Mám otázku, objednal sem si u bike24.de helmu ale je mi velká, tak se chci jestli mate někdo zkušenosti s vrácením zboží?
Mám otázku, objednal sem si u bike24.de helmu ale je mi velká, tak se chci jestli mate někdo zkušenosti s vrácením zboží?
Naprosto bez problémů, až jim to ohlásíš, tak pošlou podací štítek, ten vytiskneš a zabalíš. Potom pouze odneseš na poštu. Loni jsem právě toto řešil.
Přesně tak. Musíš jim napsat, že odstupuješ od smlouvy, v nějakém mejlu co Ti přišly u objednávky je vzor jak to má vypadat. Já takto vracel helmu minulý týden.
Ahoj a co třeba kamenný obchod? tam někdo byl? :)
Nic jsem nehlasil. Zbozi jsem s fakturou poslal v krabici zpet.
Zaplatili by ti postovny.
+1
jak pisou vyse .. naprosto bez problemu. Ja takhle cca pred rokem vracel trenazer … zadny problem, poslal jsem email ze mam trable, oni poslali stitek na vraceni. Ja ten nefunkcni vergl zabalil a odvezl na postu – postovne plati oni (a ze to bylo peknych cca 25 kilo), nasledna reklamace uznana, $$ zpet na ucet.
Ja na bike24.de nedam dopustit … (a to nejen kvuli tehle akci .. i kdyz byla asi „nejvetsi“)
Přesně tak bike24.de asi aktuálně nejlepší e-shop. Jediná výtka že by mohli nabízet víc „specialitek“ jako treba bike-componenents.de
Když jste posílali nazpátek zboží, dávali jste tam nějaký list se jménem, číslem účtu nebo stačí faktura zboží?
Platim tam paypalem a posilaj to zpatky na paypal. Koukni do FAQ.
Platil jsem kartou a vrátilo se to na kartu. Raději jim ještě napiš mejl, žes to poslal
Sem jim napsal, oni poslali štítek na krabici. Stačilo jen to odnést na poštu. Přidal sem tam fakturu + plus že chci vrátit peníze zpět na účet. Takže palec nahoru pro bike24.de za způsob s vracením zboží
Ahoj,
Ať neotvírám nové téma. Pokud jsem si objednal u bike24 boty, velikost jakou normálně nosím, ale jsou mi poměrně těsný, nevíte jestli mi boty vymění za jinou velikost? Jako kus za kus? Samozřejmě jsem je nepoužil, jen vyzkoušel. Přemýšlím, že tam zajedu, ale jejich komunikace není zrovna nejrychlejší, nebo kolikrát žádná, takže když jsem se zeptal zda to bude kus za kus, bez doplatku atd, tak nikdo neodpověděl.
Nemáte někdo zkušenost?
Jo, normálně zboží vrátíš do 14 dní ⇒ peníze zpět a pak koupíš nový ;-) … nejjednodušší ;) … ale prachy za poštu Ti nikdo nevrátí většinou ;)…
Jasně, to by šlo. Jenže problém je ten, že já je koupil za 92 Euro a než mi přišly atd, tak se cena zvedla na 135 Euro. Proto bych radši jako výměnu kus za kus. Dám jim svoje a oni mě ty o 2/3 čísla větší. Jsou to freerider pro boty. A jistě pochopíte že se mi nechce doplácet 40 Euro navíc, vlastně za nic.. Navíc když si tam dojedu. Poštu vem čert, to mě netrápí.. :)
Proto to nechci vracet klasicky, aby mi vraceli peníze
To si nemyslím, že klapne. Vyplníš formulář na vratku, oni ti vrátí peníze, a jste vyřízeni.
A není jednodušší jim napsat?
Ano. To by bylo. Psal jsem asi 4 maily. Myslíš že kdyby mi někdo odpověděl, že bych se takhle ptal? :)
Ano, ta kominikace momentálně vázne. Ono je nejlepší odpovídat na e-mail, který je součástí objednávky, co oni poslali. Na něj reagují.
