Servus!!! PROSÍM potřeboval byhc poradit jak mám zeštělovat brzdu aby mi neškrtala vo kotouč.Už sem docela soufalej:-(((( Furt protáčím imbuse a stejtě tam mrcha škrta i když to už skoro nebrzdí… ZA KAŽDOU RADU PLATÍM KARBONEM…
Servus!!! PROSÍM potřeboval byhc poradit jak mám zeštělovat brzdu aby mi neškrtala vo kotouč.Už sem docela soufalej:-(((( Furt protáčím imbuse a stejtě tam mrcha škrta i když to už skoro nebrzdí… ZA KAŽDOU RADU PLATÍM KARBONEM…
Sou to moje první kotoučovky a tak je to nezvyk…
Jakej imbus? Pokud nemáš křivej kotouč tak: Povol uchycení brzdy – ty imbusy co to držej na vidli/rámu, posuň třmen tak, aby byl kotouč tak 0.5 mm od pevné destičky. Třmen musí být rovnoběžně s kotoučem, utáhni. Povol uchycení lanka na třmenu, a uchyť ho tak, aby i pohyblivá destička byla tak 0.5mm od kotouče. Případné korekce pomocí červeného kolečka hýbajícího s pevnou destičkou, či šroubováním korekčních matek na lanku. Dobře seřízené to i celkem brzdí.
Asi nemáš 100% rovnoběžný třmen vůči kotouči… Nejlepší je(nebo spíš já to tak dělám…),když vytočíš vnitřní desku tím kolečkem uplně na tvrdo ke kotouči. Pak povolíš ty dva imbusy co drží třmen a zmáčkneš páku brzdy.Dotakováním lanka nebo vnitřní desky(dle aktuální potřeby) přesně vyladíš třmen na střed(tak aby ta škvíra na třmenu kudy prochází kotouč byla stejná na obouch stranách-při zmáčknutý brzdě)Až se tohle povede,stále drž páku brzdy a dotáhni ty dva imbusy.Pak podle potřeby povol lanko,nebo zadní desku.Vždy si roztoč kolo a dotahuj do okamžiku,než začnou desky drhnou.