• Šišojd

    Ahoj, momentálně prohlížím stránky BBB, šel jsem vlastně na jistotu, vím co chci – konkrétně platformové, (kdysi) nezničitelné pedály BPD-32 Mountain High, ale nerozumím jedné věci.

    Proč stojí na ofiko stránkách 695,– a na jiných e-shopech (a teď nemyslím ty podezřele levné) kolem 500,–?

    Je tohle běžné i u jiných značek?

    A má smysl ušetřit pár stovek a riskovat třeba možnost padělků?

    U kompletně složených kol chápu, že se ceny různí podle toho, jak si je kdo „nastřelí“, ale nákup přímo u výrobce by měl být logicky levnější, když v tom není žádný prostředník, nebo ne?

    0 0
    • Pikaču  

      No logicky by neměl být levnější než distribuce, jinak by nemel distributor/pro­dejce co žrát. Takže je to normální.

      1 0
    • shcorepi  

      Koukl jsem, co je to za pedály a tohle tě dostane úplně, podle Heureky na Allegro za 267 Kč.

      https://pedaly.heureka.cz/…high-pedaly/#…

      3 0
      • Šišojd  

        No to je právě ten podezřelej, levnější už bude jen wish a temu…

        0 3
        • DePaX  

          Tvl, co řešíš? Jsou to beztak pedály z čínskýho katalogu, tak si je kup třeba u Kerdy, když se ti to zdá drahý.

          2 0
          • Šišojd  

            Tak ona existuje i kvalitní čína. Pokud se cena hýbe na netu v rámci třeba 20 procent, v pohodě. Pokud je ale unikát, co ti dané zboží nabídne 3× levněji, není to trochu zvláštní?

            0 2
            • puka  

              Však ty pedály budou přes 10 let starý nebo nakoupený za totální minimum. Budou rádi, když to prodaj za málo než za nic

              0 0
            • adam1  

              Tvl.dneska je všechno chinaaa:)))

              0 0
    • DePaX  

      Přímo od výrobce je to většinou nejdražší, prodejci (většinou berou všichni od jednoho distributora) maj různé akce, zahraničí je ještě levnější…

      2 0
    • Eastwood  

      Ne, nakup primo u vyrobce by nemel byl nejlevnejsi. Logicky.

      Oficialni vyrobce prodava hlavne a temer vyhradne velkoobchodnim zakaznikum – to je jeho hlavni a nejdulezitejsi prodejni kanal. Dodrzovani prodejnich cen pro koncove zakazniky po nich nemuze vyzadovat. Tim, ze sam koncovym zakazniku prodava za draho, nechava prostor pro svoje VO odberatele. Kdyby tu cenu oficial zprasil hned na zacatku sam, nic velkoobchodne neproda.

      3 0
    • Šišojd  

      Díky všem za odpovědi, vlastně to dává smysl, to co píšete.

      Co mi smysl nedává, je, proč teda vůbec takový výrobce udržuje i e-shop, když by vlastně stačilo mít katalog s doporučenou MO cenou.

      Ledaže by třeba prodávali jakostně to nejlepší, co se jim povedlo vyrobit (minimální odchylky všech dílů)? Je tohle možné?

      Tyhle pedály přehazuju z bajku na bajk, mají stáří dobrých 13 let (z toho asi 5 let provoz denně, styl těžký převod a lá „lámat kliky“) a zažily si své. Mají vakl jako kráva, ani jednou jsem do nich nelezl (za to mi možná asi dáte bídu, holt jsem byl mladej a neznalej).

      0 3
      • Eastwood  

        Vyrobce nemiva svuj eshop primarne jako prodejni kanal. Spis to slouzi jako katalog aktualne dostupnyho zbozi, specifikaci a variant. A zaroven tam ukazuje hodnotu zbozi (doporucenou cenu), za jakou se to nechava prodavat.

        To, ze si pak nejaky jeho VO oberatel na to same zbozi da jen minimalni marzi a prodava koncovemu spotrebiteli vyrazne levneji, je ciste jiz z rozhodnuti toho VO odberatele.

        3 0
        • puka  

          A ještě častěji se z webu nedá nakoupit vůbec nic a výrobce přesměruje rovnou na servis nebo prodejce

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.