• BikerM

    Ahojte!

    Pořídil jsem si nové pláště. Koupil jsem si Schwalbe Rocket Ron. Dnes při nasazení obou plášťů jsem zjistil, že ani jeden mi nesedí pořádně v ráfku a hážou oba jako prase…

    Patky pláště jsem tedy natřel mýdlovou vodou aby si patky do ráfku lépe sedly a při nahuštění si už sedly o dost lépe. Ale stále mi hážou do stran a to dost neskutečným způsobem… :(

    Opticky mi přijde, že patky už sedí dobře.

    Kde může být chyba?

    Řešili jste někdo s těmito plášti něco podobného? Nemáte někdo nějakou radu? :)

    Bohužel jsem pláště kupoval už před více jak měsícem a nemůžu najít doklad o koupi, takže reklamace nevyjde..

    Díky!

    0 0
    • BikerM  

      Jo a jedná se o model Rocket Ron EVO – PaceStar 2014, rozměr 26×2,1.

      0 0
    • xshreck  

      opticky zdá – tak sedí přesně v patkách, nebo ne? Není kolem patky linka, dle které to zkontroluješ?

      Jestli nazapadla patka, zkus patky vytáhnout rukama (plášť chytneš a jakoby jsi ho chtěl stáhnout do boku). Většinou zaškočí, nebo to jde dorovnat na házivejch místech. POkud to nepomože, reklamuj

      0 0
      • BikerM  

        Linka tam vidět je, ale stejně pláště hážou. Jak jsem zmínil, reklamovat nemohu, protože jsem někam zašil doklad.

        0 0
        • xshreck  

          nemáš nějakou elektronickou kopii dokladu? Občas to chodí i na maila :-) nebo zkus na konkrétní obchod dát dotaz … třeba Ti vyhoví.

          Na házejících pláštích to je na pytel.

          0 0
          • BikerM  

            Pravda, objednával jsem to přes net.. Zkusím se podívat.

            Pokud to nějak nevyřeším nebo nevyreklamuji, tak pláště letí do koše. Na tom jezdit nehodlám..

            0 0
        • Kalic  

          Je ta linka opravdu všude stejně daleko od patky ráfku? Když tak zkusit nafoukat něco málo přes limit aby to líp sedlo… Jinak předpokládám, že ráfek sám o sobě neháže, zkontrolovat jestli není někde bouchlej… Jestli máš duše tak zkusit jiný… Jestli nic nepomůže, tak reklamovat…

          0 0
          • BikerM  

            Ráfek je v pohodě. Pro jistotu jsem prohodil za původní pláště a pak zase ty nové..

            Myslím si, že je ta ryska po celém obvodu na stejné úrovni. Teď je na to už blbě vidět, ale zítra se na podívám znovu a ještě to zkusím.

            0 0
    • mrozu  

      Ještě jsem neměl Schwalbe, co by neházely (6 kusů), jsou to mrdky. Nahazuj do zblbnutí, dokud to nebude akceptovatelný, po pár kilometrech si to trochu sedne. Ale vzhledem k tomu, že jsou to EVO šlupky, tak to asi ani nemá cenu, protože je za chvíli roztrháš, radši rovnou kup normální pláště :)

      0 0
      • BikerM  

        Bohužel jsem zatím měl zkušenost se Schwalbe jen u silničních plášťů a tam si je tedy nemohu vynachválit.

        Leta jsem závodil na Schwalbe Stelvio, pak jsem jezdil dlouho Ultrema a Durana.. A prakticky bez defektů či jiných problémů. Fakt si nemohu na nic stěžovat.

        Ale tyhle nové pláště na bika mě fakt vytáčí… Zítra chci na dlouhý švih a staré pláště jsou už hodně sjeté. :/

        0 0
        • McBlacky  

          Durana jsou super, ale teda stelvio front mě docela děsí jak nedrží a ustřeluje, přitom 100psi mi nepřijde do předního zase extra moc na 23mm.

          0 0
    • RomanH  

      Kdyz prohledas historii tak zjistis, ze bohuzel nejsi jediny, holt vlastnost Schwalbe. Mne taky hazel, verze SS.

