Ahoj, potřeboval bych poradit s výběrem nového kola od zkušenějších kolegů. Vybírám mezi GF Big Sur a RB CRR Base. Nechci jezdit závody ani v tomto topicu řešit cenu, zajímají mě zkušenosti a Vaše názory. Moc díky
Ahoj, potřeboval bych poradit s výběrem nového kola od zkušenějších kolegů. Vybírám mezi GF Big Sur a RB CRR Base. Nechci jezdit závody ani v tomto topicu řešit cenu, zajímají mě zkušenosti a Vaše názory. Moc díky
I když mám RB moc rád tak bych volil následovně
díky za příspěvek, jsem hodně nakloněnej k GF, ale nahlodává mě vlatenectví :-). Ta výbava mi přijde srovnatelná až na tu vidlici..
no právě, ta vidlice… kup jen rám, a poskládej si to :) a budeš tam mít co chceš :)
ok, na to jsem taky myslel… ale nikdy jsem ani jednu tuhle značku neměl tak by mě taky zajímalo jaký jsou
U RB ti dají vidlici na jakou si jen ukážeš prstem.Base,nebase.
Rámy od Fishera toho moc nevydrží.Mě osobně Big Sur rok a půl než šel do kytek.Vyreklamovaný za Ziggurata a to samé.Po roce a půl v pr.Komponenty z toho Fishera jsem naházel na rám od Supa,protože má totožný průměry trubek.(sedlovka,středový atd).Rám stál 3500 a jezdí stejně jako ten Big Sur.
Za mě tedy rozhodně RB.
Hawrda – prepac, neber to osobne, ale co si si myslel ze sa asi stane, ked s takym panderom ako mas na foto v profile vylezies na ram z odlahcenych trubiek?
Dovol, dam ti jednu radu: ked si hmotnostne nejak nadpriemerny, vyberaj ramy ktore su zodpovedajuco dimenzovane, a nebudu chodit do kytek, ako si to nazval. U GF stacilo, aby si siahol (alebo zodpovedny predavac ta usmernil) do bikov o stupen nizsie, cize modely wahoo-piranha-tassajara pouzivaju ten samy ram, no z mohutnejsich trubiek, cize je nepatrne tazsi, no odolnejsi. Pre teba idealny. Sam ho jazdim a nic sa mi nestalo, a to z tvojho pohladu som fyzickou konstituciou cosi ako chrt.
Zas ti nejdem tvrdit ze GF su nejake zazracne ramy, je to normalna slusna stredna trieda vyrobena na taiwane ak sa dobre pamatam. Poriadne ani neviem, lebo to podstatne nie je.
(A uz tu zas nie som;)
ptal jsem se prodejce GF a ten mi řekl, že všechna kola musí splňovat normu 130kg a tvrzení, že jsou jedny odolnější a druhý ne je prý jen reklamní trik
vezmi rozum do hrsti a uvazuj: ked ma jeden ram 1400 gramov a druhy 2000, myslis ze v nich je nejaky rozdiel? Podla mna je.
Norma je pekna vec, lenze laboratorium so skusobnou stolicou a teren su 2 dost rozdielne zalezitosti.
rozum muže brat kam chce, kola maji normy a pokud není vysloveně napsaný hmotnostní limit, tak i odlehčený rám by měl být dimenzivaný na cca 120–130kg
to že je jiný těžší neznamená prakticky vůbec nic :D
jo a zdravím znovu zde :-(
ale ze ti to trvalo si zalozit novy nick.
to máš recht :)
Aspoň jde vidět, že tohle není řešení ;-)
Stačilo mi přečíst prvních pět slov a bylo mi jasné, kdo to napsal :-D
Máš pravdu,papír zrovna nejsem,ale do 100kg se zatím vejdu.
S tí výběrem kol pokud nestavíš tak to není tak jednoduché.Ty nižší modely nejsou sice tak zeslabovaný,ale zase nemají komponenty které požaduji.Ale to už je stejně pasé,protože do těchto kol už nejdu.
Nicméně,myslíš,že REMEDY je na mě dostatečně dimenzované?Já jen ,že kolegovi prasknul po 1000km jak už jsem tu někde psal.
neviem ti povedat co su to za trubky. Zaujimalo by ma co s tym kolega robil, lebo uplne LEN TAK ram zvycajne nepraskne.
Právě ,že praskne.Před 13 lety jsem zase vzorně likvidoval Mariny a to jsem měl do stovky ještě daleko.Ono je to asi jedno,protože když na tom kole lítáš 12 měsíců v roce tak to po 2–3 sezonách odejde všechno.
Ked praskali Mongoose canaan, tak sa zistilo, ze je za tym vyrobna chyba, a tovaren to bez slova menila. Ked mas nieco primerane dimenzovane k svojim narokom (hmotnost, teren, sposob pouzitia), tak ram by mal byt pomerne predimenzovany a prasknut by nemal. Ina vec je ked niekto na odlahcenom XC rame skace apod., potom jasne ze to nevydrzi, ale to nie je chyba materialu, ale chybna volba.
Nejdem, sa hadat, moj postoj je, ze ked by mi malo nieco praskat, vyberiem si radsej robustnejsi model, co bolo myslene na povedzme o stupen narocnejsie pouzitie. To mi potom musi vydrzat vecnost. Ram prasknuty pri zjazde, to moze byt na koleckove kreslo…
CHECHE, PRED MESICEM JSEM RESIL PODOBNY PROBLEM…GF vs. RB.
A MIN TYDEN JSEM SI OBJEDNAL RB CRR. G2 OD GF MAM RAD, ALE RB JE PRO MNE SRDCOVA ZALEZITOST.
ano ano jsou i lehčí rámy ale CRR a CRX je klasika:-)
Měl jsem CR1500 a z financnich důvodů a touze po celopéru jsem vzal něco jiného. Funguje to, jsem spokojený, ale už se těším až pořídím fulla od RB :-D
Z bláta do louže?
? Ne, vážně, jsem spokojenej, ale pocitově mi ten rám přijde takovej „fórovej“ a když by před dvěma lety bylo IQ a bylo za ty peníze co teď, tak ho teď mám v garáži.
Myslel jsem si že to bude IQ :)No uvidíš,jen aby jsi nebečel!
Výměna rozhodně není na programu dne, pouze když se vyskytne závážný problém na rámu. A až se to stane, tak třeba už bude RB dělat čtyřčep nebo nějaký VPP, ale alá RB ;-)
Marccoo
ja mam Big Sur a spokojenost, fajn geometrie na maratony, ale neni to zadny velky technik.
ale neudelas asi chybu ani s jednim.
Tak nakonec to vyhrál Big Sur a je to fakt skvělej bike, ta geo má něco do sebe :-). A díky všem za pomoc.
Tak pridaj nejake podrobnosti – co to stalo, aka velkost, nejake foto? BTW vitaj v klube GF :o))
je to big sur 09 za 31000,– vel. 19, měřím 185, tak je to na hraně ale 21 mi přišla velká. zatím je v základu, tak nemá foto cenu, ale určitě na něj něco přibude :-)
21 by ti byla velká,dej foto než ho rozhrabeš:)
jiste, ze GF. :-)
big sur uz stoji takhle malo? hoo koo e koo jsem kdysi kupoval draz. big sur stal kolem (a ted hodne lovim v pameti) 55 000? no proste strasne moc. :-)
jinak jsem zatim videl jen praskly Sugar 4 blahe pameti (od GF). a nekdo si ho koupil s tim, ze to doma svari. :-)