního provozu už být malinko opatrnější,ale pořád se dá použít dost zdánlivě rozdílných specifikací.. Ale máš pravdu,že bysi ulehčili starosti,kdyby zákazníkům nařídili 5W40 C3 a mají pokryté všechno.

        Kdyžtak můžes napsat,co ti řekli za 3 různé specifikace..

        0 0
        • Martyss  

          Viz výše. Ono, průšvihů bylo více, třeba po pracech na chladícím okruhu vrátit auto, který po 10 km začne vařit. Situaci okolo oleje úvádím částečně pro pobavení. Teprve, když jsem se nasral, tak z oficiálního zastoupení vypadlo, že údaje v servisce jsou správné. Možná 15w-40 doporučovali autorizovaným servisům kvůli tlaku českých zákazníku na cenu..

          Třeba při letním provozu,tam můžeš nalít skoro cokoliv,včetně 15W40

          Osobně mám přístup to držet aspoň typ viskozity, protože pak je otázka, co máš v zimě v motoru, když při výměně cca 0,5 – 1 L starého oleje zůstavá v motoru.

          0 0
        • Plechovka  

          Takhle to vidí Ford:

          Opsáno dle návodu k obsluze pro FoFoII (vydání-2008)-

          Doporučený : Motorový olej Ford nebo Motorcraft Formula E SAE 5W-30, lze použít alternativní mot. olej SAE 5W-30, který odpovídá specifikaci dle WSS-M2C913-B.

          Poznámka: Jestliže používáte vozidlo při teplotách pod –20C, nesmíte použít mot. olej SAE 10W-40.

          Doplňování oleje : Pokud není možné získat olej, který splňuje požadavky WSS-M2C913-B, je nutné použít SAE 5W-30 (přednostně), SAE 5W-40 (kromě vozidel na alternativní palivo) nebo SAE 10W-40, které splňují specifikaci podle ACEA A1/B1(přednostně) nebo podle ACEA A3/B3. Použití těchto olejů může mít za následek delší startování, snížení výkonu motoru, zvýšení spotřeby paliva a zvýšení úrovní emisí.

          0 0
          • enjoy  

            Úplně krásný příklad,že i srozumitelně to jde..ikdyž ta jejich specifikace je sci-fi,radši kdyby řekli rovnou A1/B1..

            Ale Ford to má příkladný,dělá oleje vlastní a vybírat můžeš tuším ze dvou specifikací.

            0 0
    • Tomcat  

      Začínám pozorovat jak existují dva světy.

      Jeden lidí kteří kupují nové auta , to hle neřeší. Většinou nemají potřebu psát na nějaká fora , diskuze atd.. Pak je tu svět lidí který kupují ojetá auta a ty řeší vše. Problém je že jsou hodně slyšel a ti co si chtějí koupit nové auto jsou jima dost ovlivnění. Oblíbený pověry třeba na téma Fiat … jak se to vše sype a blabla… To, že dotyčný si koupil olítaný krumpl po x majitelích jaksi zanikne v překladu. Případně nejvtipnější pózy typu n…ové auto bych si nikdy nekoupil… Hmmm kdyby to tak bylo všude nekoupí si ani ojetý. Ale ona se ta doba blíží…

      0 0
      • Martyss  

        Jeden lidí kteří kupují nové auta , to hle neřeší. Většinou nemají potřebu psát na nějaká fora , diskuze atd..

        Ono je to celkem logické, protože při normální nájezdu 20–30 kkm ročně a po třech letech, když to pošleš do světa, se většinou špatný servis neprojeví. Vyžere si to až další majitel.

