Blbej den aneb kolikrát jste kdo defektili ???

46 nepřečtených
  • drsnej márvin

    Asi kravina, ale po včerejším  „zážitku“ mě celkem zajímá, jaká je pravděpodobnost toho co se mě přihodilo. Velmi krátká večerní vyjížďka a asi na 16 km defekt zadního kola. Nic podstatného stane se, kousek ostrého klacíku z větve zaražený mezi vzorkem. Zalepil sem díru a jedu dál. Po půl km ostrý sjezd po skalnaté cestě a najednou zadní kolo prázdné během okamžiku. Zastavím vyndám duši a nebyl sem schopný odhalit, kde je díra,  duši nešlo nafoukat, protože v momentě, kdy sem přestal foukat byla prázdná. Podezření procvaklá duše, já měl už jen jednu záplatu a náhradní duši ne. Když sem si hrál se zadním kolem, tak slyším lupnutí gumy od předního kola a najednou vidím jak měkne. Z toho sem vytáhl zabodnutý trn. Pk už jen telefonát ženě a potupný odvoz autem domů :-((. Zadní duše byla cvaklá na dvakrát a díry byly cca 3 mm.

    Anketa: Kolik měl kdo nejvíc defektů během jedné vyjížďky ?

    13x
    24%
    dva
    17x
    31%
    16x
    30%
    6x
    11%
    1x
    2%
    0 0
    • Ricci  

      Poucenie z toho vyplyva jasne:nikdy nejazdit bez nahradnej duse,ja osobne mam so sebou vzdy 2, nerad a tazko by som vysvetloval zene,kde ma najde 30km od domu v chranenej krajinnej oblasti,kam aj tak autom pre mna nebude moct prist…

      0 0
      • mr.antik  

        Po nedávných zkušenostech doporučuju hlavně náhradní duši předem otestovat, i když je nová – jedna vyjížďka – jeden normální defekt + dva defekty způsobené výrobní vadou na dvou různých duších jednoho výrobce :-)

        0 0
        • camillio  

          Po ještě nedávnějších zkušenostech vřele doporučuji kontrolovat, jestli mozek neni blb. Já takhle na silničce vozil min. čtvrt roku rezervní duši, u které jsem nedávno (naštěstí doma) zjistil, že je píchlá a já na to zapomněl. Představa že docházím 20 a více km v silničních tretrách (nebo naboso, podle silnice) mě kapku zamrazila.

          Jinak píchačský rekord jsem narobil na předchozí silnici před cca 10 lety – soudruzi jaksi nedali do ráfku pásku a mě ne a ne dojít, že ta duše prdla vždy na vnitřní straně kvůli pnutí.

          0 0
        • P e t r5  

          Zažil jsem duši, která měla zavulkanizovaný vstup-ruční pumpa bez šance, pomohlo až 8 atm z kompresoru. Uvnitř duše vznikl balónek velikosti mexického dolaru a pak střelil-duše to kupodivu přežila a dál (teď už jako použitelnou) jí vozím.

          0 0
    • drtyc  

      tri na 4 a pul kilometru.

      0 0
      • Ricci  

        Si jazdil po klincoch? :-)

        0 0
        • drtyc  

          asi jo. ony ty kastanovy slupky, kdyz natahnou nejaky to olovo z dopravy, tak nejsou zrovna nejmekci.

          0 0
      • drtyc  

        pak jsem prestal jezdit na podzim v noci pres kastanovy parky a prezul ten prosoupanej hadr

        0 0
    • daymaker  

      Před 2 lety v Beskydech 4× během jedné štace… Spotřeboval jsem všem duše. :-) Až večer pod lampou jsem našel v plášti schovanou třísku… Když jsem jel, tak byla tlakem zatlačená do duše a v poho, při sesednutí otevřela díru a pssssss..... Pomalý a zákeřný defektík. Všichni mě milovali… .-)

      0 0
    • kubad  

      sis prostě zapíchal no :-)

      stane se

      0 0
      • Tomínos  

        Jo, to mě říkali loni kamarádi, že si jezdím na kolo zapíchat, asi 14 dní co vyjížďka to defekt :-) A to jsem měl dva dny ježdění den ve službě :-)  Skoro jsem přemýšlel, že si skočím k psychoušovi pro nějaký prášky na uklidnění :-)

        0 0
      • drsnej márvin  

        bych spíš řekl, že já sem byl ten opíchanej :-)

        0 0
    • RomanH  

      Pajo, tuhle soutez vyhrajes ;-)

