Ahoj,
můžete mi prosím napsat názor či raději jít do Big Hita I 2010 nebo do Agang Ninja 2.0? Cenově vycházejí na stejno. Chci to bikeparků a za tyhle peníze. Děkuji za názory..
Ahoj,
můžete mi prosím napsat názor či raději jít do Big Hita I 2010 nebo do Agang Ninja 2.0? Cenově vycházejí na stejno. Chci to bikeparků a za tyhle peníze. Děkuji za názory..
Big Hita sem moc nezkoušel, na Ninjovi sem se vozil, a je to neskutečně hravý kolo. Na bikeparky myslim, že super, i když záleží, co vyhledáváš, jestli spíš šutry a bordel, nebo takový to Lipínko.
Zadek chodí příjemně, vidle za tepla taky. Jak je jí zima, je to podstatně horší, holt je tam vazelína. Zbytek osazení moc neohodnotim, nenajel sem na tom moc, ale celkově mě to kolo příjemně překvapilo.
Já osobně bych vzal léty prověřenýho spolehlivého bighita. Agang jsem nikdy nezkoušel, tak nemůžu říct, že je špatnej :)
Nezlob se ale Author za dobrý peníze nikdy, až na slevový zaváděcí akce, nikdy nebyl.
Situace když dali na trh první A-Gang za 19990,– + Etnies botama se už neopakovala. A je to jen průměr kde některý věci sou jak se zrovna rákosník vyspí. Tím myslím OEM komponenty dle aktuálního výtěru skladu v továrně.
Verze 3.0 už komponentami je dobrá. Jenže cenou má takovou konkurenci, že asi se o to lidi neporvou. Človek vsadí raději na firmu, která má solidní vývoj a zpětnou vazbu o závodního týmu. Než další pokus o fulla od Authora
Jezdils to? Dá se sehnat dost za dobře, a chodí to. Řek bych, že dost podobně jak mý SXko. O vidlici už sem psal, ale za ty prachy si myslim že to neni vůbec zlý kolo. Neřikám, že bych ho koupil, já sem se svym spokojenej :-) (když nepočítám, že je na mě obří, rám už je objednanej :))
Nejezdil sem to tak abych poznal kolik toho po sezóně odejde.
Je to stejná situace jako ve vláknu o Meridě , Kelysovy a jiných rádoby značkových " výrobcích". Chybí tam to čemu se říká výzkum a vývoj. Lépe řečeno se smrsknul na „je to dobré v počítači = bude to dobré ve skutečnosti“. A taky je, je to dobré = 3, průmer. Aby se nehnala cena musí se to doplnit děsnejma komponentama. A pokud vyměním na 2.0 komponenty za jiné solidní váhou a funkcí cena je pak jako u jiných výrobců Kona, Spešl, Giant atd… a furd máš „jen“ Authora.
O vidlici raději nic, protože je horší než Duro a to už je co říct.
Podle mě to základ divnej. Rám ještě jde, ale vydlice , kliky a výplety to degradujou a moc.
Kolo se solidní výdrží na FRDH výrazně pod 35k je nemožný. Musíš to někde ošidit a je na něm aď si spočítá předem když odejde to a to jestli se nedostane na cenu úplně něčeho jiného.
No zrovna Merida myslim, že vyrobila muj SX rám, a pevně věřim, že muj budoucí rám nebude z jiný fabriky. Možná eště Giant, ten tušim spešly taky vyrábí :)
Ale jasný, author nebude mít tolik let vývoje jak Spešl, a nikdo to nejezdil dost dlouho na to, aby se vědělo co to vydrží. Rozhodně bych to kolo ale nezavrhoval, dá se sehnat s trochou snahy za pár korun, a fakt mile mě překvapilo.
Mne se libi jeste scott voltage fr za 29k to neni spatny …
Jj, to je taky hezký, ale hodně krátké.
Nejsou stejne velky? Ninja se dela max v M a to se mi zda, ze bylo podobny jako L u scotu. Co sem cetl test, tak scot byl zvolenej jako nejlepsi kolo do bikeparku, akorat byl ve vyssi specifikaci.
Velikost rámu a označení, krátký dlouhý není to samé.
Jedno je obecně velikost a to druhé charakterizuje geometrii versus jízdní vlastnosti. Krátký je víc na skoky a točitější . Takže na DH není tak vhodnej protože nedrží stopu. Delší rám se zase dost těžko bude lámat do hodně točitých úseků a na vyblbnutí na umělých překážkách to nebude ono. Myšleno tekhle.
Měsíc ho mám, jsem spokojený maximálně. Jen ta cena na tomhle eshopu se mi zdá až moc nízká.
Hele a kde s ním bajkuješ-skaličák nebo někde jinde
Freerajdovou lajnu na Čupku, jinač na Skaličák se pořád chystám, kopce okolo už mám s tím projeté.
Skaličák se mi zdá zabavnější než Čupek,jinak kolo pecka :-)
docela nesrovnatelný výběr. Agang je o třídu pod Spešlem díky komponentům mezi kterýma je dost podstatná vidlice.
Pokud můžeš Specialized BH1 tak ten. Jen drobné, ale na co už tu hřešili před tebou jetého ne.
A testovací kus pro bikeparky taky ne pokud tomu nerozumíš nekupuj jetý-drahy.
Mimo Spešl je delší spíš sjezdovější Agang kratší.
Dík, a co velikost? mám 187 cm.
Mám 170 a kupuju M. Nemám rád krátký rozvor. Kolo je pak v sjezdu nestabilní. Ty bys měl podle mně brát L ale… můžeš po tom M sáhnout záměrně protože budeš chtít krátký kolo na skákáni.
Jinak počítej spíš že budeš řešit tvrdost pružin vs tvoje váha.
v jaké je to cenové hladině? Co třeba todle ? :-)
Ty stejná cenová hladino, ta kona je o desítku dražší. :-D
Ale jo technicky a výbavou dobré kolo.
netuším, za kolik má toho spešla…jestli to tu někde je, tak sorry
Cena pomer vykon AGANG , supr funguje , kamarad jezdi a moc spokojenej pred tim mel KONU …
Ač spešl nemám rád, tak z těhlech dvou bych bral bighita. O dost lepší vidle a prověřený rám. Navíc spešlovská geo padne snad každému. Ninju bych nechal ještě uležet a počkal co to začne dělat za rok či dva provozu.
Ať nevyrábím zbytečně nový vlákno, tak to zkusím přilípnout sem:
Chci si na Špičáku půjčit kolo. Netuším, jak se vybírá velikost DH kola. Radši bych se povozil na Ninjovi DH, kterej se ale dělá jen ve velikosti M. Myslíte, že se na něj se svýma 193cm poskládám? Nebo si mám půjčit radši Ninju 2.0, kterej maj i vel. L?
Jde o jeden den, tak bych nerad řešil délky nohou, rukou, ploutví a nevím čeho všeho. Jen jestli je to vůbec reálné.