      0 0
      • Paja  

        Já teda v poslední době 2× RoRo a 1× RaRa a neházelo nic.

        0 0
        • obda  

          Klikař. Já na pláště takovou kliku nemám, NN mi házeli oba (ten druhý víc). Na funkci to ale nemělo vliv :)

          0 0
    • tomxxx  

      Za předpokladu, že si je nahodil správně, nemáš rozcentrováno, tak už jen zbývá otázka…koupil si je na kupkole?

      0 0
      • BikerM  

        Koupil.

        špatně?

        0 0
        • tomxxx  

          Hmm, tak problém vyřešen no. Zatim sem neviděl z kupkola Schwalbe, co by neházely. Jako nevim, zda maj nějaké druhojakostní, nebo jsou schwalbe obecně na hovno (jsou), ale prostě od nich choděj jen házecí. Ať si kdo chce, co chce říká, ale fakt to neni náhoda.

          0 0
          • BikerM  

            Tak to jsem nevěděl.. :/

            0 0
            • tomxxx  

              Hele řikalo to tu víc lidí, možná někdo bude mít kecy, že si vymejšlim, ale taková je moje zkušenost. V podstatě raději už na kupkole nenakupuju žádný pláště. Na koloshopu mi continentály choděj v krabičce a neházej. U schwalbe taky píšou, že vše je koncovej prodej a ne OEM. Což je podle mě problém těch házecích plášťů, jsou OEM a asi horší kvalita…

              0 0
              • Kalic  

                4 kousky schwalbe z koloshopu v retail balení, všechny ok…

                0 0
                • mrozu  

                  6 kousků z koloshopu v retail balení a všechny hází.

                  0 0
                  • podvlada  

                    Bral jsem z kupkola dřív continentaly, a v pohodě. Nově jsem bral schwalbe z bike-discount – chtěl jsem nobbynicy 2,4", trailstar, snake-skin tlr, 2,25" pacestar, ss, tlr. Vyšly levnějš než tady v cz včetně poštovnýho – a házej minimálně (~1mm?), naprosto v pohodě. Na kupkole teď jeden NN 2,1", evo verze, tak uvidíme.

                    0 0
                    • podvlada  

                      Jo a zapomněl jsem dodat, že z kupkola přišel volně, z b-d v krabičce.

                      0 0
              • obda  

                Ma zkusenost je, ze plast z bike-discount v krabicce hazel o hodne vic nez ten z kupkola. Zaver bych si z toho delat nedovolil.

                0 0
          • JakeF  

            Vozil jsem hromadu Schwalbe, část z nich z kupkola a žádný neházely nijak výrazně. Pár týdnů zpátky jsme brali pro přítelkyni Nobby Nic v brutální akci (takže by se člověk snad ani nedivil, kdyby házely :D) a taky v pohodě… Takže spíš smůla.

            Nebo druhá možnost, že nejsou dobře nahozený. TLR Schwalbe maj hodně těsný patky, takže s tím je občas práce…

            0 0
            • romanVfr  

              Taky jsem od nich bral v te brutalni akci NN, pláště moc nehážou ale bočnice byli ja jdnom místě prošoupané do plátna,padlo hodně tmelu než se zacelili

              0 0
          • vantom28  

            asi jsem měl štěstí, ale NN a RaR z kupkola naprosto v pohodě, bez házení. Je pravda že na poprvé šly blbě nahodit.

            0 0
          • Honz8t  

            No vidíš, já zase mám z Kupkola 4 Schwalbe a žádný problém…

            0 0
          • scoty  

            roky jsem bral z Kupkola a v poho..

            Pak jsem vzal z Koloschopu verzi NN, SS, v krabici a uznaná reklamace na házení (jeden ze dvou).

            Záleží prostě na kusu…

            0 0
          • MlokCZ  

            Schwalbe hází všechny, nebývá to ale většinou nic tak drastického, že by to něčemou vadilo.

            A je úplně jedno jestli jsou z Kupkola nebo ne.

