• FrantaPMJ

    http://www.bikeinvest.cz/…vio-3x9-53cm

    Je tohle kolo na rekreační ježdění dobrý? Nebo do 20.000 něco jinýho zajímavýho? Děkuju

    0 0
    • milan.v  

      Vyhledávač říká co?!? ;) = stavitel, nejlepší poměr cena / výkon v této cenové kategorii…

      0 0
    • Tom-T45  

      Definuj pojem „rekreační ježdění“

      0 0
      • FrantaPMJ  

        Rekreační ježdění-4× v týdnu do práce plus víkend tak jet se projet, respektive jet se projet kdykoliv, žádný sjezdy ani skákání,a ať mi kolo nedělá ostudu

        0 0
        • Tom-T45  

          Z Tebe to leze jak z chlupatý deky. Co znamená „do práce“ – 2 km přes město, 15 km po silnici / cyklostezce 10 km terénem přes les?

          O víkendu se budeš projíždět 20 km na pěšince kolem řeky s přestávkou na grilování, nebo budeš lítat 60 km někde po kopcích?

          Jinak kolo je moc pěkný, blankytně modrá Bianchi je myslím jedna z nejrychlejších ba­rev.

          0 0
          • FrantaPMJ  

            Do práce 10–15 km kombinace cyklostezky, silnic, ale i lesní cesta. O víkendu nějaká polňačka a lesní cesta a radši cyklostezka. 60 km po kopcích neplánuju, ale těch 60–80 km projížďku bych dal.

            0 0
            • Tom-T45  

              Určitě se zde najdou zkušenější rádci, ale přesto bych si dovolil napsat svůj názor. Na polňačky a cyklostezky by možná byl vhodnější kros, ale typ kola máš asi rozmyšlený a sám musíš vědět, jestli se budeš dostávat do terénu, kde využiješ schopnosti bajku.

              Píšeš, že bys mohl najet přes 100 km týdně, což už není úplně málo. Zkusil bych se zamyslet nad mírným navýšením rozpočtu. Kolem 20 tis Kč už začínají kola na vážnější ježdění a dostaneš např. vzduchovou vidlici, kterou si nafoukáš na svou váhu. Můžeš se taky kouknout po loňských modelech, na které můžou být zajímavé slevy, takže kolo které mělo loni cenovku 28 bude teď stát 22. Každopádně nejlepší je zajít do obchodu, prohlídnout si kolo naživo, osahat, potěžkat a ideálně projet. To Ti řekne mnohem víc, než vybírání u monitoru..

              Po rychlém kouknutí na net mi přijde zajímavý např:

              https://www.sterba-kola.cz/…tion-29-2017?…

              https://www.bike-eshop.cz/…hawk-a1-2017

              ......

              0 0
    • Markony  

      Jak se nato divám nefunkční vidlice a brzdy taž nic moc .

      0 0
      • blue.sun  

        Tak zase pokud nemá metrák, tyhle brzdy budou celkem stačit. Sám jsem M355 vozil dva roky a v pohodě.

        0 0
      • FrantaPMJ  

        Nefunkční vidlice? Až tak špatná je?

        0 0
        • blue.sun  

          Ber to tu s rezervou. XCM samozřejmě není žádný zázrak a jestli jsi lehký jezdec, pak počítej, že využiješ tak polovinu zdvihu, pokud vůbec.

          0 0
          • FrantaPMJ  

            No, lehkej zrovna nejsem právě, těch 95 tam je…

            0 0
            • novas752  

              Takze si na to kolo sednes a vidlice hnedka zajede 5cm dolu… :)

              Hledej neco se vzduchovou vidlici, idelane se vyhni vidlicim RST a vidlici SR Suntour XCR Air (a vsem pruzinovejm). Napriklad ten Kellys dole je uplne jina pisnicka. Kvalitni vidlice, velmi kvalitní náboje na pevných osách místo rychloupínáků, brzdy na nějaký cykloturistický terény dostačující.

              0 0
    • hannawald  

      Bianchi si kupujes, protoze chces Bianchi, srdcem, ne kvuli pomeru cena/vykon. V Bikeinvestu prodavaj Cube, tam muze vyjit neco cenove zajimave.. tim nerikam nekup Bianchi, ale nemuzes porovnavat s jinymi koly ve stejne cene ciste podle parametru vybavy..

