Autoventil - bezdušový systém

33 nepřečtených
  • petr k.1

    Chci přejít na bezdušový systém a mám v ráfcích díry na autoventil.

    Nenašel jsem žádnou sadu na která by měla autoventil.Napadá mně ho vyrobit ze staré duše ,kde má ventil závit po celé délce ventilu.

    Jakou radíte použít sadu,nebo vyrobit ventily a koupit pásku(jakou)?

    0 0
    • kubad  

      Zapomen na AV bohuzel nikdo to nepouziva, asi vi proc :-)

      pasku si muzes udelat z duse, nebo pouzit NoTubes, nebo Eclipse obe se me doma povaluji nevyuzite pokud by byl zajem :-)

      0 0
    • Zdyn  

      Sady s autoventilkem ma No-Flats (bikezone)

      Pres aotoventil se mimo jine aplikuje lepe tesnici roztok

      0 0
    • akula  

      Jezdím na No-Flats s autoventilama a žádný problém s tim nemám. Pásku si ale klidně můžeš vystřihnout z duše na menší průměr kola než máš a koupit jen samotnej tmel.

      0 0
      • jIrI___  

        Takže k vyrobení bezdušáku stačí v podstatě jen po obvodu rozstřižená duše a roztok ?

        0 0
      • vojco  

        ro mně taky zajímá. Takže stačí duše 24" s ventilkem ze závitem a tmel?

        0 0
        • akula  

          No v tom No-Flats setu vlastně nic jinýho ani neni. Je tam páska přes díry niplů, tam se dá použít klasická pod duše, což je i v návodu napsáno, pak dvě pásky s ventilama, ty vyřízneš z tý 24" duše se zavitovým ventilkem tak, aby sedla do patek ráfku, 500ml flaška s tmelem a odměrka na tmel.

          0 0
          • vojco  

            zitra to skusim na předním kole, na něm mám cca každých 70km defekt a už mě to pěkně vytáčí. Naštěstí vždy dojedu domů a až ráno je kolo prázdné. Zadek v pohodě.

            0 0
          • destr  

            No já používám jenom ventilek, niple mám zalepeny jenom pevnou lepící páskou.

            0 0
            • jIrI___  

              A ten ventilek máš v ráfku přidělaný jak?

              0 0
              • destr  

                Tak asi přišroubovanej, ne? ;-)

                0 0
                • vojco  

                  takže vystřihnout šroubovací ventilek, niple přelepit páskou a nasadit dušovou gumu, nalít mlíko, nafoukat a pomalu rozkvedlat to mlíko aby zateklo všude?

                  0 0
                  • destr  

                    Přesně tak, ale ještě bych napřed ošmirgloval ráfek zevnitř přes díry na niple, aby tam nezustala nějaká ostrá hrana a nerozřezala ti tu pásku.

                    0 0
                    • vojco  

                      zítra to skusím snad to moje levé ruce zvládnou, díky ta tip :)

                      0 0
                      • vojco  

                        tak jsem to konečně dodělal. Páska vyřezaná z 24" duše, pneu Kenda Karma 2,0 drát, v každém kole 70ml Geax Pit stop. Foukat to byl porod, pořád to nešlo nafoukat ani kompresorem na benzínce. Už jsem chtěl jít domů s pocitem že jsem vyhodil tmel za tři stovky. Tak jsem to ještě skusil a ono se to chytlo. Ale mám takovej problém, foukám na 2bary a za noc se to sfoukne o cca 0,1bar. Je to normální? Tmelu v gumě ještě trochu je, slyším jak to tam šplouchá :)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          U UST plášťů použitých s tmelem ztrácím cca 0,5psi za den (takže foukám cca 1× týdně, sem tam i častěji). Dušové na tom mohou být o trošku hůře, takže bych to viděl za normální.

                          Ono i z ultralight duší budeš mít ne o moc menší ztrátu tlaku za jeden den.

                          Kdyby to ještě nebylo zatěsněné tmelem, tak bude ta ztráta o něco větší.

                          0 0
                          • vojco  

                            díky, budu klidnější :)

                            včera jsem udělal cvičných 30km a je to paráda

                            0 0
                    • Mr.Duck  

                      To zní docela hezky, mít vlastně bezduše za pár, jenom mi neni uplně jasný kdybych tam přece jenom chtěl dávat tu „pásku“ z 24" duše, jak vysoko by měla dosahovat.