            PS: Nepíšu teď o nějakém jednom kousku. Odhaduju dohromady už 100+ kusů (nejenom moje, ale další co jsem bral pro více lidí z okolí) a z toho z Kupkola jich určitě tak 20 bylo. Opravdu problematických kousky byly z toho tak 2 (tzn., že už názely opravdu moc).

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • antt  

            z kk mi prošlo rukama dost plášťú a nejen schwalbe. Když jsem objednal jen jeden, byl ok. Když dva, tak ten druhý měl téměř vždy nějaký kaz. Možná to bude tím, že jsem z moravy a měl bych znát jen motyku a dojení krav

            0 0
    • vikifis  

      … hazou vsechny plaste, dohusti to skoro na normalni tlak a obema rukama to tak dlouho zmoulej, az to srovnas, jde to tak skoro vzdycky doladit, musis ale bez mydla, nebo Ti to bude klouzat zpet – ted jsem to same absolvoval s novejma speslama na zimu, myslel jsem, ze je budu muset vratit, ale srovnalo se to skoro dokonale…

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Jak píše JakeF.

      TLR verze se musí nafouknout na 5 barů (a někdy ještě namatlat mýdlovou vodou), aby zaskočily. Je pravda, že i potom můžou trošičku házet, ale to už je v toleranci :-)

      Takže foukej foukej ;-)

      0 0
      • Sipal  

        Máte někdo zkušenost s tím, že by prasknul ráfek u ventilku kvůli přefoukání při nasazování? Když jsem řešil prasklé Red Metal Zera, tak servisák říkal něco v tom smyslu. Foukal jsem vždycky na max 4 bary a pak upustil na 2, podle mě nic brutálního, ale člověka to znejistí, teď radši foukám míň a mydlím.

        0 0
        • McBlacky  

          u fulcrumů to fakt zaskakuje až při vysokým tlaku, taky se pokaždý bojím, že to rupne (1×l a 3ky), třeba mavic proti tomu je pohoda a zapadne na půlce tlaku. ZTR ani nemluvím, ty jsou úplně v klidu.

          Mýdlo dávám vždy

          0 0
          • MlokCZ  

            Záleží jak u kterých Fulcrumů. Ty co mají šikmý náběh ze středového žlábku do patek, tak zaskakují v pohodě (u mě Red Zone XLR a předpokládám, že to budou všechny s 21mm+ ráfky). Ty co nemají (u mě Red metal 29 XL s 19mm ráfkem), tak ty zaskakují opravdu hůře.

            0 0
        • ememem1  

          to isto ne, bezne to nafuknem okolo 50psi aby to zaskocilo a sadlo si.mozna pricina je, ze v skutocnosti rafik nepraskol ale bol postupne prezrany a prasklina je uz len nasledok.

          0 0
          • Sipal  

            Jo, to bude ono, moje vypadalo dost podobně.

            0 0
            • ememem1  

              btw som to na novych urobil tak ze som este rafik zvnutra prestrekol. jaky to bude mat efekt neviem. ina moznost je dat pasku cimz vlastne mlieko do styku s rafikom neprijde ale to uz sa mi jaksi z principu na UST kolesach nepaci. aj ked zas na druhej strane UST je na ustupe a nahadzovanie TLR plastov na SUT rafiku je dobra pakaren, paska tomu vyrazne pomoze tak uvidime.

              0 0
              • Sipal  

                Jj, všiml jsem si, taky to tak udělám. Asi není šance zjistit který tmel to žere a který ne, takže radši jistota. Ani si nejsem jistý, jestli je díra na ventilek vůbec nějak ošetřená, nebo jestli je vrtaná až naposled – klidně to mohlo být vyžraný zevnitř, jak se tam dostal tmel kolem ventilku, než zatuhnul.

                0 0
                • ememem1  

                  osetrena neni ani na novom a elox v mieste zvaru je tiez dost odflaknuty aj ked celkovo je o dost lepsi.

                  pomerne trapne na take kolesa.

                  a zeru to vsetky tmely +/- rovnako lebo amoniak je vo vsetkych.