      0 0
    • kellysta  

      Nechci zakládat nové vlákno ale rád bych znal názor na kola značky Bianchi.Hovořil jsem s kolegy cyklisty a ti mi říkali,že kola této značky jsou ze všech italských výrobců na posledním místě.Plánoval jsem si koupit Specialissimu ale teď jsem na pochybách jestli do toho mám jít.Jak by jste to řešili vy,kteří máte bohaté zkušenosti z oblasti cyklistiky?Díky za názor.

      0 0
      • Tomcat  

        A je problém si to koupit jen protože Vám se líbí?

        0 0
        • kellysta  

          Problém by to nebyl,ale rád bych měl kolo které je technicky i v oblasti oblíbenosti na úrovni.Mně osobně se kolo líbí a tato značka,která letos bude slavit 139.výročí od založení jistě má bohaté zkušenost s výrobou.

          0 0
          • adam1  

            Pošli odkaz na konkrétní model a jak je osazen .

            0 0
          • Datel Stepní  

            Pokud potřebuješ kolo v „oblasti oblíbenosti na úrovni“, pak se zeptej lidí kolem sebe.

            1 0
      • hannawald  

        Kolo v téhle ceně si musíš koupit hlavně srdcem. Rozum je třeba zachovat pro případ, kdy by Tě nějak měla limitovat závodní geometrie kola, ale to asi víš, jaké jsi měl kolo předtím a jak seš na tom stack a reach původního kola vs Specialissima. Všechna kola na této úrovni jsou daleko schopnější než co člověk potřebuje. Bianchi je nejstarší dosud existující značka kol na světě s bohatou historií. Specialissima je jejich nový model, to je fajn, že Ti ho za rok neobmění. Netuším, proč by Bianchi mělo být z Italů na posledním místě. Možná u horských kol, ale v silničkách mě nenapadá jediný důvod. Wilier není špatný, ale je určitě ve stínu Bianchi. Dogma od Pinarella by Tě vyšla mnohem dráž a pravděpodobně letos bude nový model, na netu najdeš spoustu vláken o praskající zadní stavbě např., Colnago má 2 řady – C68 je spíše pro tradicionalisty, závodníci jezdí V4RS, podle testů je to spíše kolo svým chováním fakt spíš pro závodníky než pro hobíky. Specialissima, co jsem testy četl, tak super. Samozřejmě to nějaký wattík a gram ztrácí třeba na nejnovější Sworks Tarmac SL8, ale silnička je taky o nějaké vášni, tradici, historii. Pokud nejezdíš průměrem 45km/h, tak těch pár wattů nemáš šanci poznat, spíše budeš řešit komfort, reaktivnost na šlápnutí, možná chceš mít kolo, kterých nepotkáš mraky a na který, když se podíváš, tak Tě to láká se jít projet. Za Bianchi se lidi otáčejí. Co mám s nimi zkušenost, tak jsem nikdy neměl žádný problém s kvalitou. Nikdy jsem neřešil vrzající zámky sedlovky, povolující se hlávko apod. Nejspíš nešetří gramy na nesprávných místech. A Bikeinvest jako prodejnu mohu jenom doporučit. Mají tam osobní přístup a je to pro ně více než jen práce.

        4 0
        • hannawald  

          Jinak ani aero to nema uplne spatne, Tour Magazine testoval stejne jako V4RS, ale Specialissima mela nizsi kola.

          0 0
        • kellysta  

          Krásně napsáno a souhlasím s Tebou,pravdou je že zde v okolí nikdo žádný model Bianchi nejezdí.Bikeinvest znám,již jsem měl tu čest si u nich nechat postavit kolo.Je to již pár let ale ta XR 1 jezdila bez problémů.Brzy půjdu do důchodu a tak si chci pořídit kvalitní kolo které rychle nezestárne a bude mít pohodlnější geometrii.Názor mých kolegů na tuto značku nechápu když neměli možnost ji blíže poznat a vyzkoušet.

          0 0
          • yetti  

            A mohu se zeptat na čem ti tvoji kolegové jezdí, když jim Bianchi není dost dobré? Mě napadá jen pár prestižnějších značek než je právě Bianchi, tak by mě zajímalo na základě čeho na takový názor přišli.

            0 0
            • kellysta  

              Jeden jezdí na Meridě Reacto a druzí dva na Spešlech Tarmac-všechno starší modely.

              0 0
              • yetti  

                Neber to zle, ale myslím, že to vysvětluje vše. Cílovka Spešlu a Meridy je fakt někde jinde než u tradičních zanček jako Bianchi. Oni prostě ten rozdíl mezi klasikou a velkosériovkou nechápou a neocení. A to, že dávají taková hodnocení jako, že Bianchi je mezi Italama na posledním místě to snad ani nestojí za komentář.