No, já jim odepsal na maily součásti objendávky, faktury i na ten s informací o odeslání a odepsali mi až na ten když jsem jim napsal na přímou adresu na jeden z jejich shopů. A tam to asi taky nepochopili úplně a na další dotaz neodpověděli no. Chápu, že asi nejsem jediný no..
A jak to máme vědět? Tak dobře tě neznáme ;)
Sorry, jen blbý vtípek, četl jsem v předchozím příspěvku, ze ti zatím neodpověděli. Osobně bych od toho nic jiného než vrácení tebou zaplacené částky a možnost koupě jiné velikosti za aktuální cenu nečekal.
V pořádku.. :)
Nevím no.. zkusím jestli to půjde kus za kus. Když ne, tak zkusím jestli mi udělají lepší cenu, když jsem ty samý koupil o 40 levněji a jako poslední si vezmu peníze zpět no a zkusím koupit jinde.. :)
Poučení pro příště: Vem rovnou víc velikostí a nepotřebné vrať… :-)
Ja jim psal vzdycky na kontaktni formular na webu.
Bez domluvy po mejlu to nepude
A návštěva těžko říct jak funguji je spousta omezení kvůli kovid
To je těžký no, když v domluvě funguje pouze jedna strana.. :)
Ja jim vracel zbozi bez vymeny a zadnej problem nebyl. Poslali mi formular na predplaceny postovny z CR a do par dni penize na ucte. Tak s vymenou kus za kus bych cekal jeste min problemu. Nebo jim to proste vrat a kup jinou velikost.
Jasně, diky. Jinak viz odpověď výše.. :)
Proc mi ten prisoevek zablokoval?
Řešil jsem totéž s 5.10, najednou byly o fous menší než stejnej o pár let starší model a potřeboval jsem výměnu. Obratem poslali mailem vratku, pošta zdarma, a větší boty byly za pár dní doma.
Takže vlastně taky kus za kus? Nebo si musel ty starý vrátit a koupit jakoby novy a pak ti vrátili peníze?
Mě jenom dělá problém ten cenový rozdíl, který se najednou objevil..
Kus za kus. Poslal jsem jim bezplatně obchodní balík s jejich vratkou a menšíma botama. Jakmile to dostali, obratem poslali větší boty, peníze měli za ty první a už se s nima nehejbalo.
Okey super. To by se mi líbilo. Zajedu přímo do Drážďan, do toho jednoho jejich shopu. Tam jsem jim psal a oni mi jen napsali že mi dají vědět, až budou ty větší boty u nich. Napsali mi, že už tam jsou, ale když jsem jim napsal, jestli chápou že to chci jen kus za kus,tak jak jsem psal v těch předchozích mailech, tak už nikdo znovu neodepsal.
Uvidím. Maximáně si udělám výlet, nebo jim to tam nechám.. Případně se stavím přímo na té centrále, jestli tam se mnou bude někdo jednat.
No tak uvidíš. Netuším, jak jsou zavedený na přímej kontakt, ale mailem to bylo naprosto bez problémů. Ale já to řešil předloni, a jak víme, věci se mění k horšímu.
Nechci ti brát optimismus, ale taky mám zkušenost, že je s nimi celkem složitá komunikace. Chtěl jsem si pro něco zajet osobně na prodejnu a na dotaz, jestli by šlo toto zboží vyzvednout na prodejně, mi ho rovnou málem poslali poštou.
To propojení e-shopu a kamenných prodejen jim moc nejde…
Dříve to tak šlo. Před měsícem objednáno oblečení a co bylo potřeba vyměnit, tak jsem musel znovu objednat. U nich na webu máš popis, jak získat dopravu zpět zdarma. Peníze samozřejmě obratem vrátili. Údajně je to jen dočasné řešení, tak jsem sám zvědav, jestli to bude jako dříve, tedy, že půjde výměna bez dalších vícenákladů.