                  0 0
                  • Sipal  

                    Čím jsi to přestříknul? Koukám že s hliníkem to není tak jednoduché.

                    0 0
                    • ememem1  

                      obycajnym ciernym sprejom dve vrstvy. drzi v pohode. trocha problem su akurat tie miesta kde neni elox ale druha vrstva uz drzi aj tam.

                      0 0
      • 19ala  

        mám podobnou zkušenost, ráfek TLR celkem úzký, musím přefoukat a pak upustit a je to většinou OK, když ne tak mýdlo a stejný postup

        0 0
      • podvlada  

        Pravda. Mým ale stačily 4bary a radši jsem si vzal ochranný brejle :))

        0 0
        • McBlacky  

          záleží na jaký ráfky nejvíc. do ZTR bych teda 4bar radši nerval ani s brýlemi :)

          0 0
          • podvlada  

            XTčkový „endura“ – wh-m776. Vypadaj bytelně, tak jsem se fakt bál jen o plášť :)

            0 0
    • Ondra P.2  

      Mne to delaly laste TR od Maxxisu, kde je patka plaste hodne velka/tlusta a rafek ji mel mensi, tak to tam nesedelo, jak ma. Zkratka nekompatibilita rafku a plaste…

      0 0
    • BikerM  

      Tak jsem dnes pláště sundal a opakoval postup. Tentokrát jsem je i víc nahustil aby patky lépe vklouzly do ráfku, až jsem se bál, že mi pláště bouchnou a nebo se rozstřelí ráfek. A bohužel žádná změna… :/ Kdyby to házelo jen trochu, tak by mi to ani nevadilo, ale fakt to háže jako prase.

      Zkusím to ještě jednou, dvakrát opakovat. Pokud se to nezlepší, tak letí do koše. Už na to nemám nervy…

      Pláště byly origo zabalené, ale všiml jsem si, že místo, kde má být výrobní číslo je jen bílý proužek a žádné výrobní číslo tam není. Takže nějaké OEM verze??

      Za jeden plášť jsem dal osm stovek, nevím kolik stojí v kamenném obchodě, ale vím, že na netu už žádný plášť Schwalbe nekoupím…

      0 0
      • jonti  

        Normalne je reklamuj, i kdyz ten papir nemas tak by to mohlo jit. Minimalne bych to vyzkousel.

        0 0
      • Paja  

        Pokud jsi to kupoval na kupkole, tak na co doklad, jestli jseš zaregistrovanej, je objednávka dohledatelná v profilu a pokud ne, máš od nich i tak ke každé objednávce asi 5 mailů.

        0 0
      • alinceb  

        Předpokládám, že to nahazuješ s dušema, že jo.

        Moje zkušenost je taková, že s dušema na dušových ráfkách byl vždycky problém, aby si plášť dobře sednul. S bezdušema zaskočí patka a cajk. Pokud hází i po zaskočení patky, tak reklamovat.

        Kdybys neuspěl s reklamací, tak bych je možná vzal do zásoby pro drahou polovičku (předpokládám, že se bavíme o 26").

        0 0
      • JakeF  

        Nemá smysl to pětkrát opakovat… U patky pláště je linka, která pokud je na všech místech stejně daleko od ráfku, tak hází plášť a reklamace.. A pokud je někde vlezlá blíž k ráfku, tak je problém v nahození.

        0 0
      • Seky  

        Nemáš kupovat na kupkole, to ví snad už každej, že tam s těma pláštěma dělaj psí kusy (leptas sériový čísla a pak to háže). Kup si šváby na koloshopu, stojí cca litr a mají je od ofiko dovozce se sériovými čísli. To že je berou od ofiko dovozce mám osobně ověřeno přímo od ofiko dovozce (Imexpo), beru je tam totiž taky.

        0 0
        • McBlacky  

          i z bikesportu jsou v pohodě

          0 0
        • RomanH  

          Ja treba bral ty svoje z Bike-Discount.de, tak bych tu nehazel spinu na KK, ale spise na Schwalbinu jako takovou – tech pripadu je hodne a plaste za cca litr by to delat proste nemely.