                3 0
                • mr.nikdo  

                  Zrovna nedavno tu bylo nekde psano, jak Spesl je ve vsem dal nez ostatni.

                  A jestli se nemylim, zrovna Tarmac je vhodny konkurent na poli silnicnich kol.

                  0 0
                  • yetti  

                    O tom, že po technické stránce bude Spešl na špici nepochybuji, ale má prostě jiný image a jinou cílovou skupinu zákazníků než jsou ti co si kupují Bianchi, Cinelli atp. To se nekupuje mozkem, ale srdcem. Já prostě mám z Pinarella nebo LOOKu mnohem větší radost než bych měl z S-Workse, i když nepochybuji, že to S bude technicky dokonalejší.

                    2 0
                    • mr.nikdo  

                      Zrovna obe znacky se daji kupovat srdcem. Preci S jezdi hodne Pro Tour.

                      Dalsi veci je, ze je to jedna z US historickych znacek.

                      Je to proste typicke pomerovani pindiku.

                      Neda se rici, ze jedna skupina ma/nema pravdu.

                      V tehle cene to B fungovat bude. Jesrli sedi geo, barva, sada, at si to koupi. Stejne ho na vyjizdce muzou zariznout. Nebo on je…

                      0 0
                • adam1  

                  Tak ono ty značky dnes je v podstatě všechno velkoseriovka :))) každý chce prodat/vydělat ?

                  0 0
        • Datel Stepní  

          Bianchi mám rád, jezdím na něm. Souhlasím, že se kupuje srdcem. Například Canyon CF SLX s koly Swiss ARC 1400 stojí cca 160 000. Dostanu lepší vyplety

          a wattmetr. Rozdíl v rámech těžko posoudit, ale pokud pripustime, že jsou porovnatelne (pro hobby použití jsou oba jistě výborné:-), pak to srdce stojí 30 000 + wattmetr + trochu lepší kola. Pak už je to jen o tom, jak je to srdce velké:-)

          1 0
          • kellysta  

            Kola Bianchi se mi líbí a opravdu je to srdeční záležitost,vybíral jsem i z jiných značek a ten Canyon byl též ve výběru.Ale ještě se rozhodnu-mám ještě dalšího favorita.

            0 0
      • milan.v  

        Poslední místo? :-O

        V čem? Index názoru troubů?

        0 0
      • anybz  

        Ahoj, stav se do Cyklobestu v Brně, vezmi s sebou pedály, Specialissimu si na pár hodin půjč a uvidíš, že už z toho neslezeš :-) !!

        0 0
        • kellysta  

          Cyklobest znám,několikrát jsem se tam stavoval ale že by měli kolo na půjčení tak to jsem nevěděl.

          0 0
          • anybz  

            Určitě to jde domluvit :-) .Ideálně je se domluvit na sobotu, kdy tam není moc lidí.

            Když jsem kupoval své Oltre, tak jsem si v sobotu projel obě kola ( každé cca po 1/2 hodině), mezi kterými jsem se rozhodoval a měl jsem jasno :-)

            Ale jak píšou ostatní tady, existuje hodně lepších kol, ale Bianchi se prostě kupuje srdcem …

            0 0
            • hannawald  

              To já zas nemohu souhlasit, že existuje hodně lepších kol:) Špičková silnička je souhrn mnoha vlastností, aerodynamika, váha, tuhost, komfort, kvalita výroby, vzhled, geometrie, z toho vyplývající reaktivnost při šlápnutí do pedálů, stabilita při jízdě po rovině, z kopce…pokud se podíváme na souhrn těch vlastností a recenze Bianchi, tak jejich kola prakticky bývají mezi tou absolutní špičkou.

              Z pohledu naměřené aerodynamiky je Specialissima někde na úrovni Colnago V4RS, možná i lepší (byla testována s nižším profilem ráfků). Canyon Ultimate bude nějak podobně, Cervelo R5 na tom bude hůře, Giant TCR nebo Trek Emonda taky atd. Z pohledu váhy je to taky plně konkurenční. Komfort je chválen stejně jako jízdní vlastnosti a kvalita výroby je u Bianchi dobrá. Nevím o nějakých problémech se středy, vrzáním sedlovek, povolující se hlávka, praskání rámů atd.