      0 0
      • Paja  

        ;-P asi ne, protoze to byl jen jeden defekt… …nicmene – loni na podzim defekt tri trny/vetvicky najednou, nez jsem zastavil stihly dohromady vyrobit celkem 7 der, vzhledem k tomu, ze jsem si zapomnel v podsedlovce vymenit dusi, nahradni byla na silnicku;D a mel jsem jen pet fleku…nastesti me na chalupu vzala svagrova, ktera jela kolem… …z toho a celkove z defektu behem lonskyho podzimu plyne pouceni: od minulyho tydne jezdim bezduse…

        0 0
        • pepe19  

          mně se podařilo přejet ocelové lano po lesácích,plášť plný špon a samozřejmně postupně šli do duše…8 děr,jedna náhradní  duše,2 zápla­ty=12km vedle kola.

          0 0
          • Wojtek  

            to sem taky píchl o ocelový drát(rozřepený),naš­těstí sem měl náhradní duši(vozim ji pořad),a doma sem si všim,že byly 2 diry asi na vzdalenosti 2mm,takže jeden flek stačil :-)

            0 0
    • drsnej márvin  

      A PIŠTE VŠICHNI I JEDNODEFEKÁCI A JE TO OBJEKTIVNÍ !!!

      A několik píchnutá na zapomenutém čemkoliv v plášti se počítá jako jeden defekt :-).

       
      0 0
    • Krocan  

      hehe…zrovna dneska sem cvaknul…sice jenom jednou, ale cvaknul…ještěže sem měl náhradní duši, ale ikdybych píchl znova, tak sebou pro sichr vozim ještě lepení:-)

      0 0
      • Krocan  

        tak oprava:-(…při podvečerní vyjížďce sem počet defektů za dnešek zvýšil na 2…a oba snake

        0 0
        • drsnej márvin  

          já dneska nic a ani mě to nemrzí – heč :-)

          0 0
        • Blade  

          To, že JSt pumpuje na 0,5 atmosféry a tím na pevňáku získává 2cm zdvihu neznamená, že si to může dovolit každej ;-)

          0 0
          • hribik A1  

            no tak ja predne tiez podhustujem, lebo mi to tak vyhovuje, a stejne mam veskere defekty na zadnom, ktore byva nafukane normalne…

            0 0
            • Blade  

              Ale ty nemáš při hoblování silnic první třídy kde duši prorazit ;-)

              0 0
              • Blade  

                ..i když stavy vašich (no našich určitě) silnic k tomu daleko nemaj :)

                0 0
          • Krocan  

            oba snaky byly na zadním a měl sem to nahuštěný celkem řádně, ale holt ve sjezdech stačí troška nepozornosti a je to:-(

            0 0
    • kihsleek  

      Asi tak před 11ti lety na silniční dvanáctihodinovce 4krát, po zhruba sedmi hodinách jízdy jsem pak závod ukončil, páč jsem na to už neměl nervy. Jo a bylo to kvůli příliš měkké pásce v ráfku, duše se píchala o díry na niple…

      0 0
    • metr-x  

      Zrovna v neděli jsem si krásně zapíchal,bohužel lepení i duše zůstaly doma,takže oprava nemožná,ale naštěstí jsem chytl bus směrem k domovu.Lidi na mě zírali jak na vola :-D

      0 0
    • prvniodkonce  

      Teď to ťukám do dřeva, letos ještě nic.

      0 0
    • Krutor  

      No, já už letos mám za sebou svšechno. Poslední 3 vyjížďky:

      První: trn v pneu (na pohmat v gumě nic, takže výměna duše, nakonec to znovu začalo ucházet během jízdy a já musel jsem 4× na 8 km dofukovat. Po dojezdu jsem čtvrthodku hledal, kde je ten trn schovanej…

      Druhá: podruhý v životě přetrženej řetěz, ale k tomu ještě ohnutej článek asi o 10 článků dál – takže nýtování do alelujá…

      No a aby toho nebylo málo, v neděli jsem hodil tlamu při posledním sjezdíku před barákem. Jel jsem ho snad 50 krát, nechápu jaxe to stalo. Smeklo se přední kolo a už jsem letěl přes řidítka. Výsledek: JEN sedřený lýtko, ale tak, že to bolí jako prase ještě teď .. Dvě noci jsem nemohl spát :-D.

      Jaxe to zhojí, musím to tam jet znovu projet :-)))).