          0 0
          • BikerM  

            Mě překvapilo, že pláště mají místo výrobního čísla jen bílý proužek.. Kontroloval jsem to ještě u silničních plášťů Schwalbe kupované v kamenném obchodě a ty výrobní číslo mají. Stejně tak i pláště Racing Ralph, které byli na koupeném kole kole Cube (které není mé)..

            0 0
      • koudak_11  

        na kolik barů jsi to foukal? Já na mých NN a RoRo 29 jsem to musel nafoukat až na děsných 6 barů a až pak ty patky zaskočily! Pak jsem to samo ufouk na požadované cca 2 bary. Prostě to nabuš a samo to před tím namaž nějakým mejdlem. Já to třeba mazal tou instalatérskou pastou na odpadní potrubí.

        PO půl roce ježdění už je to asi trochu vytahaný a patky zaskočí při mnohem nižším tlaku.

        0 0
        • Johnnyxjr  

          Posledně když mi to kluci v servisu takhle přefoukly prasknul mi po celém obvodě ráfek fakt supr nápad. nebylo to nic levnýho .

          0 0
          • Kalic  

            … nic levnýho pro servis když to přefukovali? Nebo jsi to zaplatil za ně?

            0 0
            • Johnnyxjr  

              Reklamace a kluci museli znovu přeplejtat

              0 0
              • koudak_11  

                Co to bylo za šmejd, že rupne ráfek při pouhých 6-ti barech?

                Vozím remerx sting + silniční plášť 35 mm, foukám na 6 barů, ujeto kolem 1500 km. A je klid.

                0 0
        • BikerM  

          Hustil jsem to na nějaké 4,2 baru. Přijde mi to jako max hranice, pak už by to podle mě nevydržela duše, plášť nebo ráfek..

          0 0
          • koudak_11  

            Jen se neboj a foukej. Kurna neříkejte mi, že dnešní ráfky nevydrží takovéto tlaky?!

            0 0
            • McBlacky  

              29´´ pod 400gr ultra light XC ráfky to skutečně nemusí vydržet.

              ale při použití s duší se tímto tlakem daly rozložit i SLRka

              0 0
    • BikerM  

      Díky moc všem za rady. Dnes jsem si s tím hrál neskutečné 2 hodiny a dostavil se celkem přijatelný výsledek. Pláště jsem projel a hážou mi celkem přijatelně. Ale tímto končím s mtb plášti Schwalbe. Nijak je tím nechci hanit, třeba by stačilo koupit pláště od ofiko dovozce… fakt netuším kde je ten zásadní problém, ale jasné je to, že oba pláště jsou vadné. Nikdy mi pláště neházely tak hodně jako tyhle.

      Odjezdím je a jdu zpět ke mně osvědčeným plášťům..

      Díky! ;)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • novcze  

        Moje zkušenosti s Schwalbe taky nic moc, sice se dobře odvalujou, ale nebyl jsem si na nich vůbec jistej a to hlavně na asfaltu, o problémech při výměně ani nemluvě, mazání mejdlem, atd. jsem u jiných pneu nezažil.

        Vrátil jsem se ke Kendě a radši zkousnu horší odvalování když vím, že na asfaltu jsou jak přilepený a v terénu jsou taky ok.

        0 0
        • ememem1  

          oproti maxisu sa schwalbe nahadzuju uplne v pohode. maxis je jediny co som nebol schopny nahodit dielenskou pumpou.

          0 0
        • BikerM  

          Osobně jsem taky nejvíc spokojený s Kendou. Nejvíce s modelem Karma. Už jsem jich odjezdil určitě takových osm, možná devět či deset párů.. :)

          Nikdy jsem s pláštěm Kenda neměl žádný zásadní problém.

          0 0
          • McBlacky  

            kdyby líp držela na mokru tak to je super plášť, já na ten balet na kořenech a asfaltu nemám mentálně :)

            0 0
            • BikerM  

              Objel jsem na ní spoustu závodů za mokra a já osobně tedy žádný problém na mokru nevidím.