Dám vedět jak pochodím. Zajedu tam asi v úterý, když to podmínky dovolí..
Trochu jsem po tom pátral, proč zrušili výměnu a napsali mně, že je to kvůli COVID-19 a plánují do budoucna znovu vyměňovat.
Jo jasně, tomu docela rozumím. Chápu, že situace tomu moc nenahrává. Tak vezmu roušku a vlítnu tam. Ta nafta mě tam snad výjde stejně jak kdybych to tam posílal s nějakou naší přepravní společností. A aspoň si nakoupím v Realu.. :D
Jestli tam pojedeš, tak by bylo dobré sem napsat, jak funguje kamenná prodejna, zda tam mají vystavené oblečení. Dále zjistit, když si objednám přes e-shop, poté osobně vyzvednu na prodejně, zda mohu při přejímce vyzkoušet, vyměnit obratem …
prodejna na Kesselsdorfer Str. fungovala jako kamenná prodejna, zboží co mají na e-shopu tam samozřejmě všechno nemají (resp. byli schopni dodat ze skladu příští den), vyzvednutí včetně vyzkoušení a neodebrání možné (platil jsem až při převzetí) – tak to bylo ještě asi před 5 léty (teď už tam nejezdím )
Já jsem u b24 měnil boty kus za kus. Nebyl to problém, ale je to cca 5–6 let zpátky.
Takže věc se má takto. Byl jsem v prodejně na Kesselsdorfer Straße 11. Docela hezkej obchod s vystaveným zbožím, dá se vyzkoušet, případně vybrat. Pán z online shopu mi na prodejnu poslal dvoje boty ve dvou velikostech. Mohl jsem si je vyzkoušet a vybrat ty který chci. Ale tím, že to bylo vytvořený jako nová objednávka, tak jsem je musel zaplatit a ty staré vrátit a za ně mi vrátí peníze na paypal, tak jak jsem to platil. Domluvil jsem si i stejnou cenu, za kterou jsem koupil ty původní, tedy 91,5 Euro na místo 135 Euro, co stojí teď. Kdybych boty koupil přímo tam, nebyl by problém v výměnou kus za kus. Mají tam přímo pult pro online objednávky, tedy lze objednat online co chcete a vyzvednout na prodejně, vyzkoušet buď vzít nebo nechat a případně vzít jen to co se vám bude líbit. Pán vám vyjede papír a jen to jdete zaplatit ke kase. Teď je to možná omezený kvůli koronáči – pořád se tam musí chodit s rouškou..
Takže kdo má možnost, lze to řešit dojezdem a vyzkoušením. Kdo ne, tak jak tu někdo psal. Vzít víc velikostí a případně vrátit. Kus za kus je trochu složitější..
V e-shopu pořád nevidím možnost vyzvednou zboží na prodejně. Takže pořád platí, že se taková objednávka musí vykomunikovat mailem?
Pravděpodobně zatím ano. Já to tak udělat musel..
Přínosnej report. Jak přibližně dlouho trvá, než přinesou zboží z e-shopu na prodejnu a kolik oblečení mají vystaveno? Je to v řádu desítek, stovek, mnoha stovek?
Pán mi to objednal a druhý den to bylo na prodejně. Oblečení a nářadí či vybavení maji cca v řádu desítek. Něco jako Decathlon, nebo Intersport, ale pouze s věcmi na kolo. Tedy obyčejný sportovní obchod. Žádný velkosklady a zásoby se nekonaj..
Má to ještě háček ,pokud platíte kartou ( z korunového účtu) a vrátíte tak vám vrátí celou částku ale banka vás okrade.
