• Paja

0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Jaroslávek  

Zdar …

0 0
    • kankrlicek  

Škoda, že Brno májové nezačíná stejně jako aprílové. Vždy mi to vyloudilo úsměv na tváři. :)

0 0
    • les  

Čtvrek ?

0 0
    • Motyll  

Dotaz na zdejší IT experts.

Noťas Lenovo, E530, x let starý

i5 , 4 GB RAM, 16 GB SSD, 500 GB HDD (cca rok starý)Win 10, MS Office, Minecraft, Farm Simulator (vše koupeno).

Automatické aktualizace.

V poslední době zdlouhavě najíždí, v task manageru ukazuje využití disku 100 %, klidně i několik minut po zapnutí. Použitelný začne být cca 15–20 minut po zapnutí.

Zatím jsem zkusil vypnout Windows Search – nepomohlo.

Má smysl se pouštět do dalších kroků dle rad zde: https://www.drivereasy.com/…ws-10-fixed/ ?

Nejsem odborník a nerad bych to roz*ebal úplně.

0 0
      • Vilém  

To jsou proste desitky a ten kombinovany disk. Kdyz vymenis za SSD tak to bude OK.

0 0
      • Splinter  

Pokud mas misto na tom 16GB disku tak krok 5 a jinak aspon krok 4 z toho navodu.

Nedochazi nahodou na tom C:\ (16GB) misto?

0 0
        • Jaroslávek  

To bylo včera ale překvapení …

0 0
        • Motyll  

Díky moc za nápovědu. Dostal jsem se k tomu až o víkendu. Problém je, že ten SSD cache nikde nevidím. Pouze BIOS. Zkoušel jsem Google, kde se ukrývá (kompletně rozdělávat ntb se mi moc nechce), ale zatím zůstal ukrytý. Čekal jsem ho někde u HDD.

Dal jsem tam April update a kupodivu to najelo…

Asi přikoupím pamět a vyměním HDD za SSD.

0 0
          • bagr84  

Taky muze odchazet disk… Zkus kouknout na stav SMARTu nejakou utilitou, treba Everest to umi.

0 0
    • mastihuba  

před 17h bych mohl vyjíždět ze Šumic… ma to smysl?

0 0
    •  
      0 0
    • novcze  

nazdar, jsou na Zlobici pořád ovce? … naposledy, když jsem jel z Malhostovic do Kuřimi po stezce, tak nahoře ten plot tady tam asi nebyl (nejsem si 100% jistej)

0 0
      •  
        0 0
      • novcze