Blizi se pomalicku sychrave pocasi, a tak premyslim o blatnikach na silnicku. Jsou k necemu tyto rychloupinaci SKS ?
Blizi se pomalicku sychrave pocasi, a tak premyslim o blatnikach na silnicku. Jsou k necemu tyto rychloupinaci SKS ?
U těchto by mě taky zajímala reálná zkušenost, ale podle mě budou moc krátké – dole se to dá dohnat zástěrkou třeba z plastové láhve, ale nahoře se to bude nastavovat blbě – spodní miska hlavového složení dostane zabrat :-(
jsou na nějaký dlohodobější bobyt v nepřízni počasí úplně k ničemu, jsou dobré tak maximálně na závod, že ti necáká na zadek, přední úplně k ničemu.
Klidně prodám :-)
:-)
Diky za uprimnou recenzi.
Tak, je to spis nouzovka, musely by byt mnohem delsi. Jejich nejvetsi plus je v tom, ze na kole nevypadaji az tak blbe, taky je mam.
Tyhle blatniky jsou na nic. To uz je lepsi si vzit dozadu kacera na sedlovku z bika. Urcite dlouhy uzky blatniky se vzperama + pribastlit sirsi zasterky vpredu i vzadu.
Ha, téma jako na zavolanou. Minulou neděli jsem montoval na zimáka tyhle
http://www.kupkolo.cz/…1mm979.html
ale je pravda, že na zimákovi (ocelák) mam oka pro uchycení blatníků – nevím jestli je to i tvůj případ.
Bohuzel nemam
Ja taky ne, ale uz 2 roky to pridelavam vazacima paskama, nedrzi to sice uplne dokonale, zvlast na prednim to obcas nekde skrta, ale da se to…
Tohle se da snadno vyresit pridavnejma patkama – z plechu si vystrihnes nejaky tvar, vyvrtas mensi diru na soubek pro blatnik a vetsi diru na osu kola a stahnej je rychloupinakem k ramu. Dle kvality dilenskeho provedeni je to prace tak na 5–30 minut ;-)
Nebo koupit
tam ale problem neni, hur to drzi na prednim kole nahore u brzdy, neveslo se mi to tam s tim standartnim plechovym okem, tak jsem ho odstranil a za sroub brzdy je to mezi brzdou a ramem chyceny taky tim vazacim paskem, kterej je normalne protazenej 2 dirkama v blatniku. Asi jsem ty dirky neudelal uplne presne a diky tomu je ten kousek pred brzou trochu vyoseny, takze mozna neni problem az tak v tech pascich…@;o)
Se obavam, ze budes mit s klasickejma dlouhejma blatnikama stejnej problem jako loni Petr – misto mezi plastem a brzdou nebo vidlici a ev. plast – sedlova trubka (ikdyz tam mas podle fotek asi mista dost). On to nakonec vzdal, ale treba ses sikovnejsi;)
My, majitele starych strepu;) mame v tomto vyhodu…;)
Uvidime. Zajedu do kamenaku a vyzkousim tu klasiku – ocka nejsou problem. Ted jsem meril misto od plaste k mustku zadni stavby – je to 5mm. Pokud to tam nepujde, vezmu asi ty, na ktere daval odkaz Foose.
tak jsem vyfotil ty moje blatníky, je to focený mobile, tedy hrozné fotky, no aspoň pro představu jak to tam drží
další
ještě to chce fotku na kole :)
nejdřív jsem nechápal co tím chce Mr.Hrdlička říct, teď už chápu a mám pro tebe pouze toto :-P
:(
jakýpak „:(“, to je prostě kolo a basta :-)
Ale beru, že jezdit na těch věcech musí být sranda, zvlášť v zimě :o))
jojo, dneska sněžilo, +2°C takže to ještě nedrželo, ale sranda to byla veliká :-))
No jo, to je tak, kdyz je nekdo zavislej na praci a jezdi tam i na snehu, co? :) To my rozumni sme radeji v postylce a nikam nechodime, kdyz je tak hnusne :)))
Co naděláš, musím tam každé ráno. Ale postýlku závidim, vyměnil bych za zmrzlé prsty a zasněžené brýle hned :-)
To pak pujde to skidovani samo :-)
jj, diky.
to se to tam cpe, kdyz neprekazej brzdy;D
Přesně, u většiny silniček je největší problém s vymotáním blatníku v čelistech brzd :-(…
on je tenhle rám celkově designovaný až na pláště tuším 622–32mm, takže tak jsou brzdy s delšími rameny a tak ani s brzdama na tomhle rámu není extra problém…
aha, to se mi prave libi na ramech, co od letoska dela GF – ma tam vejit tusim 28 (nebo 32?) a s blatnikama 25 (k ramu jsou navic i ocka, ktery se daji odsroubovat).