Já jsem koupil dvoje tretry za 440 euro a vrátil je tím jsem prodělal asi 420 kč.
ale to je tvůj problém že nemáš účet v EUR,
Mít účet v EUR a k němu kartu není zase tolik obvyklé. Můžeš doporučit konkrétní banku, pokud s tím máš zkušenosti?
třeba Wise
u Revolutu můžeš mít jakoukoliv měnu „ihned“
nu a v dnešní době, kdy v EU jede EURo mi to vcelku běžné přijde – respektive okolnosti Tě „donutí“ ;-) …
taky používám Revolut
To fakt dávno běžný je.
Fakt? To mi uniklo. Kolik to má lidí? 1 %?
nejspíš ten kdo to potřebuje a využívá
Mám paralelní účet v EUR u KB, k tomu je ale extra karta. U Raifky si jde zřídit vícero měn ke stejnému účtu a je k tomu jedna karta (pak se to strhává v konkrétní měně). Jen nevím, zda to jde u toho základního účtu…
Podle toho popisu to u KB vypadá na spolehlivé řešení. U RB bych si nebyl jistý, jak vyřeší tu vratku..
Účty v EUR mají snad všechny banky, dost často je vedou zadarmo a občas mají multiměnovou kartu, někdy separátní.
Kdo nechce chodit kvůli tomu do banky, udělá si Revolut, práce na 10 minut z mobilu. Jsou i alternativy.
Ano, dnes jsou tyhle věci běžné a v podstatě zdarma. Kdo se nechá okrádat bankou na nevýhodném kurzu, je to jeho věc.
Edit: ne okrádat, ale zaúčtovávat, pro Milana.
Equabank – jedna karta k EUR i CZK účtu. Vše zadarmo.
Air Bank – jedna karta k EUR účtu, druhá k CZK účtu. Vše zadarmo.
Ale samo Revolut má nejlepší kurzy a to dost výrazně. Jen teda nesmíš platit o weekendu, tam je malá přirážka.
Takže možností je dost, stačí se tomu trochu pověnovat.
Jinak dnes při placení u r2-bike.com jsem si všimnul jedné nehezké novinky. A to že nabízí placení přímo v korunách (DCC), ale samo v pekelně nevýhodném kurzu, takže si na to dávejte pozor a překlikněte na platbu v EUR.
pri placeni na r2-bike.com z Revolut karty se mi to snazilo vnutit platbu v $ taky v nejakem divnem kurzu
Díky za tipy. Zrovna v těchto bankách mám účty, tak zkouknu jejich nabídku. Nikdy jsem se o kartu v EUR nezajímal, ale po nedávném vrácení zboží na Bike24 o tom taky uvažuji…
Myslel jsem si, že víkend je normální český výraz…
Banka nikoho neokrádá, jen ty transakce v příslušném kurzu zaúčtovává…
Ano, tohle je správná odpověd'. Např. vloni, když začal kovid, jsem tam nakupoval, pak něco z toho vracel, mezitím skokově oslabila koruna a vrátilo se mně na účet více peněz, než jsem jim zaslal.
Banka doslova neokrádá ale prodá dráž a koupí od klienta levněji. Správně řečeno (spekulace).Stačí se podívat na bank.kurzy měn. Během několika dnů Kč. neposílí ani neoslabí o 1 korunu a více.
Je to o diskuzi, to je ale v celé řadě jiných oblastí, banka samozřejmě není státní podnik, který si může dovolit fungovat ve ztrátě, a to klidně i opakovaně…
Nicméně zpátky k tématu a vrácení zboží na bike24, abychom to tu nezasekávali…
aktualni informace ohledne vymeny zbozi za jinou velikost: An exchange is unfortunately not possible as each order is processed separately.
Takze vymenu momentalne nelze provadet :-( Nejjednodussi je tedy koupit 2/vice velikosti a nepadnouci vratit (skoda, ze me to nenapadlo pri objednavani)
To je u nich normální, vždycky měli větu něco ve smyslu, že je jednodušší věc vrátit a objednat si novou, než dělat výměnu…
Tak vymena nejde. Vratis prvni a puvodni věc. Za to ti vrátí penize a mezitum objednas tu druhou.