              0 0
          • novcze  

            jj taky Karma a jak píšeš, bez problémů

            0 0
    • enregistree  

      Internetove obchody prodavaji horsi kvalitu a zmetky (mozna to neplati pro vsechny i. o.), ale schwalbe kupuju jenom pres kamenny a duveryhodny kram. U jinych znacek to bude asi stejne?

      Plaste maji kategorie A B C, kdy na netu se prodavaji C a B, pres distributora / kamenny kram A. Je to na nich vyznacene. Plaste bez vyrobniho cisla uz vubec, ty hned vratit prodejci!

      No konkretne distributor schwalbe je ale taky peklo, nedobra komunikace a na plaste gatestar jsem cekal tri tydny…

      0 0
      • McBlacky  

        já měl jebky z přímo z imexpa, vyzvednuto u nich. Takže u šwábů není jistota nic.

        Celkem mě překvapily spešly, jak jsem byl skeptický, tak jsem měl 7 plášťů na kole a kromě náchylnosti FT sworks na defekty nemůžu říct křívýho slova. Váha sice vyšší než swáb, ale výdrž parádní a poslední generace i dobře drží.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • tom xtr  

          Stejná zkušenost. Akorát mi připadal ten poslední FT nějaký volnější po obvodu, šel nasadit strašně snadno jen rukou a při foukání se musel po celým obvodu jakoby vytahovat k patkám, takže práce tak pro 4 ruce. Provozu to nějak zdá se nevadí.

          0 0
        • MlokCZ  

          Přesně tak to je. Na zdroji vůbec nezáleží, Schwalbe má prostě sem tam nějaký opravdu blbý kousek, který hází hodně a je to i na jasnou reklamaci.

          Z těch mnoha kusů Schwalbe co jsem měl v ruce byly ty nejhorší kousky (už jasné zmetky na reklamaci) právě krabicová verze z oficiální distribuce.

          Maximálně může být rozdíl jak se který prodejce staví k reklamacím (což ovšem zase nijak nesouvisí s původem plášťů).

          Třeba Contíky i když je na kolo už nechci (vícekrát jsem tu psal co se mi nelíbí na protection verzi), tak ohledně názení jsou na tom o dost lépe než Schwalbe (beru dle cca 20 kousků Contíků).

          0 0
          • McBlacky  

            sw má i problém s těsností boků. Některé těsní hned a jiné mám celkem problém s mlíkem utěsnit – pořád malinko bublinkují přes boky

            0 0
            • MlokCZ  

              To ale jen šlupka verze, to nepoužívám (jednou jsem zkusil jeden pár šlupka TLR RaR a už mi na kolo nesmí).

              0 0
              • McBlacky  

                na závody jasná volba, SS i DD zničíš taky poměrně snadno když to někde vezmeš na risk

                0 0
                • ememem1  

                  je to vyrazne odolnejsie. ani jedno z toho sa mi este znicit nepodarilo. naproti tomu ust hlavne na bokoch je tom dost biedne, behun je ok. zas ale to sranie s nahadzovanim tlr a potrebou pomerne castej kontroly a dolievania mlieka je oproti ust na maslu.

                  0 0
      • mr.nikdo  

        Tyyy a jak v kamennem krame, ktery ma i eshop a prodavaji v krabicce rozlisuji A, B, C?

        0 0
        • pepek  

          Když dojdou ačka, tak přepíšou bečka na ačka. A naopak. Logisch.

          0 0
        • enregistree  

          Jde o to, ze plast ma doporucenou MOC na krame 1400,– a na netu se prodava pod litr.

          Myslim, ze z eshopu od kamenneho kramu si plast moc lidi nekoupi :-) Nebo jaky mas konkretne na mysli – nebude tam ten plast drahy?

          0 0
      • ememem1  

        to su mi veci, nejaky zdroj tejto tvojej vedomosti by nebol?

        0 0
        • enregistree  

          Chapu tvoji neduveru. V kazdem plasti Schwalbe je 8mistny bily kod, pokud tam neni, tak je to hodne spatne. Kod ma cisla, akorat na seste pozici je pismeno, napr. 12345A78.

