Při ráznějším šlápnutí do pedálu se protočí kliky bez převodníku… Řešil někdo? Ty p motoru Bafang M500, najeto lehce přes 300Km, viz. video
Při ráznějším šlápnutí do pedálu se protočí kliky bez převodníku… Řešil někdo? Ty p motoru Bafang M500, najeto lehce přes 300Km, viz. video
Reklamace.
***** z krtka
Kup si normalni kolo a nestane se ti to.
Ale no tak, Vildo… ????
Ani chytrý, ani vtipný ☹️
Levný čínský motor. Pokud něco na kole není nebo je tam kvalitní varianta, není moc pravděpodobné, že by se to rozbilo. Případně je dlouhodoběji dostupný servis a náhradní díly.
Jestli je to v zaruce, tak reklamace. Blondyna by rekla „je to naky rozbity“. Na Bafanga asi nahradni dily nejsou problem.
Reklamace, poměrně častá chyba u těchto motorů. Již jsem měl dva takové letos v servise a došlo na výměnu celého motoru. Výrobce kola přiznal, že tato série motorů od Bafang není úplně v počádku.
Dík za odpověď, o jakého vyrobce šlo, jaká je příčina této zavady?
Pro ty pomaleji chápající, že by Bafang?
A příčina je fuk když se musí měnit komplet motor ne? Jinak bych to typu na spojku která odporuje motor od klik
V jednom případě crussis, druhé kolo bylo leader fox
Něco podobného řeší kolega už poněkolikáté s motorem EVBIKE, myslím tím, že je teď už běžně opravuje. Odchází volnoběžné ložisko, klec s protikusovými kameny se vyžvýká a při záběru to buď prokluzuje, nebo se přidře. Dá se to vyměnit aspoň u těchto motorů. Sranda je že originál ložisko od číňana z Ali stojí do pětistovky, taky jsme ze srandy poptali stejné „evropské“ u místního dodavatele šlo z Itálie měsíc a stálo skoro tři tisíce. Prdel byla ze při nahlédnutí dovnitř v nich nebyl rozdíl kromě gravírovaného rozměru na tom italském, pajšl úplně stejný. Prodejce nám dal slevu a písemný příslib desetinásobné životnosti, tak nevím. Kromě demontáže motoru je to oprava na půl hodiny, ale jestli je na to záruka tak bych se na to asi vykašlal
Máš opici, musíš mít na banány. Takže do servisu. Buď je to v záruce a bude tě to stát jen čas nebo i nějakou kačku.