        Případně nejvtipnější pózy typu n…ové auto bych si nikdy nekoupil…

        Většinou jsem se s tím setkal ve spojení, že se nové auto nevyplatí. Můj názor je, že často daný člověk na nové nemá a takhle to kamufluje.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • oddie  

          Většina lidí, co znám, jezdících soukromě, tím svým autem zdaleka nenajede 30 tis km ročně, ale jen 10 – 15 tis. I republikový průměr v soukromých autech je zhruba takový. A na takový nájezd se skutečně nové auto ani omylem nevyplatí, bez ohledu na to, zda na to někdo má či nemá.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Dejv94  

        Fiat je kategorie sama pro sebe. Nove, servisovane Doblo, diesel, 150k najeto vetsinou na dalnicich sluzebni a od prvupocatku pouze jeden ridic. Potkali se ventili s pistama a auto je na odpis protoze Fiat tyto motory uz nedela. Fiat Punto, nove, 30k najeto, pri startu blafnul motor, udajne od alternatoru. Dalsi Fiat Punto, 25k najeto a vyhorela komplet elektrika takze se nedalo dostat do auta, po servisu co 14 praskne nejaka zarovka a nikdo nevi co s tim. Vse bylo pravidelne servisovane v profi servisu protoze to byla sluzebni auta.

        0 0
        • jIrI___  

          Domam máme staré Punto, najeto 180 tis km a pravidelně se sere jen elektrické stahování okýnka, jednou se měnil výfuk. Teď si může vybrat :)

          0 0
    • Plechovka  

      Auto in Chrudim (Ford)

      • olej (Formula 5W30 A1/B1, čili přesně to, co tam jako jediná možnostpatří) 4,5l 850 kč
      • práce 400 kč/h (po slevě na starší vozy, která je 20%)

      Ceny bez daně. Auto se vždy vrátí umyté a vyluxované (je v ceně).

      0 0
    • Brosses  

      Na dva autorizaky Kie muzu jen nadavat. V Brne maji autozarovky z jiny fabriky nez maji na vyrobe/v kare v autosalonu na place. Sviti od oka viditelne min odhadem tak 30–40% nez original z vyroby. Bylo to videt, kdyz svitila vedle sebe puvodni (3000km pred prepalenim) a nova. Oznaceni vcetne vyrobce a typu stejny, font pisma jiny, takze jina fabrika Osramu zrejme nejaka pro vychodni trhy pritom baleno firmou v dojclandu, takze jeste moznost, ze brany kusy co neprosly kontrolou kvality nebo prosly jako horsi jakost.

      Autorizak jizne od brna zadani zakazky garancka+oprava naborenyho zadku+opravy laku a vynechany opravy laku a nechali v aute jeden naborenej plech co neni videt a jen to vyklepali a pretreli a novej naraznik jde sejdrem pritom uchyty nebyly naboreny. Takze zase zase nejaky B-ecko kvalita lisovany z napicu formy nebo lemplacky prichyceno uz aby to bylo. Takze srani s uplatnenim odskodneni za znehodnoceni a pojistovna uznala mensi nez skutecne znehodnoceni, takze leda se popotahovat soudne o dva tri litry. A navic jeste ve vidlakove priserny nahradni auto, mensi, bez mlhovek zrovna v tydnu, kdy byla 3×, bez tempomatu a jeste navic trojvalka.

      A podruhe jizne od Brna garancka svicky, vadny dil z vyroby a reklamace. Nezkontrolovali ze probiji.

      Podtrzeno secteno pocitam, ze at koupis cokoliv, tak to bude stejny dokud budes jezdit do autorizaku v CR. Jen jedna svetla vyjimka. Autorizak, kde zna otec majitele (jina znacka uplne jiny mesto) naprosto spickovy servis vse na poprve a perfektne.

      0 0
      • Brosses  

        Jo zapomel sem napsat. Klasika. 3 dny pred garanckou dolity ostrikovace nad rysku a jednou kratce pouzity. A na garancce samozrejme na fakture naplnena prazdna nadobka.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • racetiger  

      Já své auto nedám do žádného autorizovaného servisu, kde mají zaučená mladá jelita a kde neznám mechanika. Pěkně starý ostřílený kozák, který dělá BMW snad celý život a sám má také BMW. Tam je mé auto v superručičkách. Cena je dle dohody, ne za hodinu. JInak s Audi jedině do Německa. Servis je dokonce i levnější a dělá tam čech snad už 20 let a ten fakt umí.

