Otázka venovaná ľuďom, ktorí riešia servis – teda servisákom – profesionálom. Preto je v tejto sekcii. Z dlhodobého pohľadu, kto viete porovnať servisovanie a náročnosť servisu u týchto dvoch značiek. Ako je to reálne s prístupom jednotlivých značiek (importu – dodávateľov) k reklamaciam, čo sa ľahšie servisuje, čo má lepšie spracovanú diagnostiku, aká je kazivosť… Lebo na takom bafangu mi príde, že ak sa niečo pokazí (čo sa pokazí :-) ), tak to berú ako samozrejmosť, s ktorou treba počítať – jasné, že sa sa spraví, vyrieši… ale ich diagnostika je teda veľmi vtipná. Na Yamahu celkovo niečo zohnať sa mi zdá je dosť problém (proti Boschu napr.) Bosch sa mi páči perfektne(prístup importu pri opravách a celý priebeh servisu, diagnostika, nehovoriac o naozaj nízkej kazivosti), ale so shimanom mám skúsenosť iba okrajovú… Vďaka. pokojne napíšte do súkromnej správy, ak sa vám bude chcieť. Ak o niečom viete, kde to je trošku rozobraté, máte link – hoďte. Prosím, nemusíte písať majitelia bicyklov, že mám doma taký a taký a ten sa pokazil a ten nie…