                      A nějaký nároky na ráfek sou? I když já nakonec stejně asi skončim u toho, že naleju tmel do duše, sice to nebude ultralight, ale jestli to dokáže zatmelit průměrnou proraženou duši, tak by to mohlo bejt pro mě ideální, nejezdim sice DH, ale k FR to má občas blízko a tam nevim o tom že by se na to vozily bezduše, nevim sice proč ale nechci to zkoušet když nevim o nikom kdo to dělal :P Jestli se pletu tak mě prosím poučte :)

                      0 0
                      • kubad  

                        UST se vozi i v DH :-)

                        a tmel nality do duse je k nicemu

                        0 0
                        • Mr.Duck  

                          Tak to já netušil, tim muj předchozí post ztrácí na smyslu :P A teda, moje naděje, že když udělám svuj standardní pár malejch direk do duše o ráfek, tak to tmel nezacelí? :(

                          0 0
                          • destr  

                            Tak proražení to určitě nezalepí.

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              Sakra :-( Ale jakto? Myslim, čistě teoreticky, často je to dirka co ani neni vidět, nebo když větší rána, tak to je max. třeba 2mm dlouhý a úzký. Tudíž mi nejde do hlavy, proč to zalepí díru po hřebíku v plášti, ale ne menší dirku v duši. Samozřejmě se nehádám, zkušenosti mám naprosto nulový, jenom se snažim zjistit proč to tak je :-)

                              0 0
                              • akula  

                                No jo 2mm, ale když je ta duše vyfouklá, pod tlakem tam bude díra jak vrata protože duše narozdíl od pláště nemá žádnou kostru.

                                0 0
                                • Mr.Duck  

                                  Tak kostra ta mě nenapadla, to je pravda. Ale konec konců, na ty menší ťukance (tim myslim opravdu dirky menší než když píchnu o trn nebo tak), tam by to pomoct mohlo ne? Na technice mám co dohánět, tak prorážim opravdu často, a někdy je to opravdu mizivá dirka, i když někdy je to mrtvý po třech metrech. Přechod na bezduše mi pořád přijde trochu náročnej, tak mě to trochu trápí. Přece jenom, i kdybych si to udělal doma, vyšlo by to počítám kolem 700, a k tomu asi potřeba kompresor abych to spolehlivě nabušil, nebo se (zas:P) pletu?

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    tmel v duši funguje výrazně hůř než jen v plášti, ale klidně to zkus sám a uvidíš, ale nebudeš první ani poslední kdo zjistí to co sem napsal.

                                    Jinak se dají koupit duše přímo s tmelem uvnitř :-)

                                    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

                                    ale jdou sehnat i u nás

                                    0 0
                                    • Mr.Duck  

                                      Jj ty duše sem někde viděl, právě na základě toho mě napadlo to vůbec zkoušet do duše lejt. No jestli seženu nějakej levnej tmel, asi to přece jenom zkusim, když to nepomůže tak se mi toho zas tolik nestane, a když jo, aspoň mě to mile překvapí :-)

                                      0 0
                                      • Wojtek  

                                        ja sem to udělal s defekt sprejem, a fungujeto, ale nevím jak dlouho, tu duši ještě mám, tak to zkusim

                                        0 0
                                        • Mr.Duck  

                                          Jó ten sem viděl skoro zadarmo nedávno v lídlu, na vyzkoušení by stačil asi, škoda že už nejni :-)

                                          0 0
                                          • Wojtek  

                                            mam doma ještě 2 z toho lidlu, za 50 je tvuj:-)

                                            0 0
                                            • Mr.Duck  

                                              a hle to by aj šlo, akorát do zlína je to trochu z ruky, šlo by to třeba poslat na dobírku? poštovný bych pochopitelně zaplatil, levnějc to stejně asi neseženu :)

                                              0 0
                  • vysmátej bajker  

                    je potřeba na ten ventilek přidělat nějakou plošku o kterou se opře zevnitř. myslím že když dáš je vystřižený nepude to přitáhnout a bude utíkat okolo ventilku.

                    0 0
                • jIrI___  

                  Jo takhle. Já myslel klasický autoventilek :)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.