Běžná záležitost. Ne jenom bike24 ale i ostatní.
Akorát moje poslední vrácení zboží (peněz) trvalo 11 dnů.
To bych rekl neni problem, ne ;) … max kdyz vracis drahe kolo a chces jinou velikost, to chapu …
Tak ted jsem poprve objednal neco na kolo ze zahranici a zrovna boty velikost docela na blind. Tak se jen modlim, abych hned nemusel resit vymenu. :D Co mam cekat. Prijede borec z DHL ja mu neco podepisu a je to? :D
borec z DHL určitě nepřijede – leda bys to objednal s expres dopravou :D / typl bych zásilkovnu
a s tím podpisem to asi taky nebude tak horké :D
No hlavne at nekdo prijede. Bo si z karty vemou prachy.. :D A doufam, ze jenom tolik co ty boty staly.. :D
Já bral bike24 včera objednávka dnes doma jak se jim to povedlo tak rychle nechápu
To by bylo super, kdyby to stihli do patku.. :)
Versand am nächsten Werktag – Aufpreis 9,99 €.
standardní pošta 3–4 dny
kolik stála pošta? pokud připlatíš za expres je to rychle jak píšeš
Pošta 4eura tam je nějaká sleva od 100eur nebo tak nějak normálně základní nic navíc proto se tak divím
Čekat můžeš to samý jako bys to objednal z českýho shopu.
Snad to neprevezme ceska posta. To bych se toho baliku taky nemusel dockat nikdy. :D
Dnes mi balík přivezla Zásilkovna na adresu…
Ee poštu do toho netahaj :)
Přes poštu jde ale vracení, no, to se dá překousnout když nálepku i podací lístek vygeneruje SW…
máš číslo od bike24 můžeš sledovat kde balík je :D
včera 8:00 objednáno, dnes 11:05 přišel borec s balíkem. Za 4 ojra s možností bezplatného vrácení, neuvěřitelný…
z Německa za den? to čumím …
Logistické služby se zřejmě zlepšují. Občas si do práce nechávám posílat vzorky dílů od dodavatele z Wisconsinu, běžná dodací doba bývala kolem 7–10 dní. Ale poslední vzorky byly na cestě 3 dny a to včetně proclení – v úterý ráno odesláno, ve čtvrtek dopoledne doručeno. Běžná zásilka DHL, žádný expres, nechápal jsem :)
Jj, mně šel držák hazky DHL z US taky 3 dny, 19. vyzvednuto, 21. doručeno.
9.2 objednáno 15,30 DNES V 10,45 dodané poštovné 4 ečka super .
Borci tak presne jak jsem cekal. :D Boty moc velke.. Jinak co me teda nasralo, ze uz mely na podrazce stopy po kufrech? Snad nebudou tvrdit, ze to je po me a nebudou problemy… Mam jim tu fotku te podrazky poslat?
Borci mam vyplnit item code. Kde ho ale najdu? :D
Že by při objednání na objednávce a faktuře?
Já bych nic neposílal, na nic neupozorňoval a rovnou vrátil. Mně takhle vloni přišel Ritchey představec na MTB, který měl křivou plochu, ve který „sedí“ řídítka, nebo díry na šrouby. Prostě pokaždé, když jsem jen prsty chtěl chytit závit, tak poslední, 4. šroub, zůstal trčet křivě. Volal jsem a fotil cca 30 minut po doručení a dělali ze mě blbce, že jsem strhnul závit a podobný píčoviny. Následoval asi 14 denní ping pong s jejich technikem, nátáčení videa, kde jsem přesně ukazoval, jak točím šrouby pouze prsty, jak je mezera všude stejná atd. Pak uznali, ať jim to pošlu zpátky, což jsem mezitím dávno udělal sám (když mi došla trpělivost) a měl peníze zpět. Jediná špatná zkušenosti s nimi, jinak vždycky ok.