              Myslím, že teď jsou 2–3 kola, kde lze spekulovat, zda nejsou technicky o něco dál. Sworks Tarmac SL8 je na špičce aerodynamiky a utekli všem hmotností, to je asi momentálně technicky top. Cannondale Supersix Hi Mod/LAB71 má rovněž aero na špičce, váha ok, komfort ok, je to trochu citlivka na smontování, jinak lidem vržou sedlovky, proběhly nějaké revize zámku sedlovky apod., Dogma F je také špička aero, ale už starší, těžší a byly (jsou?) tam problémy s praskáním zadní stavby, reklamace jsou na dlouho. Možná Canyon Aeroad nebo Giant Propel pokud jde o aerodynamiku, ale zase komfort tam nebude až takový jako Specialissima s Countervail.

              Kol je samozřejmě spousta, Trek Madone je vzhledem kolo jak z formule 1 (byť naměřená aero není nijak dál než třeba Supersix), je o dost těžší, můžeme debatovat, že aero je důležitější než váha atd atd., ale realisticky kdo z nás jezdí 45 km/h v optimálním aero posedu, Specialissima je prostě kolo v kategorii absolutních top superbiků, a tam už rozhoduje sympatie ke značce, můžu chtít raději evropskou než americkou … kamarád se rozhoduje třeba podle toho, zda má kolo samolepku Made in China nebo Made in Taiwan (byť někdy vyrobí v Číně a na Taiwanu lakujou atd.) Jsou to drobnosti, podle čeho si někdy člověk vybírá, ale určitě bych nepasoval Specialissimu na kolo mimo absolutní špičku.

              2 0
              • kellysta  

                Díky moc za ujasnění všech parametrů a specifikací kol,díky všem odpovědím si mohu říci,že jsem si Specialissimu vybral dobře.Zajedu do Cyklobestu a uvidíme jak vše dopadne.

                1 0
                • gerrard  

                  Naživo je to krásné kolo. Kolo pro radost. Gratulace k volbě.

                  2 0
              • Touš  

                A kam bys v tom svém výčtu kol zařadil scott foil 2023?

                0 0
    • kellysta  

      https://www.bikeinvest.cz/…ium-33-2024/

      Toto kolo je ještě s osazením Sram.Je lepší než Shimano?

      1 0
      • adam1  

        Zrovna na tu barvu jsem koukal a moc hezké ,bianchi jako takového bych se nebál a italka to je:) ,dva lidi tu bianchi jezdí a neslyšel jsem o problémech .

        Obojí jak sh tak sram bude fungovat ,já màm nyní nový force d2 2×12 a dával jsem akorát řetěz RED aby to líp chodilo a na některých pastorkách „nevrnělo“ red řetěz hodně pomohl ,ultegra 2×12 mě právě moc nenadchla:)

        Každý má své mouchy:) ale s force jsem nyní spoko:)

        0 0
      • hannawald  

        záleží jaký Sram a jaké Shimano:) Shimano Ultegra Di2 nebo Dura Ace Di2 a nepotřebuješ nic více. Rozdíl jen ve váze. Sram Force odpovídá Ultegře, ale většinou je dražší a lehce těžší, Red je také těžší než Dura Ace a navíc bude brzy nový. Funguje naprosto parádně vše z toho. Pokud jde o ergonomii, to je individuální, ale po pár jízdách si zvykneš na obojí.

        0 0
        • milan.v  

          To je srovnání, rada, panečku, pán je asi odborník… A teď vážně…

          Jde o konkrétní kolo, konkrétní vybavení, parametry, tohle je cintání mašlí některých tady…

          0 9
          • hannawald  

            Nerozumím, konkrétní kolo je Bianchi Specialissima Disc a konkrétní sady na porovnání jsou Ultegra Di2 nebo Sram Force, 2×12, nebavíme se tu o gravel sadách, horských sadách apod. Když řeknu, že obojí bude fungovat dobře, na ergonomii si zvykne, Sram bývá zpravidla dražší a je lehce těžší, co je na tom za “cintání mašlí”?

            3 1
          • yetti  

            Když už se do někoho navážíš, tak bys alespoń mohl napsat co je podle tebe na názoru Hannawalda špatně.

            Třeba já se s jeho názorem plně ztotožňuju. Ultegra co se týká poměru cena/funkce/hmot­nost nemá konkurenci a Dura je top ve všech směrech. U mě navíc Shimano vítězí výrazně delší výdrží baterie (i tak se mi občas stane, že zapomenu nabít) a ergonomií ovládání. 30 let ovládám na dualech přehazku pravou a smyk levou rukou a když jsem sednul na Sram, tak mi jejich logika přišla proti srsti. Asi bych si časem zvyknul, ale nechce se mi. Estetika je čistě individuální záležitost, ale mně kompaktní design s krátkým kablíkem sedí lépe než ty obrovské nádory v podobě baterek na Sramu.