      0 0
    • jonti  

      Slansky maraton 05, kratka trat:

      Idem celkom dobre, asi piate miesto nie daleko za spicou, asi 30km po starte, mam pythony airlight a v kamenitom zjazde cvakam. Menim rychlo dusu a pustam sa dalej.

      Asi za 50m cvakam znovu. Nadavam ako mozem. Menim dusu znovu. Ale smola, druha rezervna dusa je derava. Nadavam, ku.., pi.. atd. Nastastie ma este vsetci nepredbehli, nejaka dobra dusa mi poziacia dusu.

      Super. Ale zrada, ta dusa ma autoventil. Co uz s tym, vzadu mam v rafiku uzku dieru len na galuskovy, vpredu aj na autoventil. Tak vyberam prednu dusu, davam ju do zadu, dopredu pozicanu. Pokusam sa predok dofukat mojou malou pumpou a autoventil velmi nafukat nemozem.

      Takmer na konci startoveho pola znovu vyrazam, dost deprimovany, prichadzam na obcerstvovacku kde si poziciavam velku pumpu, dofukam a vyletnym tempom dojdem do ciela.

      0 0
    • m4rkus  

      Letos naštěstí jen 2 defekty. Naposled jsem pinzetou doloval z pláště trn od ostružiny či šípku. Naštěstí to ucházelo pomalu, takže jsem to poznal až na druhý den, kdy kolo stálo na ráfku.

      0 0
    • Wojtek  

      letos zatím 3,chci jít na kolo,du do sklepa,a vidím poloprázdný plášť,vyndám trn,vyměním duši a du na kolo,drudý den,chci jít na kolo,pneu prázdné,vyndám trn,dám tam tu zalepenou duši z předchozího dne a jedu

      nevím co to mělo znamenat,ale trn sem tam nezapoměl,poprvé skoro vubec nečouhal,a podruhé čouhal dovniř asi 4mm

      v lece o ocelový drát,a to byl vlastně muj první defekt tento rok,který sem musel spravovat v terénu,,,,,,,,, a zrovna bylo bláto

      0 0
      • muppet  

        Zatím jen jednou,přední kolo,v zatáčce na lesní cestě a v rychlosti okolo 35 km.Jsem to tam pěkně zametl. :-)

        0 0
        • Wojtek  

          to sem takhle jednou píchnul přední kolo na asfaltu z kopce do zatáčky,to byla prdel :-)

          0 0
        • Krutor  

          No tak to je dost podbný tomu mýmu lýtku :-).

          0 0
    • hribik A1  

      maximalne 3, pricom pravdepodobnost vyskytu druheho defektu ak uz sa vyskytol prvy, je podla mojej statistiky vyrazne vyssia, nez pravdepodobnost vyskytu toho prveho

      niekedy aj jeden vie byt dost blby. tuto v nedelu si tak idem po ceste z gapla do tuziny, ktora ma povrch taky vselijaky. smerom dole sa mi v zjazde nie celkom podari obist jednu z pocetnych dier (tym nejsu chapane miestne kopanice), obidem ju iba prednym a zadnym kolesom ju prechadzam. nasledne sa meni zvuk vychadzajuci z podvozkovej casti, a nadobudam tak meskanie nie nepodobne zeleznicnej doprave (pricina mohla byt aj ina, nez ta diera). pri vymene duse zistujem, ze mam len jednu nahradnu pri naradi a ostatne dve v krabickach som zabudol doma (pretoze som ich vylozil den predtym, ked som ten isty batoh pouzil na jazdu s inym priblizovadlom, kde boli nepotrebne). nahradna sa tak presuva do kolesa, na tej pichnutej sa mi ani za otca, syna a ducha svateho nedari najst dieru a tak ostava uz len modlit sa az do konca cesty, aby som to nepichnul znova, lebo z tychto prdelovic ™ by som sa domov nedostal ani keby… (dopln vhodny vyraz podla vlastnej lubovole)

      uz tradiciou je dostat defekt zasadne na poslednej jazde pred planovanou vymenou nejakeho plasta (presunut planovanu vymenu na skorsi termin je neucinne), aj ked vyssie menovany pripad nebol z tejto skupiny…

      0 0
    • bagr84  

      aaa, sem rad ze sem dnes nebyl jedinej, viz. muj dnesni topic :)

      0 0
      • hawrda  

        5× na 1,5km v Brdech kousek od Stožce.4× to byl průraz na předním i na zadním kole naráz.To jsem vzorně zalepil a po cca 1,5km ještě jednou na zadku a pěkně v blátě.To už jsem měnil duši a otáčel k domovu ,protože mi zbývala poslední záplata.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.