Napsal sem jim to do toho listku kterej se dava do krabice, ze ty stopy po kufrech nejsou ode me, ze uztam byly.. Jestli si toho predtim nevsimli a ted me to vrati a ja to budu nekde ze stratou prodavat tak me mrdne..
Tak to je jaksi riziko online nakupování a je úplně jedno od kud. Mám na bike24 asi 5 objednávek a vždy o.k.
Riziko nakupovani online, ze si koupis pouzite zbozi jako nove? To snad ne..
+1, risk eshopů. Tohle je ještě ten lepší případ, nedávno mi přišla okružní pila z eshopu Lidlu, která v zákoutích měla zbytky pilin…
Ber to jako bonus. Treba, ze ji ve fabrice poctive před expedici zkoušeli, jestli řeže cajk.:-)
jak tam není krev, tak je to cajk :-)
To tu kdysi někdo prodávající oblečení zmiňoval, že si lidi koupí třeba boty, absolvují v nich dovolenou a pak je hodlají vrátit.
Většinou mají použité nebo poškozené zboží označené jako „B stock“ s popisem a fotkami poškození/použití a cena bývá nižší než u nového zboží.
Nedavno jsem posilal Garmina na reklamaci. Psali, ze na vyrizeni si berou 20–25 pracovnich dni. Jasne, pravo v Nemecku snad ani nestanovuje lhutu reklamace, ale abyste s tim pripadne pocitali.
Penize za vracene boty vratili a myslim, ze si ani nestrhli prachy za to postovne pri vraceni.. Coz je od nich hezky.. Takze objednavam znovu a doufam, ze neponesou znamky pouzivani jako ty predtim. Radsi jim to napisu do poznamek at to čeknou..
Postovne zpet se neplati na bike24. Platis jen k sobe. Vracel jsem dokonce dvoje boty. Jen napsali ze vraci prachy a dalsi den prisly.
Řešil jste někdo nákup oblečení z bike24 objednáním dvou ks různé velikosti a vrácením toho nevyhovujícího? Je mi trochu hloupé to takto objednávat, když prodejci musí být předem jasné, že jednu velikost vrátím. Ale zase pokud netrefím napoprvé, stejně budu vracet na jeho náklady a jestli čtu dobře jejich podmínky, vrátí mi i standardní poštovné za cestu od něho ke mně. Když to objednám naráz a vrátím jeden ks, vrátí mi předpokládám jen cenu toho ks a poštovné za prvou dopravu jde za mnou.
Ahoj,
myslím, že hloupé ti to přijít nemusí. Dost lidí to má takhle ve zvyku, ať už s oblečením, botama apod…
Vyplníš akorát nějaký return list, kde napíšeš, co konkrétně z tvé objednávky vracíš.
Poštu na vrácení řešit nemusís, na jejich stránkách je k nalezení tzv. Return label, štítek, který nalepíš na krabici a krabici odevzdáš na poště. Nic neplatíš
Přesně tak, teď jsem s nimi řešil i reklamaci a super přístup. Drobné upřesnění return label si musíš vygenerovat z odkazu na jejich stránkách.
Prosím vás, když chci vrátit gatě do Bike24, mám normál ten Retour štitek, tak to můžu odnést na poštu, nebo klidně i ten DHL servicepoint co je u nás ve městě? Přišlo mi to na německou adresu, ale chci to vrátit normal z čech. Jen nevím kde to vezmou k odeslání. Díky
Řekl bych, že ten štítek ti platí pro Německo a Česká pošta tě s tím pošle do háje. Zkus odeslat něco jen tak do Německa … tůdle nůdle, chtěj tak 400,– Ale možná ti to vezmou, ale moc tomu nevěřím :-)
Zkusim se zeptat v tom DHL service pointu. Buď mě pošlou do hajzlu nebo ne. Kdyžtak to zařidim jinak
Za kilo ti to zařídím :-)
Vracel jsem minulej tyden. Vytisknes si jejich navratovy formular, ten vyplnis a das do baliku, ktery vracis. Na jejich strance si vyberes dopravce, pro ceskou republiku je to DHL, tam vyplnis udaje. Dojde ti pdf, to vytisknes. Jednu cast nalepis na balik a druhou cast s balikem doneses na ceskou postu. Hotovo.