            1 0
      • rafi  

        Sram vs Shimano: jezdím oboje, na silničce 2×12 Ultegru 8150 Di2 a na gravelu 1× Force XPLR. Oboje funguje ok, s ničím není žádný větší problém. Osobně mi víc vyhovuje ergonomie řazení na Ultegře, ale možná je to o zvyku z mechanických dualů. Navíc má Ultegra další kanál, kterým ovládám garnin edge – to mi na Sramu dost chybí (Sram své dualy možná až moc zjednodušil).

        Stejně tak brzdy mi zase u Shimana vyhovují víc. Oboje brzdí dobře, ale Sram dělá větší kravál.

        Za sebe bych tedy nevybíral podle kriteria Ultegra vs Force, je to asi fakt jedno, oboje funguje dobře, jen každy trochu jinak.

        Jinak hezlý test Specialissimy je tady (a nesouhlasím s názorem na design, nová Specialissima je krásná):

        https://www.youtube.com/watch?…

        1 0
    • kellysta  

      Tak to sice chvíli trvalo ale Specialissima je doma.Mám z ní radost a jak se zlepší počasí tak jdu na ní.Jsem zvědav jaký je rozdíl mezi koly co jsem měl a tímto.

      10 0
      • Trance  

        Dobra volba, taky jezdim Bianchi a asi bych nemenil… Leda by se naskytnul nakej mega vyhodnej kup neceho jinyho teda :-) ale popravde, treba do S Workse bych se zlomit nenechal, i kdyz vim, ze je to asi nejlepsi kolo dneska, ale proste… :-)

        2 0
      • JachymP  

        Nádherný kolo, už chápu proč je teď furt hnusně ;)

        Je moc dobře, že jsi nedal na „kamarády cyklisty“. Bude se ti jezdit skvěle. Nevím, co jsi měl před tím za kola, ale podle mě není moc lepších variant v kategorii do 200k. A barva lepší než na RC.

        1 0
        • kellysta  

          Díky,jezdil jsem kola od Bianchi-Infinito,XR4 a XR1.Všechny kola byly skvělé ale chtěl jsem kolo současného trendu.Toto kolo mi vyšlo ze všech značek a modelů nejlepší.

          1 0
          • jqt  

            Mohu se jen zeptat proč jsi šel do Specialissimy a ne do Oltre? Taky hodlám v budoucnosti vyměnit Oltre XR3 a váhám…

            0 0
            • kellysta  

              Oltre XR4 mělo závodní geometrii a bylo to aero kolo,já chtěl něco universálnějšího až zanedlouho půjdu do důchodu.Navíc se mi moc líbí-i když ta XR4 byla také srdeční záležitost ale toto je dle mého o kousek jinde.

              0 0
      • Vrci  

        Kolo krásný, ale dát na italský rám Shimano nebo Sram, je jako dát ananas na pizzu. A ano vím, že Bianchi kolo s campou neprodává a je to škoda, velká škoda. Bory a Record, to by byla hezčí volba.

        0 2
        • MavasH  

          Neprodává, ale vstřícný prodejce to klidně přehodí O:-)

          0 0
          • Vrci  

            Ale leze to do peněz, protože to musí taky pak prodat, mít v tom nějakou dobu peníze. Ultegry nebo Force sady se asi zbaví snadno při nějaké další stavbě, ale ta Bianchi kola budou na následný prodej trochu oříšek

            Jen tak mimochodem jsem teď v Itálii, a docela mě překvapilo, jaký byl oříšek sehnat brzdový destičky na Campu.

            0 1
        • Polopol  

          No nevím, ten bezdrátový record vypadá hrozně. Celkově úpadek campy za poslední roky je strašný. To říkám jako člověk, co jezdil Campu zhruba 20 let. Smutné.

          0 0
          • Vrci  

            Ano souhlasím. a cca 4 měsíce zpět jsem souhlasil se vším, ale pak jsem opakovaně viděl Record WRLS na živo (colnago, Bory) a vypadal dobře. jen ta cena je šílenost. Ekar mi přijde taky super (brzdy, ergonomie, odstupňování převodů). Bohužel, i když testovali elektrické řazení jako první, tak jim úplně ujel vlak, a to že vycouvala campa z protour, je začátek konce. Co není vidět o víkendu na stupních vítězů, se v pondělí nebude prodávat.

            0 0
        • cft  

          No ja koukam presme po tomhle kole a colnagu v4. Kdyby to bylo na Campe, urcite si to nekoupim.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.