          Z eshopu je tam C, plaste hazely. Jeden vazil misto uvadenych 525g nehezkych 640 g. Ten jsem vyreklamoval – poslal zpet.

          Z kamenneho bike shopu maji plaste kod A.

          Na fotkach nahore plast z kramu, dole plast z netu.

          0 0
          • ememem1  

            a skade mas ze kod A je ina kvalita ako kod C ?

            0 0
            • enregistree  

              Business insider :-)

              0 0
              • ememem1  

                rozved to, docela ma to zaujima. schvalne som pozrel na jeden z bike24 a je tam A

                0 0
                • enregistree  

                  Viz vyse :-) A zkusenost to potvrzuje.

                  0 0
                  • ememem1  

                    aha, cize urban legend bez dokazu.

                    ako vazne, to co tvrdis nema hlavu ani patu v nijakom biznise, ak by to bolo tak ze A ide nemecka, B do zapadnej europy a C do byvalej vychodnej tak to by som este bral, ale to co tvrdis je nezmysel.

                    0 0
                    • Georrge  

                      tak kdysi se takhle bezne delilo na jakosti, jak je to dnes, cert vi… dnes se to asi proda vsechno a ty megakryply kryje zaruka :D

                      0 0
                      • ememem1  

                        to ze to mozu byt akostne triedy pripustam ale isto to neni tak ze do shopov vo vseobenosti davaju C, do kamenakov a a oem-a A atd. (btw – kam daju B ? ).

                        jak hovorim do niektorych regionov nizsia kvalita moze byt. aj ked pochybujem ze by to takto okato davali najavo.

                        0 0
                  • mr.nikdo  

                    A vis, ze na mleku mas kod, ktery zacina 1, 2 nebo 3. Toto cislo znaci, kolikrat bylo zabalene (a tim padem i prevarene).

                    Takze 1 – cerstve mleko.

                    2 – uz jednou bylo jako mleko 1, ale po 14 dnech je uz nedobre, takze se prevari a znovu se da do krabic s cislem 2.

                    A 3 uz je jasna.

                    0 0
          • mrozu  

            Já mám na posledním Thunder Burtu z Koloshopu „B“ a házel trochu… zatím to zapadá do mozaiky :D

            0 0
          • worlusho  

            Už vidím, jak ve fabrice každý plášť nahodí na ráfek a pak s tím běží na vyvažovačku. Jestli ty značení jsou jakostní třídy, tak maximálně k váze deklarované.

            0 0
            • mr.nikdo  

              Anebo to muze byt znacka zavodu, oddeleni, kontrolora, vyrobni linky, a dalsich asi milion veci.

              0 0
    • Kublaj  

      Tento týden dva Schwalbáky z kupkolo, jeden RoRo a RaRa a oba v cajku, že bych měl z ****** kliku? :D

      0 0
    • claid  

      letošní RaR TLR nasadit šel celkem dobře, nahodit patky pomocí kompresoru okamžitě, zatím nejrychleji za všech plášťů, myslím, že by šel nahodit bez problémů i dílenskou pumpou. Pak jsem sundal část část jedné patky a nalil mléko, napoprvé nafoukl na 4bary a od té doby to drží, neuchází a mléko neprolíná, už je to asi 14 dní. tak si říkám, že se Schalbe HODNĚ polepšili, jo a vůbec neháže!!

      0 0
      • claid  

        nenapsal jsem, že je to RaR TLR SS

        0 0
        • mr.nikdo  

          A je to A, B anebo C?

          SS jde nahodit i pumpou s pomoci hlavy…

          A jinak me letosni hazi pekne :-( (RaRa TLR, SS).

          0 0
          • claid  

            tak to jsem měl kliku.. mě nehází a taky pořád drží tlak bez nutnosti dofukování. Ale jestli je to A, B, nebo C nevím a dovnitř se mi teď dívat nechce, musel bych ho sudavat…

            0 0
            • mr.nikdo  

              Otazka taky je, jak mi stary RaRa rozhodil kolo na sebe a proto ten novy ted haze :D.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.