Já nic posílat nepotřebuju, balíky mi chodí na německou adresu a z té i zadarmo vracím. Ale děkuju :-)
Firmy co dělají adresy v německu mají i služby na vracení.
Zkus to :)))
Vazne nechápu jak nekoho neco takoveho nuže vůbec napadnout.
Třeba protože pošta s DHL tak nějak spolupracuje? Nebo protože tady DHL normálně funguje?
DHL je pošta v Německu, jako je tady Česká pošta. Nějak spolu spolupracují, ale stejně je to s ostatními spedicemi. Proč by Česká pošta na svoje náklady posílala něco do Německa? Dones to spíš na DHL a tam je zkus přesvědčit, že jsou vlastně jedna firma :-D Pak podej report.
Prcám na to. Pošlu to po kolegoj, co jede do Říše na služebku.
stáhni si pro českou DHL česky retourlabel:
https://www.bike24.de/retoure.html#…
nebo v angličtine:
https://www.bike24.com/returns.html#…
nicméně jak funguje česky DHL netuším. Německý je v každé sámošce společně s Dojče Post.
Mozna nespekulovat a ridit se instrukcema. Instrukce od dhl (to co ti oni vygeneruji) jsou takovehle.
jj, balík poslanej z shopu do Německa bude posílat z Čech, hodně štěstí
Ano, presne tak to funguje. Posilal jsem minuly tyden.
Normálně jsem to odnesl na poštu a žadnej problém. Tudíž ty kecy kolem jsou sračky a kuci dole měli pravdu :-)
Díky
Tak super, dobře to dopadlo a to je důležitý. Já vycházel jen ze svých zkušeností, takže se ti tímto omlouvám za mystifikaci a psychickou újmu.
To, že budu slintat do konce života se už ale nezmění!!
Třeba to časem přejde, neházej flintu do žita hned po jednom dni :-)
Kolik za to chtějí, nebo je to pánbůmitozaplať? Budu objednávat helmu kterou nemám kde vyzkoušet, tak zvažuji možnosti.
Díky
Na bike24 je vraceni zdarma.
Výborně, jdu si udělat radost :) Díky
Ak sa nemylim tak mi snad vratili plnu sumu aj s postovnym – ale neoamatam si na 100% uz
Vracej i postovne pokud vracis vsechno.
Odnést klasicky na pobočku ČP – v ČR to převezmou oni, v DE doručí DHL. Už jsem takhle posílal několikrát – jen si vezmi i ústřižek na potvrzení.
Taky jsem to jednou použil a při dodržení jejich instrukcí s tím na poště nebyl problém. (Na rozdíl od vracení do Kupkolo, kde z toho Odvozu zboží byli na poště úplně mimo…)
A normálně to doručili během pár dnů jo? Nebo to šlo týdny?
Za me slo o par dni. Do tydne penize na uctu.
Zeptam se jako mantinel .K cene 105 Eur mam jeste pricist tech 18 Eur nebo uz tam jsou zapocitany
Dik
Included = ‚z toho dph‘.
Prosim polopaticky nepricitam 18 eur uz jsou v cene zapocitany ?
jo, platíš 105,66
Dik
ano, 18€ je již součástí těch 105 €. 105 je tedy koncová cena pro Tebe (obsahuje dph 21% – 18€)
Stačí málo ;-)
Poprosim polopatisticky
Ahojte, vracali ste tovar už do obchodu bike24? Je to zdarma alebo sa zato niečo platí? Ďakujem
Máš to hned na začátku, tvl