      0 0
      • GubikCz  

        Přiznávám jako učen jsem na servise v Ace, kde jsem lil dnes do Octávky III 1.2TSI 77kw 3,6L oleje 5w-30 (long-life) ,který stojí L oleje Castrol 700kč.

        0 0
        • racetiger  

          jj setkal jsem se s nabídkou prodeje oleje za super peníz a pocházel z firemního servisu od mechanika. Když platím za longlife tak ho tam chci a ne za něj platit a mít tam obyč mogul a to je jen olej. Kde neznám mechanika, tam nejedu.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jIrI___  

      Otázka pro zkušené :). Auto mi začalo vydávat divný zvuk – těžko ho popsat, je to takové velice utlumené dunění, něco jako aerodynamické „bouchání“ při otevřených oknech nebo jakoby něco bylo na kole a pleskalo o silnici :). Je to slyšitelné v rychlostech od 60 km/h, neslyšitelnější mezi 80–100 km/h. Zní to nejspíš někde ze zadní strany auta. Motor je klasický 1,9 TDi 77 kW a tomu Haldex. Setkal se s tím už někdo nebo napadá někoho, kde by mohla být chyba?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Ruda  

        kontroloval jsi klimatizaci? pokud je málo náplně a zaplý kompresor, tak v určitých otáčkách dělá kravál jako by byly v pytli svody resp. vlnovec na nich

        0 0
        • jIrI___  

          Klimatizaci nepoužívám. Naposledy byla zapnutá někdy minulý rok a chladila, takže náplň tam zřejmě ještě byla :)

          0 0
          • nitraq  

            Že fungovala loni ještě neznamená, že funguje i letos:)

            0 0
      • jIrI___  

        Záhada vyřešena – uvolněné kolo :))

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • nitraq  

          Zřejmě slušnej oddíl:))

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • StuntJ  

      Blbost, já jezdím do autorizovaného servisu s autem a nezají se mi ceny nijak přemrštěné …

      Jarní prohlídka 290 Kč

      Montáž tažného 650,–Kč, stejná cena při zámku zpátečky

      Olejový ´balíček – tj veškerý materiál na výměnu oleje, doplnění provozních kapalin a kontroly motoru a zbytku 2 500,–Kč

      A navíc každý rok stáří auta pár procent z ceny dolů…

      Je teda pravda, že je to podřadná značky, ale i tak spokojenost …

      0 0
      • Ruda  

        +1

        tím, že má autorizovaný servis na vše normohodiny, tak je výsledná cena běžné roční prohlídky vč. výměny oleje a všech filtrů ± srovnatelná s neautorizovaným servisem

        navíc je v autorizovaných servisech tak nějak standardem, že auto nezašpiní v interiéru

        0 0
        • kali222  

          ano, nejhorsi jsou takovi ti „klubovi pepici“. prijdes a samy vole sem a vole tam, neustalej pocit, ze ti nekdo dela desnou sluzbu za minimalni ceny (bez zaruky, to nejak nevidej a ceny dilu jako pro ksicht z ulice = kdyz to budu chtit bez kontaktu, tak jsem na stejne cene, nebo lepe :))). kazda znacka ma radu fanousku a ti se sdruzuji okolo nejakeho fora. tam je obvykle velka sance na setkani s takovym garazovym pepikem. rekrutuji se tam! 95% z nich jsou…a zbylych 5% jsou naprosti kralove znacky nebo modelu. na ty je dobre kapnout.

          0 0
      • oddie  

        Olejový „balíček“ mě docela pobavil, když mě veškerý materiál na výměnu oleje stojí necelých 7 stovek :D

        0 0
        • pepek  

          Taky tak. Bonus navíc: víš, cos sis tam dal.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.